Nee, de buren hadden bezoek en zaten buiten koffie te drinken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan werd je of wakker van de nadorst of wakker om te pissen.
ik haat dat zo hèquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, de buren hadden bezoek en zaten buiten koffie te drinken.
Dan moet ik nog 3 keer gaan om jou te evenaren.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme al 4x gepoept vanmorgen.
Half, moet de uitslag nog krijgenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ben ook al begonnen. Ik doe vaak dingen tegelijk en gemixte volgorde zo van even dat, oh ja, dit kan ook even, nu ik toch die kast open heb, kan ik net zo goed even de stofzuiger alvast pakken. Zo gaat dat bij mij.
[..]
Inmiddels vakantie?
Ja, weet niet. Had vannacht ook hele nacht diarree.quote:
Ik kan er wel mee leven, maar vind het niet plezant.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik haat dat zo hè
mensen die buiten lawaai lopen te maken als ik wil slapen moeten dood
beterschapquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Had vannacht ook hele nacht diarree.
Pls, alsof ik dat voor zoiets doe.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha, willowtje!
Toch niet door het drinken toch zeker?
Ah balen, beterschapquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:04 schreef Willoow het volgende:
Kotsen in de trein
Terugkeren naar huis
Geen school
Niet leuk
Kutleven
Oh, het zeikt hier van de regen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, de buren hadden bezoek en zaten buiten koffie te drinken.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 3 keer gaan om jou te evenaren.
Ja hier ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, het zeikt hier van de regen.
Thxquote:
Thank youquote:
Beterschapquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Overwegend bewolkt, maar de zon drukt flink. Ziet wel schaduw.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, het zeikt hier van de regen.
Ah. Dan krijg je speciaal om die reden een tip van Frank. Als je diarree hebt moet je niet te veel kracht zetten en mocht je, net als ik, graag een boekje lezen op de plee, niet te veel naar voren leunen. Dan loop je namelijk het risico dat je de pot onder blaast.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
srsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
ThxHeb srs al gehuild dat ik les mis vandaag.
ewaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |