quote:
ah daar is de daadwerkelijke redenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een kamer is zolder en dat gaat sws niet gebeuren omdat zolder eng is met geesten enzo, andere kamer is een tyfuspuinzooi en geen zin om op te ruimen
rook is nog steeds de grootste redenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah daar is de daadwerkelijke reden
1 kamer is al in beslag genomen door mijn katquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
zou als ik jou was gwn van een van die kamers een chillkamer maken
kanjerrelaxed
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 kamer is al in beslag genomen door mijn kat
dat interesseert me echt geen ene anusquote:
omdat er allemaal zooi in je bed komtquote:
niet als je geen debiel bentquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat er allemaal zooi in je bed komt
Omdat de kans dat je gaat knoeien best groot is. En vaak als mensen in/op bed eten zijn het dingen als chips tijdens een film. Kruimelt fucking ergquote:
ja natuurlijk welquote:
ik knoei echt nooit watquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat de kans dat je gaat knoeien best groot is. En vaak als mensen in/op bed eten zijn het dingen als chips tijdens een film. Kruimelt fucking erg
Nee dus, ze zijn met nieuwe bezigquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat interesseert me echt geen ene anus
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik knoei echt nooit wat
meestal gewoon boterhammetje of cornflakes ofzo, chips eet ik nooit. is van aardappels gemaakt dus te gezond
is er drama?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |