Misschien moet je ook eerst 60 topics op naam hebben en een eigen dagboektopic, dat je dan een succesvolle date hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde er op een subtiele manier achter te komen, maar dat zal wel creepy geweest zijn
Ach ik en vrouwen, dat zal nooit wat worden
Ik ben er al jaren afquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]maar fb begint dan ook erg saai te worden
[..]
Haha JC snapt niet wat kast in urbandictionary is
hahahahaha !!!!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha JC snapt niet wat kast in urbandictionary is
Niks mis mee natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
een beetje ordinair is soms toch wel lekker
het verschil is dat ik echt precies zo praat op dates als hier of met vriendenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik zo afga op je postgedrag komt dat wel goed, uiteindelijk
In de zin van eten? Ik doe er niet aan meequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren af
Mag je al tjappen
Misschien kun je dan nog wat leren van ons aller Deezerquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het verschil is dat ik echt precies zo praat op dates als hier of met vrienden
ik heb mijn "romantische ik" nog niet gevonden HA
Lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In de zin van eten? Ik doe er niet aan mee
Hoezo niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In de zin van eten? Ik doe er niet aan mee
dit klinkt wel als een goede tactiekquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eerst 60 topics op naam hebben en een eigen dagboektopic, dat je dan een succesvolle date hebt.
Deezer is net als ik johquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien kun je dan nog wat leren van ons aller Deezer
Maar wat is dan het probleem als er een vriendschap uit komt?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezer is net als ik joh
een keertje afspreken met een meid en meteen gevoelens die zij dan niet beantwoordt.
en daarna dumpt ze hem na 5 minuten op dat feest en gaat ze er met een populaire jongen vandoor en raakt deze jongen depressief en pleegt zelfmoordquote:
Oh op zich niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar wat is dan het probleem als er een vriendschap uit komt?
Hoezo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Vriendin van mn broertje is toevallig ongesteld tijdens de ramadan 2x. Heel verdacht
Opzich logischquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan me dan niet concentreren voor de tentamens. Lkkr inhalen tijdens zomervakantie.
Ik had een katholiek even van repliek gediend in het ramadan toppa lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan me dan niet concentreren voor de tentamens. Lkkr inhalen tijdens zomervakantie.
Ja oke da's logisch. Gewoon lekker zonder verwachtingen heen gaan tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh op zich niks mis mee hoor.
Maar als je echt verliefd raakt wil je dat liever beantwoordt zien worden met een wederzijdse verliefdheid, maar dat lijkt me logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |