abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162869438
Het is nu ook vooral opletten wat ik erin schuif.
Maar het vervelende zelfbeeld wat ik had vlak voor ik zwanger werd is onder hormonen niet heel bevorderlijk.
Kan niet wachten tot de 'vetpens' strak trekt door baby ;)
pi_162869524
Snap het, BE. Maar ga er gewoon vanuit dat het mee gaat vallen deze keer. ^O^
pi_162870110
Chanty, spannend van die slijmprop. Ook al hoeft het nog niks te betekenen, het is toch een soort van begin.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 17:27 schreef BlueEyes het volgende:
Ik voel mij momenteel gewoon 'vet' en dan moeten de zwangerschapskilo's nog komen -O-
Ik was in het begin ook opgeblazen en "dikkig". Het wordt pas leuk als je duidelijk zwanger dik bent, met een duidelijke bol en toen mijn borsten weer wat kleiner leken door mijn dikke buik
  donderdag 9 juni 2016 @ 18:21:32 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162870446
Als ik biefstuk uit de vriezer haal, mag 'ie wel rood zijn voor mij toch?
KuikenGuppy
pi_162870713
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:21 schreef Burdie het volgende:
Dat heb ik hier wel eens gelezen. Zelf heb ik het nooit gedaan en maar op safe gespeeld.
pi_162871722
Ik ben nu 11 kg aangekomen, iets minder dan de vorige keer. Afgelopen week wel wat vocht gaan vasthouden helaas.
Alleen maar positieve opmerkingen hier gehad ook eigenlijk. Mijn buik groeit ook alleen naar voren, daar krijg ik dus veel opmerkingen over.

En zwaarder dan mijn man was ik toch altijd al (en langer ook).

Chanty, de slijmprop, dat is best al wel een beetje spannend toch?

Burdie, wij hebben ook het thema wolkjes, was nog wel lastig om die in roze stof te vinden (ipv behang hebben we 2 panelen bekleed met stof). Maar nu ook een gebreid dekentje gevonden in roze /wit O+

Groofsken, die angst dat er met jezelf wat gebeurd tijdens de bevalling heb ik soms ook. Heb jij daar ook iets voor geregeld (een voogd oid)?
pi_162871804
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:57 schreef Mienepien het volgende:
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zich toch een heel klein beetje bezig houdt met het gewicht. ;) Maar de baby gaat uiteraard voor en is belangrijker.

Ik bedoelde het trouwens niet verkeerd he. Opmerkingen kunnen leuk zijn uiteraard, negeren is ook niks. Maar heb nooit zo'n aardige opmerkingen gehad, dus sta er misschien wat anders tegenover. Bij mij varieerde het van 'hč, je hebt nou al twee onderkinnen' tot 'christus hoeveel weeg je wel niet'. Oh, en mijn lieftallige schoonzusje vond het nodig om dagelijks te benadrukken dat zij na de bevalling toch echt een stuk slanker was dan ik na de bevalling, en dat ik er niet uit zag.
Dus tja, vandaar mijn misschien onaardige opmerking over dat soort opmerkingen. :@ Sorry.
No worries. :* Die opmerkingen die eerder genoemd werden vond ik ook belachelijk hoor. Maar er zijn een heleboel opmerkingen in een middengebied die misschien wat 'lomp' geformuleerd zijn, maar echt wel prima bedoeld zijn. En dan zou ik gewoon kiezen voor een positieve interpretatie en het zien als een opening voor een gesprekje, voortkomend uit interesse.

Ik kreeg vandaag de openingszin "Wow, jij bent er vast bijna of niet? Dikker kan echt niet, volgens mij." En het werd een prima gesprekje waar echt geen kwade bedoelingen achter zaten (was met een vreemde in de winkel).

Mensen kiezen er wel snel voor, vind ik, om het negatief te interpreteren. Dat is wat ik probeerde te zeggen. Maar dat ging niet over die echt botte opmerkingen natuurlijk.
pi_162871966
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:21 schreef Burdie het volgende:
Bij biefstuk is het toch listeria die gevaarlijk kan zijn? Die gaat helaas niet dood in de vriezer :{
pi_162872020
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:24 schreef Sull het volgende:
Groofsken, die angst dat er met jezelf wat gebeurd tijdens de bevalling heb ik soms ook. Heb jij daar ook iets voor geregeld (een voogd oid)?
Jawel, ik heb wel een voogd. Maar na twee bevallingen ben ik niet echt bang dat er iets in die mate met mij zal gebeuren eigenlijk. Meer dat ik incontinent wordt ofzo. :@
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:41:08 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162872132
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:32 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Bij biefstuk is het toch listeria die gevaarlijk kan zijn? Die gaat helaas niet dood in de vriezer :{
Nee, toxoplasmose, dat gaat wel dood in de vriezer :).
Ik heb in elk geval heerlijk van mijn saignant biefje gesmuld :9.
KuikenGuppy
pi_162872218
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee, toxoplasmose, dat gaat wel dood in de vriezer :).
Ik heb in elk geval heerlijk van mijn saignant biefje gesmuld :9.
Ah, top! Dacht dat het ook om listeria ging bij rauw vlees. Want dat is bij rauwe ham wel t geval, zover ik heb begrepen :?
pi_162872248
Biefstuk van Loetje :9~
Dat was de vorige keer ons eerste etentje na de zwangerschap met mini mee O+
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:50:37 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162872330
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

No worries. :* Die opmerkingen die eerder genoemd werden vond ik ook belachelijk hoor. Maar er zijn een heleboel opmerkingen in een middengebied die misschien wat 'lomp' geformuleerd zijn, maar echt wel prima bedoeld zijn. En dan zou ik gewoon kiezen voor een positieve interpretatie en het zien als een opening voor een gesprekje, voortkomend uit interesse.

Ik kreeg vandaag de openingszin "Wow, jij bent er vast bijna of niet? Dikker kan echt niet, volgens mij." En het werd een prima gesprekje waar echt geen kwade bedoelingen achter zaten (was met een vreemde in de winkel).

Mensen kiezen er wel snel voor, vind ik, om het negatief te interpreteren. Dat is wat ik probeerde te zeggen. Maar dat ging niet over die echt botte opmerkingen natuurlijk.
Hier sluit ik me eigenlijk volledig bij aan :)
Tot nu toe eigenlijk louter leuke reacties, op een paar zure kinderhaterts na, maar dat doet me niet zoveel ;)

En wat een fijne dag vandaag, zon en toch niet te warm O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162872341
Qua gewicht ben ik gewoon gestopt met wegen, dat is ook een aanrader. *) al worden sommigen hier bij VK gewogen of niet?

Opmerkingen, hier van alles wat. Sommigen vinden het megagroot, maar werd me ook gisteren gevraagd hoeveel MAANDEN ik nog moet. 'Eh ik hoop geen maanden. Ook geen weken. Meer een paar dagen. :+ '

Ik heb al dagen als hoofddoel de ziekenhuistas in te pakken maar het is er nog niet van gekomen. Misschien wacht baby daar wel op.

Chanty en Arja, jullie voelen dingen! Aaaaaaaaah!
pi_162872678
Weer een sticker gehad van de verloskundige :+ een extra groeiecho is niet nodig, wel doen ze standaard rond 36 weken nog een echo en meten ze het kindje ook.

Gewicht.. Tja, ik hoop dat ik na de bevalling weer zin heb om te sporten enzo... :+ Zit nu op ongeveer +11.

Ik krijg trouwens niet echt opmerkingen van vreemden. Laatst had ik wel een aparte, iemand die begon over al het leed in de wereld en dat een volgende generatie geen fijn leven zal hebben etc.. Ik dacht laat me gewoon blij zijn met mijn baby :') :@
pi_162872685
Bij mij kan het van alles betekenen Svane. Het is geen duidelijk signaal.

Ik word nooit gewogen bij de vk. Ik weeg me als ik bij mijn ouders ben.

Ik ben zo benieuwd naar alle juni babies en ook naar de namen. Zo veel meisjes ook
pi_162872698
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Naja, je hebt natuurlijk gewoon gelijk. Goed voornemen voor mij: meer uitgaan van het positieve. ^O^
pi_162872808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:05 schreef Arja het volgende:
Bij mij kan het van alles betekenen Svane. Het is geen duidelijk signaal.

Ik word nooit gewogen bij de vk. Ik weeg me als ik bij mijn ouders ben.

Ik ben zo benieuwd naar alle juni babies en ook naar de namen. Zo veel meisjes ook
Jaaaaaaa ik heb ook zo'n zin om de naam te noemen! En ik ben benieuwd of ik stiekem meedoe met de meisjesjunigolf!

Had Miss C nog verteld hoe haar dochtertje heet eigenlijk?
pi_162872818
Spannend Chanty, verliezen van de slijmprop betekent misschien niet dat het morgen begint, maar heus wel dat er van binnen wat gaande is. Je lichaam maakt zich er dan toch echt wel langzaam klaar voor, toch?

Ik vond het sowieso heel spannend beide keren, dat verliezen van die prop :Y .

Arja, wat voel jij dan? dat heb ik even gemist.
pi_162872858
Hier nooit een prop gesignaleerd. Of een voorwee. }:|
pi_162872909
Hier verder ook geen voorwerk hoor. maar dat vond en vind ik alleen maar fijn. Dan weet ik ten minste dat het echt is als het begint :P

Slijmprop was volgens mij na de derde keer strippen ofzo :')
pi_162872920
Hm ik geloof niet dat miss c de naam heeft verteld.

Svane jij krijgt ook gewoon een meisje denk ik.

Groofs ik had vanmiddag een zeurende pijn in mijn bovenbenen, zoals ik ook had als ik ongesteld moest worden. Het is niet echt iets concreets.
pi_162872946
Ah oké, een soort zeurderige menstruatiepijn dan?
pi_162872988
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:15 schreef Arja het volgende:

Groofs ik had vanmiddag een zeurende pijn in mijn bovenbenen, zoals ik ook had als ik ongesteld moest worden. Het is niet echt iets concreets.
Compleet off-topic, blijf jij eigenlijk in 'onze' stad met je nieuwe huis of vertrek je naar andere oorden?
pi_162873090
Ja precies, Groofs.

Svane, ik ga weg uit de stad maar blijf wel in de buurt. Ik ga in een groot dorp wonen, waar ook oa mijn ouders wonen (oppas) en dat gericht is op kinderen en gezinnen
pi_162873161
Nou ja, wie weet Arja... Het kan gewoon he. :Y
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:37:15 #277
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162873447
@Svane; jij weet niet wat het wordt?

@Arja; ben nieuwsgierig welk groot dorp in de buurt :s)

Vandaag op stel en sprong nog een paar klusjes in huis gedaan; badkamerkast opgeruimd, kledingkast klein beetje uitgezocht. Wilde wel meer doen, maar niet vandaag. Het criterium; alles weggooien wat ik niet pas is ff niet handig denk ik :')

Ooh en ik heb afgelopen dagen ook nog ff 2 boeken uitgelezen nadat m'n schoonzus zei dat het voorlopig de laatste was :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Nouk84 op 09-06-2016 20:50:00 ]
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:39:40 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162873497
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:04 schreef Miezziej het volgende:
Weer een sticker gehad van de verloskundige :+ een extra groeiecho is niet nodig, wel doen ze standaard rond 36 weken nog een echo en meten ze het kindje ook.

Gewicht.. Tja, ik hoop dat ik na de bevalling weer zin heb om te sporten enzo... :+ Zit nu op ongeveer +11.

Ik krijg trouwens niet echt opmerkingen van vreemden. Laatst had ik wel een aparte, iemand die begon over al het leed in de wereld en dat een volgende generatie geen fijn leven zal hebben etc.. Ik dacht laat me gewoon blij zijn met mijn baby :') :@
Dat laatste heb ik ook gehad in mijn laatste weken werken met wat wacko patiënten _O-
Heb er zo om moeten lachen :D
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:41:11 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162873526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:15 schreef Arja het volgende:

Nee heeft ze niet genoemd hier.

Hier nog rustig, voel me eigenlijk hartstikke goed dus als het zo nog aantal dagen mag gaan vind ik het best prima als het nog even duurt :D
pi_162873694
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
@Svane; jij weet niet wat het wordt?

@Arja; ben nieuwsgierig welk groot dorp in de buurt :s)

Vandaag op stel en sprong nog een paar klusjes in huis gedaan; badkamerkast opgeruimd, kledingkast klein beetje uitgezocht. Wilde wel meer doen, maar niet vandaag. Het criterium; alles weggooien wat ik niet pas is ff niet handig denk ik :')
Nee, wij weten het niet! Ik ben echt heeeeeel overtuigd van een jongetje gebaseerd op niets. Maar onze meisjesnaam is zoooo leuk haha. Zo nieuwsgierig nu!
pi_162873802
Slijmprop! Begin maar vast met persen chanty :7

Ik heb nog even 3d mogen kijken net naar mijn kindeke en hij ligt weer head down *O* ready for launch! :P sneaky kind, ik had het nog niet eens door. Mooie plaatjes gezien, hij lijkt op zijn grote broer O+ en lag supercontent te chillen.

Ik krijg alleen maar positieve commentaren eigenlijk, en vind het ook niet erg. Van die dingen zoals wat je schoonzusje zei mien, die zijn wel naar -O- gelukkig zegt dat meer over haar dan over jou.

Blue :o 100? Niet! De laatste keer dat ik je zag nog in gedachten kan ik me niet voorstellen dat je dat haalt.

Hier +9, denk dat ik ongeveer hetzelfde aan zal komen als vorige keer. Toen deed ik er ook wel 9 maanden over om het er weer af te krijgen, dat lijkt me niet meer dan redelijk eigenlijk.
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:52:53 #282
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162873827
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:48 schreef Svane het volgende:

[..]

Nee, wij weten het niet! Ik ben echt heeeeeel overtuigd van een jongetje gebaseerd op niets. Maar onze meisjesnaam is zoooo leuk haha. Zo nieuwsgierig nu!
Ooh ben ook heel benieuwd!

Wij weten het wel (lijkt me zo lastig het niet te weten..) maar houden het voor onszelf..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:09:31 #283
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162874268
Die buikopmerkingen :o Zo'n schoonzus zou ik verbannen!

Ok, ik fietste vandaag heen en weer naar de binnenstad (2x10 min), lunchte en wandelde op mijn gemak door de stad. Daarna nog wat gezellige dingen thuis ;) en de hele f&¤cking bekkenzooi kraakt weer (au) en rechterlies trekt.

Mijn lijf kan zoveel gezelligheid niet aan!! :D :{

Svane, wat spannend dat je het niet weet!
pi_162874457
We zoeken echomodellen voor dinsdag 21 juni en woensdag 22 juni. Als je op die data tussen de 19-22 weken of tussen 28-32 weken zwanger bent én je 20-weken echo goed was, kun je je aanmelden. PM me voor meer info!
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:18:15 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162874484
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:17 schreef WupWup het volgende:
We zoeken echomodellen voor dinsdag 21 juni en woensdag 22 juni. Als je op die data tussen de 19-22 weken of tussen 28-32 weken zwanger bent én je 20-weken echo goed was, kun je je aanmelden. PM me voor meer info!
Waarschijnlijk met maximum BMI als criterium ook?
(Heb eerder zo'n aankondiging gezien, vandaar ;))
  Manager PR/Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 21:26:54 #286
269689 crew  Viv
pi_162874711
Mijn baby was ook een echomodel. :Y) Er keek een verloskundige-in-opleiding-tot-echoscopist mee met mijn 20 wekenecho en toen alles goed was, mocht zij ook nog even de metingen doen van hoofd, buik en bovenbeen. Ze was in no time klaar omdat mijn baby er zo goed voor lag, en zei dat dit bij het examen vast niet zo makkelijk zou gaan. :D
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:27:55 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162874746
quote:
Jammer, ik ben dan 22+2!
KuikenGuppy
pi_162875039
quote:
Welke regio is het?

Ik heb nog niks anders over m'n buik gehoord dan dat hij bescheiden is :') Naja, ik kan er weinig aan veranderen. Wel al wat klanten gehad die naar m'n buik grepen. Lief bedoeld maar hoeft van mij niet zo.

Vandaag op het werk aangegeven dat het toch wat zwaar wordt. Ik wil wel graag blijven werken en als het ff kan ook nog 28 uur, maar wel in lager tempo. Was geen probleem, als ik een halve dag kassa wilde staan ipv in de winkel (wat ik nu meestal doe) dan kon ik dat gewoon overleggen met collega's.
En een collega kwam al naar mij toe met of ik wilde nadenken wat ik als kraamcadeau van de collega's wilde hebben O+ Ik ben daar net een maand in dienst! Dus daar maar eens over nadenken.
pi_162875139
quote:
Dat is in Nederland zeker? -O- ;)

Hier tot nu toe alleen lieve buikopmerkingen. Vooral van ouders op mijn werk, en heerlijek reacties van de kinderen. Die kunnen zo heerlijk doorvragen over van alles en nogwat <3 "Weet je nog met O toen je jas niet meer paste :o "
"is het een jongen of een meisje?" "Hoe komt die baby daar dan in?" En dat ik de hele dag door eet om niet misselijk te worden, en amper meer kan lopen, vinden ze ook maar wat fascinerend <3

Lopen is een crime nu. Rotbekken. Morgen de ha maar eens bellen voor een verwijzing, dan is de fysio gratis. Hopelijk kan het nog enigszins verholpen worden voor de vakantie over 3 weken.
  Manager PR/Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 21:52:22 #290
269689 crew  Viv
pi_162875439
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:41 schreef Roomsnoes het volgende:
"Weet je nog met O toen je jas niet meer paste :o "
Wat leuk dat ze dat nog weten! :D

Hier qua opmerkingen alleen nog in de trant "je begint nu wel wat te zien hč?" (en dan glim ik van trots) en alleen een goede vriendin (ook zwanger) heeft aan mijn buik gezeten, nadat ze vroeg of het mocht.
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:01:06 #291
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162875700
jemig Mien wat ****** die schoonzus :r

En een :* voor iedereen die kampt met kilo's. I feel you, al mag ik eigenlijk niet zeiken, nou ja... de meesten hier hebben mijn verhaal wel een beetje meegekregen. Moet zeggen dat ik het hele aankomen wel beter heb kunnen loslaten, zeker toen ik de stress op mijn werk heb kunnen minderen. Die twee dingen hangen duidelijk erg nauw samen. Hopelijk lukt het jullie ook om het los te laten :*

Was maar een deel van de slijmprop, benieuwd of er nog meer komt. Maar idd, mijn lichaam is iig ERGENS mee bezig. Maar goed... we zien het wel :) Vluchttas net toch maar echt even afgemaakt :+ Gisteren ook de waterdichte molton op bed gedaan.

Veruca: Van Lucas beviel ik met 41 +2 (dankzij wat hand en spandiensten van Wup omdat er een keizersnede gepland stond voor twee dagen later die ik echt niet wilde; niet dat ik die keizersnede uiteindelijk heb kunnen voorkomen maar heb het wel geprobeerd :+). Ik heb nog altijd het gevoel dat ik in de 39e week ga bevallen...

Room wat naar van je bekken, had je dat met O. ook?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:02:49 #292
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162875767
quote:
Hey, ik pas ook eens een keertje binnen de criteria *O* Heb je ge-PM-d!
pi_162875975
Had met O ook last van m'n bekken ja, maar wel iets later. Maar ik ben nu ook wel wat meer bewust van de eerste kachten natuurlijk ;)

Spannend van de slijmprop chanty! Je lichaam bereidt zich voor! Al doet het dat al maanden natuurlijk ;)
pi_162876427
quote:
Ahh jammerdebammer dan ben ik nog net 27 weken -O-
pi_162876466
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:41 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Dat is in Nederland zeker? -O- ;)

Hier tot nu toe alleen lieve buikopmerkingen. Vooral van ouders op mijn werk, en heerlijek reacties van de kinderen. Die kunnen zo heerlijk doorvragen over van alles en nogwat <3 "Weet je nog met O toen je jas niet meer paste :o "
"is het een jongen of een meisje?" "Hoe komt die baby daar dan in?" En dat ik de hele dag door eet om niet misselijk te worden, en amper meer kan lopen, vinden ze ook maar wat fascinerend <3

Lopen is een crime nu. Rotbekken. Morgen de ha maar eens bellen voor een verwijzing, dan is de fysio gratis. Hopelijk kan het nog enigszins verholpen worden voor de vakantie over 3 weken.
Ik weet helemaal niet of ze bekend zijn met verschillende methodes qua bekkenfysio, maar anders zou je in kunnen lezen op cecile röst.. die heeft hele fijne oefeningen, waaronder 1 die je bekken rechtzet. ( kan m eventueel wel een keer uittikken)
S. 2014
J. 2016
pi_162876487
quote:
waar is dit?
S. 2014
J. 2016
pi_162876568
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik weet helemaal niet of ze bekend zijn met verschillende methodes qua bekkenfysio, maar anders zou je in kunnen lezen op cecile röst.. die heeft hele fijne oefeningen, waaronder 1 die je bekken rechtzet. ( kan m eventueel wel een keer uittikken)
Had laatst een chiropractor, en ga idd eens zoeken naar goed gespecialiseerde fysio's. Dank voor de tip! Ik ga me er eens in verdiepen :)
pi_162878271
Ik ben trouwens gestopt met kolven. Ik wilde vooral weten of ik in staat ben om melk te produceren en dat is gelukt.
Mijn productie ging nog niet erg omhoog, maar dat hoeft niets te zeggen. Bovendien ben ik al blij als ik uberhaupt borstvoeding kan geven, desnoods aangevuld met kv. En het hele kolven zonder baby nu ging me wat tegen staan.

Wie weet lek ik wel als een malle als ik straks naar mijn meisje kijk O+
pi_162878307
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:37 schreef Nazil het volgende:

[..]

Welke regio is het?

Ik heb nog niks anders over m'n buik gehoord dan dat hij bescheiden is :') Naja, ik kan er weinig aan veranderen. Wel al wat klanten gehad die naar m'n buik grepen. Lief bedoeld maar hoeft van mij niet zo.

Vandaag op het werk aangegeven dat het toch wat zwaar wordt. Ik wil wel graag blijven werken en als het ff kan ook nog 28 uur, maar wel in lager tempo. Was geen probleem, als ik een halve dag kassa wilde staan ipv in de winkel (wat ik nu meestal doe) dan kon ik dat gewoon overleggen met collega's.
En een collega kwam al naar mij toe met of ik wilde nadenken wat ik als kraamcadeau van de collega's wilde hebben O+ Ik ben daar net een maand in dienst! Dus daar maar eens over nadenken.
Regio Utrecht!
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:15:54 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162878846
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:05 schreef Arja het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met kolven. Ik wilde vooral weten of ik in staat ben om melk te produceren en dat is gelukt.
Mijn productie ging nog niet erg omhoog, maar dat hoeft niets te zeggen. Bovendien ben ik al blij als ik uberhaupt borstvoeding kan geven, desnoods aangevuld met kv. En het hele kolven zonder baby nu ging me wat tegen staan.

Wie weet lek ik wel als een malle als ik straks naar mijn meisje kijk O+
zo'n huiltje van haar en dan je tetten *sproei sproei* _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')