Kutwijf is datquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Fokker kijkt naar het nichtje van Peter Bosz
De hele dag
zou ook wel verwaand worden als ik met de hele familie twee keer per jaar naar Curaçao kan en allesquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kutwijf is dat
heel verwaand en praat alleen maar over Amerika
ik mag haar nu alquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kutwijf is dat
heel verwaand en praat alleen maar over Amerika
welkequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
Ik kijk elke dag wel vier vloggers. #noshame
Toch niet enzo knol he?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
Ik kijk elke dag wel vier vloggers. #noshame
Ach jij ziet er ook uit als 12, maakt het uitquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze is wel 12 ofzo
dus als je in dr broekje wil moet je nog even wachten denk ik
vloggloss (van Mascha, zij is super bekend van beautygloss)quote:
Ja maar ik ben het nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach jij ziet er ook uit als 12, maakt het uit
ik vond hem eerst niks maar ik kijk hem nu af en toe wel eens. Hij is nu op vakantie in turkije en dat is nog best leuk om te kijken. je went wel aan de manier hoe hij doet op een gegeven momentquote:
die turkije vlogs heb ik ook gezienquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond hem eerst niks maar ik kijk hem nu af en toe wel eens. Hij is nu op vakantie in turkije en dat is nog best leuk om te kijken. je went wel aan de manier hoe hij doet op een gegeven moment
Ja okay, maar lijkt me gek om al zijn shit te bekijken. Hij kan niet elke dag iets interessants te melden hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond hem eerst niks maar ik kijk hem nu af en toe wel eens. Hij is nu op vakantie in turkije en dat is nog best leuk om te kijken. je went wel aan de manier hoe hij doet op een gegeven moment
ik ken het niet echt, maar ik vind vlogs van make-up kijken eigenlijk al logischer dan vlogs van mensen die gewoon idioot doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
vloggloss (van Mascha, zij is super bekend van beautygloss)
crocojill
boncolor
en soms manon tilstra
en vaak nog andere youtubers die tussendoor vlogs uploaden.
ik kijk veel youtube op een dag
Die van nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |