Lief dat je mee denkt!quote:Op zondag 12 juni 2016 17:33 schreef snoenk het volgende:
Razz wat verdrietig![]()
Mies maar zit ze dan misschien ook niet vol door die flessen? Of dat ze die een stuk lekkerder vind en dus niet eet want daarna krijg ik wel een fles.
En hoe gaat dat bij jullie met de voeding naast de melk?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Amsel het volgende:
Hier ook fles als onderdeel van het slaapritueel hoor. En als het zoals vanmiddag 3x nodig is om dat slaapritueel opnieuw te doorlopen omdat madam niet wil slapen, dan gaat er dus ook een hele sloot melk in. So be itHier al heel lang 1 slaapje overdag, gelukkig wel van 2 à 3 uur
Ik trek het ook echt heel slecht als ze het slaapje een keer overslaat en hoop echt dat ze nog lang niet de dag gaat doortrekken, ik heb die tijd echt even voor mezelf nodig
Van die dingen is ei de meest voorkomende allergie. Krijg ze al lang ei?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:31 schreef Missladybug het volgende:
Nee.
Rode ui, witte kool, broccoli, prei en paprika. En ei dan.
Tomaat daar was ik vroeger zelf erg allergisch voor.
Dat had ik bij W ook (bij L niet helaas)..quote:Op maandag 13 juni 2016 16:22 schreef Selvaria het volgende:
N. is sowieso een kleine vreetschuur, ik kan niet meer gaan zitten met wat te eten zonder dat zij er als een puppy bij staat te bedelen.Heeft iemand dat ook wel eens gehad? En wat deden jullie? Ik vind het zo gemeen om helemaal niet te delen, maar om haar nu constant mijn halve maaltijd aan te bieden als ze weer bij me staat te kwispelen..
Nu geef ik haar 2 of 3 hapjes en zeg dan duidelijk "op" of "klaar", maar ondanks dat ze die woorden wel snapt gaat ze gewoon door. Stug volhouden dan maar?
Net alsof je sinds de geboorte van je kind ooit alleen naar de wc bent geweestquote:Op maandag 13 juni 2016 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon snel op de wc een cracker naar binnen proppen
Oh ja, zolang ze niet lopen gaat dat nog welquote:Op maandag 13 juni 2016 17:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Net alsof je sinds de geboorte van je kind ooit alleen naar de wc bent geweest
Dat kan toch pas niet meer sinds ze goed kunnen kruipen?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Net alsof je sinds de geboorte van je kind ooit alleen naar de wc bent geweest
Wel als je je wc af en toe schoonmaakt / schoon laat maken toch?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:02 schreef watmoetikkiezen het volgende:
hmm dat lijkt me weer niet ideaal met misselijkheid samen
haha, t is schoon hoor, maar de associatie zit bij mij dan niet helemaal lekker vrees ik..quote:Op maandag 13 juni 2016 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel als je je wc af en toe schoonmaakt / schoon laat maken toch?
Oh ik moet het niet wagen om alleen naar de wc te gaan hoor. Stervende zwaan en krokodillentranen. Al sinds Sjaaks geboorte. Nu komt hij me achterna rennen.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:03 schreef watmoetikkiezen het volgende:
jawel
[..]
Dat kan toch pas niet meer sinds ze goed kunnen kruipen?
(hier gaat dreumes meestal niet mee gelukkig en peuter gaat inmiddels zelf, moet alleen van te voren de knoop van haar broek losmaken)
350cc zuivel Selvaria..quote:Op maandag 13 juni 2016 19:55 schreef Selvaria het volgende:
Och arme Melba.Wat ellendig toch, zulke niet-meewerkende assistentes.
![]()
350 cc melk?Ik geloof dat wij rond de 200 uitkomen, nooit zo over nagedacht eigenlijk.. Toch maar een extra fles erin voor het slapen dan.
Jawel, naast 1 fles van 120cc krijgt ze denk ik zo'n 100-150 gram yoghurt. Af en toe een plakje kaas, maar niet structureel genoeg dus.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:58 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
350cc zuivel Selvaria..
Of krijgt N. geen yoghurt oid ?
Beterschap voor M. Kwak..
Binnenkort vragen dan, en je niet zomaar af laten schepen. Beterschap, benauwd zijn is zo sneu!quote:Op maandag 13 juni 2016 20:17 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil nu eigenlijk weleens een verwijzing naar de kinderartz...
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:09 schreef AwayTL het volgende:
Ik ben blij voor de bank, maar misschien moeten jullie het bed een vorm van therapie aanbieden?
Die 19-20 hebben wij ook echt losgelaten, hij gaat zonder problemen slapen (ja nu niet want ziek) als we zo rond half negen naar boven gaan, dus doen we dat. Het is ook nog zo licht in de avonden nu, ik vind het niet vreemd.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:41 schreef Loj het volgende:
Inge! Vertel!!!
