Nee, was gister ook erg lastig. Anders maar ff warm zakje vragen morgen en een kussen, wordt het wel beter van.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:17 schreef Adriane het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Sterkte met stilzitten. Dat zal niet meevallen.
Ieder mens heeft z'n kwaliteiten.quote:
Ik ga er niet mijn best voor doen want wil niemand afremmen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:12 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja doe maar! Dan kan ik tenminste eens rustig bijlezen ipv elke keer als ik klaar ben drie nieuwe pagina's![]()
Zonder gekheid: wat een gedoe weer met die onderzoeken! Het kan mensen duidelijk weer te weinig schelen als ze niet met hun eigen geld en tijd aan het kloten zijn
Zou wel fijn zijn idd maar het kon nog wel eens lang duren voor het zo ver is....quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:13 schreef Adriane het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als het eens makkelijk zou gaan.
Bah, niks aan.. Is er een verklaring voor je moeheid?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:26 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb zo'n last van mijn buik hè. En ik ben zo verschrikkelijk moe. T wordt alleen erger qua moeheid de laatste jaren. Bah.
Slaapstoornis + stress voor de verhuizing en vakantie.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bah, niks aan.. Is er een verklaring voor je moeheid?
Lijkt ergens wel wat op mijn klachten en de fysio vermoed dat dat een klemzittende zenuw is. Verklaard ook gelijk de pijnscheutenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vast wel, paracetamol helpt wel gelukkig. Het is vooral dat gevoel dat er iets klem zit dat heel irritant is.
Je hebt het over toename sinds de laatste jaren, dat zal vast niet alleen de verhuizing zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Slaapstoornis + stress voor de verhuizing en vakantie.
Ja ben ik ook bang voor dat het dat is, voelt ook dat het dat is. Pijn is nu wel een stuk minder ( tuurlijk als je de dokter belt, altijd zo he ;p) maar heb dat gevoel nog wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
Lijkt ergens wel wat op mijn klachten en de fysio vermoed dat dat een klemzittende zenuw is. Verklaard ook gelijk de pijnscheuten
Leuk.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Fijn weekend Sylvana, geniet er van!
Mijn eerste werkdag was tóf jonguhh![]()
Hele leuke aardige mensen, ik ben goed ingewerkt en werd gelijk al overladen met complimenten
Heb m'n eerste PR taakje er al opzitten; een folder herschreven.
Ze waren laaiend enthousiast
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:32 schreef MarieAlice het volgende:
En dan een hersenschudding. Great.
Dus als ik eveb njet post, komt het dardoor.
Veel sterkte allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb weer een behoorlijke rekening (voor mijn doen) binnen.Voordeel is dat m'n eigen risico wel bijna op is en ik daarna geen rekeningen meer zal krijgen.
Je kan niet stoppen met insuline spuiten... Ben je gek. ik heb ook geen cent te makken en ben mijn eigen risico na 1 dialyse kwijt. Er is wel een oplossing te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Mijn buik reageert heel snel op stress, dus als ik terug kom van bijvoorbeeld boodschappen heb ik er al last van. Heb ook nog eens autisme dus ben al een beetje een stresskip van nature.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je hebt het over toename sinds de laatste jaren, dat zal vast niet alleen de verhuizing zijn.
Waarom heb je zo lang stress? Als dat de oorzaak is zou je/men daar als 1e naar moeten kijken.
Niet dus. 112 verbindt me* gewoon door met de huisarts.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 07:39 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt natuurlijk overal 112 bellen, maar of ze je altijd en overal naar jouw gewenste ziekenhuis brengen... Ik denk het niet.
Ik ga proberen nu in 6 maanden het bedrag bij elkaar te sparen (en op aparte rekening zetten). Al zal het eigen risico volgend jaar wel wéér hoger zijn...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Je kan niet stoppen met insuline spuiten... Ben je gek. ik heb ook geen cent te makken en ben mijn eigen risico na 1 dialyse kwijt. Er is wel een oplossing te vinden.
En dit is ook mijn grootste frustratie, mams zit aan de insuline, die heeft ze vanzelfsprekend nodig en ik kan niet zonder pancreatine want dat sterft m'n AVK af..quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:20 schreef summer2bird het volgende:
Wat debiel trouwens, over die insuline. Ik bedoel als jullie het niet nemen omdat je het niet kan betalen kan je zelfs blind worden of afstervende ledenmaten krijgen, maar als je het wel neemt en het dus wel betaald kan je in problemen komen omdat je het misschien niet kan betalen.
Waarom worden die dingen niet volledig gedekt door de verzekering?
Weet ik en het is aangepast.quote:
Is het chronisch?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik en het is aangepast.
Ik ben weer aan de pan blijven plakken.
Nee idd.. rot eigen risico.. Weet je wat ook belachelijk is, ik denk dat ik fysio nodig heb straks met mijn been maar wordt niet vergoed in de basis. Weet ff niet wat ik dan moet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dit is ook mijn grootste frustratie, mams zit aan de insuline, die heeft ze vanzelfsprekend nodig en ik kan niet zonder pancreatine want dat sterft m'n AVK af..
Als je een keer een soa of een schimmelvoetje hebt snap ik het ER, maar niet voor mensen die godverdomme chronische ziek zijn of "echt iets mankeren" fuck Nederland wat dat betreft.
Tip: FBTO is goedkoop met bijverzekeren tot 1000 euro. (38 keer is dat bij mij)quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee idd.. rot eigen risico.. Weet je wat ook belachelijk is, ik denk dat ik fysio nodig heb straks met mijn been maar wordt niet vergoed in de basis. Weet ff niet wat ik dan moet.
Thanks voor de tip! maar ik heb Anderzorg en kan niet veranderen door een hoge schuld die ik bij ze heb lopen nog. Zit ook onder bewindvoering en kan dat niet zelf beslissen helaas ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Tip: FBTO is goedkoop met bijverzekeren tot 1000 euro. (38 keer is dat bij mij)
Dat is ook weer zoietsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee idd.. rot eigen risico.. Weet je wat ook belachelijk is, ik denk dat ik fysio nodig heb straks met mijn been maar wordt niet vergoed in de basis. Weet ff niet wat ik dan moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder veel sterkte voor wie het kan gebruiken,![]()
Jeej voor wie een goed weekend heeft![]()
En ugh voor verzekeringen![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:56 schreef MarieAlice het volgende:
BetraptDas creepy dat de dokter weet wat je uitvoert ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder veel sterkte voor wie het kan gebruiken,![]()
Jeej voor wie een goed weekend heeft![]()
En ugh voor verzekeringenNier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Ik ben zeer voorspelbaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Das creepy dat de dokter weet wat je uitvoert ;p
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:32 schreef PrisTheShiz het volgende:
Vandaag naar de luchtmachtdagen geweest en gewoon geen migraine gehad van de herrie!
je bewindvoerder kan misschien een fonds voor je aanvragen? Je kan googelen op fondsen die bij jou in de regio actief zijn. Fondsen moeten wel vaak worden aangevraagd door een hulpverlener maar een bewindvoerder is dat in principe ookquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! maar ik heb Anderzorg en kan niet veranderen door een hoge schuld die ik bij ze heb lopen nog. Zit ook onder bewindvoering en kan dat niet zelf beslissen helaas ook.
Ik ga eens kijken! Thanks!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je bewindvoerder kan misschien een fonds voor je aanvragen? Je kan googelen op fondsen die bij jou in de regio actief zijn. Fondsen moeten wel vaak worden aangevraagd door een hulpverlener maar een bewindvoerder is dat in principe ook
als je er niet uitkomt mag je een gil geven via pm hoorquote:
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je er niet uitkomt mag je een gil geven via pm hoorik ben er enigszins mee bekend
En we hebben jou niet eens gezien!! Apart hoor!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:32 schreef PrisTheShiz het volgende:
Vandaag naar de luchtmachtdagen geweest en gewoon geen migraine gehad van de herrie!
Niks want ik had oordopjes gekocht. Ging perfect. Alleen zere voeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
En we hebben jou niet eens gezien!! Apart hoor!
Verder geen klachten aan over gehouden?
Aw knuffiequote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:03 schreef Sylvana het volgende:
Niet bijgelezen. Huilend in mn eentje terug op de hotelkamer nu omdat ik zo'n last van mn voet heb
Gister al last van, maar ging nog wel. Maar vandaag naar tikibad geweest, tig trappen op naar de glijbanen en nu kan ik er helemaal niet meer op staan.
Dus vriendlief is nog wel op de Boulevard in Scheveningen en ik ben met een taxi teruggegaan. Kutzooi
Voet is helemaal opgezwollen, zit een enorme bult op. Morgen gaan we weer naar huis. En ipv vanavond nog gezellig uitgaan lig ik hier nu met mn voet in een natte handdoek gewikkeld en mn been omhoog.
Had me toch iets anders van mn weekendje weg voorgesteld
Getver! Weet je waarom je zo'n pijn hebt?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:03 schreef Sylvana het volgende:
Niet bijgelezen. Huilend in mn eentje terug op de hotelkamer nu omdat ik zo'n last van mn voet heb
Gister al last van, maar ging nog wel. Maar vandaag naar tikibad geweest, tig trappen op naar de glijbanen en nu kan ik er helemaal niet meer op staan.
Dus vriendlief is nog wel op de Boulevard in Scheveningen en ik ben met een taxi teruggegaan. Kutzooi
Voet is helemaal opgezwollen, zit een enorme bult op. Morgen gaan we weer naar huis. En ipv vanavond nog gezellig uitgaan lig ik hier nu met mn voet in een natte handdoek gewikkeld en mn been omhoog.
Vreemd!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:17 schreef Sylvana het volgende:
Dankjullie en nee geen idee waardoor het gisteren begonnen is. Gisteren vooral last van hak, maar nu zit er echt een flinke bult meer aan de zijkant van mn voet.
Oh, dan heb ik je misschien wél gezien!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Niks want ik had oordopjes gekocht. Ging perfect. Alleen zere voeten.
Wel raar dat je me niet gezien hebt, ik stond naast die mensen met een camera in hun handen en voor de mensen met een stoel bij zich!
Vind dat echt heel vervelend voor je, weet eigenlijk niet goed wat ik er op moet zeggen....quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:03 schreef Sylvana het volgende:
En de woningbouw weet er ook van? Of zijn het koopwoningen?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:20 schreef LPFAN het volgende:
Pffff ik wil graag gaan slapen maar dat zit er niet in.Hopelijk houdt de buurman zo op anders ga ik wel op de bank liggen, hoor ik het minder. Politie doet er niks aan.
Die van hem is een koopwoning helaas.quote:Op zondag 12 juni 2016 00:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
En de woningbouw weet er ook van? Of zijn het koopwoningen?
Poes, ik woon in Dordrecht en mijn schoonouders in Franeker. Dus ik ben speciaal voor de luchtmachtdagen naar Franeker gegaan dit weekend.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Noh Sylvana, da's mooi kutHopelijk heb je wel een leuke dag gehad, dat verzacht het misschien een beetje..
Sabine succes met studeren en alvast met je tentamen!
Marie, ik moest lachenDat taaltje ook
![]()
Pris, woon jij ook in het Noorden?Of speciaal naar Lwd gereden voor de vliegshows?
Ik heb een relaxte dag gehad. Lekker kunnen uitslapen tot 11.00 en vanmiddag al m'n huishouden gefixt. Uiteraard in etappes, valt me nog steeds zwaar..
Vanavond bij mijn lieve vrienden geweest, vaste prik in m'n vrije weekend
Pech is niet het goede woord, denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:49 schreef Argo het volgende:
Buren met luide muziek, hier in de straat is altijd een gezin die dat doen.
Verder gaat het niet al te best hier zo te zien, veel pech in dit topic.
Ik heb in ieder geval wel gezwaaid!quote:Op zondag 12 juni 2016 00:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik je misschien wél gezien!
Gatver! Dat is niet leuk!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:03 schreef Sylvana het volgende:
Ja zo kun je het ook zien, maar het is eigenlijk al pech hebben dat je iets mankeert, daarop wordt dan voortgebouwd. In de computer wereld zeggen ze altijd de silicon lottery komt erop neer zolang je geluk hebt en een goeie chip krijgt die je flink kan pushen heb je die loterij gewonnen.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:26 schreef Adriane het volgende:
[..]
Pech is niet het goede woord, denk ik.
Ik ben pas een jaar chronisch beperkt en merk een groot verschil. Ik vind het hard werken om toch zoveel mogelijk mee te kunnen doen in de maatschappij, maar ook voor mezelf.
Het vraagt zoveel meer, dan eerst. En extra dingen, zoals burenoverlast of je voet, die je weekend dwarsboomt, heeft veel meer impact op je dan wanneer je gezond bent. De volgende nacht weer bijslapen is als een gezond persoon makkelijker of gewoon een ander uitje plannen is dan zoveel simpeler.
Dit ervaar ik zelf ook, ben nu iets meer dan 2 jaar chronisch beperkt. Valt mij af en toe nog steeds zwaar, vooral de dagelijkse confrontatie. Ik schenk iedere dag het glas halfvol en ga ervoor, en als dat soms inhoudt dat ik eerst 3 a 4 uur extra op bed mag liggen, dan is dat zo!quote:Op zondag 12 juni 2016 11:26 schreef Adriane het volgende:
[..]
Pech is niet het goede woord, denk ik.
Ik ben pas een jaar chronisch beperkt en merk een groot verschil. Ik vind het hard werken om toch zoveel mogelijk mee te kunnen doen in de maatschappij, maar ook voor mezelf.
Het vraagt zoveel meer, dan eerst. En extra dingen, zoals burenoverlast of je voet, die je weekend dwarsboomt, heeft veel meer impact op je dan wanneer je gezond bent. De volgende nacht weer bijslapen is als een gezond persoon makkelijker of gewoon een ander uitje plannen is dan zoveel simpeler.
"Gezonde" mensen herstellen veel sneller dan dat ik dat bijvoorbeeld doe, daar is bij mij veel meer hersteltijd voor nodig.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar bij ons mensen, tja het is ook een soort DNA loterij dan of zo.. Of nouja als een auto je schept kan je ook al flinke pech hebben... Pfff.
Veel succes met studeren en je tentamen!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:32 schreef -sabine- het volgende:
Sylvana en LPFfan.
Ik heb niet alles bijgelezen.tentamen woensdag en moest vandaag leren met studiemaatje. Ik heb sinds eergisteren een ergonomisch verantwoorde zitbal. Het zitten gaat iets beter, maar de napijn is vele malen erger.
Ellende alom weer.
Morgen het glas weer halfvol schenken. Vooralsnog is het leeg.
Ja ik heb constant pijn in mijn knieën dus ik begrijp het wel hoor, ik ben ook altijd moe..quote:Op zondag 12 juni 2016 11:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
"Gezonde" mensen herstellen veel sneller dan dat ik dat bijvoorbeeld doe, daar is bij mij veel meer hersteltijd voor nodig.
Bah Kimmie.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:39 schreef superkimmi het volgende:
sterkte vandaag Disana! Hopelijk heb je wat leuke afleiding:
@ Sylvana: pff snap dat je daar flink van baalt. Weekendje weg was nou net wat je goed kon gebruiken en zelfs dat is dan niet gegund..
@ LPFan: het is inderdaad ook altijd wat he! hoop dat ze wat kunnen vinden en dat het daarna even over is
Ik heb een weekend met veel klachten. Benauwd, vanochtend met zulke migraine wakker dat ik bijna flauwviel en moest overgeven en verder gewoon bleh en duf.. hopelijk vanaf morgen minder last want morgen heb ik vrijwilligerswerk en woensdagochtend heb ik mijn sollicitatiegesprek
Dankjewel, lief dat je eraan denkt.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:39 schreef superkimmi het volgende:
@ Sylvana: pff snap dat je daar flink van baalt. Weekendje weg was nou net wat je goed kon gebruiken en zelfs dat is dan niet gegund..
@ LPFan: het is inderdaad ook altijd wat he! hoop dat ze wat kunnen vinden en dat het daarna even over is
Ik heb een weekend met veel klachten. Benauwd, vanochtend met zulke migraine wakker dat ik bijna flauwviel en moest overgeven en verder gewoon bleh en duf.. hopelijk vanaf morgen minder last want morgen heb ik vrijwilligerswerk en woensdagochtend heb ik mijn sollicitatiegesprek
Meh... hoop ook dat je morgen weer wat hersteld bent.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:39 schreef superkimmi het volgende:
Ik kijk er nu wel naar uit. Het is een sollicitatieprocedure verdeelt over meerdere rondes en woensdag is de laatste. Inmiddels dus al aardig ver gekomen en goede ervaring opgedaan dus ik vind het steeds leuker wordenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel, lief dat je eraan denkt.
Ik hoop voor jou dat je je morgen en woensdag weer fit genoeg voelt voor je vrijwilligerswerk en je sollicitatiegesprek. Kijk je uit naar dat laatste of zie je er tegenop?
Ah, dat klinkt wel goed. Je bent dus ook al ver gekomen. Wie weet, straks heb je opeens de baan.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik kijk er nu wel naar uit. Het is een sollicitatieprocedure verdeelt over meerdere rondes en woensdag is de laatste. Inmiddels dus al aardig ver gekomen en goede ervaring opgedaan dus ik vind het steeds leuker worden
Ja, dat zou geweldig zijn! Deze baan is hetgene waar ikquote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel goed. Je bent dus ook al ver gekomen. Wie weet, straks heb je opeens de baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |