ja ik zag het letterlijk gebeuren bij mijn zusje, vandaarquote:
En ook vol in baby's ogen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik zag het letterlijk gebeuren bij mijn zusje, vandaar
Ietsjes beter gelukkig ja, niet meer zo gek vaakquote:Op vrijdag 10 juni 2016 06:41 schreef Quoi het volgende:
Lieve koe!
Is het kotsen nu echt minder trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Whoei! Fijn!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ietsjes beter gelukkig ja, niet meer zo gek vaak
(Was lekker weer in slaap gedonderd net)
Preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Elke dag is reden voor feest toch :-p.
Maar geen bijzonderheden hier. Voel me goed.
Hoe?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:24 schreef Chanty het volgende:
Zolder opgeruimd, washok opgeruimd, slaapkamer opgeruimd, badkamer de wekelijkse poetsbeurt gegeven en de hele eerste en tweede verdieping gezogenen dat allemaal inclusief dreumes!
Straks beneden nog opruimen en zou eigenlijk nog willen dweilen maar dat red ik niet qua tijd.
Nee ze was al tijdje ingedaald, ik heb geen idee waarom het nu zo is, maar ik ben er blij mee. Al riep ik dat vorige week ook en toen was het weer kotsen galore daarna, dus ik hou even slag om de armquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:17 schreef ikke_84 het volgende:
zindelijke borsten haha
Molo wat fijn dat het wat beter gaat. Zou dat komen omdat ze is ingedaald?
Marjolijntjeje broer onder sproeien. Hoe reageerde hij?
Je meisje bijna 4, een hele stap lijkt me dat.
Gaat ze maandag dan gelijk naar school?
Vanmiddag maar lekker knuffelen met je grote dame
Miene 12 weken![]()
![]()
ik heb gewoon een bordje in de gang met daarop "a clean house is a sign of a wasted life"quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:59 schreef Chanty het volgende:
Leuk maar met 3 katten en een kind en geklus in huis is je huis dus nooit schoonen was gisteren nog lunchen met vriendinnen en eergisteren naar de kinderboerderij. Verder niet echt vriendinnen in de buurt wonen. Sowieso werken de meeste mensen.
Hier is het ook nooit schoon vanwege de katten, ik gebruik dat juist als argument om alleen te poetsen als het écht nodig is (vanwege bezoek ofzo): het is anders toch zo weer vies!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:59 schreef Chanty het volgende:
Leuk maar met 3 katten en een kind en geklus in huis is je huis dus nooit schoon![]()
Mijn huis is normaal ook niet zo schoon hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb gewoon een bordje in de gang met daarop "a clean house is a sign of a wasted life"
Alhoewel het hier nu ook schoon is, poetsdrang voor het eerst van mijn leven
Koos komt elke dag verbaasd uit zijn werk
Ja ik zit ook steeds te kijken, en advertenties krijgen over vakantie in de Alpen of in Zweden helpt dan ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik mag zo naar de vk. Vind het maar veel zo, elke week ineens. Blijft toch gek dat er over niet al te lange tijd een babietje bij is hier.
En ik wil steeds een vakantie boeken. Dit wordt in mijn leven de eerste zomer die ik echt thuis zal blijven. Heel gek. Maar ik ben wel allemaal toffe uitstapjes aan het bedenken waarbij we wel gewoon thuis kunnen slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |