Je hebt ze 10 jaar niet gezien? Valt me nu wel mee eigenlijk.quote:

quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
John niet, die is juist jong geworden!

Moet zeggen dat ik jarenlang best veel naar ze geluisterd heb (vanaf Uplift mofo tot Californication vooral), maar ik kan nooit echt heel enthousiast worden van livebeelden van ze. Vandaag klinken ze behoorlijk goed trouwens.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kom aub nog een keer voor een normaal concert. Wat zijn ze lekker

Dat is hij de laatste tijd ja.quote:
Kiedis is tot nu toe vocaal echt op zijn hoogtepunt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik jarenlang best veel naar ze geluisterd heb (vanaf Uplift mofo tot Californication vooral), maar ik kan nooit echt heel enthousiast worden van livebeelden van ze.

Wat in zijn geval betekent dat het niet al te vals isquote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kiedis is tot nu toe vocaal echt op zijn hoogtepunt.

Dit is echt stabiel en goed. Hij gaat nog een paar woorden vergeten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat in zijn geval betekent dat het niet al te vals is

voor zijn doen zeker ja, af en toe wat kleine ontsporingen maar dat mag live ook wel .quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dit is echt stabiel en goed. Hij gaat nog een paar woorden vergeten.

Die zit nu wel naar de lyrics te kijken op de grond, want hij rommelt soms wel eens heel erg. Deze kan ik hem niet kwalijk nemen, vandaag uitgekomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
voor zijn doen zeker ja, af en toe wat kleine ontsporingen maar dat mag live ook wel .

Anthony is aan het begin van de tour altijd erg sterk. Daarna is het hopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Spelen ze nu wel een goede show, zal je altijd zien.

Ik vind het op TV niet erg overtuigend. Ik blijf erbij dat de RHCP zonder John Frusciante niet dezelfde zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Spelen ze nu wel een goede show, zal je altijd zien.

Prima te pruimen maar ik vind het weinig energiek. Het is allemaal prima maar is het knallend... of alles lekker beetje meezingen en weer naar huis.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vond het prima te pruimen eerste nummers

Ik vond ze in 2011 in Ahoy ook al ijzersterk. Nu moeten ze nog wel een concert in Nederland doen, want Josh begint eindelijk op de voorgrond te komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoorde dat ze vorige weekend op RiP ook behoorlijk goed waren.. watskebeurt??![]()
Goh.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:56 schreef Godtje het volgende:
Ik blijf erbij dat de RHCP zonder John Frusciante niet dezelfde zijn.

Het is een festival, dus het zijn meezingers en Anthony is nog niet helemaal hersteld van zijn griep.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Prima te pruimen maar ik vind het weinig energiek. Het is allemaal prima maar is het knallend... of alles lekker beetje meezingen en weer naar huis.
Wie bedoel je?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
sinds wanneer hebben ze een 5e bandlid eigenlijk??

Heb ze met Frusciante toch vaak live veel minder dan dit gezien, goed goed hij ook is. Deze gitarist is wel vrij anoniem op het podium trouwens.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:56 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het op TV niet erg overtuigend. Ik blijf erbij dat de RHCP zonder John Frusciante niet dezelfde zijn.

Oh, dat is Chris Warren. Was er vorige tour ook al bij. Is geen volledig bandlid maar komt op de tours mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik iemand rechts naast de drums op toetsen (wel in het donker)..

Ah ok. Echt horen doe je hem niet. Meer een filler dus?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh, dat is Chris Warren. Was er vorige tour ook al bij. Is geen volledig bandlid maar komt op de tours mee.

Klopt. Beetje met de stijl van Josh meegekomen, iets meer elektronisch.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok. Echt horen doe je hem niet. Meer een filler dus?
Oeh! Nice! Now we're talkin!

Ja lieverd, daar kijk ik naar..quote:

Niet zo heel veel toch?quote:

Dat idd. Meer van hetzelfde en tegelijk aardig te pruimen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is een beetje een herhaling van zetten

Ja, daar heeft 3FM wel een handje van. Ik kijk Cultura via tvquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja lieverd, daar kijk ik naar..
Althans, niet via de site, maar op tv.. daar zit 3fm dus soms doorheen..![]()

Ja, heb hem al overgezet.. loopt idd wel flink achter maar dat geeft nietquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, daar heeft 3FM wel een handje van. Ik kijk Cultura via tv, weet niet of je kabelboer dat aanbiedt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |