SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:01 schreef Slayage het volgende:
got was gewoon haar eerste rolletjeBella Ramsey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Episode 9 heet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de finale:Holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:44 schreef Em31 het volgende:
Synopsis aflevering 10FakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
het budgetquote:
Episode 9 heet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:44 schreef Em31 het volgende:
Synopsis aflevering 10de trol was toch te obvious :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]een episode titel heet zo, maar das ook alles meen ik, herinner mij er niet zo veel van, matige gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik raakte even in de war door die achternaam.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Dat zou zo episch zijn, als Dany weer zo'n achterlijk betoog gaat houden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Episode 9 heet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de finale:Wie oh wie zouden toch gaan knokken dan in ep 9, ik krijg het bijna niet gegoktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
De laatste twee seizoenen minder afleveringen en waarschijnlijk meer budget. Dus het moet kunnenquote:Oh.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:16 schreef Slayage het volgende:
[..]Nog te snel afgelopen waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Meestal zijn de titels van de afleveringen best misleidend. Alleen ik kan geen twee andere bastards verzinnen die zouden kunnen knokken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wie oh wie zouden toch gaan knokken dan in ep 9, ik krijg het bijna niet gegokt![]()
Toch Gendry die terug komtquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meestal zijn de titels van de afleveringen best misleidend. Alleen ik kan geen twee andere bastards verzinnen die zouden kunnen knokken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boek Dorne v. serie DorneWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
less is more je weetzquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog te snel afgelopen waarschijnlijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Daar ga ik wel vanuit ja.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Ben benieuwd of Ep9 zich helemaal bij Winterfell afspeelt, net als Blackwater en The Watchers.
Dan nog Ramsay die waarschijnlijk zijn laatste kunstje doet, genot.Oh.![]()
would be awsome, maar wmb geen must. als het maar vet wordtquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Ben benieuwd of Ep9 zich helemaal bij Winterfell afspeelt, net als Blackwater en The Watchers.![]()
als ramsey gaat winnen word ik officieel team night king mogen ze het hele noorden ruimen
-Rabia Al-Basri![]()
Ik hoop natuurlijk dat Jon overwint, maar verwacht ook dat Rickon een gruwelijke dood sterft..quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit ja.
Dan nog Ramsay die waarschijnlijk zijn laatste kunstje doet, genot.![]()
En nog wel wat uit Jons kamp denk ik, puur om het emotioneel beladen te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat Jon overwint, maar verwacht ook dat Rickon een gruwelijke dood sterft..
Al is het maar een personage die we in die aflevering zelf voor het eerst zien en sympathie voor krijgen, en dan doodmaken. Net als Karsi in HardhomeOh.![]()
Ik gok op Tormundquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nog wel wat uit Jons kamp denk ik, puur om het emotioneel beladen te maken.
Al is het maar een personage die we in die aflevering zelf voor het eerst zien en sympathie voor krijgen, en dan doodmaken. Net als Karsi in Hardhome![]()
![]()
Rickon die aan zijn einde komt. Edd die de wall naar beneden ziet komen, Tormund die strijdend ten onder gaat. Zoiets..quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit ja.
Dan nog Ramsay die waarschijnlijk zijn laatste kunstje doet, genot.mag het weten![]()
ik ben bang voor lyannaquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nog wel wat uit Jons kamp denk ik, puur om het emotioneel beladen te maken.
Al is het maar een personage die we in die aflevering zelf voor het eerst zien en sympathie voor krijgen, en dan doodmaken. Net als Karsi in Hardhomedie is zo populair gemaakt
-Rabia Al-Basri![]()
De Wall die naar beneden komt gebeurt pas in de laatste aflevering denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Rickon die aan zijn einde komt. Edd die de wall naar beneden ziet komen, Tormund die strijdend ten onder gaat. Zoiets..
Ben ook benieuwd wanneer we het vervolg van de ToJ herinnering gaan zien.Oh.![]()
rickon en edd mogen dood wmb tormund nietquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Rickon die aan zijn einde komt. Edd die de wall naar beneden ziet komen, Tormund die strijdend ten onder gaat. Zoiets..
-Rabia Al-Basri![]()
Dat zou wel een geweldig seizoens eindshot zijn zegquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Wall die naar beneden komt gebeurt pas in de laatste aflevering denk ik.
Ben ook benieuwd wanneer we het vervolg van de ToJ herinnering gaan zien.
En dat laatste ook, ik wil een RLJ confirmed![]()
![]()
Lyanna Mormont gaat niet zelf vechten toch?quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben bang voor lyannadie is zo populair gemaakt
Alhoewel ze best mag aanstormen terwijl ze op een fucking grote beer zit. En dan Tormund die hitsig toekijkt en bestormd wordt door Ser Twenty of House GoodmenOh.![]()
Eerst daarvoor dat Dany naar Westeros gaat, eindelijk. Op haar draken met de schepen van de Ironborn. Dan gaat het zwart en denkt iedereen dat het afgelopen is. En dan nog een shot van Edd bij the Wall waar alles naar beneden komt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat zou wel een geweldig seizoens eindshot zijn zeg
En dat laatste ook, ik wil een RLJ confirmedOh.![]()
Lijkt me wel wat net als bij Narnia toenquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyanna Mormont gaat niet zelf vechten toch?
Alhoewel ze best mag aanstormen terwijl ze op een fucking grote beer zit.
Ik verwacht als afsluiting in Essos Dany haar oversteek. En als afsluiting in Westeros Edd die machteloos toekijkt hoe onder zijn LC de Nightwatch de facto uitgeroeid zal worden wegens het ineenstorten van de wall en invasie aan wights. Soort van Hardhome XLquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst daarvoor dat Dany naar Westeros gaat, eindelijk. Op haar draken met de schepen van de Ironborn. Dan gaat het zwart en denkt iedereen dat het afgelopen is. En dan nog een shot van Edd bij the Wall waar alles naar beneden komt.mag het weten![]()
jij moet die scenarios schrijven dudequote:Op donderdag 9 juni 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyanna Mormont gaat niet zelf vechten toch?
Alhoewel ze best mag aanstormen terwijl ze op een fucking grote beer zit. En dan Tormund die hitsig toekijkt en bestormd wordt door Ser Twenty of House Goodmen
-Rabia Al-Basri![]()
leg uit. ken de film wel maar...quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
De keizerin uit The Neverending Story moest gered worden door Bastian door haar een naam te geven en dat gebeurde pas op het eind van de film. Dusjah... ze heeft blijkbaar nooit een naam gehad.quote:![]()
A girl has no name is by the way een anagram van 'Lion Hangman Arose' of 'Lion Rose Hangman'
Dus zou goed kunnen dat Arya een Tyrell/Lannister erfgenaam op gaat hangen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Da klopt nie.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:19 schreef Maanvis het volgende:
A girl has no name is by the way een anagram van 'Lion Hangman Arose' of 'Lion Rose Hangman'
Dus zou goed kunnen dat Arya een Tyrell/Lannister erfgenaam op gaat hangen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Daarom goed als het shot van Dany eerder is. Dan lijkt het nog op een wat meer happy end, maar als dan de muur meteen valt weet iedereen dat de endgame echt van start is gegaan [quote][quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat net als bij Narnia toen
[..]
Ik verwacht als afsluiting in Essos Dany haar oversteek. En als afsluiting in Westeros Edd die machteloos toekijkt hoe onder zijn LC de Nightwatch de facto uitgeroeid zal worden wegens het ineenstorten van de wall en invasie aan wights. Soort van Hardhome XLOh.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De keizerin uit The Neverending Story moest gered worden door Bastian door haar een naam te geven en dat gebeurde pas op het eind van de film. Dusjah... ze heeft blijkbaar nooit een naam gehad.oh jaaaaa op de basis school in de aula vhs je weetzquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:00 schreef Take_A_Picture het volgende:
Bastian, please! Call my name!
Ah, memories
-Rabia Al-Basri![]()
maak ajb een fatsoenlijk TT wie em ook maakt
-Rabia Al-Basri![]()
Mja Dany moet eerst yara en theon nog overtuigen dat ze is wie ze zegt dat ze is. Dat kost minstens een paar afleveringen om al die titels uit te spreken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom goed als het shot van Dany eerder is. Dan lijkt het nog op een wat meer happy end, maar als dan de muur meteen valt weet iedereen dat de endgame echt van start is gegaan [quote][Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Mwah... Yara neemt Dany als vrouw en belanden direct in bed.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mja Dany moet eerst yara en theon nog overtuigen dat ze is wie ze zegt dat ze is. Dat kost minstens een paar afleveringen om al die titels uit te spreken.Dany krijgt er de tijd niet voor
mag het weten![]()
da's wel een goed idee ja. zodra ze die titels begint uit te spreken gewoon je pik in d'r mond stoppen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah... Yara neemt Dany als vrouw en belanden direct in bed.Dany krijgt er de tijd niet voor
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ehm.. Yara is vrouw, dus tenzij ze Theon zijn pik hebben verguld en als dildo inzettenquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's wel een goed idee ja. zodra ze die titels begint uit te spreken gewoon je pik in d'r mond stoppen.not a chance
mag het weten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: