Dat dan ook weer. Net voor de wekker helemaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de ochtend slaap ik het lekkerst.
quote:
Klonk zeker niet verkeerdquote:
quote:
eckte zolderkamerautistquote:
quote:
Piet, ik weet dat jij nog vast wel een goed douchenummer hebtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo fanatiek met posten tijdens draaien meestal.
Reggae doet het altijd goed onder de douche en in bad.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Piet, ik weet dat jij nog vast wel een goed douchenummer hebt![]()
Maar eerst, meer water
Die kleinzoon rockt de pan uit, nu al.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon ook al, het zit in de genen.
Die is nog eigenwijzer dan zijn opa en vader bij elkaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die kleinzoon rockt de pan uit, nu al.
Zo danquote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is nog eigenwijzer dan zijn opa en vader bij elkaar.
quote:
Gewoon morgenochtend om 6 uur wakker bellen.quote:
Dat durf ik niet, heb ik DDM in mijn nek.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon morgenochtend om 6 uur wakker bellen.
Niet dat ik zijn telefoonnummer heb, maar dat is een detail
Dit hadden we beter kunnen coördineren, op zichquote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, heb ik DDM in mijn nek.
Ik coördineer me al helemaal suf, een vrouw met 3 oudere zussen, schoonmoeder, mijn moeder, dochter, schoonzoon en kleinzoon.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit hadden we beter kunnen coördineren, op zich
Dj pal elstak gooi die turbo er eens in jonguh!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat zo in de nacht.
Ben al dagje ouder, doe zo wat treinmuziek.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dj pal elstak gooi die turbo er eens in jonguh!!!
Night train ,???quote:Op zaterdag 11 juni 2016 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben al dagje ouder, doe zo wat treinmuziek.
Ik hoor een neger zingenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 03:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze is omdat Frankrijk wel mooi land is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |