Flop, hier heb je snelwerkende antibiotica voor nodig om het uit te luisteren.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Monica Geuze ft. Ruben Annink & Jonna Fraser – Nu of Nooit
[ afbeelding ]
Goeie vraag welNu een Flop of nooit een Top??
Ja.quote:
Zie de cijfers in de links hierboven.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals ik gisteren in een ander topic al stelde: Zweden is de morele winnaar van het Songfestival.
Zie: ESF / Welk songfestivallied wordt het meest gedraaid op de radio
en: ESF / Welk songfestivallied wordt het meest gedraaid op de radio
Eerst de voice kids, daarna de beste singer/songwriter?quote:
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Zie de cijfers in de links hierboven.
Nog drie nummers te gaanquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoon van een teef! Het meeste gemist wegens op de bank in slaap vallen.
Dit is een flop trouwens.
NOOIT meer draaienquote:
Simpel. Omdat het nog kleine kinderen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom praten/zingen die lui altijd net zoals kleine kinderen doen? Ze kunnen niet eens normaal articuleren.
PSIES!quote:
Wéér een flop. Zou het aardig doen op de kleuterschool, dat wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Red One ft. Enrique Iglesias, R. City, Seraya & Shaggy – Don’t you need somebody
[ afbeelding ]
Top40 materiaal of toch maar niet?
* MaryMouse snel duim uit mond haaltquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wéér een flop. Zou het aardig doen op de kleuterschool, dat wel.
Het zoveelste generieke nummer dat leunt op de tropical house-sound van Kygo. Ik word zelf altijd een beetje moe van dit soort voorspelbare liedjes, met de standaard akkoordenschema's. Toch zie ik dit (helaas) de Top 40 wel halen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Red One ft. Enrique Iglesias, R. City, Seraya & Shaggy – Don’t you need somebody
[ afbeelding ]
Top40 materiaal of toch maar niet?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse snel duim uit mond haalt
Donker keldertje, sleutel weggooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |