ben nog laat zelfs vandaagquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, daar hebben we 'm. Op een werkwaardig vroeg tijdstip.
Gaan er alarmbellen af thuis als jouw naam genoemd wordt. Toch eens een keertje rond een uur of half zes de proef op de som nemen.
dat lijkt me nou ook weer niet verstandigquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:54 schreef Drug het volgende:
[..]
in dat geval ben je weer mijn inspiratie
Niet verstandig, precies wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat lijkt me nou ook weer niet verstandig
in dat geval kan ik het alleen maar aanmoedigenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:57 schreef Drug het volgende:
[..]
Niet verstandig, precies wat ik nodig heb
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:57 schreef McGrath het volgende:
Jongens ik zag gisteren een kale man door het centrum skaten, heb je groene wieltjes nelis?
Kan me niet heugen jouw naam ooit te zien hebben verschijnen als je nog van de ochtend kunt spreken.quote:
Dan werd je of wakker van de nadorst of wakker om te pissen.quote:
laatste tijd in het weekend wel, al is dat verder niet heel positief aangezien ik het slapen meestal gewoon overslaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan me niet heugen jouw naam ooit te zien hebben verschijnen als je nog van de ochtend kunt spreken.
Aha. Dan lig je dadelijk dus weer drie nachten aan stuk door te maffen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
laatste tijd in het weekend wel, al is dat verder niet heel positief aangezien ik het slapen meestal gewoon oversla
als het niels niet is, is het vgm een trend aan het worden in rotterdam onder mannen van middelbare leeftijdquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd, hij ging alleen niet achteruit.
zoietsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Dan lig je dadelijk dus weer drie nachten aan stuk door te maffen.
Nee, all black.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:57 schreef McGrath het volgende:
Jongens ik zag gisteren een kale man door het centrum skaten, heb je groene wieltjes nelis?
Heb je geen patroon van vlammen op je wieltjes en of skates staan?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:04 schreef Willoow het volgende:
Kotsen in de trein
Terugkeren naar huis
Geen school
Niet leuk
Kutleven
??quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:04 schreef Willoow het volgende:
Kotsen in de trein
Terugkeren naar huis
Geen school
Niet leuk
Kutleven
Ha, willowtje!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:04 schreef Willoow het volgende:
Kotsen in de trein
Terugkeren naar huis
Geen school
Niet leuk
Kutleven
ohquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme al 4x gepoept vanmorgen.
Nee, de buren hadden bezoek en zaten buiten koffie te drinken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan werd je of wakker van de nadorst of wakker om te pissen.
ik haat dat zo hèquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, de buren hadden bezoek en zaten buiten koffie te drinken.
Dan moet ik nog 3 keer gaan om jou te evenaren.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme al 4x gepoept vanmorgen.
Half, moet de uitslag nog krijgenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ben ook al begonnen. Ik doe vaak dingen tegelijk en gemixte volgorde zo van even dat, oh ja, dit kan ook even, nu ik toch die kast open heb, kan ik net zo goed even de stofzuiger alvast pakken. Zo gaat dat bij mij.
[..]
Inmiddels vakantie?
Ja, weet niet. Had vannacht ook hele nacht diarree.quote:
Ik kan er wel mee leven, maar vind het niet plezant.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik haat dat zo hè
mensen die buiten lawaai lopen te maken als ik wil slapen moeten dood
beterschapquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Had vannacht ook hele nacht diarree.
Pls, alsof ik dat voor zoiets doe.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha, willowtje!
Toch niet door het drinken toch zeker?
Ah balen, beterschapquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:04 schreef Willoow het volgende:
Kotsen in de trein
Terugkeren naar huis
Geen school
Niet leuk
Kutleven
Oh, het zeikt hier van de regen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, de buren hadden bezoek en zaten buiten koffie te drinken.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 3 keer gaan om jou te evenaren.
Ja hier ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, het zeikt hier van de regen.
Thxquote:
Thank youquote:
Beterschapquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Overwegend bewolkt, maar de zon drukt flink. Ziet wel schaduw.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, het zeikt hier van de regen.
Ah. Dan krijg je speciaal om die reden een tip van Frank. Als je diarree hebt moet je niet te veel kracht zetten en mocht je, net als ik, graag een boekje lezen op de plee, niet te veel naar voren leunen. Dan loop je namelijk het risico dat je de pot onder blaast.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
srsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
ThxHeb srs al gehuild dat ik les mis vandaag.
ewaaquote:
Thxquote:
Maar verder vind ik het wel fijn dat ik nu zit te genieten van mijn bruine (dat dan weer wel) pistolet met kaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Dan krijg je speciaal om die reden een tip van Frank. Als je diarree hebt moet je niet te veel kracht zetten en mocht je, net als ik, graag een boekje lezen op de plee, niet te veel naar voren leunen. Dan loop je namelijk het risico dat je de pot onder blaast.
Nee, alleen afmeting en hardheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je geen patroon van vlammen op je wieltjes en of skates staan?
Mietjequote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De 15.00 wedstrijd sla ik over.
ga jij zo weinig?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, was gisteravond ook al geweest, dus maandag pas weer gok ik.
Dankjequote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Dan krijg je speciaal om die reden een tip van Frank. Als je diarree hebt moet je niet te veel kracht zetten en mocht je, net als ik, graag een boekje lezen op de plee, niet te veel naar voren leunen. Dan loop je namelijk het risico dat je de pot onder blaast.
Ok. Ik overweeg Madeira deze zomer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Half, moet de uitslag nog krijgen
Gisteren was affiche aardig maar heb ik me toch grotendeels verveeld, op goal van payet naquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het affiche boeit me gewoon niet.
Ja, ik vind echt heel erg. Anders had ik niet eens poging gedaan om te gaan. Die stof zelf uitzoeken lukt mij niet. Al kan ik er toch niet veel aan veranderen nu.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs![]()
jij zou een beetje verantwoordelijkheidsgevoel aan mij moeten kunnen geven, zodat ik eens iets uitvoer en jij niet zo stresst met dit soort shit
Snap het ook wel hoor, is ook gewoon zuur. Maar idd, valt niks aan te doen dus beter gwn lekker uitzieken nuquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik vind echt heel erg. Anders had ik niet eens poging gedaan om te gaan. Die stof zelf uitzoeken lukt mij niet. Al kan ik er toch niet veel aan veranderen nu.
Wat voor vak?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik vind echt heel erg. Anders had ik niet eens poging gedaan om te gaan. Die stof zelf uitzoeken lukt mij niet. Al kan ik er toch niet veel aan veranderen nu.
Nu al een van de mooiste goals op het EK.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteren was affiche aardig maar heb ik me toch grotendeels verveeld, op goal van payet na
Ja die zat er wel koekoek in.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteren was affiche aardig maar heb ik me toch grotendeels verveeld, op goal van payet na
Tuurlijk lukt dat wel. Zetten ze niet die hoorcolleges op internet, zo'n pfd-bestand? Of - dan heb je een moderne faculteit - nemen ze het op?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
ah zo jaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel dagen achter elkaar ik feest en wat ik eet.
Zou me niet verbazen als het de mooiste van EK wordtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Nu al een van de mooiste goals op het EK.
Inderdaad, hoop dat er nog een aantal volgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het de mooiste van EK wordt
Kijk jij ook geen WK of EK?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
ga weg met jullie voetbal er zijn gvd twee fora waar jullie erover kunnen praten
Dat dachten wij gisteren ook toen jullie over piercings bezig waren.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
ga weg met jullie voetbal er zijn gvd twee fora waar jullie erover kunnen praten
Jazker. Ik vond dat Franse publiek wel tam hoor. Ja, twintig minuten voor tijd met het balletje rondspelen olé olé roepen, maar dat was het zo'n beetje.quote:
niet vrijwilligquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk jij ook geen WK of EK?
Ja, gelukkig zijn jullie altijd lief.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap het ook wel hoor, is ook gewoon zuur. Maar idd, valt niks aan te doen dus beter gwn lekker uitzieken nu
ja maar ja maarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat dachten wij gisteren ook toen jullie over piercings bezig waren.
Matig publiek inderdaad, zeker voor een 'thuis'wedstrijd. Hadden wel wat meer achter hun team mogen staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazker. Ik vond dat Franse publiek wel tam hoor. Ja, twintig minuten voor tijd met het balletje rondspelen olé olé roepen, maar dat was het zo'n beetje.
Staat wel wat online, maar niet genoeg. Maar ik ga de docent nog wel een zielig mailtje sturen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk lukt dat wel. Zetten ze niet die hoorcolleges op internet, zo'n pfd-bestand? Of - dan heb je een moderne faculteit - nemen ze het op?
Ik haat 24/7quote:
Niet echt iets. Vroeger skateboarden, maar dat doe ik ook al jaren niet meer. Om te kijken sws eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor sport hou jij wel van?
boksquote:
Ik denk dat jij er ook rustig zelf uitkomt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Staat wel wat online, maar niet genoeg. Maar ik ga de docent nog wel een zielig mailtje sturen.
noem je me nou een wijf :squote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Maar zijn voornamelijk vrouwen.
Zwitserland is zo slecht nog niet hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eerst nog even Albanië - Zwitserland doorslikken, maar Engeland - Rusland verwacht ik wel wat van.
En kijk echt uit naar België Italië
Zwitserland wordt echt genietenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eerst nog even Albanië - Zwitserland doorslikken, maar Engeland - Rusland verwacht ik wel wat van.
Ik hoop dat Italië wint want belgen hebben vaak de neiging naast hun schoenen te gaan lopen na een succesje.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat België ook niet heel veel paraat gaat maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hoop dat Italië wint want belgen hebben vaak de neiging naast hun schoenen te gaan lopen na een succesje.
Neehquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er ook rustig zelf uitkomt.
Maar dat ook ja, als het een goede docent is, is hij ongetwijfeld niet te beroerd om het een en het ander te verduidelijken
Griekenland hierquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok. Ik overweeg Madeira deze zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |