SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Knokkels van harte gefeliciteerd met je verjaardag
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Een HJ Weizen (okee geen borrel) kan ik wel handelenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
en dat wordt met 'n drankje niet erger ?
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een HJ Weizen (okee geen borrel) kan ik wel handelen
Ja, voordat ik weer van Mo op mijn donder krijgquote:
dan neem je die tochquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een HJ Weizen (okee geen borrel) kan ik wel handelen
wanneer volgende week ?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:22 schreef Bos81 het volgende:
@TT ik nog lang niet. Het is wel komende week 36 jaar geleden dat ik verwekt ben, telt dat ook??![]()
![]()
ALs het echt precies negen maanden is, woensdag op mijn Pa's verjaardagquote:
quote:
ga ik proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALs het echt precies negen maanden is, woensdag op mijn Pa's verjaardag
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALs het echt precies negen maanden is, woensdag op mijn Pa's verjaardag
van die schuddende kontquote:
quote:
dankuzeerheerquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:27 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik heb Knokkels nog niet gefelicidinges. Gefeliciteerd
Fogelquote:
LittleBrowniequote:
Forum Opties | |