Hier een dreumes die +/- 7 uur per dag slaaptmaar wij proberen wel stug aan de +/- tussen 19.00-20.00 als bedtijd vol te houden. Ondanks dat ik bij m'n dreumes tot 21.00-22.00 bezig ben..
Beterschap Kwak en echt bij de ha zeggen dat je een verwijzing wilt!
En verder ben ik niet bijgelezen
Ik ben blij voor de bank, maar misschien moeten jullie het bed een vorm van therapie aanbieden?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef Crumpette het volgende:
Nou, das mooi geregeld dan voor al die syrische vluchtelingen![]()
Noh JM! wat een zoeterd! Ik zat te wachten tot alle items door de kamer zouden vliegenblijkbaar dus niet!
![]()
Ohja die snijgroenten had ik dus ook gekocht, en toen merkte mijn vriend op dat die stukjes best wel van een verslikkingsformaat waren.en hij heeft gelijk. Normaal steekt W niet meer alles in zijn mond, maar dit is ook nog voedsel-shaped.. hmm. Ik heb het nog maar even weer opgeruimd. Echt koken ermee deed hij toch nog niet, meer smijten
.
voor Razz en de familiesituatie
wat ontzettend naar en onwerkelijk lijkt me dat.
Echt? Van Dille en Kamille? Dees?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef Crumpette het volgende:
Nou, das mooi geregeld dan voor al die syrische vluchtelingen![]()
Noh JM! wat een zoeterd! Ik zat te wachten tot alle items door de kamer zouden vliegenblijkbaar dus niet!
![]()
Ohja die snijgroenten had ik dus ook gekocht, en toen merkte mijn vriend op dat die stukjes best wel van een verslikkingsformaat waren.en hij heeft gelijk. Normaal steekt W niet meer alles in zijn mond, maar dit is ook nog voedsel-shaped.. hmm. Ik heb het nog maar even weer opgeruimd. Echt koken ermee deed hij toch nog niet, meer smijten
.
voor Razz en de familiesituatie
wat ontzettend naar en onwerkelijk lijkt me dat.
Ja, maar haar vriend is Steven Tyler. Dus dan kan je wel raden hoe groot de mond van W isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:29 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Echt? Van Dille en Kamille? Dees?
Behalve die wortel en misschien het steeltje van de paddestoel zijn die stukken toch te groot om in je mond te stoppen?
Oh ik ben t met je eens hoor, sommige mensen krijgen een te vol bord... maar mijn oma heeft een vrij makkelijk bestaan gehad dus tja.. ws zal ze die uitspraak nu ook niet meer herhalenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef Roomsnoes het volgende:
Leuk idd kwak, al die eigen interesses en persoonlijkheden die naar voren komen. Zo bijzondr om die kleintjes nu écht te leren kennen.
Zo speelde O al dat ze aan het eten was sinds ze 15 maanden was met een leeg bekertje en een verdwaalde lepel. Toen ik dat keukentje kocht, ontwikkelde haar rollenspel zich echt enorm snel. Nu staat ze stukkies te snijden en deelt ze eten uit aan haar "bebiiii". Zelfs haar eigen eten "snijdt" ze nu zelf
Maar tegen een bal schoppen doet ze dan weer niet. Of veel rennen. Of met zand spelen (ieuw!) Of op haar auto rijden. Of met autootjes rijden. Met graafmachines dan weer wel![]()
GM, daar geloof ik dus niks van, wat je oma zei. Anders zou er op deze wereld niemand zelfmoord plegen.![]()
Maar dat terzijde, geloof ik wel dat jij dit aankunt
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:32 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja, maar haar vriend is Steven Tyler. Dus dan kan je wel raden hoe groot de mond van W is
Crump, dan zou ik de loopauto's ook maar wegbergen!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:32 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja, maar haar vriend is Steven Tyler. Dus dan kan je wel raden hoe groot de mond van W is
Dat krijg je ervan als je niet wil delenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:32 schreef Crumpette het volgende:
[..]Dude, wat zit je mijn vriends identiteit aan de grote klok te hangen?
Jij zou Steven Tyler wel met Crump willen delen ja? Ach, wie weet is hij elders ook groot.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je niet wil delen
Voor die love in an elevatorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:38 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Jij zou Steven Tyler wel met Crump willen delen ja? Ach, wie weet is hij elders ook groot.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:24 schreef Crumpette het volgende:
Ohja vieze handjes is hier ook bah. Dingen oprapen en die aan mama geven met het commentaar 'bah' ook een tophit. Voetballendoen we graag samen. Ook hot item: boeken lezen met mama en dan alles aanwijzen en 'tetow' zeggen; waarop ik dan zeg wat het is. Op een dag zegt hij me vast na
.
Skittlessteven tyler is nu volgens mij al 70 ofzo. Zelfs ik trek ergens een grens hoor
Oh sneaky, je staat niet in de babywiki.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:51 schreef -Spring het volgende:
Ja hoi.Onze rooie draak is een dreumes. ♡
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |