Joel weer.quote:
Goedemorgen inderdaad. Je hebt nog niet iemand bespuugt vandaag.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:17 schreef wolkentoetje het volgende:
Spugen is vies,spugen is aso,spugen is ordinair en respectloos.
Een goedemorgen allemaal
Nee ik ben bang voor boze witte mannen met aktetassenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Goedemorgen inderdaad. Je hebt nog niet iemand bespuugt vandaag.
De reden? En hoe boos moeten men zijn?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:26 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee ik ben bang voor boze witte mannen met aktetassen
Eerder de mensen op die scooter.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:40 schreef wolkentoetje het volgende:
Eng zo´n boze witte man![]()
[ afbeelding ]
Misschien is dat de oplossing.Wij dachten van niet. Maar we kunnen ook fout zitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:43 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Die kansenpareltjes moet je gewoon een stageplaats aanbieden dan worden het modelburgers.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien is dat de oplossing.Wij dachten van niet. Maar we kunnen ook fout zitten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien is dat de oplossing.Wij dachten van niet. Maar we kunnen ook fout zitten.
twitter:AmelieVe twitterde op donderdag 09-06-2016 om 08:58:27Ik bied deze jongens een stageplek aan bij mijn bedrijf. Omdat dat helpt. Meestal. https://t.co/zr2E9Fz3Yr reageer retweet
Ja nou ja een GroenLinks mevrouw vindt dat een goed idee.quote:
Dat is al zo vaak geprobeerd Jaroon. Ze willen gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je moet het proberen. En soms werkt het geweldig. Wel op hoger niveau.
Al riep groen-rechts dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja nou ja een GroenLinks mevrouw vindt dat een goed idee.
GroenLinks dus tja wat verwacht je anders?![]()
Nou gok ik wel dat het niveau van die scootergekkies niet al te hoog is.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je moet het proberen. En soms werkt het geweldig. Wel op hoger niveau.
Dat zijn andere mensen. Die een stage al niet afmaken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:50 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nou gok ik wel dat het niveau van die scootergekkies niet al te hoog is.
Dus schiet een stage ook niet op.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zijn andere mensen. Die een stage al niet afmaken.
Men volmaakt het niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus schiet een stage ook niet op.
Dat blijktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |