Of dat wat anders is vraag ik me af. Het aanleren van structuur e.d. als voorbereiding op de basisschool leren ze toch net zo goed op het kdv.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:17 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Kdv is toch heel wat anders dan psz? Kdv is wat mij betreft echt opvang. Hele dag en een heel andere verantwoordelijkheid dan een psz.
welkomquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:27 schreef Chanty het volgende:
Chanty en Lucas schuifelen voorzichtig het peutertopic binnen![]()
Sterker nog, op het kdv is hij dus de hele dag plaszindelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:50 schreef mousemicky het volgende:
Loj, heb jij ook zo' eigenwijsje die vindt dat ie ook best in zn luier kan plassen? Ik heb nog een klein beetje hoop dat J in de vakantie misschien ook wil...
Ik weet niet wat je geeft voor de ontlasting maar je kunt dan misschien beter afbouwen en goed in de gaten houden hoe de ontlasting is dmv de bristol stool form scalequote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:31 schreef mousemicky het volgende:
Dan is ie al verder dan J, die is absoluut niet zindelijk. Ik vraag me alleen de laatste weken af of het iets te maken heeft met zijn medicatie voor obstipatie. We maken dus de huidige kuur af, en kijken daarna of het zonder ook gaat. Misschien voelt ie dan wel wat aankomen (heb het idee dat t nu 'te makkelijk' en dus ook te snel gaat). Ik begin ook de zenuwen te krijgen hoor, nog een half jaar en hij wordt 4
Hij krijgt Forlax, 1 zakje per dag, dus al minimaal. Bij meer wordt t zelfs met luier een rotzooitjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je geeft voor de ontlasting maar je kunt dan misschien beter afbouwen en goed in de gaten houden hoe de ontlasting is dmv de bristol stool form scale
Evt kun je eerst naar half zakje gaan en dan naar niks.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:55 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hij krijgt Forlax, 1 zakje per dag, dus al minimaal. Bij meer wordt t zelfs met luier een rotzooitjeAdvies van de huisarts was kuur afmaken, en dan kijken hoe het gaat. Blijven letten op genoeg drinken, en als J aangeeft buikpijn te hebben meteen weer bellen, en dat is dus wat we gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |