twitter:wesbotton twitterde op woensdag 22-06-2016 om 10:11:07Akani Simbine jogs through. Clock reads 10.07, but there's no way that time is right. He coasted through, so ignore the time #AfricanChamps reageer retweet
twitter:wesbotton twitterde op woensdag 22-06-2016 om 10:48:27Alyssa Conley given the fastest time in the 100m heats (11.36). A bit strange that, considering she didn't run #AfricanChamps reageer retweet
En dit is pas na dag twee van de vier-vijf.quote:
Topshow hoorquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dit is pas na dag twee van de vier-vijf.
ach het gaat er niet om of je doping gebruikt maar dat je het op een manier doet dat je door alle mazen komt. Jammer voor de Rusjes dat er nu een vrij fors sleepnet getrokken wordtquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Topshow hoor
Ik geloof er niks van dat het daar verbeterd is, wellicht een procentje maar niet veel meer
Dan zit je wel ver weg van de mislukte laatste wisselquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
EK tickets in de pocket, vak S, want daar hoop ik dat Schippers als tweede loopster start
Lekker weer volgepompt richting Rioquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:11 schreef heywoodu het volgende:
De bijna 40-jarige Ivan Tikhon pakt de Wit-Russische kogelslingertitel. Voor wie hem niet kent, google hem even. Je wordt er treurig van.
80.04 meter is overigens ook nog eens een afstand waarmee je op de Spelen zeer serieus meedoet om de medailles.
Ik word hier echt een beetje verdrietig vanquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker weer volgepompt richting Rio
Om dan in 2024 betrapt te worden op doping na hertestenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik word hier echt een beetje verdrietig van
Alle Russen die per definitie niet mogen (ongeveer) en zo'n godverdomde tyfuslul die straks gewoon weer lachend een medaille pakt
De Rus Sergey Litvinov (ook kogelslingeraar) kwam deze week nog met een open brief. De strekking was iets als "Ik heb jarenlang, ondanks immense druk, de keuze gemaakt om geen doping te gebruiken. Het resultaat? Mensen vragen me waarom ik niet meer medailles heb gewonnen, waarom ik niet zo goed ben als mijn vader en, erger nog, allerlei gedopeerde atleten verslaan mij."quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om dan in 2024 betrapt te worden op doping na hertesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |