Feestje?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:53 schreef loveli het volgende:
tig koffie
2 bakjes vanilleyoghurt
punt brie + glas port
6 toastjes met roomboter
kip met tuinbonen
Lekker lijstje!quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:53 schreef loveli het volgende:
tig koffie
2 bakjes vanilleyoghurt
punt brie + glas port
6 toastjes met roomboter
kip met tuinbonen
Wat leuk!quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe vandaag geen lijstje. Mijn collega's hadden allemaal taarten en koekjes voor me gebakken voor mijn laatste dag.![]()
En mn bureau staat ook nog vol met mn eigen baksels.
En dat dan nog naast alle lieve en leuke woorden van mn collega's.
Zo'n laatste dag is best leuk zo.
Ruggengraat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lekker lijstje!
Komt dat door gebrek aan structuur ofzo?
En een fleecevest.quote:
Oh man! Ik vind het zo vreselijk lekker.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:11 schreef V1z0R het volgende:
Wat is eigenlijk pindapasta? Pindakaas met chocopasta?
Ben waarschijnlijk een van de weinige, maar lasagne vind ik echt verschrikkelijk. Die keren dat ik het geprobeerd heb vond ik het alsof ik opgewarmde kots aan het eten was![]()
Foon is invalide geraakt. Gelukkig werkt het alarm nog wel, beetje jammer dat uitzetten een stuk lastiger is gewordenquote:
Oeps, wat is ermee gebeurd?quote:Op zondag 3 juli 2016 00:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Foon is invalide geraakt. Gelukkig werkt het alarm nog wel, beetje jammer dat uitzetten een stuk lastiger is geworden
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 3 juli 2016 08:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Er kwamen gister nog 3 wijntjes en een coctail bij![]()
En vandaag vieren we de verjaardag van mijn dochter...dus lijjstje heeft weinig zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |