abonnement Unibet Coolblue
pi_164197578
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:59 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ja die van Google is ook wel prima om zo te bekijken, maar ik print het liever. Anders moet je elke keer naar een website gaan om te kijken, moeilijk gedoe. :P
Snap ik. Printen is inderdaad makkelijker. Ik print het ook per dag, maar een schema voor alles maken, gaat me wat ver. Was al blij dat ik qua tijd deze af kon krijgen :)
pi_164197599
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:12 schreef TheArt het volgende:
https://we.tl/39eGPMCocT

Dit is mijn schema van de Nederlanders per dag. Een paar opmerkingen:

- Ik heb bewust iedere individuele sporter op een eigen regel gezet.
- Tijden zijn begintijden van een ronde van een nummer (bijvoorbeeld de tijden van de eerste serie van de 100 meter vrije slag). Ik kan natuurlijk nu nog niet weten in welke serie een Nederlander zit. Bij events die langer duren, heb ik ook de eindtijd erbij gezet (bijvoorbeeld bij paardensport, wegwielrennen enz). Er zijn ook sporten waarbij in de latere fases van een toernooi de tijden heel erg uit elkaar liggen, waardoor het heel erg afhankelijk is van in welk deel van het schema je zit op welk moment je in actie kan komen. Dat is het geval bij bijvoorbeeld de teamsporten in de knockoutfase of bij bijvoorbeeld boksen het hele toernooi. Als dat het geval is, staat bij de begintijd de tijd van de eerste partij in die fase en bij de eindtijd de laatste partij in die fase. Ergens daartussen komt de Nederlander/het team dus in actie.
- De regels in het rood betekenen dat die ronde nog niet zeker is omdat een sporter of team eerst nog een eerdere ronde moet doorkomen. Als de eerste ronde in het rood staat, betekent het dat een sporter misschien pas in de tweede ronde instroomt en dus in de eerste ronde een bye heeft, maar dat weet ik dus ook nog niet.
- Sommige (vooral) H2H-sporten zitten er nog niet in, omdat daar nog geen loting van bekend is. Van die loting is heel erg afhankelijk wanneer een Nederlander speelt. Dat kan de ene dag zijn, maar met een andere loting zomaar ook pas een dag later. Daarom nog GEEN tennis en enkelspel bij tafeltennis.
- Vandaag, morgen en overmorgen worden nog de nodige lotingen verricht (boksen, taekwondo, judo, tennis, tafeltennis). Als die bekend zijn, verwerk ik ze direct en gooi het nieuwe schema opnieuw online.

Elke dag zal ik het schema ook zo goed mogelijk bijwerken en zal hier wel een plaatje plakken met de Nederlanders per dag of elke dag opnieuw het schema neergooien, dat moet ik nog even bekijken.

Als jullie nog suggesties hebben hoe het overzichtelijker kan of op/aanmerkingen hebben over de inhoud dan moet je dat hier maar neerzetten. Sommige tijden zullen misschien net niet kloppen. Sommige sporten staan al even in het schema en ze hebben de laatste weken nog tig schedulewijzigingen bekendgemaakt, waarvan ik sommigen best gemist kan hebben.
Baas!
pi_164197653
In de Veronica Tv-gids zat een magazine van Nu.nl van 40 pagina's. Daarin de tijden van alle Nederlanders ^O^

Edit: Thanks TheArt _O_
pi_164201191
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:12 schreef TheArt het volgende:
https://we.tl/39eGPMCocT

Dit is mijn schema van de Nederlanders per dag. Een paar opmerkingen:

- Ik heb bewust iedere individuele sporter op een eigen regel gezet.
- Tijden zijn begintijden van een ronde van een nummer (bijvoorbeeld de tijden van de eerste serie van de 100 meter vrije slag). Ik kan natuurlijk nu nog niet weten in welke serie een Nederlander zit. Bij events die langer duren, heb ik ook de eindtijd erbij gezet (bijvoorbeeld bij paardensport, wegwielrennen enz). Er zijn ook sporten waarbij in de latere fases van een toernooi de tijden heel erg uit elkaar liggen, waardoor het heel erg afhankelijk is van in welk deel van het schema je zit op welk moment je in actie kan komen. Dat is het geval bij bijvoorbeeld de teamsporten in de knockoutfase of bij bijvoorbeeld boksen het hele toernooi. Als dat het geval is, staat bij de begintijd de tijd van de eerste partij in die fase en bij de eindtijd de laatste partij in die fase. Ergens daartussen komt de Nederlander/het team dus in actie.
- De regels in het rood betekenen dat die ronde nog niet zeker is omdat een sporter of team eerst nog een eerdere ronde moet doorkomen. Als de eerste ronde in het rood staat, betekent het dat een sporter misschien pas in de tweede ronde instroomt en dus in de eerste ronde een bye heeft, maar dat weet ik dus ook nog niet.
- Sommige (vooral) H2H-sporten zitten er nog niet in, omdat daar nog geen loting van bekend is. Van die loting is heel erg afhankelijk wanneer een Nederlander speelt. Dat kan de ene dag zijn, maar met een andere loting zomaar ook pas een dag later. Daarom nog GEEN tennis en enkelspel bij tafeltennis.
- Vandaag, morgen en overmorgen worden nog de nodige lotingen verricht (boksen, taekwondo, judo, tennis, tafeltennis). Als die bekend zijn, verwerk ik ze direct en gooi het nieuwe schema opnieuw online.

Elke dag zal ik het schema ook zo goed mogelijk bijwerken en zal hier wel een plaatje plakken met de Nederlanders per dag of elke dag opnieuw het schema neergooien, dat moet ik nog even bekijken.

Als jullie nog suggesties hebben hoe het overzichtelijker kan of op/aanmerkingen hebben over de inhoud dan moet je dat hier maar neerzetten. Sommige tijden zullen misschien net niet kloppen. Sommige sporten staan al even in het schema en ze hebben de laatste weken nog tig schedulewijzigingen bekendgemaakt, waarvan ik sommigen best gemist kan hebben.
mag ik u bedanken? _O_
Hooray for boobies!
pi_164204744
Geen dank allen! Spreadsheetje op Google Docs fix ik straks even.
pi_164205859
Bedankt TheArt!
pi_164205988
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:12 schreef TheArt het volgende:
https://we.tl/39eGPMCocT

Dit is mijn schema van de Nederlanders per dag. Een paar opmerkingen:

Schitterend _O_
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 augustus 2016 @ 22:38:09 #58
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164212174
Ik ben bezig om alle halve finales en finales (dus ook niet-NL) toe te voegen aan de sheet van TheArt. Als er evt belangstelling voor is kan ik hem uploaden als ik klaar ben.
pi_164212218
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:38 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben bezig om alle halve finales en finales (dus ook niet-NL) toe te voegen aan de sheet van TheArt. Als er evt belangstelling voor is kan ik hem uploaden als ik klaar ben.
jazeker :Y
Hooray for boobies!
  woensdag 3 augustus 2016 @ 22:40:31 #60
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_164212250
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:38 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben bezig om alle halve finales en finales (dus ook niet-NL) toe te voegen aan de sheet van TheArt. Als er evt belangstelling voor is kan ik hem uploaden als ik klaar ben.
Zeker belangstelling :Y
pi_164212311
Geweldig werk allemaal
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_164213544
Hier het sheetje via Google Docs, die ik dus ook zal blijven aanpassen: https://docs.google.com/s(...)zuI/edit?usp=sharing
pi_164214191
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:23 schreef TheArt het volgende:
Hier het sheetje via Google Docs, die ik dus ook zal blijven aanpassen: https://docs.google.com/s(...)zuI/edit?usp=sharing
Wat superfijn!
Volgens mij doet Inge Dekker alleen mee aan de estafette en niet meer de vlinderslag.
Omdat ze anders op dezelfde dag moet zwemmen (alleen zie ik dat niet helemaal...) en dat te vermoeiend is en ze bij de estafette meer kans heeft op een medaille.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 augustus 2016 @ 23:50:22 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164214215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:49 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Wat superfijn!
Volgens mij doet Inge Dekker alleen mee aan de estafette en niet meer de vlinderslag.
Omdat ze anders op dezelfde dag moet zwemmen (alleen zie ik dat niet helemaal...) en dat te vermoeiend is en ze bij de estafette meer kans heeft op een medaille.
Klopt.

Zaterdag zijn zowel de vlinderslag als de estafette.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_164214384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:23 schreef TheArt het volgende:
Hier het sheetje via Google Docs, die ik dus ook zal blijven aanpassen: https://docs.google.com/s(...)zuI/edit?usp=sharing
Hoe zit het met handboog individueel trouwens?

Na de ranking round meteen de 1/8 finales zie ik?

Maar er zijn er toch 64 die in de knockouts komen?

Edit: 1/32 en 1/16 vinden plaats op maandag/dinsdag/woensdag zie ik op wiki
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 augustus 2016 @ 23:59:22 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_164214416
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:57 schreef Max23 het volgende:

[..]

Hoe zit het met handboog individueel trouwens?

Na de ranking round meteen de 1/8 finales zie ik?

Maar er zijn er toch 64 die in de knockouts komen?
1/8e finales van de landenwedstrijd denk ik :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_164214427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]

1/8e finales van de landenwedstrijd denk ik :+
Nee, landenwedstrijd is gelijk zaterdag klaar
  donderdag 4 augustus 2016 @ 07:00:40 #68
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164216295
Hee Art, ik waardeer je werk enorm maar er is een aantal dingen dat niet overeenkomt met de website van TeamNL, Google-schema's en die op Wikipedia.

Wat dingen:
- Met name de zeilprogramma's lopen uiteen
- En Marrit Steenbergen
- En Femke Pluim
- Bij paardensport missen onderweg volgens mij wat plakken (teammedailles die eerder bekend zijn dan individueel bijvoorbeeld)
- Ik mis wat voorrondes, oa Inge Dekker
- En La Cruz
- En de beachvolleybalfinales staan er ook niet in
- Zwemt Schwietert wel echt de 50m vrij?

Geloof dat ik de meeste puntjes die ik tegenkwam wel heb onthouden en genoemd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Szura op 04-08-2016 07:26:35 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 4 augustus 2016 @ 07:18:27 #69
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164216359
Inge Dekker doet alleen estafette.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 07:20:37 #70
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164216367
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 07:18 schreef Pino112 het volgende:
Inge Dekker doet alleen estafette.
Aja, maar haar vlinderfinale staat er nog in.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 4 augustus 2016 @ 07:27:04 #71
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164216404
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:23 schreef TheArt het volgende:
Hier het sheetje via Google Docs, die ik dus ook zal blijven aanpassen: https://docs.google.com/s(...)zuI/edit?usp=sharing
Heb je hier veel in gewijzigd tov de eerdere versie die je op WeTransfer had gezet?
pi_164218542
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 07:27 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Heb je hier veel in gewijzigd tov de eerdere versie die je op WeTransfer had gezet?
Nee, volgens mij niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 07:00 schreef Szura het volgende:
Hee Art, ik waardeer je werk enorm maar er is een aantal dingen dat niet overeenkomt met de website van TeamNL, Google-schema's en die op Wikipedia.

Wat dingen:
- Met name de zeilprogramma's lopen uiteen
- En Marrit Steenbergen
- En Femke Pluim
- Bij paardensport missen onderweg volgens mij wat plakken (teammedailles die eerder bekend zijn dan individueel bijvoorbeeld)
- Ik mis wat voorrondes, oa Inge Dekker
- En La Cruz
- En de beachvolleybalfinales staan er ook niet in
- Zwemt Schwietert wel echt de 50m vrij?

Geloof dat ik de meeste puntjes die ik tegenkwam wel heb onthouden en genoemd.
Thanks voor de uitgebreide feedback!

Vlinderfinale van Dekker was ik inderdaad vergeten te schrappen. Had haar heats en HF wel al geschrapt zoals je kunt zien.

Lacruz moet er idd nog in, goed punt. Finales Beachvolleybal had ik met opzet niet gedaan, omdat ik eerst wilde kijken hoe het schema uitpakte. Dat ben ik daarna vergeten te verwerken.

Zeilprogramma´s had ik gedaan op basis van het eerste schema wat bekend was gemaakt. Het kan dat daar wijzigingen in zijn gekomen zoals ik al schreef. Zal daar vanavond naar kijken. Dat geldt ook voor de 200 wissel van Steenbergen en polshoog bij Pluim.

Wat betreft die medailles. Teammedailles moet inderdaad nog een medaillekleurtje bij een eerdere fase. Scherp.

Dekker doet geen 100 vlinder. 50 vrij, waar ze in principe op mag starten, wordt na 4x100 vrij bekendgemaakt of ze daar start. Schwietert heeft de 50 vrij als extra start erbij gekregen (net als Steenbergen, Neumann en Dekker een extra start hebben gekregen.

Vanmiddag/vanavond wordt alles verwerkt :)
pi_164234730
Google Docs-spreadsheet is voor een groot deel weer bijgewerkt. De puntjes van Szura zijn verwerkt, de lotingen en schema's voor TE en BX zijn gedaan. Rest alleen nog de onzekere fases roodrmaken (dat was weggevallen vanaf Excel naar Google Docs) en nog wat meer lotingen verwerken.

Nog een keer het linkje: https://docs.google.com/s(...)3NEf89zuI/edit#gid=0

Als er nog opmerkingen zijn, hoor ik het graag ^O^
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:18:50 #74
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164240686
http://www.pino112.nl/os2016/schema-nl-halve-finales-per-dag.xlsx

Dit is het schema van TheArt met bijgevoegd alle andere (halve) finales waar geen NL'ers aan meedoen.

Als er evt nog tijden etc niet kloppen hoor ik het wel, dan update ik de file.
pi_164240975
Super TheArt en Pino! Erg handig overzichtje.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')