zoveel scherperquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:10 schreef just me het volgende:
knokkels, wereld ziet er anders uit hè mét bril
quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, oven en vaatwasser zijn opgehaald en vanavond begint de buurman met het demonteren van de kledingkasten, weg ermee
er is toch niet binnen 2 weken een nieuwe huurder bekend die wat zou kunnen overnemen, de woning is nog steeds niet geadverteerd op woningnet, dus volgende week gooi ik ook de vloeren in de (gratis op te halen) aanbieding.quote:
jeuh maar dan moet het er nog wel uitgehaald wordenquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is toch niet binnen 2 weken een nieuwe huurder bekend die wat zou kunnen overnemen, de woning is nog steeds niet geadverteerd op woningnet, dus volgende week gooi ik ook de vloeren in de (gratis op te halen) aanbieding.
dat mag diegene doen die 'm gratis komt ophalen. Zo zonde, de vloer ligt er nog maar net eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
jeuh maar dan moet het er nog wel uitgehaald worden
stom dat ze nog niet bezig zijn met de woning te verhuren!quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat mag diegene doen die 'm gratis komt ophalen. Zo zonde, de vloer ligt er nog maar net eigenlijk.
Zeker.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:46 schreef just me het volgende:
Klinkt goed Melting, dan heb je nu tijd om weer bij te komen
Is pas mijn eerste kopje bakkie mok hoorquote:
Hoi verslaafde.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:17 schreef Karzai het volgende:
nog een verslaafde meld zich, goeiemorgen
Môgge Karzaiquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:17 schreef Karzai het volgende:
nog een verslaafde meld zich, goeiemorgen
Tijd voor iets sterkers?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:19 schreef Karzai het volgende:
hoewel ik nu wel genoeg koffie heb gehad even wat anders
quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
scheutje cognacnee wat sinaasappelsap ga zo wel aan het bier
ik moet wel m'n scooter nog ophalen aan het eind van de middag dus even rustig aan of misschien laat ik hem wel in de buurt staanquote:
Of misschien eerst je scooter ophalen en dan aan het bier?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moet wel m'n scooter nog ophalen aan het eind van de middag dus even rustig aan of misschien laat ik hem wel in de buurt staan
nee ik heb hem hem net weggebracht is eind van de middag klaarquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:26 schreef knokkels het volgende:
O
[..]
Of misschien eerst je scooter ophalen en dan aan het bier?
Ik heb de mijne vanmorgen weggebracht.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moet wel m'n scooter nog ophalen aan het eind van de middag dus even rustig aan of misschien laat ik hem wel in de buurt staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |