abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162868108
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 16:18 schreef Godtje het volgende:

[..]

Niet aan het begin van de dag?
Ook goed.
pi_162868119
Stellen ze meer belastinginkomsten nu gelijk aan 'meer geld voor de samenleving'? _O-

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 9 juni 2016 @ 16:28:43 #93
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_162868243
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 13:22 schreef Atak het volgende:

.......................... en het levert de samenleving jaarlijks 1,7 miljard euro op.
Roken is slecht, dat weet iedere kip maar ik vraag me af wat de overheid aan belastinggeld gaat missen als in een ideale wereld niemand zou roken. Da's ook een beste bak geld nameijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 9 juni 2016 @ 16:51:41 #94
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162868672
quote:
3s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 15:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat er zulke stellige beweringen over 2050 in de OP staan. Knap dat die onderzoekers zo'n goeie glazen bol hebben.
Inderdaad, wie weet is er niemand meer over die kan roken. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_162869204
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Prijzen hoeft niet omhoog. Maar mensen die tijdens hun werkuren roken moeten die rookminuten gewoon wel lekker inhalen op het einde van de dag :{w
waarom ga je dan niet diezelfde tijden even een beetje zon inhaleren?
pi_162869241
quote:
1s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 17:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

waarom ga je dan niet diezelfde tijden even een beetje zon inhaleren?
Omdat er dan mensen aan het roken zijn natuurlijk.
pi_162870068
FF peukie opsteken hoor
Moeten zij weten
pi_162871188
Ik las iets dat het geld oplevert. Leuk bedrag. Ik ben dan toch geneigd om het een aardig voorstel te vinden, zeker omdat je dan nog minder rokers hebt.

Twijfel wel een beetje over vrijheidvan handelen enzo, maar van de andere kant: het valt in het niet bij de bergen met geld die de overheid opeist als je een leuke auto wil rijden.
pi_162871324
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 16:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, wie weet is er niemand meer over die kan roken. :P
Of hebben ze al lang en breed een effectieve gen-therapie gemaakt zodat de rokers en alle nieuw geboren kinderen na de therapie walgen van sigaretten.

Waarschijnlijker is dat een deel van de users die vandaag in deze topics heeft gepost 2050 niet zal halen. Dus het is wat nutteloos om heel veel negatieve energie in dit topic te steken. Er zijn ook vast belangrijkere dingen die in 2050 zouden kunnen gaan gebeuren. Misschien.
  Redactie Frontpage donderdag 9 juni 2016 @ 19:41:01 #100
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_162872127
Ik vraag me bij zulk soort onderzoeken altijd af hoe naïef men is en dingen als illegale handel totaal negeren. Heel simpel de grens oversteken levert nu niet zo heel veel op, dat verschil is marginaal. Maar als door de accijns de sigaretten in België en Duitsland de helft goedkoper is het natuurlijk doodeenvoudig om het te 'smokkelen'. Of als die landen meegaan zal een ritje Luxemburg een stuk populairder worden. Of als deze accijns dermate onevenredig stijgt t.o.v. de inflatie zal zelfs een ritje naar Andorra rendabel maken. En dat zijn slechts een paar scenario's voor de gewone burger, criminelen laten het gewoon met contrainers tegelijk komen natuurlijk.

Ben ook wel benieuwd naar hoe actief de anti-rook clubs zullen zijn mocht er binnen afzienbare tijd een remedie tegen kanker komen. Dan zijn ze natuurlijk hun stok om mee te slaan kwijt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_162872657
quote:
1s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 15:46 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nu dient sigaretten roken met name om te signaleren dat je tot de laagste klasse behoort. Dat zal niet snel een statussymbool worden hoor.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_162872929
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bijzondere sigaret.
pi_162873014
Die longarts die zo vaak waarschuwt over de gevaren van roken, zegt dat ongeveer een kwart van de rokers sterft voordat ze de pensioenleeftijd hebben gehaald.
pi_162873131
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Toen wisten ze nog niet hoe slecht een sigaar was.
pi_162873253
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Prijzen hoeft niet omhoog. Maar mensen die tijdens hun werkuren roken moeten die rookminuten gewoon wel lekker inhalen op het einde van de dag :{w
Natuurlijk onzin. Niet-rokers drinken hun koffie 2 minuten langer en een roker steekt een peuk op. Leven en laten leven heet zoiets.

Overigens wanneer gaan de alcoholprijzen omhoog? Geen flessen wijn meer voor 2-3 piek maar 20 euro per stuk svp. Al die dodelijke ongelukken en huishoudelijk geweld door alcohol, je hoort er niemand over. Maar DH is hypocriet natuurlijk, accijnsjesssss
pi_162873436
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 20:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Natuurlijk onzin. Niet-rokers drinken hun koffie 2 minuten langer en een roker steekt een peuk op. Leven en laten leven heet zoiets.

Overigens wanneer gaan de alcoholprijzen omhoog? Geen flessen wijn meer voor 2-3 piek maar 20 euro per stuk svp. Al die dodelijke ongelukken en huishoudelijk geweld door alcohol, je hoort er niemand over. Maar DH is hypocriet natuurlijk, accijnsjesssss
Het is niet te verkopen dat mensen op het terras vrij willen blijven van de schadelijke rook, maar zich ondertussen op dat zelfde terras volgooien met het vergif dat alcohol heet.

En alcohol gerelateerde problemen moeten ook wel een gigantische schadepost opleveren voor het bedrijfsleven. Tijdens rookpauzes wordt er gewoon over het werk gesproken, je ziet nog eens mensen van andere afdelingen.

De vraag hoeveel iemand netjes zijn werk doet, doelstellingen haalt en kwaliteit aflevert is belangrijker dan hoeveel minuutjes diegene gerookt, ge-internet of gepoept heeft.
pi_162873726
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 20:36 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het is niet te verkopen dat mensen op het terras vrij willen blijven van de schadelijke rook, maar zich ondertussen op dat zelfde terras volgooien met het vergif dat alcohol heet.

En alcohol gerelateerde problemen moeten ook wel een gigantische schadepost opleveren voor het bedrijfsleven. Tijdens rookpauzes wordt er gewoon over het werk gesproken, je ziet nog eens mensen van andere afdelingen.

De vraag hoeveel iemand netjes zijn werk doet, doelstellingen haalt en kwaliteit aflevert is belangrijker dan hoeveel minuutjes diegene gerookt, ge-internet of gepoept heeft.
Als rokers zo'n postenkost waren zou er bij veel bedrijven al regelgeving komen zoals rokers werken 8,5 uur excl pauze oid.
pi_162873840
quote:
14s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 20:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als rokers zo'n postenkost waren zou er bij veel bedrijven al regelgeving komen zoals rokers werken 8,5 uur excl pauze oid.
Er zal nu best verschil in beleid zijn. Ik heb een functie waar ik redelijk veel vrijheid heb, maar mensen achter een lopende band moeten al verantwoorden hoe vaak ze naar de WC gaan, laat staan dat er een sigaretje van af kan. Eigenlijk wel sneu.
pi_162874578
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 20:36 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dit idd _O_
pi_162874652
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 20:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Daar heb ik het meeste moeite mee met wat betreft de accijns op alcohol. Als je een fles champagne of goede wijn koopt, dan betaal je daar tientallen euro's accijns op.
Een alcoholprobleem onderhouden met zulke drank is ,ook zonder accijns, slechts weggelegd voor de superrijken.
Terwijl als je onverantwoord alcoholgebruik in stand wil houden, je nauwelijks belemmerd wordt door accijns. Je kan gewoon met goedkope halve liters pils of Liebfraumilch troep katjelam worden voor een paar euro.

Als de overheid echt dmv accijns alcoholmisbruik tegen zou willen gaan, dan hadden ze daar wel wat tegen gedaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:37:35 #111
117098 Hathor
Effe niet
pi_162875035
quote:
1s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 14:19 schreef Kaas- het volgende:
Sowieso slaat het nergens op om sigaretten te roken. Dan ben je serieus gewoon echt stom, sorry.

Een grote sigaar rook ik soms omdat het verschrikkelijk lekker is. Een joint smaakt vies, maar rook ik incidenteel omdat de effecten ervan leuk zijn. Maar sigaretten zijn gewoon vieze meuk en je hebt er ook niks aan. Het heeft je niets te bieden. Geen enkele reden om het te roken, behalve dan aan je gekke verslaving voldoen.

Sowieso kan ik geen respect opbrengen voor verslaafde mensen. Wees een vent en heb jezelf een klein beetje onder controle zeg.
Als ik mensen zoals jou hoor redeneren heb ik altijd spontaan zin on mijn sigaret uit te drukken...op je voorhoofd. Volgens mij ben jij een beetje blijven hangen in een van die momenten van leuke effecten van die wiethobby van je.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_162875098
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 21:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als ik mensen zoals jou hoor redeneren heb ik altijd spontaan zin on mijn sigaret uit te drukken...op je voorhoofd. Volgens mij ben jij een beetje blijven hangen in een van die momenten van leuke effecten van die wiethobby van je.
Wat is het voordeel van roken dan?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:41:04 #113
117098 Hathor
Effe niet
pi_162875114
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 21:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Wat is het voordeel van roken dan?
Ik vind er genoegdoening in, moeten er nog meer redenen zijn?
pi_162875128
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 21:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind er genoegdoening in, moeten er nog meer redenen zijn?
Wat voor genoegdoening?
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:42:04 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_162875145
Joepie, nog meer betutteling.

We rukken verder op naar de kleinzerige zeurmaatschappij waar iedereen elkaar de hele dag de aat neemt.
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:42:18 #116
117098 Hathor
Effe niet
pi_162875153
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat voor genoegdoening?
Dit ga ik niet eens proberen uit te leggen.
pi_162875176
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 21:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit ga ik niet eens proberen uit te leggen.
Waarom niet?

Het is toch geen vreemde vraag?
pi_162875197
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 21:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind er genoegdoening in
Genoegdoening :?
Vreemde woord keuze.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_162875273
Lastige vraag voor een roker blijkbaar :P
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:46:29 #120
117098 Hathor
Effe niet
pi_162875287
quote:
0s.gif
Op donderdag 9 juni 2016 21:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Genoegdoening :?
Vreemde woord keuze.
Het was dan ook een rare vraag, waarom zou er een voordeel in roken moeten zijn? Wat is het voordeel van fastfood? Of van alcohol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop