Je betaalt niet voor lucht, je betaalt voor het gebruik van de pomp.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:25 schreef Zieke_Geest het volgende:
[..]
Omdat ze tegenwoordig allemaal 50 cent vragen, ik heb niet altijd 50 cent op zak, plus het principe dat ik moet betalen voor een beetje lucht
Bovendien, is je band plat moet je helemaal naar het tankstation lopen, is gewoon kut.
PS: vrijwel alles bij de Action is prul, prima voor incidenteel gebruik, of nieuw bestek of A merk shampoo voor een lage prijs, voor kwaliteit moet je het niet van de Action hebben....
Ik haal er altijd sokken en douche gel/shampoo/deo. Niets mis mee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus dan moeten ze er 'dit is een kutproduct' op zetten? Ik denk niet dat dat klanten trekt. Je bent een malloot als je naar de Action gaat.
o ja haha klopt, maar toch... ik heb me wel ooit een keer laten vertellen dat die pompen vaak stuk gaan en dat ze op en den duur genoodzaakt zijn om er geld voor te vragen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je betaald niet voor lucht, je betaald voor het gebruik van de pomp.
Ik zie trouwens dat ik je betaald had getypt i.p.v. je betaalt. Failquote:Op donderdag 9 juni 2016 14:01 schreef Zieke_Geest het volgende:
[..]
o ja haha klopt, maar toch... ik heb me wel ooit een keer laten vertellen dat die pompen vaak stuk gaan en dat ze op en den duur genoodzaakt zijn om er geld voor te vragen.
Ook zoiets.. Paar euro willen besparen op iets wat je in een vitaal onderdeel van je auto propt.quote:
Terwijl je moeder genoeg bij haar binnen krijgt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:04 schreef MisterMaster het volgende:
De Action daar durf ik zonder een burka aan niet naar binnen toe. Straks ben ik gezien.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Terwijl je moeder genoeg bij haar binnen krijgt.
aiaiaiai beter dan dat je aKtion schrijft ofzo, of Seemanquote:Op donderdag 9 juni 2016 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat ik je betaald had getypt i.p.v. je betaalt. Fail
De auto van TS:quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Huh? bij de pomp doe je toch ook maar 2 tot 3 bar ofzo?
quote:
Degene van Shell uiteraard 10w40quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:22 schreef byah het volgende:
[..]
Ook zoiets.. Paar euro willen besparen op iets wat je in een vitaal onderdeel van je auto propt.
Ik heb banden die snel leeglopen. Dus iedere ochtend als ik naar werk ga doe ik er een beetje lucht bij bij de pomp. Toch weer iedere keer 50 cent. Toen kwam ik erachter dat er een gratis stopcontact achterop de pomp zit. Dus sindsdien eigen compressortje mee. Wel onwijs ruzie met het personeel van die zaak maar dat was al zo. En het is altijd superdruk daar 's ochtends dus ze kunnen me weinig maken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:15 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Negen van de tien keer vragen ze daar anders 50 cent voor hoor.
quote:Op zondag 12 mei 2019 10:08 schreef stokj het volgende:
TS laat zich boren door Actionmedewerkers die met stift getallen op de verpakkingen schrijven.
Als het zo'n eentje is die op je 12V aanstekerplug werkt is t alsnog prima voor nood? dat t allemaal niet klopt is ruk, maar stel dat je onderweg bijna plat staat en t niet red tot de pomp (ook zijn die daar soms stuk) dan is t toch goed dat je met zo'n Action ding thuis kunt komen? Ik geef toe dat de naam Dunlop niet waardig is... vermoed dat t de afgelopen decennia compleet verneukt is!quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:01 schreef tstile het volgende:
Man man, je denkt Dunlop, dat is een betrouwbaar merk?
Dus je ziet zo'n Dunlop bandenpomp bij de Action liggen.
17 bar maarliefst!
Volgens het plaatje ook geschikt voor auto's.
Wat blijkt, 17 bar haalt 'ie niet, 7 is wel de max.
De meter is compleet onbetrouwbaar... Kortom je rijdt met veelste lage bandenspanning als je hier je vertrouwen in stelt...
Het meest vervelende is nog dat ik nu weer terug moet met die zooi...
Gave stofzuiger is dat. Alleen jammer dat hij niet onder de tafel komtquote:
Precies Jan, precies!quote:Op zondag 12 mei 2019 10:10 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Koop daar alleen dingen die niet kapot kunnen en niet ingewikkeld zijn. Tape en dat soort zooi dus.
zelfs de duct tape is daar zwaar ruk...quote:Op zondag 12 mei 2019 10:10 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Koop daar alleen dingen die niet kapot kunnen en niet ingewikkeld zijn. Tape en dat soort zooi dus. Je krijgt waar je voor betaald ts.
Je had toch niet verwacht dat de action om een of andere reden gratis spul weg kan geven
Schilderstape wil heel aardig. En die verfbakjes zijn wel goed. Maar blijf met je dikke vingers van die pluizen rollers af. Echt!quote:Op zondag 12 mei 2019 10:12 schreef g60forced het volgende:
[..]
zelfs de duct tape is daar zwaar ruk...
en nog erger is zelfs de ISOLATIE TAP..
die laat gewoon na 1-2jaar los
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |