abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:04:27 #251
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163093634
-O- :* volgende ronde hopelijk wel succes
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:52:59 #252
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163095238
Jufm,
Jammer dat het niet in 1 keer raak is. Goed dat je jezelf hebt verwend! Ook heel belangrijk. Wat lief dat l zo reageert bij de emotie boos O+
Hij was al uitgehuwelijkt toch? -O-

Kwak,
Bijna vakantie ja! Kom graag langs :* O+
Ik heb toevallig vandaag de site doorgelezen van een emdr hypnotherapeut in Dordt.
Ik moet weer op zoek. Heb een doorverwijzing gekregen voor een reguliere psychiater, maar misschien kan ik ook beter voor de emdr gaan.. Hoor er zulke goede verhalen over en nu jij ook dus .. Twijfel!
Misschien maandag maar even bellen.

Vandaag heerlijk gehuild toen ro lag te slapen. Net toen ik er een beetje uit was werd ze wakker dus perfect timing. Mag ook wel een beetje uit balans zijn. Is de sterfdag van m'n jeugdliefde.

Ben dus heel blij dat we morgen de meet hebben in Utrecht. O+

Oh en krentnbaard. Ik vond het woord altijd zo grappig tot ik besefte wat het was. Zo zielig! Hoop dat ze er snel vanaf is. (Of was het toch iets anders?)
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:56:39 #253
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163095350
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:52 schreef faptist het volgende:
Jufm,
Jammer dat het niet in 1 keer raak is. Goed dat je jezelf hebt verwend! Ook heel belangrijk. Wat lief dat l zo reageert bij de emotie boos O+

Kwak,
Bijna vakantie ja! Kom graag langs :* O+
Ik heb toevallig vandaag de site doorgelezen van een emdr hypnotherapeut in Dordt.
Ik moet weer op zoek. Heb een doorverwijzing gekregen voor een reguliere psychiater, maar misschien kan ik ook beter voor de emdr gaan.. Hoor er zulke goede verhalen over en nu jij ook dus .. Twijfel!
Misschien maandag maar even bellen.

Vandaag heerlijk gehuild toen ro lag te slapen. Net toen ik er een beetje uit was werd ze wakker dus perfect timing. Mag ook wel een beetje uit balans zijn. Is de sterfdag van m'n jeugdliefde.

Ben dus heel blij dat we morgen de meet hebben in Utrecht. O+

Oh en krentnbaard. Ik vond het woord altijd zo grappig tot ik besefte wat het was. Zo zielig! Hoop dat ze er snel vanaf is. (Of was het toch iets anders?)
ik doe combi, psychotherapie en emdr. ik zou wel iemand zoeken die aangesloten is bij emdr nederland, want er zijn ook wel mensen die gewoon maar wat doen... en dan zocht ik iemand die ook in de tweede lijn zit. :Y
Kwak
pi_163099789
Faptist, :*
Jammer, JufMariska.
Schattig filmpje van Sjaak!
Tandjes voor Ketel :)
Kwakz0r, fijn van het naar bed brengen.
W die lekker slaapt op zijn nieuwe kamer.

De afgelopen week leverde hier twee nieuwe tandjes en (eindelijk) los lopen op! *O*
pi_163100520
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:52 schreef faptist het volgende:
Jufm,
...

Nou... Z'n prospective wife heeft 'm vandaag in z'n arm gebeten :Y) Ze wilden op dezelfde stoel, hij wint 't qua kracht, maar zij zette een joker in ~O> Nu heeft hij een bite mark op z'n cutiepie armpje... Dus wie weet staat hij open voor nieuwe liefdes ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 18 juni 2016 @ 05:58:09 #256
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163104526
*O* voor de loper van hupje

Jm en fap :*

Sjaak O+

Kwak wat fijn dat het wat beter gaat! :*

Razz hoop dat het meevalt met de krentenbaard
pi_163104665
Ahhh wat jammer JM. Wees lief voor jezelf.

Superleuke sjaak!

Knuffel voor Fap. Huilen kan zo opluchten he? Wat erg van je jeugdliefde :'(.

Razz goed om te horen dat het beter gaat! Ik hoor zulke goede dingen over emdr!

Sterkte iedereen met de vlekjesziekten!

Mies heeft er een tand bij. Zomaar ineens. Een hele tand. Die had ik even gemist.
pi_163104680
Tandjes *O* :Y)

Vandaag in elk geval maar leuke dingen doen met m'n mannen, dat is fijn O+ En verder uithuilen en opnieuw beginnen.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:16:08 #259
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163117882
O. Kent een nieuw woord *O*
NEE.
En dat heb ik ook gelijk 500x gehoord -O-
pi_163118263
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef snoenk het volgende:
NEE.
:D
pi_163119875
Fijn woord he, snoenk. J zegt ook heel duidelijk nee en meent het dan ook echt. Ja lukt alleen nog niet (maar wel het gebaar voor 'meer' O+ )

J lag gewoon al om 19.15u in bed (dat is nog nóóit gebeurd)! :o Oke, hij was vanochtend wel al om 5.15u klaar om op te staan. Edit: na 2 uur weer wakker en groot verdriet }:|

[ Bericht 13% gewijzigd door Hupje op 18-06-2016 21:33:09 ]
pi_163122275
:* JM en Fap

Heerlijk om te lezen dat het beter gaat met je, Kwak.

Ik zag vandaag een aantal dreumesen in de leeftijd van Frits, lopende dreumesen! Mijn uk gaat keihard op zijn knietjes en ziet lopen als een leuk trucje, net zo leuk als het uit elkaar halen van zijn magneetraket.
Hij kon nog geen nee zeggen, maar wel heel goed nee schudden. Supercute en lekker duidelijk.
pi_163122299
Ik hoor heel vaak Nee mama niet doen :')

En ik lig al sinds 20.30u in bed met een overstuur jochie.
Niet in zijn eigen bed willen, wel op 1 van ons willen slapen en bij slapendzijn in eigen bed tillen het riedeltje dramatiek weer van voor af aan.
Zo niks voor hem want normaal gaat hij nog wat kletsen en slaapt binnen 20 minuten.
Gelukkig slaapt hij nu, overdwars dus ik lig op het randje :D
  zaterdag 18 juni 2016 @ 23:22:18 #264
52229 Chanty
pi_163125916
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef snoenk het volgende:
NEE.
Lucas zegt het nu een week of zo en ben nu al klaar met dat woord :') hij heeft de kracht ervan volledig ontdekt en zegt dus ook op alles nee gevolgd door eem driftbui als mama iets toch doorzet :')
  zondag 19 juni 2016 @ 05:23:29 #265
344469 Amsel
zonder t
pi_163131050
Ik merk door dat ge-nee ook dat ik dingen slimmer/beter moet formuleren. Ik zeg heel vaak "Zullen we...?" en dan is het antwoord heel blij "Nee! *)" Zullen er je vieze luier even verschonen? Zullen we je jas aantrekken? Zullen we je tanden nu gaan poetsen? Terwijl ik het eigenlijk niet als vraag bedoel natuurlijk :')
pi_163131132
J heeft zijn vader al verblijd met zijn vaderdagknutsel. We waren toch al wakker :O
  zondag 19 juni 2016 @ 06:13:14 #267
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163131139
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 23:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Lucas zegt het nu een week of zo en ben nu al klaar met dat woord :') hij heeft de kracht ervan volledig ontdekt en zegt dus ook op alles nee gevolgd door eem driftbui als mama iets toch doorzet :')
Ik vind dat ook lastig. O. Verwacht volgens mij bij haar nee geloof ik ook dat we het dus niet gaan doen.

Haha amsel, dingen aan haar vragen had ik al afgeleerd. Ik zeg dat we naar bed gaan/luier verschonen/alle andere vreselijke dingen in het leven van een dreumes.
Dingen waar ze waarschijnlijk ja op zegt vraag ik nog wel :)

Blue zou het in het weer zitten? O is zichzelf ook niet. Ineens weer snachts wakker, overdag niet of kort willen slapen en veel huils.
Ben blij als man weer thuis is want vind het best zwaar zo alles alleen doen met een huilende dreumes aan mijn been.
  zondag 19 juni 2016 @ 06:14:53 #268
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163131143
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 06:08 schreef Hupje het volgende:
J heeft zijn vader al verblijd met zijn vaderdagknutsel. We waren toch al wakker :O
Nog meer vroege vogels :')
pi_163131287
Ik zit sinds 7uur beneden met stuiterbal die doet alsof er niks aan de hand was gisteren :O
En papa slaapt nog, die verwacht ik tegen 10 uur beneden dus dan krijgt hij zijn knutsel
  zondag 19 juni 2016 @ 09:11:01 #270
52229 Chanty
pi_163131669
Ik vraag ook zo min mogelijk maar dat werkt vaak niet. Of ook leuk: wil je een ijsje? Jaaaaaaa. Pak je een ijsje. wil je die? Jaaaaaa. Ga je op de bank zitten. 1 likje. Neeeeeeneeeee drama stervende zwaan :')

Gister was het een ijsje maar dit is vaak ook met andere dingen.
pi_163131725
Ik zeg dus blijkbaar heel vaak 'nee? Ok(, dan niet).' Tegen W. Zijn standaard reactie op vragen is 'nee! O-keeee :) '

Tenzij hij iets wil, dan stralend 'JJJJJJJAAAHhH! :D en dan huilen omdat we niet meteen die seconde al buiten staan :{w
pi_163131834
Nee oké is hier ook een hele tijd geweest.
In het begin wat verwarrend voor mensen die het niet wisten. Krijg je eerst nee en dan een oké er achteraan, hoe verwarrend kan het zijn :')
pi_163131909
Prachtig he, hoe je jezelf terughoort :D Ik zeg kennelijk heel vaak 'zoooo!' en dat zegt uk nu ook _O- Als hij gaat zitten, als we thuis aankomen, als hij een boekje netjes in de kast heeft gezet, etc
  zondag 19 juni 2016 @ 09:47:30 #274
52229 Chanty
pi_163131911
ok zegt hij hier ook sinds een paar dagen maar dan wel als bevestiging op iets dat wij zeggen. Bv: we gaan zo eten. Ok! :D

Trouwens is de verlatingsangst hier weer extreem toegenomen sinds mijn ouders vorige week vrijdag 40 minuten op Lucas hebben gepast. Ik vind het maar moeilijk wat ik hiermee aan moet. Ik heb echt het gevoel dat ik hem elke keer dat ik hem ergens achter laat, een stukje meer beschadig, zijn vertrouwen beschadig ;(

Gisteren hadden we een 50e verjaardag en kwam de oppas (ze was er maandag ook al toen man een televergadering had en boven zat; dus hij had haar recent nog gezien). Hij begint dus al te huilen zodra hij de oppas ziet omdat hij weet hoe laat het is :') Toen hij eenmaal weer wat rustig was wilde ik hem uitleggen dat we weg gaan en ook weer terug komen (doe ik nu ook als ik hem naar het kdv breng in de hoop dat hij minder hysterisch wordt en dat werkt aardig).

Maar gisteren zei ik: Mama en papa gaan straks even weg en... En verder heeft hij niet meer gehoord wat ik zei want hij begon te gillen. Tranen over zijn wangen, halve romper nat gehuild en maar roepen mama, mama, papa :'( Het heeft echt een heel poos geduurd tot hij wat kalmeerde en natuurlijk begon het weer toen we vertrokken. Kreeg wel bericht dat hij na 10 minuten rustig was toen de oppas liedjes ging zingen en de rest van de avond ging goed; hij heeft wat gespeeld en is netjes gaan slapen.

Maar mijn hart... Ik ben eigenlijk blij dat we de komende maanden toch niet weg zullen gaan met baby en borstvoeding. Eigenlijk wil ik liever niet weg gaan om hem dit niet aan te doen maar dat lijkt me ook niet de juiste manier. Ik zou zo graag willen dat hij ons vrolijk uitzwaait en weet dat we weer terug komen en een leuke tijd heeft met de oppas. Vind het ook zo sneu voor haar en dapper dat ze de handdoek niet al in de ring heeft gegooid.
pi_163132088
Oef, wat lastig idd ;( En fijn van de lieve oppas O+ Een tip van de kdv-dames bij ons toen Lucas laatst weer een verlatingsangst-fase had was veel kiekeboe spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')