Joel weer.quote:
Goedemorgen inderdaad. Je hebt nog niet iemand bespuugt vandaag.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:17 schreef wolkentoetje het volgende:
Spugen is vies,spugen is aso,spugen is ordinair en respectloos.
Een goedemorgen allemaal
Nee ik ben bang voor boze witte mannen met aktetassenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Goedemorgen inderdaad. Je hebt nog niet iemand bespuugt vandaag.
De reden? En hoe boos moeten men zijn?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:26 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee ik ben bang voor boze witte mannen met aktetassen
Eerder de mensen op die scooter.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:40 schreef wolkentoetje het volgende:
Eng zo´n boze witte man![]()
[ afbeelding ]
Misschien is dat de oplossing.Wij dachten van niet. Maar we kunnen ook fout zitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:43 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Die kansenpareltjes moet je gewoon een stageplaats aanbieden dan worden het modelburgers.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien is dat de oplossing.Wij dachten van niet. Maar we kunnen ook fout zitten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien is dat de oplossing.Wij dachten van niet. Maar we kunnen ook fout zitten.
twitter:AmelieVe twitterde op donderdag 09-06-2016 om 08:58:27Ik bied deze jongens een stageplek aan bij mijn bedrijf. Omdat dat helpt. Meestal. https://t.co/zr2E9Fz3Yr reageer retweet
Ja nou ja een GroenLinks mevrouw vindt dat een goed idee.quote:
Dat is al zo vaak geprobeerd Jaroon. Ze willen gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je moet het proberen. En soms werkt het geweldig. Wel op hoger niveau.
Al riep groen-rechts dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja nou ja een GroenLinks mevrouw vindt dat een goed idee.
GroenLinks dus tja wat verwacht je anders?![]()
Nou gok ik wel dat het niveau van die scootergekkies niet al te hoog is.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je moet het proberen. En soms werkt het geweldig. Wel op hoger niveau.
Dat zijn andere mensen. Die een stage al niet afmaken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:50 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nou gok ik wel dat het niveau van die scootergekkies niet al te hoog is.
Dus schiet een stage ook niet op.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zijn andere mensen. Die een stage al niet afmaken.
Men volmaakt het niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus schiet een stage ook niet op.
Dat blijktquote:
Ik vind het ook jammer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:55 schreef Jaroon het volgende:
Dat is jammer trouwens. Het zou echt een verschil maken.
Sommige mensen zijn niet te helpen. Dat heeft niets met kleur te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer.
Maar je moet realistisch blijven en leren leven dat een groep gewoonweg niet wil.
Die heb je in alle lagen van de bevolking.
dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet te helpen. Dat heeft niets met kleur te maken.
Nog meer??quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat wil je horen van mij? Misschien hadden we meer moeten doen.
Wat dan zoal?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat wil je horen van mij? Misschien hadden we meer moeten doen.
Verspilde moeite. Niet doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Van mijn kant komt het niet. Misschien langer mensen een kans geven.
Bij dit soort types zou je eigenlijk al moeten beginnen met bijsturen zodra ze in de wieg liggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
Waarom nog tijd en geld in die lieden steken als ze toch niet willen? Er is al zoveel geprobeerd, ergens moet je een grens stellen. Niet door blijven pamperen.
Zelf ben ik van mening dat enkel een paar ferme tikken helpen bij dat soort lieden. Onorthodoxe methode, terreur bestrijdt je ook met contra-terreur.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:29 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Bij dit soort types zou je eigenlijk al moeten beginnen met bijsturen zodra ze in de wieg liggen.
Onbegonnen werk..
Dronken en doorgesnoven posters, je haalt ze er altijd zo uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die bitch is van pownews toch? Met die roze plopkap lopen is net zoiets als met een nazi vlag lopen.
DIE NAZI SCUM!
Joezi is de hofnar van Fok!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dronken en doorgesnoven posters, je haalt ze er altijd zo uit.
Met dit soort mannetjes hoef je geen dialoog aan te gaan, dat klopt. Die zijn nog te dom om een fatsoenlijke zin aan elkaar te rijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelf ben ik van mening dat enkel een paar ferme tikken helpen bij dat soort lieden. Onorthodoxe methode, terreur bestrijdt je ook met contra-terreur.
Die gast is helemaal de weg kwijt.quote:
En toch blijf je terug komen en posten. Steeds. Maar. Weer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:12 schreef hoink581 het volgende:
Al drie topics vol met 'Kutmarokkanen zijn kut' ad infinitum.
Tenenkrommend....quote:
Bizarquote:
Verplichte peuterschool en kleuterschool, verplicht bij een niet-zwarte school...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:29 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Bij dit soort types zou je eigenlijk al moeten beginnen met bijsturen zodra ze in de wieg liggen.
Onbegonnen werk..
Dat werkt hooguit als iedereen in hun omgeving dat aanhoudend doet, bij hen thuis worden ze als de man in huis behandeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Zelf ben ik van mening dat enkel een paar ferme tikken helpen bij dat soort lieden.
Die papzak die achter zit en dat miejte wat voor zit die te lui is om te fietsen maken geen schijn van kans tegen deze meneer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:40 schreef wolkentoetje het volgende:
Eng zo´n boze witte man![]()
[ afbeelding ]
Nee! Deze ene politicus die toevallig lid is van de SP. Bij Groenlinks lijkt zoiets partijbreed te worden gedragen (bij de PvdA ook), bij de SP zijn er ook veel politici die kritisch zijn op de multicultiproblemen.quote:
Klopt,hoogste tijd dat Emile deze mafklapper even tot de orde roept.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee! Deze ene politicus die toevallig lid is van de SP. Bij Groenlinks lijkt zoiets partijbreed te worden gedragen (bij de PvdA ook), bij de SP zijn er ook veel politici die kritisch zijn op de multicultiproblemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |