Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ze geven energie, dat is zeker. Maar waardoor? Er zal wel veel suiker in zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow? in mijn hoofd zijn bananen het minst goede fruit...wel lekker, dat wel
http://www.dagelijksestan(...)-je-lichaam-gebeurt/quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow? in mijn hoofd zijn bananen het minst goede fruit...wel lekker, dat wel
ja veel suiker denk ik inderdaad ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ze geven energie, dat is zeker. Maar waardoor? Er zal wel veel suiker in zitten.
Schijnbaar komt het doordat mijn lichaamstemperatuur wat hoger ligt dan normaal.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nou, ga maar eens mee het bos in met de paarden...dan wordt je gegarandeerd lek geprikt
nou, wanneer gaan we...dat wil ik wel eens zienquote:Op woensdag 8 juni 2016 10:14 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Schijnbaar komt het doordat mijn lichaamstemperatuur wat hoger ligt dan normaal.
Dus ik durf gerust met je op een paard te gaan zitten
Als je de hele dag op je stoel zit kun je beter iets anders eten, vlak voor je rijexamen word je er zen van door tryptofaan. Net als met alles, er moet een balans zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ze geven energie, dat is zeker. Maar waardoor? Er zal wel veel suiker in zitten.
Grote kans dat ik er binnen de kortste keren onder hangquote:Op woensdag 8 juni 2016 10:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nou, wanneer gaan we...dat wil ik wel eens zien
dat is een goed ding!quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:52 schreef HarveySpecter het volgende:
Nu we het over spieren trainen hebben... Heb ontzettend veel zin om vanavond helemaal los te gaan in de sportschool![]()
Of doet net alsof.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:28 schreef HarveySpecter het volgende:
Rustig hier vandaag. Iedereen is druk aan het werk
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Of doet net alsof.![]()
Ik ben vooral aan het aftellen (nog 16 werkdagen na vandaag!) en ga morgen lekker mn nieuwe contract tekenen.![]()
Iemand nog leuke koekjesrecepten die niet te bewerkelijk zijn? Dan bak ik vanavond nog snel even koekjes tussendoor voor morgen.
Tnx! Ben er erg blij mee!quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:53 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Ik vind het bakken leuk en andere mensen vinden het opeten van koekjes leuk. Zie het maar als een win-win situatie.quote:Maar nee, ik ben niet zo'n koekjes liefhebber. Maak ze zelf dus ook nooit.
deze..ik vindt ze super!!!..je moet wel van chocola houden http://chickslovefood.com(...)le-chocoladekoekjes/quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Of doet net alsof.![]()
Ik ben vooral aan het aftellen (nog 16 werkdagen na vandaag!) en ga morgen lekker mn nieuwe contract tekenen.![]()
Iemand nog leuke koekjesrecepten die niet te bewerkelijk zijn? Dan bak ik vanavond nog snel even koekjes tussendoor voor morgen.
Ik moet zooooo niet klikkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
deze..ik vindt ze super!!!..je moet wel van chocola houden http://chickslovefood.com(...)le-chocoladekoekjes/
Niet doen!!quote:
Ik vind het een bijzonder onaanlokkelijk recept!quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
deze..ik vindt ze super!!!..je moet wel van chocola houden http://chickslovefood.com(...)le-chocoladekoekjes/
Koolhydraten toch?quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Gaat prima, niks meer aan doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet doen!!
Hoe is het met je bankzaken?![]()
Henk, gefeliciteerd!
Mooi rondje XM! italiaans ijs... meh... slagroomsoftijs
Slagroom... mijn grote liefde
Sugarcrush
Stabiel nog steeds +3 kg
quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het een bijzonder onaanlokkelijk recept!
Sorry!
Ik wil gewoon iets met bloem, boter en suiker. Kan natuurlijk weer de eeuwige chocolate chip cookies van Lorraine Pascale wel weer maken (http://www.eattherightstu(...)c-chip-cookies.html), maar die heb ik al zo vaak gemaakt.
Dan vervang je de speltbloem, kokosolie en honing toch gewoon voor bloem, roomboter en suiker?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil gewoon iets met bloem, boter en suiker.
Ach gister heb ik geen reet gegeten want de hele dag kotsmisselijk, vanmorgen 600 gram zwaarder..quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
En vanochtend was ik weer zwaarder. Echt zo motiverend.
Ga ik een keer proberen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan vervang je de speltbloem, kokosolie en honing toch gewoon voor bloem, roomboter en suiker?
/easypeasy
Tnx!quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:10 schreef Tele6 het volgende:
Wauw XM
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Henk! Ik heb wel een lekker recept voor koekjes (met boter, suiker, bloem, cacao en cornflakes) maar dat staat in een kookboek en ik ben net terug van sporten dus ik sta niet meer op
Tnx!quote:
kom je er een paar brengenquote:Op donderdag 9 juni 2016 08:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga ik een keer proberen.![]()
Van mij hoeven koekjes trouwens niet gezond te zijn ofzo. Lekker is veel belangrijker. En dan neem ik er gewoon eentje en geef ik de rest weg.
[..]
Tnx!Ik ben er ook erg blij mee. Sluit ook netjes aan op het aflopende contract wat ik nu heb.
![]()
Ik hou me graag aanbevolen voor het recept. Mijn huidige collega's ook gok ik.
Het zijn nu deze geworden: http://www.laurasbakery.nl/cappuccino-koeken/
Zonder hazelnoten en met dubbel zoveel chocolade. Gisteravond om kwart voor 12 het deeg gemaakt, vanochtend om half 7 gebakken.![]()
Koekjes wegen overigens 25 gram per stuk.
Als je hier in het gebouw zit wel. :pquote:
neequote:Op donderdag 9 juni 2016 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als je hier in het gebouw zit wel. :p
Misschien dan toch iets gaan veranderen aan hoe of wat je eet?quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
En vanochtend was ik weer zwaarder. Echt zo motiverend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |