Vocarooquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:16 schreef Cressnect het volgende:
[..]
ik zal het morgen doen, hoe heette die site ookalweer?
Ik hoor zojuist op Nporadio 2 bij "het platenpaleis" dit nummer en ik moest direct aan jouw zoektocht denkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Cressnect het volgende:
Heey, ik ben opzoek naar een nummer, wat voor mijn gevoel uit de 90s komt, en het doet mij vooral denken aan zomerachtig iets.
Het klinkt alsof een vrouwlijke stem zingt: tudutu tu tudududu, tudutu tuwdududu dudututudududududu, en dan komt er een soort "ding diing diiing" geluidje. Ik weet wel zeker dat het een vrouw is die het liedje zingt, ookal kan het ook een groep zijn.
Ik weet, het is niet heel duidelijk, maar ik kan het helaas niet beter geven :S .
Alvast bedankt!
Door een manquote:
Niet bepaald dezelfde lyrics, maar wel een dance nummer met een man dat veel op de radio is geweest afgelopen maand:quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:33 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Door een man
Laatste maand veel op de radio geweest.
- Dance - met een beat - nummer
- Get lost to a place where we can get lost
- Where we can hide
Is van de film Gladiator:quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:11 schreef GlenSpey het volgende:
Wie weet, wie weet... hoe het muziekje uit dit filmpje heet?
Thnxquote:
Hide & Seak? Moet wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:50 schreef Slowking het volgende:
Vage omschrijving ftw.
''Whaaaaaaaaaaat the helllllll is goooooooooooing on? The dust nogietsnogiets''.
Iets van EDM, geen idee welke aftakking het is, maar dat whaaaaaaaat the helllllllll blijft hangen, en ik moet het nummer een keer horen
Zelfde liedje als uit de trailer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:04 schreef Discombobulate het volgende:
Tijdens het reclameblok van SBS 9 wordt de film Dolores Claiborne gezien, hier zit een muziekje achter. Iemand een idee welke dit is? Ik kan ook niet de reclame terugvinden..
Uiteraard moet ik dit weer tof vindenquote:
Cygnus X - Positronquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:22 schreef Longlegg het volgende:
Ik ben op zoek naar een danceplaat. Ik vermoed uit eind jaren 90 begin jaren 2000. De songtekst die ik heb onthouden:
"Do you think i can't remember the colours that we have seen, do you think i can't remember the .. places we have been".
Ben benieuwd.
Heb m.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:47 schreef Crutch het volgende:
Ik hoorde zaterdag op (Skyradio geloof ik) een liedje waarvan de zangstem heel erg lijkt op die van Gwen Stefani.
Kon 'm in de playlist van Sky niet vinden.
Kom 'm ook niet tegen tussen de recente liedjes van Gwen.
"heel oud" kan voor jou een andere betekenis hebben, dan voor mij... Weet je wanneer ongeveer dat flashspel er was?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:00 schreef mjh487 het volgende:
Er is een hiphop nummer met een heel herkenbaar saxofoon sample erin. Het nummer werd gespeeld in een heel oud flashspel waarin je een meisje moest veroveren door middel van de juiste vragen stellen. Als je dan won dan hoorde je bovenstaande deuntje. Tis vaag omschreven maar misschien herkent iemand het
Ik gok 2000/2001 ?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:23 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
"heel oud" kan voor jou een andere betekenis hebben, dan voor mij... Weet je wanneer ongeveer dat flashspel er was?
No more I love you's van Annie Lennox?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:44 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een 90's nummer, laag tempo nummer wat mij een beetje doet denken aan Enya of Sinead O'connor. Ik kan mij alleen het refrein herinneren, en volgens mij heeft dat geen tekst, maar er wordt wel wat geneuriet:
tudidudidudi du du du... oohooh.
een aantal keer achter elkaar.
Instrumentaal lijkt het best op deze:
Wie weet welk nummer ik bedoel?
Yes! dankje!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
No more I love you's van Annie Lennox?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:36 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik zoek een videoclip waarin mensen dansen (of rennen, weet niet zeker meer) en bij ieder shot op een andere plek in de wereld zijn.
Dance, dacht ik. Jaar of 8 oud ofzo vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |