fuck die shitquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
nba 2k16 is wel goed spel voor jou dp, 3 echte kutgames gehad in mycareer en gelijk allemaal offers van teams die veren in mijn reet steken
Je komt bij echt noobteams terecht, al is dat niet zo erg want dan blink je wel makkelijker uitquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
nba 2k16 is wel goed spel voor jou dp, 3 echte kutgames gehad in mycareer en gelijk allemaal offers van teams die veren in mijn reet steken
hahaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had heel de basket voor mezelf en alsnog gemist
deed me denken aan een dp'etje in hax
net 3x verloren met een highschool team, nu naar collegequote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je komt bij echt noobteams terecht, al is dat niet zo erg want dan blink je wel makkelijker uit
Gaat meer om je individuele prestatie dan teamprestatiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net 3x verloren met een highschool team, nu naar college
Volgens mij heb ik hem in een ver verleden aan zijn UI geholpen. Ik kan het alleen niet terugvindenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
#BringBlauweTijgerBack
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep. nvrfrgt
die was slechter dan de teamprestatiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat meer om je individuele prestatie dan teamprestatie
hehe dat zou kunnenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem in een ver verleden aan zijn UI geholpen. Ik kan het alleen niet terugvinden
Verkoop je PS4 incl nba 2k16 voor een spotprijsje aan mijquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die was slechter dan de teamprestatie
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was UI-loos toen en toen googelde ik heel simpel op blauwe tijger en er was zo'n plaatje.
ahaha emoquote:
Ook echt een jaar laterquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
waarom zit een of andere kkrmongool allemaal topics van nieuwenier te kicken
jaquote:
Nieuwenierquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
waarom zit een of andere kkrmongool allemaal topics van nieuwenier te kicken
voor 50 euro krijg je een kopie van spongebob squarepants the movie the game op de gameboy advancedquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Okee prima 50 euro incl verzendkosten, ik ga akkoord Hermann
Wat was daar mee?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
jadacht ff dat die teringjosti weer terug was
ken je Roadtrip/nieuwenier niet?quote:
quote:
nee klik nergens meer op het is overquote:
mongooltje dat altijd liep te janken over zijn studies en zijn creditcards waarmee hij elke maand in het rood stond terwijl hij wel nog 5x op vakantie moest en zoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt me wel iets maar het is mij niet helemaal duidelijk.
zoek diep in je hart de kracht om me te vergeven :$quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
altijd maar haten ik post gewoon leuk muziekje joh kutkind
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
#BringBlauweTijgerBack
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep. nvrfrgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutmuziekquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:55 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
post jij eens muziekje :squote:
oh ja iddquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij parkeerde eens een auto in een sloot of zo in Duitsland
Knap was dat wel
Netjes, uitkijken voor de groene draakquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ja zo dusss 5 bier en ik ben loesoe man man man
die dm van je was wel lekker duidelijk manquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ja zo dusss 5 bier en ik ben loesoe man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |