SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Iemand die tijd wil steken in een stukje Transferbeleid 2015/2016 voor in de OP?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:47 schreef mokkiemok het volgende:
Iemand die tijd wil steken in een stukje Transferbeleid 2015/2016 voor in de OP?SPOILER: Transferbeleid 2015/2016Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:36 schreef FritzWepper het volgende:
[..]Dit.SPOILER: Transferbeleid 2015/2016Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste selectie ooit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:48 schreef FritzWepper het volgende:
Één Ajacied actief op het EK, en die is na het toernooi weg![]()
Hoeveel PSV ers dan?quote:
Inderdaad. Kansloze statistiek om iets over selectiekracht te staven. Als Nederland meedeed was de halve selectie erbij.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
0 PSV'ERS en 0 Feyenoorders. 1 van Willem 2 hahahahaha ah W2> PSV en 010 hahahahahahahahaquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:48 schreef FritzWepper het volgende:
Één Ajacied actief op het EK, en die is na het toernooi wegCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hermansson zit er gewoon bij hoor, voor PSV.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
0 PSV'ERS en 0 Feyenoorders. 1 van Willem 2 hahahahaha ah W2> PSV en 010 hahahahahahahaha
Daarbij heeft PSV gewoon inderdaad ontzettend veel Nederlanders in de selectie. Net als Ajax. En dat is alleen maar een goede zaak, natuurlijk.![]()
Exact. Je snapt het eigenlijk wel. Doe dan niet zulke gekkie uitspraken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hermansson zit er gewoon bij hoor, voor PSV.
Daarbij heeft PSV gewoon inderdaad ontzettend veel Nederlanders in de selectie. Net als Ajax. En dat is alleen maar een goede zaak, natuurlijk.
Hermansson zal daarnaast genoeg wedstrijden kantelen voor ijsland inderdaad.Charlie: How's it going in there?
Die Nemec heeft nauwelijks gespeeld en voor de rest herrie geschopt op het kantoor van Streppel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
0 PSV'ERS en 0 Feyenoorders. 1 van Willem 2 hahahahaha ah W2> PSV en 010 hahahahahahahaha
Ik beschouw Milik derhalve als onze enige afvaardiging en enige EK-god in onze competitie.![]()
Is younes niet mee met die mannschaft?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Nemec heeft nauwelijks gespeeld en voor de rest herrie geschopt op het kantoor van Streppel.
Ik beschouw Milik derhalve als onze enige afvaardiging en enige EK-god in onze competitie.Charlie: How's it going in there?
Als fan, anders niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is younes niet mee met die mannschaft?![]()
Als jongetje die Mullers handje mag vasthouden bij betreding van het veldquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is younes niet mee met die mannschaft?RED ONS HENNIEGOD![]()
ALSquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoeveel PSV ers dan?
Inderdaad. Kansloze statistiek om iets over selectiekracht te staven. Als Nederland meedeed was de halve selectie erbij.![]()
Ze kunnen er dus geen kut van![]()
ALS?quote:
Wil je niet zo neerbuigend doen over van die enge ziektes?Charlie: How's it going in there?
Kom maarquote:Jordi Cruijff gaat mogelijk een nieuw avontuur aan. De sportief directeur van Maccabi Tel Aviv heeft nog een contract voor één seizoen, maar laat aan ONE weten die tijd mogelijk niet uit te zitten bij de nummer twee van Israël.
/
“Ik heb de afgelopen jaren vaak de kans gehad om naar andere clubs te vertrekken. Ik ben hier in Israël echter ook altijd goed behandeld, maar soms is het tijd om te zoeken naar andere dingen en uitdagingen. Ik wil de boel hier in ieder geval goed achterlaten voor mijn opvolger. Barcelona? Dat is voor mij nog ver weg, want ik moet nog veel leren”, aldus Cruijff.![]()
![]()
En de Gamper-wedstrijd tegen Barcelona is ook al onrealistisch.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
Ibrahimovic sluit terugkeer bij Ajax uit: ‘Dat is definitief’
Helaas jongens
Wat een gitzwarte dag.
![]()
No shit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
Helaas jongens
Heb dat boek gelezen en eigenlijk vond hij alles aan Ajax kut (op Leo Beenhakker na![]()
)
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zlatan heeft meerdere steekjes los. Als je hem een week later dezelfde vragen stelt krijg je een ander boek, volgens mij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit.
Heb dat boek gelezen en eigenlijk vond hij alles aan Ajax kut (op Leo Beenhakker na![]()
)
![]()
Zlatan over Louisquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit.
)
Oh.![]()
Heb hem ook niet uitgelezen omdat 'ie erg vervelend vertaald was imo. Maar zaten wel wat aardige stukken in.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zlatan heeft meerdere steekjes los. Als je hem een week later dezelfde vragen stelt krijg je een ander boek, volgens mij.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vooral die zinnen. Erg kort allemaal. Alsof het beter was. Om zo, de straat te verwoorden. Ik werd er gek van. Helemaal gek.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb hem ook niet uitgelezen omdat 'ie erg vervelend vertaald was imo. Maar zaten wel wat aardige stukken in.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
Helaas jongens![]()
Van Basten over ZlatanEn heeft die wijze lessen daarna prima opgepikt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat heb ik met dat 'Kieft' boek. Verzuurde pruimekop op de kaft, kan me er niet toe zetten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:42 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb het boek liggen maar nog steeds niet aan begonnen.
Maar nu Zlatan niet komt en Huntelaar waarschijnlijk ook niet, wie wordt het dan? Van Persie?![]()
Nee, gewoon een kutclub. Stelletje frauderende valsspelers uit die Italiaanse zwendelcompetitie.quote:![]()
Genot .quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, gewoon een kutclub. Stelletje frauderende valsspelers uit die Italiaanse zwendelcompetitie.![]()
Qua potentie is het zeker 1 van de beste selecties van de afgelopen jaren.quote:
Tete![]()
Cillessen![]()
Riedewald![]()
Bazoer![]()
El Ghazi![]()
Younes![]()
Veltman![]()
Klaassen![]()
Milik![]()
![]()
Potentie heb je geen kut aan. Er heeft nog nooit iemand een prijs gewonnen met 'potentie'.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Qua potentie is het zeker 1 van de beste selecties van de afgelopen jaren.
Tete![]()
Cillessen![]()
Riedewald![]()
Bazoer![]()
El Ghazi![]()
Younes![]()
Veltman![]()
Klaassen![]()
Milik![]()
Het is genot om je agressie te zien tegen een club die in alles zoveel groter, geliefder en bekender is dan je eigen provincie clubje. Zelfs in eigen land geeft de media maar weinig aandacht aan PSV.quote:![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is genot om je agressie te zien tegen een club die in alles zoveel groter, geliefder en bekender is dan je eigen provincie clubje. Zelfs in eigen land geeft de media maar weinig aandacht aan PSV.
Ik denk dat je een ongezonde obsessie hebt.![]()
Potentie heb je zeker wel wat aan. Jij bent alleen te dom om dat te begrijpen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Potentie heb je geen kut aan. Er heeft nog nooit iemand een prijs gewonnen met 'potentie'.![]()
Het wordt pas nuttig als die potentie er uitkomt en tot prijzen leidt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Potentie heb je zeker wel wat aan. Jij bent alleen te dom om dat te begrijpen.![]()
Aldus jijquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat je een ongezonde obsessie hebt.![]()
![]()
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, gewoon een kutclub. Stelletje frauderende valsspelers uit die Italiaanse zwendelcompetitie.
De Italiaanse competitie is pure aids.Oh.![]()
Breng het eens op deze manier. Zal je goed doen. Het is namelijk niets minder dan Duitsland bijvoorbeeld waar je zeker groot fan van bent. En ja ik volg ze beide in tegen stelling tot jij. Jij roept maar wat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
De Italiaanse competitie vind JR pure aids.![]()
Badder is een beetje de F.M.D. van het voetbal topic. Die moeten we kort houden pikquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie dat hafc behoorlijk aan het huishouden is![]()
De Duitse competitie volg ik ook niet nee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Breng het eens op deze manier. Zal je goed doen. Het is namelijk niets minder dan Duitsland bijvoorbeeld waar je zeker groot fan van bent. En ja ik volg ze beide in tegen stelling tot jij. Jij roept maar wat.
Maar daar zitten de stadions tenminste nog vol en gaat het nog relatief eerlijk. Italiaanse competitie is alleen maar omkoping, corruptie, dwaze voorzitters, anti voetbal en ook maar matige spelers.Oh.![]()
Boilesen zou 2,5 miljoen tekengeld willen van Trabzonspor.
Groot gelijk, anders ga je toch niet in zo'n facistisch knoflookland wonen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dit dus. Italiaanse voetbal was al niet om aan te gluren, maar sinds de hele omkoopschandalen-soap is het niveau dramatisch gekelderd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Duitse competitie volg ik ook niet nee.
Maar daar zitten de stadions tenminste nog vol en gaat het nog relatief eerlijk. Italiaanse competitie is alleen maar omkoping, corruptie, dwaze voorzitters, anti voetbal en ook maar matige spelers.
Over het racisme nog maar te zwijgen. Domste voetbalpubliek in het achterlijkste land van Europa.![]()
Eens. Heb je niks aanquote:Op donderdag 9 juni 2016 07:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit dus. Italiaanse voetbal was al niet om aan te gluren, maar sinds de hele omkoopschandalen-soap is het niveau dramatisch gekelderd.
Over het racisme nog maar te zwijgen. Domste voetbalpubliek in het achterlijkste land van Europa.Oh.![]()
Gerucht gaat dat Ajax bezig is met Alex Song.
Bosz zou om Kelvin Leerdam hebben gevraagd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een afdankertje van Barca, je verwacht het niet hè.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:58 schreef mokkiemok het volgende:
Gerucht gaat dat Ajax bezig is met Alex Song.
Bosz zou om Kelvin Leerdam hebben gevraagd.![]()
en ohquote:PSV heeft ‘nul interesse’ in meest begeerde voetballer van de Eredivisie
Hakim Ziyech gaat niet bij PSV aan de slag. Vanuit Eindhoven zou er, al dan niet via een tussenpersoon, geïnformeerd zijn naar de vraagprijs voor de middenvelder van FC Twente, zo verzekerde Voetbal International woensdag.
Technisch manager Marcel Brands laat echter aan het Eindhovens Dagblad weten dat PSV ‘nul interesse’ heeft getoond in Ziyech. De 23-jarige spelmaker ontpopte zich afgelopen seizoen tot de grote man in Enschede. Hij scoorde zeventien keer in een moeizaam jaar, dat omgeven was van ellende voor FC Twente. Bovendien gaf hij nog eens tien assists op teamgenoten en daarmee groeide hij uit tot één van de meest waardevolle spelers op de Nederlandse velden.
Het gespeculeer rondom Ziyech zal aanhouden zolang hij niet aan een andere club is verkocht. FC Twente kampt met financiële problemen en kan Ziyech vrijwel zeker niet behouden. Gezien de enorme aandacht die er voor hem is, kan de Enschedese club voorlopig wel een forse vraagprijs hanteren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
lijkt me echt onzin, broodvoetballer, die gaat echt niet naar NLquote:Op donderdag 9 juni 2016 09:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een afdankertje van Barca, je verwacht het niet hè.![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me echt onzin, broodvoetballer, die gaat echt niet naar NL![]()
Willen ze bij Ajax nog een middenvelder halen? Klaassen, Gudelj, Bazoer, van de Beek, Nouri, Sinkgraven. Wordt het dan niet een beetje te druk?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Onder de Boer waren de middenvelders ook de buitenspelers en regelmatig de spitsen. Maar dat zal Bosz toch niet meer willen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:33 schreef satecl het volgende:
Willen ze bij Ajax nog een middenvelder halen? Klaassen, Gudelj, Bazoer, van de Beek, Nouri, Sinkgraven. Wordt het dan niet een beetje te druk?![]()
Als je een middenvelder haalt die beter is dan wat er al is? nee, dan niet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:33 schreef satecl het volgende:
Willen ze bij Ajax nog een middenvelder halen? Klaassen, Gudelj, Bazoer, van de Beek, Nouri, Sinkgraven. Wordt het dan niet een beetje te druk?
Maar liever focus op de aanval, zoals een spits en een man achter Younes.
En dan kijken naar de verdediging, Hoorn zie ik vertrekken(want heeft aangegeven basis te willen) en Viergever is niks. Graag een CV en LB erbij.
Liefst ook iemand achter Tete, want Rhijn is niks meer en zal ook wel weg gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frank had dan ook torren in zijn kop wat betreft veldbezetting.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onder de Boer waren de middenvelders ook de buitenspelers en regelmatig de spitsen. Maar dat zal Bosz toch niet meer willen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bron?quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:58 schreef mokkiemok het volgende:
Bosz zou om Kelvin Leerdam hebben gevraagd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Catalaanse media (niet catenaccio overigens), kan de bron niet meer vinden.......Ik zal blijven zoeken.quote:
Was in een stukje over Alex Song, waarbij ook Bosz genoemd werd die dan weer om Kelvin had gevraagd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vind jij Nouri en Sinkgraven Ajax waardig materiaal? 4 spelers van het Ajax niveau vind ik niet heel druk bezet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:33 schreef satecl het volgende:
Willen ze bij Ajax nog een middenvelder halen? Klaassen, Gudelj, Bazoer, van de Beek, Nouri, Sinkgraven. Wordt het dan niet een beetje te druk?![]()
Je kan dit onmogelijk van Nouri zeggen, gezien hij nog geen echte minuten heeft gemaakt in het eerste.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vind jij Nouri en Sinkgraven Ajax waardig materiaal? 4 spelers van het Ajax niveau vind ik niet heel druk bezet.
Wat betreft Sink. Die heeft laten zien het te kunnen, maar moet het nu wel gaan bewijzen. Laatste kans voor hem wat mij betreft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mwa, als Nouri echt zo goed zou zijn (zoals sommige hem een paar jaar geleden hier de nieuwe Cruyff noemde) dan had hij echt wel zijn debuut al gemaakt. Cerny en vd Beek zijn hem al keihard voorbij gestreefd.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Je kan dit onmogelijk van Nouri zeggen, gezien hij nog geen echte minuten heeft gemaakt in het eerste.
Wat betreft Sink. Die heeft laten zien het te kunnen, maar moet het nu wel gaan bewijzen. Laatste kans voor hem wat mij betreft.![]()
Die kan er helemaal niks van en heeft dat zeker niet laten zien.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Je kan dit onmogelijk van Nouri zeggen, gezien hij nog geen echte minuten heeft gemaakt in het eerste.
Wat betreft Sink. Die heeft laten zien het te kunnen, maar moet het nu wel gaan bewijzen. Laatste kans voor hem wat mij betreft.![]()
Of Frank zag het niet in hem. Maar misschien Bosz wel en wie weet wat er dan gebeurd.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mwa, als Nouri echt zo goed zou zijn (zoals sommige hem een paar jaar geleden hier de nieuwe Cruyff noemde) dan had hij echt wel zijn debuut al gemaakt. Cerny en vd Beek zijn hem al keihard voorbij gestreefd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb met vlagen hem erg goed zien voetballen, net zoals Anderson bijvoorbeeld. Maar het is altijd maar de vraag of dat een incident is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die kan er helemaal niks van en heeft dat zeker niet laten zien.
Je moet altijd maar hopen dat het geen incident is maar gewoon zijn (haalbare) niveau. Hij is ook vaak erg verkeerd gebruikt, en wellicht gaat dat onder Bosz beter.
Nogmaals dit is dan wel zijn laatste kans.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mwa, buiten wat zaalvoetbal trucjes om heeft hij mij ook niet kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Of Frank zag het niet in hem. Maar misschien Bosz wel en wie weet wat er dan gebeurd.![]()
Beetje een laatbloeier qua fysiek, op zijn leeftijdsniveau heeft hij het wel laten zien, dus die zou nu wel een keer de kans moeten pakken anders kunnen we hem ook wegstrepenquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mwa, buiten wat zaalvoetbal trucjes om heeft hij mij ook niet kunnen overtuigen.![]()
Mwa, hij is 19 dus hij zal nu toch wel aardig uitgegroeid zijn. Maar hij lijkt nu nog steeds op een jochie van 12.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje een laatbloeier qua fysiek, op zijn leeftijdsniveau heeft hij het wel laten zien, dus die zou nu wel een keer de kans moeten pakken anders kunnen we hem ook wegstrepen![]()
Hoop toch van niet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Catalaanse media (niet catenaccio overigens), kan de bron niet meer vinden.......Ik zal blijven zoeken.
Was in een stukje over Alex Song, waarbij ook Bosz genoemd werd die dan weer om Kelvin had gevraagd.
En denk ook van niet. Want Leerdam werd er onder Bosz volgens mij toch naast gezet dit seizoen. Lijkt me niet dat hij em dan wel bij Ajax als versterking gaat halen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik ben geen fan van kelvin.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoop toch van niet.
En denk ook van niet. Want Leerdam werd er onder Bosz volgens mij toch naast gezet dit seizoen. Lijkt me niet dat hij em dan wel bij Ajax als versterking gaat halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:'Ajax raakt ook cultuurbewaker Bergkamp kwijt bij miljoenendeal De Boer'
Southampton staat volgens The Daily Express op het punt om Frank de Boer een miljoenencontract aan te bieden. Het gaat volgens de boulevardkrant om een aanbieding van vier miljoen euro op jaarbasis.
De Boer wordt als belangrijke kandidaat gezien om Ronald Koeman, die zo goed als zeker overstapt naar Everton, op te volgen. The Saints concurreren met SS Lazio, dat ook interesse zou hebben in De Boer, maar niet een dergelijk salaris kan bieden aan de oefenmeester. De Italianen kunnen tot 1,5 miljoen euro op jaarbasis gaan.
Dat is niet de enige belangrijke reden waarom Southampton de voorkeur van De Boer geniet, denkt de boulevardkrant te weten. Southampton wil namelijk ook Dennis Bergkamp, Arsenal-legende en de huidige assistent-trainer van Ajax, naar Engeland halen. Hij kan één van de assistenten van De Boer worden bij The Saints.
Southampton kreeg al een afwijzing van Eddie Howe van Bournemouth en lijkt nu De Boer als topkandidaat voor de opvolging van Koeman te zien.
Bron: VoetbalprimeurFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo te lezen vertrekt Spijkerman niet, zou ook jammer zijn. Bosz Kruzen Spijkerman L'Ami lijkt me goede stafquote:![]()
die hebben het ook zelden goed, Bergkamp zal echt niet met Trustful willen werken en De Boer heeft al aangegeven dat die met hem meegaat naar een nieuwe clubquote:![]()
Niks staat nog vast, dus het kan wel.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hebben het ook zelden goed, Bergkamp zal echt niet met Trustful willen werken en De Boer heeft al aangegeven dat die met hem meegaat naar een nieuwe club
Overigens is Milik ERG tevreden met Bergkamp, dus als die ook nog eens vertrekt is er weer een reden minder voor Milik om te blijven. maar dat terzijde.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Haha nu al Nouri en Sinkgraven afschrijven.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vind jij Nouri en Sinkgraven Ajax waardig materiaal? 4 spelers van het Ajax niveau vind ik niet heel druk bezet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
OK maar dit zijn echt van die gecreëerde pruimentijd nieuwsberichten die het eigenlijk niet zijnquote:Op donderdag 9 juni 2016 12:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Niks staat nog vast, dus het kan wel.
Overigens is Milik ERG tevreden met Bergkamp, dus als die ook nog eens vertrekt is er weer een reden minder voor Milik om te blijven. maar dat terzijde.![]()
Ik wil ze geen Ajax waardig materiaal noemen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha nu al Nouri en Sinkgraven afschrijven.![]()
http://www.ajaxlife.nl/blog/geruchtenmolenquote:Tegenwoordig hebben we Twitter met begrippen als #transferjosti, vroeger bespraken we de laatste geruchten op fora. Het forum van Ajax Netwerk was – en is – altijd een goede bron, op FOK! waren ook altijd voldoende Ajacieden beschikbaar om de nieuwste speculaties over Wilhelmsson te peilen.
Die goede oude tijd
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Viergever kun je ook houden is een prima back up geblekenquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als je een middenvelder haalt die beter is dan wat er al is? nee, dan niet.
Maar liever focus op de aanval, zoals een spits en een man achter Younes.
En dan kijken naar de verdediging, Hoorn zie ik vertrekken(want heeft aangegeven basis te willen) en Viergever is niks. Graag een CV en LB erbij.
Liefst ook iemand achter Tete, want Rhijn is niks meer en zal ook wel weg gaan.![]()
Klopt, dat soort spelers heb je gewoon nodig. Heeft zijn waarde bewezen, ook al is het geen topper. Centraal zal er volgend jaar flinke concurrentie zijn met Veltman, Riedewald, Vd Hoorn en Viergever. Al zullen die eerste 2 wel de 1e keuze gaan worden (terecht).quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Viergever kun je ook houden is een prima back up gebleken
Toch vind ik Riedewald meer het type van een verdedigende middenvelder dan een centrale verdediger.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Riedewald is voor beide posities wel geschikt, alleen zou ik zeggen dat je die projectjes pas later uit moet proberen als daar ook een mogelijkheid van luxe voor bestaat. Er zijn genoeg middenvelders en de spoeling qua verdedigers is niet best.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, dat soort spelers heb je gewoon nodig. Heeft zijn waarde bewezen, ook al is het geen topper. Centraal zal er volgend jaar flinke concurrentie zijn met Veltman, Riedewald, Vd Hoorn en Viergever. Al zullen die eerste 2 wel de 1e keuze gaan worden (terecht).
Toch vind ik Riedewald meer het type van een verdedigende middenvelder dan een centrale verdediger.![]()
Plus dat je met een speler als hij op CV geen 6 nodig hebt, een beetje wat je had met Blind Rijkaard, al is het niveau uiteraard anders maar hij en Veltman kunnen beiden opbouwenquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riedewald is voor beide posities wel geschikt, alleen zou ik zeggen dat je die projectjes pas later uit moet proberen als daar ook een mogelijkheid van luxe voor bestaat. Er zijn genoeg middenvelders en de spoeling qua verdedigers is niet best.![]()
inderdaad, heeft aangegeven garantie speeltijd te willen in de richting van een basis plaats aantal. Anders wil hij vertrekken.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het probleem van het huidige middenveld is wel dat ze allen het best in het elftal renderen als rechtshalf.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plus dat je met een speler als hij op CV geen 6 nodig hebt, een beetje wat je had met Blind Rijkaard, al is het niveau uiteraard anders maar hij en Veltman kunnen beiden opbouwen![]()
dat klopt wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem van het huidige middenveld is wel dat ze allen het best in het elftal renderen als rechtshalf.![]()
Klopt ja, voorlopig Riedewald CV maar in de toekomst (of bij veel blessures) kan ie altijd nog naar het middenveld.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riedewald is voor beide posities wel geschikt, alleen zou ik zeggen dat je die projectjes pas later uit moet proberen als daar ook een mogelijkheid van luxe voor bestaat. Er zijn genoeg middenvelders en de spoeling qua verdedigers is niet best.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Speeltijd zal ie ongetwijfeld wel gaan krijgen, basisplaat zal (voorlopig) moeilijk worden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
inderdaad, heeft aangegeven garantie speeltijd te willen in de richting van een basis plaats aantal. Anders wil hij vertrekken.
Maar die garantie krijgt ie uiteraard ook niet bij de club waar ie heen zal gaan (als ie vertrekt).
Tenzij het een club buiten de top 3 a 4 in Nederland zal zijn of een laagvlieger / lager niveau in een grotere competitie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
dat is wat ik vernomen heb, hij wil garantie op een bepaald aantal minuten(wat in de buurt zou zitten van een basisplaats)quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speeltijd zal ie ongetwijfeld wel gaan krijgen, basisplaat zal (voorlopig) moeilijk worden.
Maar die garantie krijgt ie uiteraard ook niet bij de club waar ie heen zal gaan (als ie vertrekt).
Tenzij het een club buiten de top 3 a 4 in Nederland zal zijn of een laagvlieger / lager niveau in een grotere competitie.
dus zegt dat hij tenminste 2500 minuten wil spelen ofzo (in alle competities).FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat kan je niemand vooraf garanderen, lijkt me ook sterk dat ie dat eist. Het zal wel iets zijn dat ie een eerlijke kans wil in de strijd met Veltman en Riedewald.quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is wat ik vernomen heb, hij wil garantie op een bepaald aantal minuten(wat in de buurt zou zitten van een basisplaats)
dus zegt dat hij tenminste 2500 minuten wil spelen ofzo (in alle competities).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gaat er om dat hij een mondelinge toezegging wil hebben om meer speeltijd. Net als wat jij ook zegt, een eerlijke kans in de strijd.quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat kan je niemand vooraf garanderen, lijkt me ook sterk dat ie dat eist. Het zal wel iets zijn dat ie een eerlijke kans wil in de strijd met Veltman en Riedewald.
Hij wil gewoon rond de tafel zitten om te bespreken wat de verwachtingen vanuit Ajax zijn rond hem als speler. Als ze weer aangeven dat hij het moet zien als vorig seizoen, dan is de kans aanwezig maar klein. Hij wil niet weer alleen maar mogen spelen bij een blessure(ligt natuurlijk ook aan zijn voorkomen op trainingen enzo) Als ze aangeven op zoek te gaan naar 1 of 2 cv's die er meteen zullen staan, dan wil hij weg.
Trabzonspor heeft interesse getoond overigens
[ Bericht 1% gewijzigd door mokkiemok op 09-06-2016 14:59:42 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
voor zover er nog mensen riepen om van der wiel....![]()
is onderweg naar RomaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Deyovaisio Zeefuik contract getekend tot 2019FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja las het vlug en was serieus dat dit 1 van de kanonnen was. Maar het was gelukkig die Zeefuik uit de jeugd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tete>Wielquote:Op donderdag 9 juni 2016 14:48 schreef mokkiemok het volgende:
is onderweg naar RomaWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
eens.quote:
zowel bij Ajax als bij het Nederlands elftal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Welke idioot riep er om Van der Wiel, die gast kan er he-le-maal niks vanquote:Op donderdag 9 juni 2016 14:48 schreef mokkiemok het volgende:
is onderweg naar Roma![]()
heb het hier een paar keer voorbij zien komen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Welke idioot riep er om Van der Wiel, die gast kan er he-le-maal niks vanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je post zelfs in GOT nog zinniger en dat zegt echt wat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Duitse competitie volg ik ook niet nee.
Maar daar zitten de stadions tenminste nog vol en gaat het nog relatief eerlijk. Italiaanse competitie is alleen maar omkoping, corruptie, dwaze voorzitters, anti voetbal en ook maar matige spelers.![]()
JR in GOT topicquote:Op donderdag 9 juni 2016 16:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je post zelfs in GOT nog zinniger en dat zegt echt wat.
je kan ook maanvis hebbenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die heb ik inmiddels geblokkeerd. Dus ontvang ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2016 16:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
JR in GOT topic
je kan ook maanvis hebbenBadder tegenwoordig ook al ga ik zijn live story's nog wel missen
![]()
Hoe kan je die blokkeren dan?quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels geblokkeerd. Dus ontvang ik nietBadder tegenwoordig ook al ga ik zijn live story's nog wel missen
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tagliano had daar een hele fijne manier voor. Stuurde hij me gisteren. Helaas weer verwijderd, maar neem aan dat hij jou dit vandaag nog doorstuurtquote:.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie dat hafc behoorlijk aan het huishouden is![]()
Omdat dit het Ajax topic is, en dit gaat over de voormalige jeugdcoach..quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
OKquote:Op donderdag 9 juni 2016 16:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tagliano had daar een hele fijne manier voor. Stuurde hij me gisteren. Helaas weer verwijderd, maar neem aan dat hij jou dit vandaag nog doorstuurt
[..]
.![]()
![]()
http://www.ajaxshowtime.c(...)#XycvuO4QZMl5tTFT.97
leuke app. benieuwd of daar echt iets mee gedaan gaat worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In GOT post ik inderdaad zinnig net als hier.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je post zelfs in GOT nog zinniger en dat zegt echt wat.
Jij bent gewoon ook extreem bevooroordeeld over Italië en kan een afwijkende mening daarover niet aan.Oh.![]()
'Italiaanse competitie is alleen maar omkoping, corruptie, dwaze voorzitters, anti voetbal en ook maar matige spelers.'quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In GOT post ik inderdaad zinnig net als hier.
Jij bent gewoon ook extreem bevooroordeeld over Italië en kan een afwijkende mening daarover niet aan.
En dan gek opkijken dat iemand er wat van zegt![]()
![]()
Ja want daar valt geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:46 schreef Sked het volgende:
[..]
'Italiaanse competitie is alleen maar omkoping, corruptie, dwaze voorzitters, anti voetbal en ook maar matige spelers.'
En dan gek opkijken dat iemand er wat van zegtOh.![]()
Wat jij allemaal zegt heeft niks meer met een mening te maken zoals Sked al zei.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In GOT post ik inderdaad zinnig net als hier.
Jij bent gewoon ook extreem bevooroordeeld over Italië en kan een afwijkende mening daarover niet aan.![]()
Precies. Er is maar één competitie in Europa waar nog meer gezwendeld wordt en dat is de Turkse.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want daar valt geen speld tussen te krijgen![]()
PSV zou dus niet misstaan in de Italiaanse competitie.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:46 schreef Sked het volgende:
[..]
'Italiaanse competitie is alleen maar omkoping, corruptie, dwaze voorzitters, anti voetbal en ook maar matige spelers.'
En dan gek opkijken dat iemand er wat van zegt![]()
Nouja prima.
Is alweer 5 dagen geleden dat Overmars ons 2 a 3 zeer goede spelers beloofd binnen twee weken tijd. Nog 9 dagen te gaan. Wel erg stil zo.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Marc zijn uitspraken mag je met een paar vrachtcontainers vol zout nemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:07 schreef StevenHyde het volgende:
Nouja prima.
Is alweer 5 dagen geleden dat Overmars ons 2 a 3 zeer goede spelers beloofd binnen twee weken tijd. Nog 9 dagen te gaan. Wel erg stil zo.
Er komt niks boeiends bij.Oh.![]()
Een contract verlenging van Zivkovic ofzo en hem presenteren als spits voor het volgend seizoen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc zijn uitspraken mag je met een paar vrachtcontainers vol zout nemen.
Er komt niks boeiends bij.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Sowieso komt er nog een matige Eredivisiespeler bijquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een contract verlenging van Zivkovic ofzo en hem presenteren als spits voor het volgend seizoen.Oh.![]()
Bereid je maar voor op verhalen achteraf dat ze het echt geprobeerd hebben maar dat goede spelers niet voor een Ajax salaris komen ballen blablaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:31 schreef StevenHyde het volgende:
Ja ik hou mezelf dan toch graag nog 9 dagen voor de gek.
Same shit, different yearOh.![]()
Laat me!!!
Ik heb ook tot mijn 15 geloofd dat ik nog bij Ajax kwam te spelen nog.
Marc gaat gewoon eindelijk wat fatsoenlijks halen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Huntelaar komt gewoon johDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Misschien haalt hij jou wel als de nieuwe spitsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:49 schreef StevenHyde het volgende:
Laat me!!!
Marc gaat gewoon eindelijk wat fatsoenlijks halen.Oh.![]()
Haha, ja dat zou lachen zijn. Schop ik Moreno meteen een beenbreuk :$quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien haalt hij jou wel als de nieuwe spitsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zoals ik al Ajax soms zie spelen, heb ik het idee dat ik op mijn 33e nog bij Ajax kan spelenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:49 schreef StevenHyde het volgende:
Laat me!!!
Marc gaat gewoon eindelijk wat fatsoenlijks halen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als je maar niet meer dan het salarisplafond wil verdienenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha, ja dat zou lachen zijn. Schop ik Moreno meteen een beenbreuk :$Oh.![]()
Gratis af te halen. En geen salaris.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je maar niet meer dan het salarisplafond wil verdienen
Owjee, nu gaat Marc echt bellen zo.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Butragueñoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:56 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom Heitinga nooit speelde.
![]()
![]()
So. v/d Vaart was toch heel fit zei hij? Mijn hemel wat een plofkop heeft hij gekregen zeg. Lijkt wel een blanke Zeefuik.
Nu maar hopen dat hij nog naar Ajax wil hoor.![]()
Hij zal best naar Ajax toe willen, alleen Ajax heeft geen interesse meer (als speler tenminste).quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:53 schreef BadderHaring het volgende:
So. v/d Vaart was toch heel fit zei hij? Mijn hemel wat een plofkop heeft hij gekregen zeg. Lijkt wel een blanke Zeefuik.
Nu maar hopen dat hij nog naar Ajax wil hoor.
Overigens heeft ie altijd wel een beetje een waterhoofd gehad.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe die bij de NOS zit met zijn frikadellenpens is een grote schande.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij zal best naar Ajax toe willen, alleen Ajax heeft geen interesse meer (als speler tenminste).
Overigens heeft ie altijd wel een beetje een waterhoofd gehad.Charlie: How's it going in there?
Dit. En dan roepen dat je fit bent. Misschien voor een all you can eat buffet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe die bij de NOS zit met zijn frikadellenpens is een grote schande.
Als hij dit fit genoeg vindt voor Ajax, dan is dat een behoorlijke belediging voor de club.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe die bij de NOS zit met zijn frikadellenpens is een grote schande.
Als je dit al een frikadellenpens noemt. Die jongen is echt niet dik.![]()
Minstens 20% aan vet. Veel teveel.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dit al een frikadellenpens noemt. Die jongen is echt niet dik.Charlie: How's it going in there?
Dat is belachelijk veel voor een "topsporter"quote:Op zondag 12 juni 2016 01:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen sportman?quote:Op zondag 12 juni 2016 01:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2016 01:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dit al een frikadellenpens noemt. Die jongen is echt niet dik.Dit train je er echt niet in een voorbereiding op het seizoen af hoor. Althans niet op een verantwoorde manier.
![]()
Jij kan het weten jij bent de prof voetballerquote:Op zondag 12 juni 2016 07:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]Dit train je er echt niet in een voorbereiding op het seizoen af hoor. Althans niet op een verantwoorde manier.
![]()
Heb 'm wel gemist van 22 Maart tot 8 Mei, hoe zou dat nu komen ?quote:Op zondag 12 juni 2016 08:16 schreef Fargo het volgende:
Baddertje heeft het maar weer druk met zijn favoriete club...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Was hij toevallig aan het Scouten of misschien al een vroege voorbereiding van Zijn volgende profclub?quote:Op zondag 12 juni 2016 08:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb 'm wel gemist van 22 Maart tot 8 Mei, hoe zou dat nu komen ?![]()
Zit dat nu nog diep?quote:Op zondag 12 juni 2016 08:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb 'm wel gemist van 22 Maart tot 8 Mei, hoe zou dat nu komen ?
Negeer 'm gewoon als ie weer irritant is.Dit, dus.![]()
Madquote:Op zondag 12 juni 2016 08:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb 'm wel gemist van 22 Maart tot 8 Mei, hoe zou dat nu komen ?![]()
quote:Op zondag 12 juni 2016 01:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dit al een frikadellenpens noemt. Die jongen is echt niet dik.dit is gewoon viesdik voor een voetballer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat het einde verhaal is bij VDV lijkt me overigens wel duidelijk. Hij kan beter stoppen ipv ergens nog wat centen pakken en hoogstwaarschijnlijk afgaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij heeft nog een contract voor 2 jaar dus echt druk zal hij zich ook niet makenquote:Op zondag 12 juni 2016 09:01 schreef Pedroso het volgende:
Dat het einde verhaal is bij VDV lijkt me overigens wel duidelijk. Hij kan beter stoppen ipv ergens nog wat centen pakken en hoogstwaarschijnlijk afgaan.![]()
Dat is al zijn hele carrière zijn probleem. Het boeit hem allemaal geen kut.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft nog een contract voor 2 jaar dus echt druk zal hij zich ook niet maken
Zijn goed recht, maar wel de reden waarom hij er in de verste verte niet uitgehaald heeft wat er in zat, voetballend gezien.![]()
Beetje wel ja, al denk ik dat hij ook jong fysiek niet geschikt was voor topsport.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is al zijn hele carrière zijn probleem. Het boeit hem allemaal geen kut.
Zijn goed recht, maar wel de reden waarom hij er in de verste verte niet uitgehaald heeft wat er in zat, voetballend gezien.
Toch het idee dat hij is opgevoed met bigmacs ipv gezond voedsel al is dat niet op feiten gebaseerd.![]()
Reageren op Badder.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje wel ja, al denk ik dat hij ook jong fysiek niet geschikt was voor topsport.
Toch het idee dat hij is opgevoed met bigmacs ipv gezond voedsel al is dat niet op feiten gebaseerd.![]()
![]()
Het is een levensgenieter. En ik geef hem geen ongelijk. Goede periodes gehad natuurlijk, maar vooral op zijn talent geteerd en via die weg heerlijk kunnen genieten van het leven.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje wel ja, al denk ik dat hij ook jong fysiek niet geschikt was voor topsport.
Toch het idee dat hij is opgevoed met bigmacs ipv gezond voedsel al is dat niet op feiten gebaseerd.
Dat is ook een keuze. Lijkt me een prachtig leven. Ook in andere beroepen gaat niet iedereen vol voor 'alles er uit halen'. Waarom zou dat in het voetbal anders zijn.![]()
Figo speelde als een baas.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:56 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom Heitinga nooit speelde.
![]()
Beetje de Nederlandse Joe Cole.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is een levensgenieter. En ik geef hem geen ongelijk. Goede periodes gehad natuurlijk, maar vooral op zijn talent geteerd en via die weg heerlijk kunnen genieten van het leven.
Dat is ook een keuze. Lijkt me een prachtig leven. Ook in andere beroepen gaat niet iedereen vol voor 'alles er uit halen'. Waarom zou dat in het voetbal anders zijn.Charlie: How's it going in there?
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 13-06-2016 om 00:24:58#Ajax bereikt overeenstemming over 5-jarig contract met Mateo Casierra. Om 00.30 meer op Telesport.nl en morgen alle details in @telesport reageer retweet
![]()
vijfjarig, dan moeten ze wel vertrouwen in hem hebbenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 13-06-2016 om 00:24:58#Ajax bereikt overeenstemming over 5-jarig contract met Mateo Casierra. Om 00.30 meer op Telesport.nl en morgen alle details in @telesport reageer retweet
![]()
Volgende Tweet zegt dat er heel veel Europese topclubs zijn afgetroefd.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
vijfjarig, dan moeten ze wel vertrouwen in hem hebben![]()
Aldus Overmars. Hoe concreet die interesse was weet je nietquote:Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Volgende Tweet zegt dat er heel veel Europese topclubs zijn afgetroefd.![]()
Jaja buitenkans en tevens kanonquote:Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Volgende Tweet zegt dat er heel veel Europese topclubs zijn afgetroefd.
Een tweede spits dus. Zivko definitief weg? Of nog een jaar jong of verhuur?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Topper. Niet iedereen kan 4x scoren in 19 wedstrijden in Colombia. Dan moet je wel echt goed zijn.quote:![]()
Hij liet ook wel een 200% kans liggenquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
In de juridische strijd met de hoer van Amsterdam is dit scenario erg aannemelijk jaquote:Op zondag 12 juni 2016 09:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die gaat lekker naar de MLS joh lekker paar jaar daar rond hobbelen![]()
![]()
100% dat Ajax vanmiddag belt naar Ziyech trouwens
Eeyyyyy gappie kommie FF foetsballen bij ons dan ehhhhh![]()
waar baseer je dat op?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:41 schreef Helpmefok het volgende:
100% dat Ajax vanmiddag belt naar Ziyech trouwens
Eeyyyyy gappie kommie FF foetsballen bij ons dan ehhhhhFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat maakt de kans alleen maar groter dat hij kan voetballen en niet een goaltjesdief is.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
De statistieken van die jongen zijn niet heel erg denderendOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Elke keer traantje wegpinken als ik Milik zie spelen bij Polen, gaat echt een goede spits worden(in mijn ogen perfect voor Ajax). Zou zo jammer zijn als die verkocht wordt....... Beter gaan ze niet aantrekken. Die gozer kan nog zoveel stappen maken.
Denk overigens ook dat Polen an sich best de verrassing kan worden dit EK.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat hoeft niet perse zo te zijn, maar ik ben in elk geval benieuwdquote:Op maandag 13 juni 2016 10:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat maakt de kans alleen maar groter dat hij kan voetballen en niet een goaltjesdief is.Oh.![]()
Ik vind het vooral opvallend dat hij geen enkele wedstrijd heeft gespeeld voor de jeugdelftallen van Colombia. Hij wordt daar dus blijkbaar niet gezien als heel groot talent.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
De statistieken van die jongen zijn niet heel erg denderend![]()
Daarom hoop ik da Milik heel slecht gaat spelen...quote:Op maandag 13 juni 2016 10:37 schreef mokkiemok het volgende:
Elke keer traantje wegpinken als ik Milik zie spelen bij Polen, gaat echt een goede spits worden(in mijn ogen perfect voor Ajax). Zou zo jammer zijn als die verkocht wordt....... Beter gaan ze niet aantrekken. Die gozer kan nog zoveel stappen maken.
Denk overigens ook dat Polen an sich best de verrassing kan worden dit EK.![]()
vandaar mijn traantje elke keer, want dat doet hij dus niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Daarom hoop ik da Milik heel slecht gaat spelen...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zelfs op dit niveau moet je het in de 2e garnituur zoeken, al is het in Zuid Amerika ook vaak wel wat anders qua selecterenquote:Op maandag 13 juni 2016 10:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opvallend dat hij geen enkele wedstrijd heeft gespeeld voor de jeugdelftallen van Colombia. Hij wordt daar dus blijkbaar niet gezien als heel groot talent.![]()
https://vimeo.com/141593107
00:29. Laat maar zitten, als dit al in een hoogtepunt-filmpje voorbij komt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
is wel lekker balvast als ik het zo zie, en zeer aanvallende denkwijze.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:58 schreef Ludachrist het volgende:
geen verkeerd filmpje hoor, gezien zijn leeftijd en competitie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Milik was gisteren ook weer niet zo denderend, ja okee leuke goal maar verder ook best nogal wat kansen verprutst. En zijn balbehandeling met rechts en 'pogingen' tot schoten met rechts doet mij echt huilen. Dat is echt zo slecht, dat mag niet voor een spits![]()
Op een gegeven moment weten alle verdedigers in Europa dat je alleen zijn linkerbeen hoeft af te dekken. En ik snap het niet hoor, dit is gewoon trainbaar.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Milik was gisteren ook weer niet zo denderend, ja okee leuke goal maar verder ook best nogal wat kansen verprutst. En zijn balbehandeling met rechts en 'pogingen' tot schoten met rechts doet mij echt huilen. Dat is echt zo slecht, dat mag niet voor een spitsWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Toppertje hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 10:58 schreef Ludachrist het volgende:
![]()
Heeft zelf gezegd dat wanneer er genoeg geld tegenover staat hij alles overweegt.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In de juridische strijd met de hoer van Amsterdam is dit scenario erg aannemelijk ja![]()
laats een stukje hier gepost, over dat hij er veel aan werkt samen met bergkamp.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment weten alle verdedigers in Europa dat je alleen zijn linkerbeen hoeft af te dekken. En ik snap het niet hoor, dit is gewoon trainbaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan is zijn vooruitgang best beperkt te noemenquote:Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laats een stukje hier gepost, over dat hij er veel aan werkt samen met bergkamp.![]()
staat niet hoe lang al. Maar ja, dat moet echt beter.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan is zijn vooruitgang best beperkt te noemenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heeft zijn vruchten nog niet afgeworpen in ieder geval. Het zag er gisteren weer beroerd uit.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laats een stukje hier gepost, over dat hij er veel aan werkt samen met bergkamp.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Ajax ziet Huntelaar als ideale leermeester
Mateo Casierra is nadrukkelijk niet de mogelijke opvolger van Arek Milik, maar zal moeten concurreren met diens opvolger. Bij Ajax houdt men nog steeds rekening met het vertrek van de Pool die op het EK gisteren tegen Noord-Ierland de winnende treffer maakte (1-0). Bij een transfer van de felbegeerde Milik zet de directie alles op alles om Klaas-Jan Huntelaar in te lijven.
De spits, die tussen 2006 en 2008 al in Amsterdamse dienst was, weet echter nog niet waar hij bij Schalke 04 aan toe is. Huntelaar vindt het geen straf om zijn laatste contractjaar in Gelsenkirchen uit te dienen, maar heeft er nooit een geheim van gemaakt graag eens terug te keren bij Ajax.
Salarisplafond
Dat Milik heeft aangegeven pas na het EK over zijn toekomst te willen nadenken, komt Huntelaar én Ajax niet zo slecht uit. Mocht Schalke 04 van hem af willen dan heeft de 76-voudig international de tijd om te onderhandelen over de som geld die hij mee wil om het enorme verschil in salaris in Duitsland (naar verluidt 5 miljoen euro) en bij Ajax (salarisplafond 1 miljoen euro) te verkleinen.
De Amsterdammers gaven eerder al aan dat het maximale salaris niet heilig is en ook met tekengeld kan Huntelaar over de streep worden getrokken.
Leermeester
De 42-voudig doelpuntenmaker in Oranje wordt als ideale leermeester gezien van Casierra, die in Colombia staat te trappelen om met zijn zaakwaarnemer in het vliegtuig naar Nederland te stappen. Mogelijk gebeurt dat deze week nog.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
The Hunt komt.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hopen dat Milik weet te scoren tegen Duitsland dan kan die mooi voor 20 miljoen met strik eromheen door een fan op fiets worden weggebracht![]()
2 goals tegen zeh Germans en hij is minimaal 25 waard.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopen dat Milik weet te scoren tegen Duitsland dan kan die mooi voor 20 miljoen met strik eromheen door een fan op fiets worden weggebracht
(24,9 voor zijn linkerbeen, 0,1 voor zijn rechterbeen)What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat is wel erg veel. Dan mag die wel een hatrick maken. Gisteren was hij ook erg beroerd. Denk dat je met 12 herl blij mag zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopen dat Milik weet te scoren tegen Duitsland dan kan die mooi voor 20 miljoen met strik eromheen door een fan op fiets worden weggebracht![]()
het is wat de gek ervoor geeft, 12 vind ik dan nog wel weinig, daar zou ik hem niet voor weg doenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel. Dan mag die wel een hatrick maken. Gisteren was hij ook erg beroerd. Denk dat je met 12 herl blij mag zijn.![]()
Welnee joh, vooral Engelse clubs hebben geld teveel.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel. Dan mag die wel een hatrick maken. Gisteren was hij ook erg beroerd. Denk dat je met 12 herl blij mag zijn.
Depay ging ook weg voor 30 miljoen, dus Milik moet ook wel voor 20-25 miljoen weg kunnen. Nog een lang contract hèOh.![]()
Depay liet ook meer zien. Ik vraag me af of Engelse clubs Milik willen. Hij kan niks met rechts, is niet sterk, geen actie. Ze kunnen wel beter krijgenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee joh, vooral Engelse clubs hebben geld teveel.
Depay ging ook weg voor 30 miljoen, dus Milik moet ook wel voor 20-25 miljoen weg kunnen. Nog een lang contract hè![]()
Heb je ze ooit logische aankopen zien doen, ik nietquote:Op maandag 13 juni 2016 12:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Depay liet ook meer zien. Ik vraag me af of Engelse clubs Milik willen. Hij kan niks met rechts, is niet sterk, geen actie. Ze kunnen wel beter krijgen![]()
Goed punt. Liverpool komt eraan dusquote:Op maandag 13 juni 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je ze ooit logische aankopen zien doen, ik niet![]()
Maar goed, 15 zou ik al blij mee zijn. Beste is natuurlijk als er 2 a 3 clubs geinteresseerd zijn, dan lekker prijs opdrijvenquote:![]()
Als hij nog twee goals erbij prikt op het EK komen al die opportunistische clubs langs.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Depay liet ook meer zien. Ik vraag me af of Engelse clubs Milik willen. Hij kan niks met rechts, is niet sterk, geen actie. Ze kunnen wel beter krijgen
Overigens heb ik liever dat hij blijft.Oh.![]()
Ajax lijkt niet meer in race voor Sanchez
edit: nvmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bron?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:15 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax lijkt niet meer in race voor Sanchez
Verweij zegt namelijk van weltwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 13-06-2016 om 14:34:55Jazeker @iiThijs_M maar die heeft nog allerlei clubverplichtingen waardoor dat wat langer duurt reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
excuus.... Afketsen ging om een buitenspeler, sanchez is inderdaad afwachten.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bron?
Verweij zegt namelijk van weltwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 13-06-2016 om 14:34:55Jazeker @iiThijs_M maar die heeft nog allerlei clubverplichtingen waardoor dat wat langer duurt reageer retweet
Weet niet hoe strikt Bosz is met links en rechtsbenig zijn in een centrum. Want de Boer was daar heilig in. Maar als em dat niet al te veel uitmaakt, dan heb je toch wel een mooie defensie als we Sanchez halen.
Rechtsback: Tete met Veltman als backup
Centraal: Veltman, Sanchez en Riederwald
Links: Dijks met Riederwald als backup.
En dan nog Viergever houden omdat hij overal achterin wel zou kunnen spelen.
Kan VD Hoorn weg naar de Championship of Schotland oid.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik hoop het ookquote:Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij nog twee goals erbij prikt op het EK komen al die opportunistische clubs langs.
Overigens heb ik liever dat hij blijft.![]()
![]()
Afketsen met Marc god.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
excuus.... Afketsen ging om een buitenspeler, sanchez is inderdaad afwachten.
Zal vast een goede speler zijn geweest dan
Oh.![]()
Met Bosz aan het roer is de kans weer wat groter dat hij gewoon het vertrouwen zou krijgen, dus dat zou wel eens positief kunnen uitpakken inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij nog twee goals erbij prikt op het EK komen al die opportunistische clubs langs.
Overigens heb ik liever dat hij blijft.
Maar ik denk ergens dat Milik er wel een beetje klaar mee is en bij een interessante aanbieding wel wil vertrekken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij zal wel 50.000 te veel hebben gevraagd. Daar doet Marc niet aan, graag of niet. Tabee jongenquote:Op maandag 13 juni 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afketsen met Marc god.
Zal vast een goede speler zijn geweest dan![]()
http://www.ad.nl/buitenla(...)rg-wachten~a9e04823/
Van de ene Pool naar de andere Pool... hij viel me gisteren wel positief opOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
erg clean voor een maandverbandquote:Op maandag 13 juni 2016 22:54 schreef Syntix het volgende:
Schijnbaar het nieuwe thuisshirt:
[ afbeelding ]![]()
Nou, krijgen de supporters eindelijk hun zin: geen Adidas-strepen meer op de mouwen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:54 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
heel erg lelijk en al maanden bekendquote:Op maandag 13 juni 2016 22:54 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Gelukkig kijkt Ajax eindelijk eens naar middenvelders. Met Klaassen, Bazoer, Gudelj, Sinkgraven, Van de Beek, Nouri, Andersen, Serero en De Jong hebben we natuurlijk heel weinig keus.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:11 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)rg-wachten~a9e04823/
Van de ene Pool naar de andere Pool... hij viel me gisteren wel positief op![]()
niet moeten, willen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef Droathoah het volgende:
Ik zie echt niet in waarom Milik weg zou moeten...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We beginnen dus bij Sparta uit.
23/10 Feyenoord - Ajax
18/12 Ajax - PSV
2/4 Ajax - Feyenoord
23/4 PSV - Ajax
Kampioen worden in Eindhoven![]()
![]()
Iemand die Bartosz Kapustka heeft zien spelen? Buiten afgelopen ek wedstrijd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als aanvulling het hele conceptquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:01 schreef Brammess het volgende:
We beginnen dus bij Sparta uit.
23/10 Feyenoord - Ajax
18/12 Ajax - PSV
2/4 Ajax - Feyenoord
23/4 PSV - Ajax
Kampioen worden in Eindhoven
http://www.knvb.nl/downlo(...)al-seizoen-2016-2017FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eerst maar eens zien hoe de selecties zijn aan de startquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Brammess het volgende:
Zou wel een farce zijn als we geen 24 punten uit de eerste 8 halenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nieuwe trainer, andere selectie, Overmars-materiaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Brammess het volgende:
Zou wel een farce zijn als we geen 24 punten uit de eerste 8 halen
Je moet blij zijn met 16 punten denk.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zie psv dit jaar gewoon weer 80+ punten halen, dus veel verliespartijen kan je je niet veroorloven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heracles-uit, Utrecht-thuis, Feyenoord-uit, AZ-uit, Heerenveen-uit en De Graafschap/FC Twente-uit na de (mogelijke) midweekse Europese speelrondes. Koekoek.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als aanvulling het hele concept
http://www.knvb.nl/downlo(...)al-seizoen-2016-2017![]()
Tijd om de barricades om te gaan. KNPSVB !quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heracles-uit, Utrecht-thuis, Feyenoord-uit, AZ-uit, Heerenveen-uit en De Graafschap/FC Twente-uit na de (mogelijke) midweekse Europese speelrondes. Koekoek.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Heracles is volgend seizoen niet veel meer verwacht ik, wat betreft heerenveen weet je het nooit. Utrecht is een stuk minder verwacht ik en thuis minder zwaar dan uit. Feyenoord........ AZ ligt ons altijd wel. Graafschap was een incident (ja lach maar), Twente zal ziyech kwijt zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heracles-uit, Utrecht-thuis, Feyenoord-uit, AZ-uit, Heerenveen-uit en De Graafschap/FC Twente-uit na de (mogelijke) midweekse Europese speelrondes. Koekoek.
normaal gesproken 21/24 punten, maarja het is Ajax en het is voetbal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die hebben we na vier wedstrijden al op 9 punten gezet. Die seizoensstart voor Ajax: Sparta uit, Roda thuis, Willem II thuis, GAE uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tijd om de barricades om te gaan. KNPSVB !
PSV: FC Utrecht uit, AZ thuis, PEC uit, FC Groningen thuis
Scherp je lachspieren maar aan.
![]()
21/24 punten uit 6 wedstrijden. Dat vind ik vrij knap, eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Heracles is volgend seizoen niet veel meer verwacht ik, wat betreft heerenveen weet je het nooit. Utrecht is een stuk minder verwacht ik en thuis minder zwaar dan uit. Feyenoord........ AZ ligt ons altijd wel. Graafschap was een incident (ja lach maar), Twente zal ziyech kwijt zijn.
normaal gesproken 21/24 punten, maarja het is Ajax en het is voetbal.![]()
PSV wint niet zo vaak de openingswedstrijd, dus Ajax zal in die weken wel een voorsprong opbouwen ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben we na vier wedstrijden al op 9 punten gezet. Die seizoensstart voor Ajax: Sparta uit, Roda thuis, Willem II thuis, GAE uit.
PSV: FC Utrecht uit, AZ thuis, PEC uit, FC Groningen thuis
Scherp je lachspieren maar aan.
![]()
excuus, zat nog met mijn gedachte bij de 24 punten van brammesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
21/24 punten uit 6 wedstrijden. Dat vind ik vrij knap, eigenlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Punten verspelen bij Heerenveen en ADO is niet iedereen gegeven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV wint niet zo vaak de openingswedstrijd, dus Ajax zal in die weken wel een voorsprong opbouwen ja.![]()
Daar wordt de titel beslist.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel gezellig dat Ajax - PSV de jaarafsluiter is.
Ik teken nu al voor een gelijkspel.![]()
Wat onzinnig. Dit jaar zou de titel ook op 20 maart beslist worden EN DAT HEBBEN WE GEWETEN.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Daar wordt de titel beslist.
Ik teken nu al voor een gelijkspel.![]()
Wat ben jij euforisch sinds Bosz er is zegquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat onzinnig. Dit jaar zou de titel ook op 20 maart beslist worden EN DAT HEBBEN WE GEWETEN.
Maar ik begrijp je wel, ik verwacht zeker dat we met een voorsprong de winterstop in gaan, daarna begint de collosale fuck up.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat onzinnig. Dit jaar zou de titel ook op 20 maart beslist worden EN DAT HEBBEN WE GEWETEN.
zondag 7 augustus 2016 Sparta Rotterdam – Ajax
zaterdag 13 augustus 2016 Ajax – Roda JC
zaterdag 20 augustus 2016 Ajax – Willem 2
zondag 28 augustus 2016 Go Ahead Eagles – Ajax
zaterdag 10 september 2016 Ajax – Vitesse
zondag 18 september 2016 Heracles Almelo – Ajax
zaterdag 24 september 2016 Ajax – PEC Zwolle
zondag 2 oktober 2016 Ajax – FC Utrecht
zaterdag 15 oktober 2016 Ado Den Haag – Ajax
zondag 23 oktober 2016 Feyenoord – Ajax
zaterdag 29 oktober 2016 Ajax – Excelsior
zondag 6 november 2016 AZ – Ajax
zaterdag 19 november 2016 Ajax – N.E.C.
zondag 27 november 2016 sc Heerenveen – Ajax
zaterdag 3 december 2016 Ajax – fc Groningen
zondag 11 december 2016 Graafschap – Ajax
zondag 18 december 2016 Ajax – PSV
zondag 15 januari 2017 PEC Zwolle – Ajax
zondag 22 januari 2017 FC Utrecht – Ajax
zondag 29 januari 2017 Ajax – Ado Den Haag
zondag 5 februari 2017 Roda JC – Ajax
zondag 12 februari 2017 Ajax – Sparta
zondag 19 februari 2017 Vitesse – Ajax
zondag 26 februari 2017 Ajax – Heracles Almelo
zondag 5 maart 2017 FC Groningen – Ajax
zondag 12 maart 2017 Ajax – FC de Graafschap
zondag 19 maart 2017 Excelsior – Ajax
zondag 2 april 2017 Ajax – Feyenoord
woensdag 5 april 2017 Ajax – AZ
zaterdag 8 april 2017 N.E.C. – Ajax
zondag 16 april 2017 Ajax – sc Heerenveen
zondag 23 april 2017 PSV – Ajax
zondag 7 mei 2017 Ajax – Go Ahead Eagles
zondag 14 mei 2017 Willem 2 - Ajax
Vanzelfsprekend zullen de wedstrijden voor Europese groepswedstrijden verplaatst worden naar een zaterdag en die na Europese groepswedstrijden zullen verplaatst worden naar een zondag.![]()
je bent een psv'er?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat ben jij euforisch sinds Bosz er is zeg
Maar ik begrijp je wel, ik verwacht zeker dat we met een voorsprong de winterstop in gaan, daarna begint de collosale fuck up.
Bosz is doorgaans pas na de winterstop sterk.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef Brammess het volgende:
zondag 7 augustus 2016 Sparta Rotterdam – Ajax
zaterdag 13 augustus 2016 Ajax – Roda JC
zaterdag 20 augustus 2016 Ajax – Willem 2
zondag 28 augustus 2016 Go Ahead Eagles – Ajax
zaterdag 10 september 2016 Ajax – Vitesse
zondag 18 september 2016 Heracles Almelo – Ajax
zaterdag 24 september 2016 Ajax – PEC Zwolle
zondag 2 oktober 2016 Ajax – FC Utrecht
zaterdag 15 oktober 2016 Ado Den Haag – Ajax
zondag 23 oktober 2016 Feyenoord – Ajax
zaterdag 29 oktober 2016 Ajax – Excelsior
zondag 6 november 2016 AZ – Ajax
zaterdag 19 november 2016 Ajax – N.E.C.
zondag 27 november 2016 sc Heerenveen – Ajax
zaterdag 3 december 2016 Ajax – fc Groningen
zondag 11 december 2016 Graafschap – Ajax
zondag 18 december 2016 Ajax – PSV
zondag 15 januari 2017 PEC Zwolle – Ajax
zondag 22 januari 2017 FC Utrecht – Ajax
zondag 29 januari 2017 Ajax – Ado Den Haag
zondag 5 februari 2017 Roda JC – Ajax
zondag 12 februari 2017 Ajax – Sparta
zondag 19 februari 2017 Vitesse – Ajax
zondag 26 februari 2017 Ajax – Heracles Almelo
zondag 5 maart 2017 FC Groningen – Ajax
zondag 12 maart 2017 Ajax – FC de Graafschap
zondag 19 maart 2017 Excelsior – Ajax
zondag 2 april 2017 Ajax – Feyenoord
woensdag 5 april 2017 Ajax – AZ
zaterdag 8 april 2017 N.E.C. – Ajax
zondag 16 april 2017 Ajax – sc Heerenveen
zondag 23 april 2017 PSV – Ajax
zondag 7 mei 2017 Ajax – Go Ahead Eagles
zondag 14 mei 2017 Willem 2 - Ajax
Vanzelfsprekend zullen de wedstrijden voor Europese groepswedstrijden verplaatst worden naar een zaterdag en die na Europese groepswedstrijden zullen verplaatst worden naar een zondag.
Beter leesbaar. Makkelijk begin, daarna Utrect - Ado - Feyenoord. Als daar nog een europese wedstrijd tussen zit wordt dat pittigHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
ik kan helaas de OP niet meer wijzigen, misschien dat Ajacied422 dat wil doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter leesbaar. Makkelijk begin, daarna Utrect - Ado - Feyenoord. Als daar nog een europese wedstrijd tussen zit wordt dat pittigff in een spoilertje onder de gifjes ofzo?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Ajax heeft de prijzen voor wedstrijdkaarten in de losse verkoop verlaagd en vereenvoudigd. De prijzen voor bijna alle vakken zijn bij 15 van de 17 thuiswedstrijden naar beneden bijgesteld. Alleen voor de toppers tegen Feyenoord en PSV geldt een aangepaste prijsstelling.
Tot en met vorig seizoen werd er met drie prijscategorieën gewerkt. Ajax heeft dit aangepast naar twee categorieën: regulier en top.
Ajax wil zoveel mogelijk fans de kans geven om het eerste elftal te zien spelen. De prijs van een kaartje bij reguliere wedstrijden is aankomend seizoen 25 of 30 euro, met uitzondering van de 1e ring oost en de Hoofdtribune.
50% korting voor kinderen en 65-plussers
Daarnaast ontvangen kinderen tot en met 13 jaar en 65-plussers 50% korting op de aanschaf van kaarten van reguliere wedstrijden. Deze korting kan worden verkregen in diverse vakken op de lange zijdes. Het goedkoopste kaartje voor komend seizoen wordt daarmee 15 euro.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kan je bij dat nieuwe ticketsysteem met 1 account 2 barcodes invoeren? Wij hebben 2 van die ajaxlifecards, maar zie nergens waar ik die aan mijn account kan koppelen. Wil graag volgende week kaarten voor Ajax PSV halen.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Grapjas Boilesen heeft Trabzonspor ook afgeslagen wegens sportief opzicht. Met zijn arrogante houding heeft die idioot met 1 september nog geen club.
![]()
Haha.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Grapjas Boilesen heeft Trabzonspor ook afgeslagen wegens sportief opzicht. Met zijn arrogante houding heeft die idioot met 1 september nog geen club.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denkt die gek nou, ik ga even bij Dortmund ballen nadat ik een jaar verschrikkelijk slecht gespeeld heb en daarna een jaar niet gespeeld heb?
Bij het uitchecken moet dat. Als je 1 seizoenskaart/clubkaart aan je account gelinkt heb kan je er zoveel kopen als je wilt, als je maar genoeg barcodes invoert bij het uitchecken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:28 schreef mabo11 het volgende:
Kan je bij dat nieuwe ticketsysteem met 1 account 2 barcodes invoeren? Wij hebben 2 van die ajaxlifecards, maar zie nergens waar ik die aan mijn account kan koppelen. Wil graag volgende week kaarten voor Ajax PSV halen.![]()
Top bedankt!!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bij het uitchecken moet dat. Als je 1 seizoenskaart/clubkaart aan je account gelinkt heb kan je er zoveel kopen als je wilt, als je maar genoeg barcodes invoert bij het uitchecken.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Het verbaast me vooral dat er nog clubs zijn die interesse hebben in die lapzwans.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh.![]()
dat zal ook snel ophouden, als hij alles wat hem nog wil afwijst.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het verbaast me vooral dat er nog clubs zijn die interesse hebben in die lapzwans.
krijg een steeds grotere hekel aan die gozer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij zal wel naar Reading gaan, Stam mocht hem welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zal ook snel ophouden, als hij alles wat hem nog wil afwijst.
krijg een steeds grotere hekel aan die gozer.![]()
als stam hem daarheen haalt, is hij voor mij ook alle aanzien verloren als trainer/coachquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal wel naar Reading gaan, Stam mocht hem welFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom? Hij is weg en wijst een club af. Dat is zijn goed recht.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zal ook snel ophouden, als hij alles wat hem nog wil afwijst.
krijg een steeds grotere hekel aan die gozer.![]()
klopt, maar ik heb hem een paar keer gesproken. Is heel erg vol van zichzelf terwijl er in de afgelopen jaren vaak genoeg is gezegd dat hij erg hard moet trainen om zichzelf beter te maken. Dit is ook een groot deel waar het bij Frank is stuk gegaan. Te grote ego voor wat hij op het veld laat zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Hij is weg en wijst een club af. Dat is zijn goed recht.
Nare nare jongen die eigenlijk alle de top 20 van de wereld goed genoeg vindt voor zichzelf.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:cworswick twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 17:40:02Cali third-choice striker Mateo Casierra seals a ¤5.7m move to Ajax & becomes Colombia's most expensive sale abroad. https://t.co/SDyTg2EPci reageer retweet
5.7 Miljoen euro voor een derde keus in Colombia.
Duurste verkoop voor Colombia: een derde keus![]()
![]()
echt geen idee of het wat is maar veel geld is het nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:cworswick twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 17:40:02Cali third-choice striker Mateo Casierra seals a ¤5.7m move to Ajax & becomes Colombia's most expensive sale abroad. https://t.co/SDyTg2EPci reageer retweet
Duurste verkoop voor Colombia: een derde keus![]()
Wtfquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:cworswick twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 17:40:02Cali third-choice striker Mateo Casierra seals a ¤5.7m move to Ajax & becomes Colombia's most expensive sale abroad. https://t.co/SDyTg2EPci reageer retweet
Duurste verkoop voor Colombia: een derde keusDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waarde Koffieplanter, zou jij als kenner van het Zuid-Amerikaans voetbal ons iets meer kunnen vertellen over Casierra?quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ga lachen als blijkt dat die eerste spits over een paar jaar ergens bij een Europese topclub speelt en wij een kloon van Sanogo hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Duurste verkoop voor Colombia: een derde keusOh.![]()
Ik kan er niet veel over vertellen. Kijken naar Deportivo Cali doe ik niet en Cassiera speelt ook niet voor de jeugdelftallen van Colombia. Scusi.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarde Koffieplanter, zou jij als kenner van het Zuid-Amerikaans voetbal ons iets meer kunnen vertellen over Casierra?De eerste spits is al van Atlético: Santos Borré.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga lachen als blijkt dat die eerste spits over een paar jaar ergens bij een Europese topclub speelt en wij een kloon van Sanogo hebben.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Geen probleem, bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kan er niet veel over vertellen. Kijken naar Deportivo Cali doe ik niet en Cassiera speelt ook niet voor de jeugdelftallen van Colombia. Scusi.
Die komt vast nog wel, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo'n tropische verrassing is in elk geval wel een stuk interessanter dan weer een AZ spelerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Een buitenspeler komt er nog aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die komt vast nog wel, maak je geen zorgenOh.![]()
Guusje Huppertsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een buitenspeler komt er nog aan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarde Koffieplanter, zou jij als kenner van het Zuid-Amerikaans voetbal ons iets meer kunnen vertellen over Casierra?![]()
![]()
Ik vind Moses Daddy wel wat voor Ajax.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Elke debiel heeft wel randement in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand zonder randement . Goed ideeOh.![]()
wat is randementquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand zonder randement . Goed ideeSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Dus Fischer is dan eigenlijk een kasplantje ?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke debiel heeft wel randement in de Eredivisie.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zelfs Fischer scoorde nog wel eens af en toe.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus Fischer is dan eigenlijk een kasplantje ?Oh.![]()
nieuw woordquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ie weleens assists geeft of scoort
leuk hoorSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Net als die IJslanderquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Fischer scoorde nog wel eens af en toe.
Wat een treurige competitie eigenlijkRED ONS HENNIEGOD![]()
Sigthorgodquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als die IJslander
Wat een treurige competitie eigenlijkOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: