Looks like we're out of the woods for now.quote:Beste Danny,
Dank voor je reactie en snelle handelen. Graag wil ik benadrukken dat Talpa geen enkel bezwaar heeft tegen fansites en hier juist alleen maar heel blij mee is. Er zijn echter uitingen die te ver gaan zoals het volledig weergeven van de live streams, ik neem aan dat je hier begrip voor hebt. Partijen als Daily Motion worden daar zeker ook op aangesproken. Mochten wij in de toekomst uitingen tegenkomen die wij niet toelaatbaar achten dan laat ik het weten. Fijne avond.
Vriendelijke groet,
NaamvandedamevanTalpa
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:12 schreef Danny het volgende:
mail van de Talpadame:
[..]
Looks like we're out of the woods for now.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef TillyB het volgende:
OWWWWWWW YEAHHHHH GIFFEN VOOR HET LEVEN MOTHERFUCKERS
[ afbeelding ]
Ah geweldig. Je hebt aan hun bezwaar gehoor gegeven en nu kunnen we verder.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:12 schreef Danny het volgende:
mail van de Talpadame:
[..]
mail van de Talpadame:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook afquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Bblurker2 het volgende:
Zoals ik het antwoord lees, gaat het dus in het geval van Fok om die opname van de uurstreams. En daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Het antwoord impliceert dat caps, gifjes en korte filmfragmenten wel zijn toegestaan. Is daar uitsluitsel over? Ze hebben nu iig een keer geblaft en ik denk dat ze het toestaan dat dus kortere fragmenten geplaatst worden.
Wat een goed nieuws.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:12 schreef Danny het volgende:
mail van de Talpadame:
Danny en Ebinas bedankt.*O*quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:12 schreef Danny het volgende:
mail van de Talpadame:
Beste Danny,
Dank voor je reactie en snelle handelen. Graag wil ik benadrukken dat Talpa geen enkel bezwaar heeft tegen fansites en hier juist alleen maar heel blij mee is. Er zijn echter uitingen die te ver gaan zoals het volledig weergeven van de live streams, ik neem aan dat je hier begrip voor hebt. Partijen als Daily Motion worden daar zeker ook op aangesproken. Mochten wij in de toekomst uitingen tegenkomen die wij niet toelaatbaar achten dan laat ik het weten. Fijne avond.
Vriendelijke groet,
NaamvandedamevanTalpa.
Zou ik ook graag willen weten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Bblurker2 het volgende:
Het antwoord impliceert dat caps, gifjes en korte filmfragmenten wel zijn toegestaan. Is daar uitsluitsel over? Ze hebben nu iig een keer geblaft en ik denk dat ze het toestaan dat dus kortere fragmenten geplaatst worden.
mail van de Talpadame:
[..]
Zo lees ik dat ook. Ik heb nog een keer teruggemaild en achter de schermen overleggen we even met de mods hoe we nu verder gaan. Als we de beperking weghalen dan zullen we eerst overal die uurlinkjes weg moeten halen. Dat is tijdrovend, maar pas daarna kunnen we het script weer uitschakelen. Verwacht dat niet eerder dan na het weekend. Ik heb dan (hopelijk) ook per mail uitsluitsel van de Talpadame.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Bblurker2 het volgende:
Zoals ik het antwoord lees, gaat het dus in het geval van Fok om die opname van de uurstreams. En daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Het antwoord impliceert dat caps, gifjes en korte filmfragmenten wel zijn toegestaan. Is daar uitsluitsel over? Ze hebben nu iig een keer geblaft en ik denk dat ze het toestaan dat dus kortere fragmenten geplaatst worden.
Ik heb een simpele oplossing. HiDiHo eraf knikkeren en dan de scriptjes deactiverenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Zo lees ik dat ook. Ik heb nog een keer teruggemaild en achter de schermen overleggen we even met de mods hoe we nu verder gaan. Als we de beperking weghalen dan zullen we eerst overal die uurlinkjes weg moeten halen. Dat is tijdrovend, maar pas daarna kunnen we het script weer uitschakelen. Verwacht dat niet eerder dan na het weekend. Ik heb dan (hopelijk) ook per mail uitsluitsel van de Talpadame.
Dat lijkt me niet nodig. Buiten dat daarmee niet opeens al die linkjes weg zijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:33 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik heb een simpele oplossing. HiDiHo eraf knikkeren en dan de scriptjes deactiveren![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:33 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik heb een simpele oplossing. HiDiHo eraf knikkeren en dan de scriptjes deactiveren![]()
![]()
![]()
Was een grapje, uiteraardquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nodig. Buiten dat daarmee niet opeens al die linkjes weg zijn
mail van de Talpadame:
[..]
Waarom kunnen ze dit gelijk zeggen? Iedereen in de stress UTO wordt gesloten niet meer slapen van het idee geen Utopia meer enz enzquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:12 schreef Danny het volgende:
Beste Danny,
Vriendelijke groet,
NaamvandedamevanTalpa
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:33 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar liggen ze bij talpa inderdaad vast wakker vanquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze dit gelijk zeggen? Iedereen in de stress UTO wordt gesloten niet meer slapen van het idee geen Utopia meer enz enz![]()
FUck yeah!quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef TillyB het volgende:
OWWWWWWW YEAHHHHH GIFFEN VOOR HET LEVEN MOTHERFUCKERS
[ afbeelding ]
Ik waardeer het enorm hoe fok er mee om is gegaanquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Zo lees ik dat ook. Ik heb nog een keer teruggemaild en achter de schermen overleggen we even met de mods hoe we nu verder gaan. Als we de beperking weghalen dan zullen we eerst overal die uurlinkjes weg moeten halen. Dat is tijdrovend, maar pas daarna kunnen we het script weer uitschakelen. Verwacht dat niet eerder dan na het weekend. Ik heb dan (hopelijk) ook per mail uitsluitsel van de Talpadame.
(De quote deugt waarschijnlijk niet. Los ik niet op.)quote:[..]
Een abonnement nemen zou een leuke geste zijn nu.
Abonnement? Doneren...?
Centraals duren te lang.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:10 schreef Odaiba het volgende:
Zover ik begrijp kunnen de centraals nog gewoon opgenomen worden, net als andere filmpjes, alleen de uur filmpjes waren een probleem. Maar ik denk niet dat ze nu wel akkoord gaan geven voor dat soort filmpjes, dus ik denk dat we gewoon afscheid moeten nemen van utopia filmpjes op fok. Wel nasty dat dit gewoon een soort cencuur is wat opgelegd is zonder rechter.
Dat lees ik niet terug in de mail van de Talpadame, maar zo speel je het als fok wel op safe.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Centraals duren te lang.
Alleen slechts hele korte fragmenten kunnen. Dus een Centraal is uitgesloten.
Wat ook niet mag is het centraal in stukjes verdelen.
Ik denk dat de filmpjes her en der gewoon beschikbaar blijven, (althans daar kun je als Fok niets aan doen) alleen de verwijzingen ernaar op Fok zullen er niet meer zijn. Fok heeft de filmpjes nooit gehost alleen verwijzingen ernaar opgenomen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:15 schreef -sabine- het volgende:
Wat niet mag, mag niet. Ze wilden het al jaren niet hebben. Hebben legio filmpjes verwijderd. Deze waarschuwing was duidelijker. Niet overal hoeft een rechter aan te pas te komen mi.
Ik zal de filmpjes zeker missen en moet ik vanaf nu meer zelf kijken als ik wat wil zien.
Mag een uploader bijvoorbeeld wel vermelden dat hij een bepaald filmpje heeft geupload op zijn kanaal zonder link te plaatsen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat de filmpjes her en der gewoon beschikbaar blijven, (althans daar kun je als Fok niets aan doen) alleen de verwijzingen ernaar op Fok zullen er niet meer zijn. Fok heeft de filmpjes nooit gehost alleen verwijzingen ernaar opgenomen.
Daar gaat de hele discussie nu natuurlijk over, ook Europees, GS heeft die slag vooralsnog gewonnen van Playboy, maar een echte duidelijke (Europese) uitspraak ligt er nog niet. Dat Fok op dit moment geen risico neemt snap ik ook wel weer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:28 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Mag een uploader bijvoorbeeld wel vermelden dat hij een bepaald filmpje heeft geupload op zijn kanaal zonder link te plaatsen?
De uploaders zijn wel bekend hier neem ik aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:28 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Mag een uploader bijvoorbeeld wel vermelden dat hij een bepaald filmpje heeft geupload op zijn kanaal zonder link te plaatsen?
Point taken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De uploaders zijn wel bekend hier neem ik aan.
Vraag het ze in dm.
Laten we vooral niet nu de grenzen op gaan zoeken.
De grote brand is pas net geblust.
Ik krijg altijd kriebels bij woordjes als 'zoals', dat kun je heel breed trekkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:25 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat lees ik niet terug in de mail van de Talpadame, maar zo speel je het als fok wel op safe.
mail van de Talpadame:
[..]
Ja idd, dat formuleren ze niet voor niets zo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kriebels bij woordjes als 'zoals', dat kun je heel breed trekken
ditoquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:01 schreef Hagenesie het volgende:
Super goed nieuws. Bedankt voor jullie inzet!
't was Yohee Yohooo Yo-FUCKING-hoooquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef Aggie46 het volgende:
Yohee yohooo fucking yoheeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En iedereen bedankt voor het vele werk![]()
Ik ben een lurker,maar volg het zoveel mogelijk.
Post wat minder tot heel weinig.So sorry
quote:
Dat klinkt in elk geval goed.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:12 schreef Danny het volgende:
mail van de Talpadame:
[..]
nee je kan niet zo maar filmpjes blijven plaatsen er zijn restricties aanquote:Op donderdag 9 juni 2016 09:22 schreef shadow3 het volgende:
Mooi zo dus we kunnen filmpjes blijven plaatsen
mooi opgelost gelukkig![]()
nu wachten op het filmpjes topic haha al is dat denk ik nog veel werk
Niet dus.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:22 schreef shadow3 het volgende:
Mooi zo dus we kunnen filmpjes blijven plaatsen
mooi opgelost gelukkig![]()
nu wachten op het filmpjes topic haha al is dat denk ik nog veel werk
Als dat nodig blijkt komen er hele precieze regels, maar vooralsnog houden we het op: filmpjes van hooguit enkele minuten, en in zeer beperkte mate.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:54 schreef shadow3 het volgende:
oh oke verkeerd begrepen maar 5 min filmpjes van bv val van een schommel of een gesprekje tussen personen enz zou dat wel mogen of krijgen we nog precies te horen wat we kunnen plaatsen ?
Je trekt dat nu wel behoorlijk uit zijn context.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:50 schreef Cargamelk het volgende:
"Mochten wij in de toekomst uitingen tegenkomen die wij niet toelaatbaar achten dan laat ik het weten."
Beetje eng dit , in het ergste geval gaat Talpa bepalen wat hier wel en niet mag op fok want een uiting kan ook in woord gedaan worden , ik begrijp het wel van het beeld materiaal zij bezitten namelijk de rechten maar wat als ze het niet eens zijn met andere uitlatingen ?.
uitingen in de vorm van filmpjes. klaar.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:50 schreef Cargamelk het volgende:
"Mochten wij in de toekomst uitingen tegenkomen die wij niet toelaatbaar achten dan laat ik het weten."
Beetje eng dit , in het ergste geval gaat Talpa bepalen wat hier wel en niet mag op fok want een uiting kan ook in woord gedaan worden , ik begrijp het wel van het beeld materiaal zij bezitten namelijk de rechten maar wat als ze het niet eens zijn met andere uitlatingen ?.
Het gaat alleen om content waar Talpa eigenaar van is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:50 schreef Cargamelk het volgende:
Waarom worden de FB-filmpjes van Isa die in haar auto aan het zingen is dan ook verwijderd?quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat alleen om content waar Talpa eigenaar van is.
Ja, maar een directe link naar een FB-filmpje kan dus niet. Je moet dan naar de pagina zelf linken.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:04 schreef Gert het volgende:
Er staan gewoon nog linkjes naar Facebook in het Isa-topic.
Geen idee dan. Danny heeft een aantal videosites doorgegeven die in UTO geblockt worden. Facebook zit daar niet bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar een directe link naar een FB-filmpje kan dus niet. Je moet dan naar de pagina zelf linken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |