Misschien moet je ook eerst 60 topics op naam hebben en een eigen dagboektopic, dat je dan een succesvolle date hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde er op een subtiele manier achter te komen, maar dat zal wel creepy geweest zijn
Ach ik en vrouwen, dat zal nooit wat worden
Ik ben er al jaren afquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]maar fb begint dan ook erg saai te worden
[..]
Haha JC snapt niet wat kast in urbandictionary is
hahahahaha !!!!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha JC snapt niet wat kast in urbandictionary is
Niks mis mee natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
een beetje ordinair is soms toch wel lekker
het verschil is dat ik echt precies zo praat op dates als hier of met vriendenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik zo afga op je postgedrag komt dat wel goed, uiteindelijk
In de zin van eten? Ik doe er niet aan meequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren af
Mag je al tjappen
Misschien kun je dan nog wat leren van ons aller Deezerquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het verschil is dat ik echt precies zo praat op dates als hier of met vrienden
ik heb mijn "romantische ik" nog niet gevonden HA
Lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In de zin van eten? Ik doe er niet aan mee
Hoezo niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In de zin van eten? Ik doe er niet aan mee
dit klinkt wel als een goede tactiekquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eerst 60 topics op naam hebben en een eigen dagboektopic, dat je dan een succesvolle date hebt.
Deezer is net als ik johquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien kun je dan nog wat leren van ons aller Deezer
Maar wat is dan het probleem als er een vriendschap uit komt?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezer is net als ik joh
een keertje afspreken met een meid en meteen gevoelens die zij dan niet beantwoordt.
en daarna dumpt ze hem na 5 minuten op dat feest en gaat ze er met een populaire jongen vandoor en raakt deze jongen depressief en pleegt zelfmoordquote:
Oh op zich niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar wat is dan het probleem als er een vriendschap uit komt?
Hoezo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Vriendin van mn broertje is toevallig ongesteld tijdens de ramadan 2x. Heel verdacht
Opzich logischquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan me dan niet concentreren voor de tentamens. Lkkr inhalen tijdens zomervakantie.
Ik had een katholiek even van repliek gediend in het ramadan toppa lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan me dan niet concentreren voor de tentamens. Lkkr inhalen tijdens zomervakantie.
Ja oke da's logisch. Gewoon lekker zonder verwachtingen heen gaan tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh op zich niks mis mee hoor.
Maar als je echt verliefd raakt wil je dat liever beantwoordt zien worden met een wederzijdse verliefdheid, maar dat lijkt me logisch.
Ohja ik zag hetquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had een katholiek even van repliek gediend in het ramadan toppa lol
Jup, maar sommigen doen het tijdens winter om gebruik te kunnen maken van kortere vasttijd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich logisch
Gebeurt dat wel meer dat mensen het inhalen op een later moment?
wilde met deze meid ook gewoon vriendschap opbouwen wel ja, ook omdat ik een relatie niet zag gebeuren. Maar zij zal wel afstand willen houdenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke da's logisch. Gewoon lekker zonder verwachtingen heen gaan toch
Nederlandse katholieken weren echt niets van de katholieke wetten hequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja ik zag het
[..]
Jup, maar sommigen doen het tijdens winter om gebruik te kunnen maken van kortere vasttijd.
Gewoon proberen, niks te verliezenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wilde met deze meid ook gewoon vriendschap opbouwen wel ja, ook omdat ik een relatie niet zag gebeuren. Maar zij zal wel afstand willen houden
Dat klinkt dan wel een beetje jammerquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja ik zag het
[..]
Jup, maar sommigen doen het tijdens winter om gebruik te kunnen maken van kortere vasttijd.
Ik zal jou nog eens heel verhaal sturenquote:
Klopt wel denk ik, heb een katholiek Urks meisje bij mij in de klas en veel kan ze er niet over vertellen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlandse katholieken weren echt niets van de katholieke wetten he
hoi lekkerdingquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig vallen mijn vastendagen nooit in hitte
Mijn IQ van 65 is oververhit, ik snap er niets meer vanquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens heel verhaal sturen
Terwijl er een vrij duidelijk wet over is geschreven. En hoi tjack. Ik heb heimwee. Dus nu fok ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt wel denk ik, heb een katholiek Urks meisje bij mij in de klas en veel kan ze er niet over vertellen.
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn IQ van 65 is oververhit, ik snap er niets meer van
Hoe is het daarquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl er een vrij duidelijk wet over is geschreven. En hoi tjack. Ik heb heimwee. Dus nu fok ik
Goed. Morgen business class naar maleisie. Maar op moment vind ik alles kutquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welk lang verhaal van jou te maken had met ongesteldheid tijdens ramadan, denk ik.
Verder dan dat ik kwamquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk uit medelijdenuiteindelijk neukt ze een ander
Oh dat ik daar niet meer op gereageerd had bedoelde je.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee ging toch over domheid en waarom ik me daar aan irriteerde
In feite betekend dat dat je nog niet treurig genoeg bent om meelij mee te hebbenquote:
Eens. Zoals ik al zei het is onnodig. Maar vooral ook omdat ik bijv merk dat mensnen zo erg een papiertje willen zien om te erkennen dat hun date rond hetzelfde intelligentieniveau als zijzelf zitten. Dat is gewoon erg frustrerendquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat ik daar niet meer op gereageerd had bedoelde je.
Ik zag het verband al niet.
Kan me wel voorstellen dat je ergernis zou voortkomen uit een stukje frustratie vanuit jezelf. Maar het brengt je niets om je daarom aan hen te gaan ergeren, terwijl het probleem hoogstwaarschijnlijk gewoon bij jou ligt.
In real of op tinder?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Zoals ik al zei het is onnodig. Maar vooral ook omdat ik bijv merk dat mensnen zo erg een papiertje willen zien om te erkennen dat hun date rond hetzelfde intelligentieniveau als zijzelf zitten. Dat is gewoon erg frustrerend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wel online. In real merk je het natuurlijk minder snel aan iemand.quote:
Online snap ik het wel. Das namelijk ook gewoon snel filteren. Zo werkt het nu eenmaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel online. In real merk je het natuurlijk minder snel aan iemand.
Dat zal wel vooral op datingsites enzo spelen neem ik aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Zoals ik al zei het is onnodig. Maar vooral ook omdat ik bijv merk dat mensnen zo erg een papiertje willen zien om te erkennen dat hun date rond hetzelfde intelligentieniveau als zijzelf zitten. Dat is gewoon erg frustrerend
Ja zal ook wel. Achja. Maar gewoon accepterenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Online snap ik het wel. Das namelijk ook gewoon snel filteren. Zo werkt het nu eenmaal
Ik geloof er sowieso niet echt in. Online appsquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zal ook wel. Achja. Maar gewoon accepteren
Watquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingfilters
mfw <180
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Aangezien hier rechtenmensjes zitten (jatog), denk eens mee en eventueel wat er te verwachten isDat kan ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Veel vrouwen op datingsites selecteren (mede) op lengte.quote:
waarom wil je vreemd gaanquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingfilters
mfw <180
[ afbeelding ]
Dat kan ik zo 1 2 3 niet zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed idee.
Wanneer, met wie en waar?
Zo rol ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Op een datingsite zou Kaneel me wel zijn tegengekomen want ik heb vernomen dat hij op volslank selecteerde.
Open relatie ja toch.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn tinderdate van afgelopen keer kwaad gemaakt toen ik vroeg of ze opgewonden raakt als ze een piemel in een onderbroek ziet hangen.
In het open relatie topic zag ik allemaal vrouwen posten over dat ze veel makkelijker een date konden krijgen dan hun vent, en dat hij eerst wel even jaloers was soms maar dat hij het daarna helemaaaal niet meer erg vond.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Slechts dikkertjes voor mij.
Slanke meisjes willen me niet.
[..]
Open relatie ja toch.
Maar in R&P ontkennen ze dat constant!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het open relatie topic zag ik allemaal vrouwen posten over dat ze veel makkelijker een date konden krijgen dan hun vent, en dat hij eerst wel even jaloers was soms maar dat hij het daarna helemaaaal niet meer erg vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |