Lekker bezigquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:33 schreef TheArt het volgende:
Google Docs-spreadsheet is voor een groot deel weer bijgewerkt. De puntjes van Szura zijn verwerkt, de lotingen en schema's voor TE en BX zijn gedaan. Rest alleen nog de onzekere fases roodrmaken (dat was weggevallen vanaf Excel naar Google Docs) en nog wat meer lotingen verwerken.
Nog een keer het linkje: https://docs.google.com/s(...)3NEf89zuI/edit#gid=0
Als er nog opmerkingen zijn, hoor ik het graag
Deze is wel heel handig, als ze Rio Live een beetje specificeren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:44 schreef Montov het volgende:
NOS heeft ook een kalenderschema met wanneer op welke stream komt:
http://nos.nl/rio2016/uitzendschema/2016-08-06/
Hierbij ook een indicatie hoelang een onderdeel duurt voor eventuele overlap
Had iemand je al verteld dat je geweldig bent?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:23 schreef TheArt het volgende:
Hier het sheetje via Google Docs, die ik dus ook zal blijven aanpassen: https://docs.google.com/s(...)zuI/edit?usp=sharing
Briljant werkquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:30 schreef TheArt het volgende:
Weer wat verder bijgewerkt. Zwemseries zijn precies verwerkt (nu staan de precieze tijden van de Nederlanders corresponderend met hun serie erin).
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Had iemand je al verteld dat je geweldig bent?
Ik ook ja!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:23 schreef hhh38 het volgende:
Het is dag 1 en ik ben nu al bang dat ik iets ga missen.
Nu maak je niet alleen mij, maar ook mijn tafeltennissende zoon erg blijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:50 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
Bestand weer wat bijgewerkt. Het tafeltennis staat erin (tijden vanaf kwartfinale zijn nog niet bekend) en de precieze tijden van het individuele toernooi van het handboogschieten.
Topschemaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:30 schreef TheArt het volgende:
Weer wat verder bijgewerkt. Zwemseries zijn precies verwerkt (nu staan de precieze tijden van de Nederlanders corresponderend met hun serie erin).
Verrek, wat stom. Dacht dat ik die al had verwerkt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Topschema
Kiki Bertens speelt trouwens vandaag ipv morgen
Nu staat er Haase om 16.00 ipv Kikiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verrek, wat stom. Dacht dat ik die al had verwerkt.
Staat er nu in
Bij mij staat toch echt Kiki erin, ook nadat ik 'm ververst heb. Haase staat op morgen zonder tijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu staat er Haase om 16.00 ipv Kiki.
Ik was van plan een dagelijks topic te openen. Net als 4 jaar geleden tijdens de Spelen. Na twee dagen er mee gestopt, de OP van de tweede dag verwijderd. De azijnpissers kom ik graag tegemoet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:08 schreef kilon het volgende:
Is het misschien een goed idee om de sporten van voorgaande dagen eruit te halen (of op een ander blad te zetten) zodat je na een paar dagen niet zo ver naar onderen hoeft te scrollen?
Zeker een plan. Sterker nog, dat is nu gedaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:08 schreef kilon het volgende:
Is het misschien een goed idee om de sporten van voorgaande dagen eruit te halen (of op een ander blad te zetten) zodat je na een paar dagen niet zo ver naar onderen hoeft te scrollen?
Nice.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker een plan. Sterker nog, dat is nu gedaan![]()
Bestand is ook bijgewerkt weer.
dat het onzeker is of die deelnemer dan in actie komt. Een judoka kan in eerste ronde uitgeschakeld worden en dan is een finale judoën vrij lastigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |