Ik ga proberen nu in 6 maanden het bedrag bij elkaar te sparen (en op aparte rekening zetten). Al zal het eigen risico volgend jaar wel wéér hoger zijn...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Je kan niet stoppen met insuline spuiten... Ben je gek. ik heb ook geen cent te makken en ben mijn eigen risico na 1 dialyse kwijt. Er is wel een oplossing te vinden.
En dit is ook mijn grootste frustratie, mams zit aan de insuline, die heeft ze vanzelfsprekend nodig en ik kan niet zonder pancreatine want dat sterft m'n AVK af..quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:20 schreef summer2bird het volgende:
Wat debiel trouwens, over die insuline. Ik bedoel als jullie het niet nemen omdat je het niet kan betalen kan je zelfs blind worden of afstervende ledenmaten krijgen, maar als je het wel neemt en het dus wel betaald kan je in problemen komen omdat je het misschien niet kan betalen.
Waarom worden die dingen niet volledig gedekt door de verzekering?
Weet ik en het is aangepast.quote:
Is het chronisch?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik en het is aangepast.
Ik ben weer aan de pan blijven plakken.
Nee idd.. rot eigen risico.. Weet je wat ook belachelijk is, ik denk dat ik fysio nodig heb straks met mijn been maar wordt niet vergoed in de basis. Weet ff niet wat ik dan moet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dit is ook mijn grootste frustratie, mams zit aan de insuline, die heeft ze vanzelfsprekend nodig en ik kan niet zonder pancreatine want dat sterft m'n AVK af..
Als je een keer een soa of een schimmelvoetje hebt snap ik het ER, maar niet voor mensen die godverdomme chronische ziek zijn of "echt iets mankeren" fuck Nederland wat dat betreft.
Tip: FBTO is goedkoop met bijverzekeren tot 1000 euro. (38 keer is dat bij mij)quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee idd.. rot eigen risico.. Weet je wat ook belachelijk is, ik denk dat ik fysio nodig heb straks met mijn been maar wordt niet vergoed in de basis. Weet ff niet wat ik dan moet.
Thanks voor de tip! maar ik heb Anderzorg en kan niet veranderen door een hoge schuld die ik bij ze heb lopen nog. Zit ook onder bewindvoering en kan dat niet zelf beslissen helaas ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Tip: FBTO is goedkoop met bijverzekeren tot 1000 euro. (38 keer is dat bij mij)
Dat is ook weer zoietsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee idd.. rot eigen risico.. Weet je wat ook belachelijk is, ik denk dat ik fysio nodig heb straks met mijn been maar wordt niet vergoed in de basis. Weet ff niet wat ik dan moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder veel sterkte voor wie het kan gebruiken,![]()
Jeej voor wie een goed weekend heeft![]()
En ugh voor verzekeringen![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:56 schreef MarieAlice het volgende:
BetraptDas creepy dat de dokter weet wat je uitvoert ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder veel sterkte voor wie het kan gebruiken,![]()
Jeej voor wie een goed weekend heeft![]()
En ugh voor verzekeringenNier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Ik ben zeer voorspelbaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Das creepy dat de dokter weet wat je uitvoert ;p
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:32 schreef PrisTheShiz het volgende:
Vandaag naar de luchtmachtdagen geweest en gewoon geen migraine gehad van de herrie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |