abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:15:28 #126
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163016650
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:12 schreef starla het volgende:
Iedereen moet het recht hebben om anderen belachelijk te maken. Als je dat niet vindt dan moet je even langs Charlie Hebdo gaan en koffie met ze drinken.

Of dat fatsoenlijk is, is een andere vraag, maar het récht heeft iedereen in een vrij land op een openbaar forum.

Gaat het tegen de forumregels, dan grijpen de mods wel in.

Ik vind jouw gedrag eigenlijk vrij aanmatigend. Anderen vertellen wat ze wel en niet moeten doen. Ga anders naar feedback en hou het hier alsjeblieft on topic. Als ik jouw zoetsappige emo-kots lees zie ik direct Biafra-kindjes met vliegen in hun ogen. Hang ergens anders de moraalridder uit. Op dit moment ben jíj degene die het topic ontspoort.
Op dit moment zitten we met een dood topic omdat mensen, waaronder jij, niet op een normale respectvolle toon kunnen discussiëren.

Verder vertel ik andere niet wat ze moeten doen, ik leg in dit geval illusion uit waarom dit topic dood is en hij zich dat afvraagt blijkbaar. Je moet mensen ook een spiegel voorhouden niet?

Maar goed uit je schrijven blijkt inderdaad dat jij niet een type bent waarmee je een degelijke discussie kunt voeren.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:18:13 #127
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163016766
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:14 schreef Molurus het volgende:

[..]

En wederom is de enige in dit topic die denkt dat dat wel zo is franco. :)
In mijn optiek niet de enige, enkelen van de andere kant kunnen er ook wat van.

En dat maakt het gewoon af en toe niet leuk. We zijn hier toch met zijn allen aan het nadenken ook over bizarre zaken, niet een soort van competitie aan het spelen wie er meer gelijk heeft dan de ander?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:20:45 #128
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163016862
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:18 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

In mijn optiek niet de enige, enkelen van de andere kant kunnen er ook wat van.
Hmm? Volgens mij is er verder echt niemand hier die denkt dat je de ene hypothese kunt bewijzen door een andere te ontkrachten?

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:18 schreef BarryOSeven het volgende:

En dat maakt het gewoon af en toe niet leuk. We zijn hier toch met zijn allen aan het nadenken ook over bizarre zaken, niet een soort van competitie aan het spelen wie er meer gelijk heeft dan de ander?
Again, dit kun je beter tegen franco zeggen. Die maakt er meer een sport van om zijn gelijk door te drammen, en 'samen nadenken' doet hij niet. Hij negeert zo'n beetje elke gedachte die hier wordt opgeworpen, hij is vrijwel uitsluitend aan het 'zenden'.

Ik snap eigenlijk niet heel goed waarom jij denkt dat het andersom is. Meerdere mensen hier hebben met bewonderenswaardig geduld uitgelegd waarom diverse claims die franco doet niet kunnen kloppen. Terwijl hij, zo komt het op mij over, niet veel meer doet dan zijn google search results hier dumpen. Als dat niet respectloos is dan is het minimaal onbeleefd.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:26:52 #129
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163017150
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:20 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hmm? Volgens mij is er verder echt niemand hier die denkt dat je de ene hypothese kunt bewijzen door een andere te ontkrachten?

[..]

Again, dit kun je beter tegen franco zeggen. Die maakt er meer een sport van om zijn gelijk door te drammen, en 'samen nadenken' doet hij niet. Hij negeert zo'n beetje elke gedachte die hier wordt opgeworpen, hij is vrijwel uitsluitend aan het 'zenden'.

Ik snap eigenlijk niet heel goed waarom jij denkt dat het andersom is. Meerdere mensen hier hebben met bewonderenswaardig geduld uitgelegd waarom diverse claims die franco doet niet kunnen kloppen. Terwijl hij, zo komt het op mij over, niet veel meer doet dan zijn google search results hier dumpen.
Het "bewijs" van A-Tuinhek is zo'n voorbeeld. Het is zoals hij denkt, omdat het niet FE kan zijn.

Het maakt me niet zo veel uit in de zin van of iemand gelijk heeft of niet. Ik vind dat er hier regelmatig woorden rond vliegen die druipen van het disrespect. Dat is jammer. De zuigerige reactie van Illusion deed even de emmer over lopen.

Dat dit in muffe troll topics gebeurt kan ik nog wel hebben. Maar dit was toch best een leerzaam topic voor iedereen. Maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om in francorex schoenen te moeten staan door dit soort gedoe. Terwijl ik toch uit ga van de beste intenties van die man, ondanks dat het wellicht knullig over komt.

Maar goed ik zal wel gek zijn.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:32:26 #130
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163017351
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het "bewijs" van A-Tuinhek is zo'n voorbeeld. Het is zoals hij denkt, omdat het niet FE kan zijn.
Het bewijs van tuinhek is geen bewijs tegen de platte aarde maar een direct bewijs dat de aarde gekromd is. Dat dat strijdig is met FE is een bijzaak.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef BarryOSeven het volgende:

Het maakt me niet zo veel uit in de zin van of iemand gelijk heeft of niet. Ik vind dat er hier regelmatig woorden rond vliegen die druipen van het disrespect. Dat is jammer. De zuigerige reactie van Illusion deed even de emmer over lopen.
Ik vind het respect argument bijna zonder uitzondering een zwaktebod. Zo ook hier. (En dan negeer ik nog dat franco vele malen respectlozer is wat mij betreft. Zoals gezegd, ik kan me daar niet eens echt aan storen.)

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef BarryOSeven het volgende:

Dat dit in muffe troll topics gebeurt kan ik nog wel hebben. Maar dit was toch best een leerzaam topic voor iedereen. Maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om in francorex schoenen te moeten staan door dit soort gedoe.
Het is sowieso niet fijn om te proberen een standpunt te verdedigen dat je niet kunt verdedigen. Maar is dat nu werkelijk iets dat je de tuinhekjes en starla's van dit topic kunt verwijten? Wat mij betreft niet. Dat haalt hij echt zichzelf op de hals.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef BarryOSeven het volgende:

Terwijl ik toch uit ga van de beste intenties van die man, ondanks dat het wellicht knullig over komt.

Maar goed ik zal wel gek zijn.
Ik wil hem ook nog wel het voordeel van de twijfel geven, maar dat valt soms niet mee.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163017369
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:15 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Op dit moment zitten we met een dood topic omdat mensen, waaronder jij, niet op een normale respectvolle toon kunnen discussiëren.

Verder vertel ik andere niet wat ze moeten doen, ik leg in dit geval illusion uit waarom dit topic dood is en hij zich dat afvraagt blijkbaar. Je moet mensen ook een spiegel voorhouden niet?

Maar goed uit je schrijven blijkt inderdaad dat jij niet een type bent waarmee je een degelijke discussie kunt voeren.
Nee joh, want ik heb nog nooit een inhoudelijke post geleverd in deze reeks. Je hebt helemaal gelijk papa.

Degene die niet fatsoenlijk kan discussieren is Franco. Dat jij met zo'n kolosale bias zit dat er praktisch manen omheen cirkelen, is niet mijn probleem maar de jouwe. Om het lievelingsboek van Franco te parafraseren: iets met splinter en balk.

Franco negeert. Negeren is een vorm van minachting, want je zegt daarmee eigenlijk dat diegene het niet waard is om te antwoorden.

En Franco heeft simpelweg gewoon te weinig kennis om zijn standpunten te verdedigen. Arrogant? Vast. Lullig? Vast. Maar als je te dom bent om de argumenten van de tegenpartij te begrijpen óf te geïndoctrineerd bent om de argumenten van de tegenpartij te willen snappen, dan moet je cru gezegd gewoon je bek dichthouden. Dat heb ik eufemistisch gezegd in héél veel inhoudelijke posts, maar als iemand zelfs het IQ niet heeft om dát te snappen, dan maar om een manier dat zelfs de gemiddelde inteelt-Marokkaan het nog snapt: je weet van toeten noch blazen, hou a.u.b. je bek.

Dat jij het negeren en monddood maken van bijna iedereen die heeft geparticipeerd in deze discussie niet een hoog 'boehooeeehooe-gehalte' vindt hebben, maar wél een ludiek YT-filmpje, is exact de kern waarom dit topic is ontspoord en we nu op deze manier met elkaar praten.

Communicatie kent altijd een zender en ontvanger. Fijn dat je basht op één partij, maar kijk ook eens naar je zelf en Franco, want een hetze is het de hele reeks echt niet geweest hoor.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:37:07 #132
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163017544
Heel wat mensen hebben hier heel wat tijd gestoken in het ontleden en analyseren van de claims die franco doet. Iets dat hij natuurlijk eigenlijk eerst zelf had moeten doen, maar hij laat dat kennelijk liever aan anderen over terwijl hij lekker doorgooglet voor meer huiswerk voor de mensen in dit topic.

Is het raar als ik dat respectloos noem?

Er mag toch minimaal wel verwacht worden dat hij ook zelf over dingen nadenkt. Zowel over zijn eigen claims als de inhoudelijke bezwaren tegen die claims van anderen in dit topic. Dat is wat 'samen nadenken over' betekent.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:39:39 #133
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163017663
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:32 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het bewijs van tuinhek is geen bewijs tegen de platte aarde maar een direct bewijs dat de aarde gekromd is. Dat dat strijdig is met FE is een bijzaak.

[..]

Ik vind het respect argument bijna zonder uitzondering een zwaktebod. Zo ook hier. (En dan negeer ik nog dat franco vele malen respectlozer is wat mij betreft. Zoals gezegd, ik kan me daar niet eens echt aan storen.)

[..]

Het is sowieso niet fijn om te proberen een standpunt te verdedigen dat je niet kunt verdedigen. Maar is dat nu werkelijk iets dat je de tuinhekjes en starla's van dit topic kunt verwijten? Wat mij betreft niet. Dat haalt hij echt zichzelf op de hals.

[..]

Ik wil hem ook nog wel het voordeel van de twijfel geven, maar dat valt soms niet mee.
Het is ook geen bewijs dat de aarde gekromd is, het zou alleen bewijzen dat het niet zo zit zoals Franco zegt ;)

Verder kan het respect argument een zwaktebod gevonden worden. Dat mag. Vraag me alleen wel af waarom respect opbrengen voor een ander of iemand aanspreken op onfatsoenlijk gedrag een zwaktebod is maar goed. Je mag het vinden.

Het gaat en ging mij er absoluut niet om dat ik aan franco of aan de andere kant sta. Het respect argument is ook absoluut niet van toepassing op de waarheid van een van de partijen. Het zou alleen de discussie wat normaler maken. Het komt af en toe over op een bash partij en dat vind ik zwak met meerderen tegen een. Ongeacht of iemand gelijk heeft of niet.

Als een ander iets niet snapt is dat in mijn ogen heel jammer voor hem, mijn verantwoordelijkheid is het niet om de ander te overtuigen en als iemand het jammer genoeg niet kan snappen is dat zielig genoeg en verdient iemand geen schop na.

Er boven gaan staan. Dat had ons gesierd.
pi_163017831
Weet je wat mensen ook siert?

Als ze hun ongelijk erkennen.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:44:06 #135
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163017850
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:32 schreef starla het volgende:

[..]

Nee joh, want ik heb nog nooit een inhoudelijke post geleverd in deze reeks. Je hebt helemaal gelijk papa.

Degene die niet fatsoenlijk kan discussieren is Franco. Dat jij met zo'n kolosale bias zit dat er praktisch manen omheen cirkelen, is niet mijn probleem maar de jouwe. Om het lievelingsboek van Franco te parafraseren: iets met splinter en balk.

Franco negeert. Negeren is een vorm van minachting, want je zegt daarmee eigenlijk dat diegene het niet waard is om te antwoorden.

En Franco heeft simpelweg gewoon te weinig kennis om zijn standpunten te verdedigen. Arrogant? Vast. Lullig? Vast. Maar als je te dom bent om de argumenten van de tegenpartij te begrijpen óf te geïndoctrineerd bent om de argumenten van de tegenpartij te willen snappen, dan moet je cru gezegd gewoon je bek dichthouden. Dat heb ik eufemistisch gezegd in héél veel inhoudelijke posts, maar als iemand zelfs het IQ niet heeft om dát te snappen, dan maar om een manier dat zelfs de gemiddelde inteelt-Marokkaan het nog snapt: je weet van toeten noch blazen, hou a.u.b. je bek.

Dat jij het negeren en monddood maken van bijna iedereen die heeft geparticipeerd in deze discussie niet een hoog 'boehooeeehooe-gehalte' vindt hebben, maar wél een ludiek YT-filmpje, is exact de kern waarom dit topic is ontspoord en we nu op deze manier met elkaar praten.

Communicatie kent altijd een zender en ontvanger. Fijn dat je basht op één partij, maar kijk ook eens naar je zelf en Franco, want een hetze is het de hele reeks echt niet geweest hoor.
Kijk het is ook niet mijn sterkste punt, maar het zou al helpen als je bepaalde bewoordingen zou vervangen in je reactie en ze gewoon serieus benoemd zo als ze zijn. Woorden als "papa" zijn wat zielig. Ik leg je niet op hoe je zou moeten gedragen. Ik leg je uit wat mogelijke consequenties zijn van dit gedrag. Je hebt immers al aangegeven dat je schijt hebt aan mijn jankerij, waarom zou ik in godsnaam moeite in zo iemand willen steken?

Want hoe wil je nou dat ik hier op reageer? Ga ik instemmen met je verwijten? Ga ik serieus in op je stellingen of zal ik het gewoon links laten liggen? Het nodigt niet uit in ieder geval.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:44:25 #136
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163017860
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:43 schreef starla het volgende:
Weet je wat mensen ook siert?

Als ze hun ongelijk erkennen.
Klopt, maar gebeurt dat niet kun je ook "beter weten" in plaats van trappen.
pi_163017869
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het "bewijs" van A-Tuinhek is zo'n voorbeeld. Het is zoals hij denkt, omdat het niet FE kan zijn.

Nee, dat kan ook niet. Alleen is het verschil tussen francorex en tuinhek dat francorex vanuit een geloofsovertuiging denkt dat de aarde een globe kan zijn, terwijl tuinhek op basis van observatie, metingen, natuurkunde, etc. alleen maar kan concluderen dat de aarde niet plat kan zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163017968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Vraag me alleen wel af waarom respect opbrengen voor een ander of iemand aanspreken op onfatsoenlijk gedrag een zwaktebod is maar goed
Vraag ik me ook af, maar krijg dan altijd te horen dat ik te emotioneel ben en me niet moet aanstellen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:48:15 #139
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163018012
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af, maar krijg dan altijd te horen dat ik te emotioneel ben en me niet moet aanstellen...
Ik krijg te horen dat ik geen ruggengraat heb terwijl ik juist opsta voor dit ideaal. Tja het is me wat.

In mijn optiek moet je zeggen wat je vindt, en ik stoor me aan dit gedrag dus zeg ik daar wat van. Kan heel de wereld gejank vinden, dat is dan jammer.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:48:40 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163018025
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:39 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het is ook geen bewijs dat de aarde gekromd is, het zou alleen bewijzen dat het niet zo zit zoals Franco zegt ;)

Verder kan het respect argument een zwaktebod gevonden worden. Dat mag. Vraag me alleen wel af waarom respect opbrengen voor een ander of iemand aanspreken op onfatsoenlijk gedrag een zwaktebod is maar goed. Je mag het vinden.

Het gaat en ging mij er absoluut niet om dat ik aan franco of aan de andere kant sta. Het respect argument is ook absoluut niet van toepassing op de waarheid van een van de partijen. Het zou alleen de discussie wat normaler maken. Het komt af en toe over op een bash partij en dat vind ik zwak met meerderen tegen een. Ongeacht of iemand gelijk heeft of niet.

Als een ander iets niet snapt is dat in mijn ogen heel jammer voor hem, mijn verantwoordelijkheid is het niet om de ander te overtuigen en als iemand het jammer genoeg niet kan snappen is dat zielig genoeg en verdient iemand geen schop na.

Er boven gaan staan. Dat had ons gesierd.
Eh nee, dat is mijn voorbeeld niet. Het is een op zichzelf staand bewijs voor een gekromde aarde, niet een bewijs voor een gekromde aarde omdat het een bewijs tegen een platte aarde is.

Waarom het in jouw ogen zelfs dat niet is zou ik nog graag willen weten. Het voorbeeld wat je eerder gaf, over mogelijke andere verklaringen kunnen vinden, is ietwat apart zullen we maar zeggen ;) Volgens die redenatie bestaat bewijs niet, denk er maar over na.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_163018036
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:44 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Kijk het is ook niet mijn sterkste punt, maar het zou al helpen als je bepaalde bewoordingen zou vervangen in je reactie en ze gewoon serieus benoemd zo als ze zijn. Woorden als "papa" zijn wat zielig. Ik leg je niet op hoe je zou moeten gedragen. Ik leg je uit wat mogelijke consequenties zijn van dit gedrag. Je hebt immers al aangegeven dat je schijt hebt aan mijn jankerij, waarom zou ik in godsnaam moeite in zo iemand willen steken?

Want hoe wil je nou dat ik hier op reageer? Ga ik instemmen met je verwijten? Ga ik serieus in op je stellingen of zal ik het gewoon links laten liggen? Het nodigt niet uit in ieder geval.
Laat gewoon links liggen, want je kunt toch niet bewijzen dat ik die post net heb geschreven.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:52:16 #142
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163018137
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eh nee, dat is mijn voorbeeld niet. Het is een op zichzelf staand bewijs voor een gekromde aarde, niet een bewijs voor een gekromde aarde omdat het een bewijs tegen een platte aarde is.

Waarom het in jouw ogen zelfs dat niet is zou ik nog graag willen weten. Het voorbeeld wat je eerder gaf, over mogelijke andere verklaringen kunnen vinden, is ietwat apart zullen we maar zeggen ;) Volgens die redenatie bestaat bewijs niet, denk er maar over na.
Het is geen bewijs voor een gekromde aarde. Het is een bewijs dat een schip op een x aantal kilometers niet meer volledig zichtbaar is.

Een bewijs is zo waterdicht dat je straks niet hoort dat de lichtbundels aangetrokken werden door de zwaartekracht waardoor het leek alsof het schip onderwater stond. Niet dat dit zo is maar bewijzen zijn waterdicht, en dat is jouw experiment niet.

Maar goed nu meng ik me weer inhoudelijk en daar wil ik vanavond even niet aan mee doen.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:55:37 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163018234
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het is geen bewijs voor een gekromde aarde. Het is een bewijs dat een schip op een x aantal kilometers niet meer volledig zichtbaar is.

Een bewijs is zo waterdicht dat je straks niet hoort dat de lichtbundels aangetrokken werden door de zwaartekracht waardoor het leek alsof het schip onderwater stond. Niet dat dit zo is maar bewijzen zijn waterdicht, en dat is jouw experiment niet.

Maar goed nu meng ik me weer inhoudelijk en daar wil ik vanavond even niet aan mee doen.
Ja die mogelijke verklaring heb je al eens geopperd, en ik heb al aangegeven waarom ik denk dat die niet werkt. In het kort, bij een dergelijke kromming zou het er uit gaan zien alsof je van bovenaf op het schip kijkt, in plaats van vanaf de zijkant.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_163018239
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Een bewijs is zo waterdicht dat je straks niet hoort dat de lichtbundels aangetrokken werden door de zwaartekracht waardoor het leek alsof het schip onderwater stond.
En een argument is goed als je niet jezelf tegenspreekt in datzelfde argument. Nu bestaat zwaartekracht opeens wel? Omdat het even uitkomt?

Snap je echt niet hoe fukking leip een persoon kan worden in z'n bol als die elke keer deze paardenschijt moet lezen? Snap je dat nu écht niet?
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:58:21 #145
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163018320
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:55 schreef starla het volgende:

[..]

En een argument is goed als je niet jezelf tegenspreekt in datzelfde argument. Nu bestaat zwaartekracht opeens wel? Omdat het even uitkomt?

Snap je echt niet hoe fukking leip een persoon kan worden in z'n bol als die elke keer deze paardenschijt moet lezen? Snap je dat nu écht niet?
Nee, want niemand dwingt je deze paardenschijt te lezen.

Het is dan ook totale onzin dat ik mijzelf tegenspreek in hetzelfde argument. Ik heb in die hele post niet de stelling gebruikt dat er geen zwaartekracht zou zijn. Verder geloof ik niet dat er geen zwaartekracht bestaat. Ik stel een hypothese op welke ik toets en vind het interessant om daarbij zwaartekracht in twijfel te trekken.

Verder snap ik ook niet dat je boos wordt over wat een ander denkt. Gaat het verder wel goed met je?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:00:44 #146
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163018407
laat maar
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:02:41 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163018480
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh en dat laatste was geen vraag. Het zou fijn zijn als je daar niet op zou reageren het interesseert me namelijk werkelijk waar geen ene reet hoe het met je gaat.
Gelukkig kan je toch niet bewijzen dat je die post geschreven hebt ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:07:40 #148
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163018726
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gelukkig kan je toch niet bewijzen dat je die post geschreven hebt ;)
Die heb ik wel geschreven ja, maar ik ben wel wat klaar met deze discussie eerlijk gezegd. En vooral haar schrijfstijl, want ze zal het vast niet zo bedoelen maar deze bewoordingen zijn wel exact wat ik bedoel.

En dan ook nog het lef hebben om achteraf te zeggen dat een ander respectloos is dat hij niet op haar ingaat. Ja zo ken ik er nog wel een paar.

Maar goed ik heb mijn punt gemaakt en eenieder die zich aangesproken voelt is daar vrij in om daar wat mee te doen.
pi_163018746
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef BarryOSeven het volgende:

Verder snap ik ook niet dat je boos wordt over wat een ander denkt. Gaat het verder wel goed met je?
Als je niet boos kunt worden om de mening van anderen dan heb je zelf geen mening waar je met volle overtuiging in gelooft.

En stel me geen vraag als het je geen ene flikker interesseert jongen. Je beledigt mijn intellect met dat Socratisch gelul van je.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:10:55 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163018861
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:07 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die heb ik wel geschreven ja, maar ik ben wel wat klaar met deze discussie eerlijk gezegd. En vooral haar schrijfstijl, want ze zal het vast niet zo bedoelen maar deze bewoordingen zijn wel exact wat ik bedoel.

En dan ook nog het lef hebben om achteraf te zeggen dat een ander respectloos is dat hij niet op haar ingaat. Ja zo ken ik er nog wel een paar.

Maar goed ik heb mijn punt gemaakt en eenieder die zich aangesproken voelt is daar vrij in om daar wat mee te doen.
Nee, want er is altijd een alternatief te bedenken, dus wat je ook zegt, het is geen sluitend bewijs.

Zie je nu dat het een beetje maf is, wat je over bewijs schreef?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')