Oh dat ik daar niet meer op gereageerd had bedoelde je.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee ging toch over domheid en waarom ik me daar aan irriteerde
In feite betekend dat dat je nog niet treurig genoeg bent om meelij mee te hebbenquote:
Eens. Zoals ik al zei het is onnodig. Maar vooral ook omdat ik bijv merk dat mensnen zo erg een papiertje willen zien om te erkennen dat hun date rond hetzelfde intelligentieniveau als zijzelf zitten. Dat is gewoon erg frustrerendquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat ik daar niet meer op gereageerd had bedoelde je.
Ik zag het verband al niet.
Kan me wel voorstellen dat je ergernis zou voortkomen uit een stukje frustratie vanuit jezelf. Maar het brengt je niets om je daarom aan hen te gaan ergeren, terwijl het probleem hoogstwaarschijnlijk gewoon bij jou ligt.
In real of op tinder?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Zoals ik al zei het is onnodig. Maar vooral ook omdat ik bijv merk dat mensnen zo erg een papiertje willen zien om te erkennen dat hun date rond hetzelfde intelligentieniveau als zijzelf zitten. Dat is gewoon erg frustrerend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wel online. In real merk je het natuurlijk minder snel aan iemand.quote:
Online snap ik het wel. Das namelijk ook gewoon snel filteren. Zo werkt het nu eenmaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel online. In real merk je het natuurlijk minder snel aan iemand.
Dat zal wel vooral op datingsites enzo spelen neem ik aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Zoals ik al zei het is onnodig. Maar vooral ook omdat ik bijv merk dat mensnen zo erg een papiertje willen zien om te erkennen dat hun date rond hetzelfde intelligentieniveau als zijzelf zitten. Dat is gewoon erg frustrerend
Ja zal ook wel. Achja. Maar gewoon accepterenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Online snap ik het wel. Das namelijk ook gewoon snel filteren. Zo werkt het nu eenmaal
Ik geloof er sowieso niet echt in. Online appsquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zal ook wel. Achja. Maar gewoon accepteren
Watquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingfilters
mfw <180
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Aangezien hier rechtenmensjes zitten (jatog), denk eens mee en eventueel wat er te verwachten isDat kan ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Veel vrouwen op datingsites selecteren (mede) op lengte.quote:
waarom wil je vreemd gaanquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingfilters
mfw <180
[ afbeelding ]
Dat kan ik zo 1 2 3 niet zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed idee.
Wanneer, met wie en waar?
Zo rol ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Op een datingsite zou Kaneel me wel zijn tegengekomen want ik heb vernomen dat hij op volslank selecteerde.
Open relatie ja toch.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn tinderdate van afgelopen keer kwaad gemaakt toen ik vroeg of ze opgewonden raakt als ze een piemel in een onderbroek ziet hangen.
In het open relatie topic zag ik allemaal vrouwen posten over dat ze veel makkelijker een date konden krijgen dan hun vent, en dat hij eerst wel even jaloers was soms maar dat hij het daarna helemaaaal niet meer erg vond.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Slechts dikkertjes voor mij.
Slanke meisjes willen me niet.
[..]
Open relatie ja toch.
Maar in R&P ontkennen ze dat constant!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het open relatie topic zag ik allemaal vrouwen posten over dat ze veel makkelijker een date konden krijgen dan hun vent, en dat hij eerst wel even jaloers was soms maar dat hij het daarna helemaaaal niet meer erg vond.
Dat hele topic stond er vol mee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar in R&P ontkennen ze dat constant!
Stelletje beta's. Jammerlijk.
Naast het feit dat daten als vrouw al veel makkelijker is, zijn het natuurlijk ook nog eens de butjes die over zich heen laten lopen die in die situatie zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hele topic stond er vol mee.
Ook mannen die met moeite van 2 vrouwen reacties kregen online en daar dan meteen maar mee op date gingen, terwijl hun vriendinnen de beste 2 uit 500 konden kiezen.
Er zijn er vast wel wat die het echt uit idealisme voor de vrije liefde doen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naast het feit dat daten als vrouw al veel makkelijker is, zijn het natuurlijk ook nog eens de butjes die over zich heen laten lopen die in die situatie zitten.
En die zijn niet populair onder de vrouwen.
Dus slechtste van 2 werelden.
Je moet bij een alternatieve studentenvereniging gaan, ik heb vernomen dat het daar als man best gemakkelijk is iemand te vinden die piemel tussen je billetjes wil steken.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet bij een alternatieve studentenvereniging gaan, ik heb vernomen dat het daar als man best gemakkelijk is iemand te vinden die piemel tussen je billetjes wil steken.
Gelukkig had je maar 40-45 minuten bedenktijdquote:
Gelukkig hoef je niet bang te zijn dat ik iemand anders kan hosselen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn er vast wel wat die het echt uit idealisme voor de vrije liefde doen.
Zo dacht ik ook wel enigszins toen ik nog een beetje een hippie was. Er waren slechts praktische bezwaren zoals ernstige angst voor herpes.
Ik was aan het haxballenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig had je maar 40-45 minuten bedenktijd
Het tandenpoetsen valt vroeg vandaag
Oei, na wat ervaringen met jou is hij voor de mannen gegaan?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee van ex. Mijn zusje is toch geen kerel. :$
Als dat de enige reden is dat je niet vreemdgaat moeten we eens een hartig woordje spreken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet bang te zijn dat ik iemand anders kan hosselen.
Volgens mij wordt er nu nog steeds gespeeld dus je kan een kijkje gaan nemenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik nog steeds niet mogen meemaken
Het was slechts tijdelijk heb ik gehoord. Maar ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan dat hij naar de andere kant is gevlucht.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei, na wat ervaringen met jou is hij voor de mannen gegaan?
Wellicht doe ik het zo evenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er nu nog steeds gespeeld dus je kan een kijkje gaan nemen
Een andere reden is dat ik niet naar buiten wil.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is dat je niet vreemdgaat moeten we eens een hartig woordje spreken.
Stuur maar een slijmbal-DM om dit weer goed te maken. :$quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een andere reden is dat ik niet naar buiten wil.
FM deed altijd alsof ze beter was dan ik terwijl ik haar elk potje versloeg :squote:Op woensdag 8 juni 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohnee FM, mcgrath en nog een paar dacht ik.
Rip FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |