hoi geilequote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Half, moet de uitslag nog krijgen
Genotquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga een lekkerbekje uit de oven eten.
Ik vind van wel. Al hou ik ook wel van kibbeling.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:32 schreef supersof het volgende:
Ik heb nog nooit lekkerbekje op
Is dat lekkerder dan kibbeling?
Het is beide kabeljauw dus echt heel veel verschil is het ook weer niet. Lekkerbekje ziet er alleen minder ongezond uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Al hou ik ook wel van kibbeling.
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is beide kabeljauw dus echt heel veel verschil is het ook weer niet. Lekkerbekje ziet er alleen minder ongezond uit.
ja hoezo?quote:
Nee hoezo?quote:
Countryquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoezo?
Ik ben opzoek naar leuke liedjes en weet nog dat wij aardig op een lijn zaten qua muzieksmaak.
Spotify Toplijstenquote:
Die liedjes staan er altijd weken in. Zelden eens een nummer wat ik nog niet heb gehoord.quote:
Heh? Boos?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die liedjes staan er altijd weken in. Zelden eens een nummer wat ik nog niet heb gehoord.
Je hoeft niet meteen zo boos te doen.
Dat is toch niet boosquote:
Tsja, ik let daar nooit zo op maargoedquote:
Ooh oke gelukkig.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoezo?
Ik ben opzoek naar leuke liedjes en weet nog dat wij aardig op een lijn zaten qua muzieksmaak.
Dan vind je Tori Kelly ook wel leuk misschienquote:
Ik las 't ja. Echt bizarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:08 schreef supersof het volgende:
Christina Grimmie is doodgeschoten na een concert van haar toen ze aan het signeren was pff. En daarna heeft die man zichzelf door geschoten
rip
Even luisterenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan vind je Tori Kelly ook wel leuk misschien
Ik heb echt geen idee waarom. Hoezo zou je haar hatenquote:
Misschien dat het niet op haar persoonlijk gericht was maar gewoon een ziek persoon.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waarom. Hoezo zou je haar haten
Ja lijkt me wel danquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien dat het niet op haar persoonlijk gericht was maar gewoon een ziek persoon.
Welk nummer heb je geluisterd?quote:
Uhmmquote:
Ik vind haar ook in het rijtje passen:quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhmm
Hollow, Something Beautiful
Maar ik vind het een beetje te soft denk ik
Die eerste ken ik, echt al grijs gedraaidquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel dan
Wat vind je van de nummers?
Hoe kom je aan die artiesten? Gewoon beetje doorklikkenop Youtube?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind haar ook in het rijtje passen:
Nein. Geen winst geen verliesquote:
Ik vind het lastig vandaagquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nein. Geen winst geen verliesMaar had ik ook n iet verwacht op eerste dag. Vandaag is wel interessanter
Oke coolquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die eerste ken ik, echt al grijs gedraaid
Die tweede had ik wel eens gehoord maar nu toegevoegd aan mijn lijstje
Derde een beetje te rustig
Die tweede ken ik
Die laatste is echt leuk _O
En die laatste in die andere post niet zo
maar thanks
Albanie-Zwitserland en Wales-Slowakije zou ik live pas bettenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het lastig vandaag
Misschien Zwitserland? Of niet op winst/verlies inzetten natuurlijk. BTS ofzo. Moeilijk.
Ja veel doorklikken en youtube heeft al aardig door wat ik leuk vind, dus krijg veel dingen die ik meteen wel leuk vindquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die artiesten? Gewoon beetje doorklikkenop Youtube?
Ja doe maarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal ik ook wat leuks posten of heb je nog genoeg leuke liedjes?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja veel doorklikken en youtube heeft al aardig door wat ik leuk vind, dus krijg veel dingen die ik meteen wel leuk vind
Oh ik voeg het dan toe bij favorieten of klik op vind ik leuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb daar het geduld niet voorEn als ik dan een leuk nieuw nummer tegenkom dan denk ik hmleuk nummer maar vergeet ik hem op te slaan ofzo en dan denk ik een week later hmm wat was die artiest nou ook alweer..
Wel handig jaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik voeg het dan toe bij favorieten of klik op vind ik leuk.
Maar ik zit zoveel op youtube dat ik het altijd wel weer tegen kom
Jupquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van Alessia Cara ken je alles al of nog niet?
Hmm ja ik ga wel gewoon lekker kijken, is ook wat ontspannenderquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Albanie-Zwitserland en Wales-Slowakije zou ik live pas betten
Engeland-Rusland bankt iedereen op goals als sje internet ziet
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja ik ga wel gewoon lekker kijken, is ook wat ontspannender
jaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook niet erg nee. Maar met zoveel wedstrijden nu is het wel verleidelijk
WOWquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:37 schreef xcachet het volgende:
Hey pax, ik ben van 27 t/m 30 juni in Grunn. Super dichtbij ;$ ;$
Ja, aan de hanze. Maar lang verhaal kort, hbo in combinatie met een particuliere studie is niet fiscaal aftrekbaar, dus niet meer aantrekkelijk voor mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:38 schreef Paxcon het volgende:
cachet zou jij hier niet gaan studeren ofzo?
Jaquote:
Je moet Airbnb doen.quote:
Ohja, ik vergeet altijd dat dat er ook nog isquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet Airbnb doen.
Veel chiller en goedkoper
Of couchsurfenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja, ik vergeet altijd dat dat er ook nog ishaha
Thanks tho
1. Ik ken alles van James al, heel erg leukquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:36 schreef xcachet het volgende:
Hopelijk staat er iets tussen dat je nog niet kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |