SPOILER: vormenstoof-knapperdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2016 00:57:01 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de vrolijke noot: uk is vroeg wakker en lag/zat nog even tussen ons in. Hij wees keurig neus/mond/oren enzo aan bij zichzelf en ons, maar toen ik vroeg of papa ook een baard heeft deedhij z'n speen uit en zei 'hiiiiiii' (paard dus) Needless to say dat wij niet meer bij kwamen![]()
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
hadden die er ook een tweejarige bij?quote:Op zondag 12 juni 2016 09:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb van amerika naar NL in het vliegtuig gezeten met een baby van een maand(niet ik, iemand anders met hun baby, ter verduidelijking, ik zat erachter), het ging goed. het kan dus wel als je het erg graag wilt... je kunt er niet echt op plannen, als je in sept bent uitgerekend en het komt een maand te vroeg...
Overigens loop ik hier geloof ik alleen maar te klagen afgelopen tijdsorry...
T heeft ook wel wat gezelligs, deze lome ochtend, hangend op de bank met zijn tweeen of drieenStraks staan we met openingstijd klaar voor de supermarkt, lekker rustig!
wijsheid is: er pas voor gaan als je er voor wil en kan gaan. Miskramen incalculeren is niet handigquote:Op zondag 12 juni 2016 09:50 schreef Missladybug het volgende:
Niet leuk voor jou dat je beste vriendin naar Australië is geëmigreerd. Je zult haar vast missen.
Ik snap dat je graag naar de bruiloft toe wilt. En reizen is natuurlijk te gek!
Maar ja dan zul je je tweede pas volgend jaar kunnen kweken. Klinkt wel erg ver weg.
Hoe oud is je dreumes nu?
Ik zit ook met planning van tweede 2.0. Het liefst zou ik er voor gaan, maar carrièretechnisch niet handig. Rond november zwanger worden zou prima zijn.
Maar nu is het zo dat ik uit ervaring erg snel zwanger raak, maar ik heb ook een aantal miskramen gehad. Dus tja, is wijsheid?
Maar dat herken ik ook ja. Vond ik ook altijd zwaar. En heb ik ook niet veel gedaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:23 schreef Hupje het volgende:
Ik heb bewondering voor iedereen die met een baby of dreumes reist of op vakantie gaat, maar dat komt door mijn n=1 ervaring. As we speak zit ik bij mijn schoonouders boven naast het logeerledikant waarin J (zonder te huilen, dat wel) de boel inspecteert. Maar slapen, ho maar.
Gevoelsmatig zou ik er nu al voor willen gaan. Het is alleen carrièretechnisch niet handig.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wijsheid is: er pas voor gaan als je er voor wil en kan gaan. Miskramen incalculeren is niet handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |