Klopt, ook eens meegemaakt dat twee van die 14 jarige kutgastjes beginnen te schelden op een vriendin en mij. Zeg je iets terug, blijken er nog wat gasten in een steeg staan te wachten. Ze hadden alleen niet door dat wij voorop liepen op een veel grotere groep. Je had ze moeten zien rennen toen ze dat doorkregen. Laf k volkquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:42 schreef flibber het volgende:
[..]
zo rollen moslims nu eenmaal.
een tegen een durven/kunnen ze niet.
Maar als groep wel.
Dat zie je altijd en overal.
daarom altijd op knietjes richten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, ook eens meegemaakt dat twee van die 14 jarige kutgastjes beginnen te schelden op een vriendin en mij. Zeg je iets terug, blijken er nog wat gasten in een steeg staan te wachten. Ze hadden alleen niet door dat wij voorop liepen op een veel grotere groep. Je had ze moeten zien rennen toen ze dat doorkregen. Laf k volk
Omdat je van de staat niet veel kan verwachten. Natuurlijk zou ik het liever andersom zien maar het feit is dat de softe aanpak niet echt werkt, in tegendeel zelfs, ze komen vaak rotter uit de gevangenis dan dat ze erin gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waarom zou je je als normale mensen gaan terugtrekken in een gated community? Stop mensen die zich niet kunnen gedragen in een gated community.
Hoe is dat racisme?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bij die zwarte jongen was het motief wraak nemen voor een diefstal. Toch was het racisme.
Ligt er aan hoe je het uitspreekt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:38 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Mehmet C. en Dogan C Klinkt nu niet bepaalt als Limburgers.
Kun je wel SJW video's posten als reactie maar als je daarna ook nog eens gaat beweren dat men racisme 'uitlokt'.quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je wel SJW video's posten als reactie maar je als je daarna ook nog eens gaat beweren dat men racisme 'uitlokt'.
quote:
Feiten zijn er om benoemd te worden toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:03 schreef Glazenmaker het volgende:
Pas bij van die kutjes die zich openlijk en luid afzetten tegen het land en de mensen dat ze zoveel kansen heeft gegeven beginnen mensen pas boos racistisch te worden.
Jij hebt moeite met begrijpend lezen. Feiten zijn er om benoemd te worden toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Feiten zijn er om benoemd te worden toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |