lag?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:17 schreef tralalala het volgende:
Nu lag je nog, straks een pistool tegen je slaap.
waarom is dat niet eerder gebeurt, zou ik mij dan afvragenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke idioot schopt zijn moeder van ruim de 80 het huis uit?
Vastquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom is dat niet eerder gebeurt, zou ik mij dan afvragen
teveel counterstrike gespeeldquote:
Volk uit Groesbeek he, loopt sowieso een beetje achterquote:
Jah oh lekker weerstandjes testen voor 75k per jaarquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij NXP zal die knakker toch best goed verdiend hebben?
Waar kan ik solliciteren?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:24 schreef danos het volgende:
[..]
Jah oh lekker weerstandjes testen voor 75k per jaar
Dat noem ik best lekker verdienenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:24 schreef danos het volgende:
[..]
Jah oh lekker weerstandjes testen voor 75k per jaar
guldens hequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat noem ik best lekker verdienen
Dan zou ik me moeten inhouden om niet telkens te roepen dat de teringdom bezig zijn en dat ze maar gewoon terug naar Nederland moeten gaan omdat ze toch gaan falen met hun krappe budget en falende talenkennis.quote:
net zoals in natuurfilms mag je je niet bemoeien met de dieren in hun natuurlijke habitatquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan zou ik me moeten inhouden om niet telkens te roepen dat de teringdom bezig zijn en dat ze maar gewoon terug naar Nederland moeten gaan omdat ze toch gaan falen met hun krappe budget en falende talenkennis.
Nu niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:32 schreef donald_dick het volgende:
Maar najaar 2015? Ze zitten er dus nog?
Semi-jinx, gezien het nieuwsbericht wat iets eerder gepost isquote:
Niet gelezen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Semi-jinx, gezien het nieuwsbericht wat iets eerder gepost is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |