Maar verder vind ik het wel fijn dat ik nu zit te genieten van mijn bruine (dat dan weer wel) pistolet met kaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Dan krijg je speciaal om die reden een tip van Frank. Als je diarree hebt moet je niet te veel kracht zetten en mocht je, net als ik, graag een boekje lezen op de plee, niet te veel naar voren leunen. Dan loop je namelijk het risico dat je de pot onder blaast.
Nee, alleen afmeting en hardheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je geen patroon van vlammen op je wieltjes en of skates staan?
Mietjequote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De 15.00 wedstrijd sla ik over.
ga jij zo weinig?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, was gisteravond ook al geweest, dus maandag pas weer gok ik.
Dankjequote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Dan krijg je speciaal om die reden een tip van Frank. Als je diarree hebt moet je niet te veel kracht zetten en mocht je, net als ik, graag een boekje lezen op de plee, niet te veel naar voren leunen. Dan loop je namelijk het risico dat je de pot onder blaast.
Ok. Ik overweeg Madeira deze zomer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Half, moet de uitslag nog krijgen
Gisteren was affiche aardig maar heb ik me toch grotendeels verveeld, op goal van payet naquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het affiche boeit me gewoon niet.
Ja, ik vind echt heel erg. Anders had ik niet eens poging gedaan om te gaan. Die stof zelf uitzoeken lukt mij niet. Al kan ik er toch niet veel aan veranderen nu.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs![]()
jij zou een beetje verantwoordelijkheidsgevoel aan mij moeten kunnen geven, zodat ik eens iets uitvoer en jij niet zo stresst met dit soort shit
Snap het ook wel hoor, is ook gewoon zuur. Maar idd, valt niks aan te doen dus beter gwn lekker uitzieken nuquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik vind echt heel erg. Anders had ik niet eens poging gedaan om te gaan. Die stof zelf uitzoeken lukt mij niet. Al kan ik er toch niet veel aan veranderen nu.
Wat voor vak?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik vind echt heel erg. Anders had ik niet eens poging gedaan om te gaan. Die stof zelf uitzoeken lukt mij niet. Al kan ik er toch niet veel aan veranderen nu.
Nu al een van de mooiste goals op het EK.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteren was affiche aardig maar heb ik me toch grotendeels verveeld, op goal van payet na
Ja die zat er wel koekoek in.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteren was affiche aardig maar heb ik me toch grotendeels verveeld, op goal van payet na
Tuurlijk lukt dat wel. Zetten ze niet die hoorcolleges op internet, zo'n pfd-bestand? Of - dan heb je een moderne faculteit - nemen ze het op?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
ah zo jaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel dagen achter elkaar ik feest en wat ik eet.
Zou me niet verbazen als het de mooiste van EK wordtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Nu al een van de mooiste goals op het EK.
Inderdaad, hoop dat er nog een aantal volgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het de mooiste van EK wordt
Kijk jij ook geen WK of EK?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
ga weg met jullie voetbal er zijn gvd twee fora waar jullie erover kunnen praten
Dat dachten wij gisteren ook toen jullie over piercings bezig waren.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
ga weg met jullie voetbal er zijn gvd twee fora waar jullie erover kunnen praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |