quote:
Vind je het vreemd met al die vette beats van Luckyquote:
Wat hadden ze uitgevreten dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:34 schreef just me het volgende:
[..]ik heb n keer heel boos een steelpan op de grond gegooid! Kinderen weten het nog
Netjesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vandaag eindpresentatie gehad, 7,5. Klaar met MBO, geslaagd.
Was een keer te fanatiek met pannenkoeken omhoog gooien in de steelpan op kinderfeestje, die bleven aan plafond plakken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:34 schreef just me het volgende:
[..]ik heb n keer heel boos een steelpan op de grond gegooid! Kinderen weten het nog
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was een keer te fanatiek met pannenkoeken omhoog gooien in de steelpan op kinderfeestje, die bleven aan plafond plakken.
Helemaal niets, ik was boos op hun vaderquote:
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vandaag eindpresentatie gehad, 7,5. Klaar met MBO, geslaagd.
Wel foute ouwe!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:36 schreef Dj_Vout het volgende:
Als niemand het bezwaarlijk vind, wil ik zo meteen wel weer eens wat gouwe ouwe draaien.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:36 schreef Dj_Vout het volgende:
Als niemand het bezwaarlijk vind, wil ik zo meteen wel weer eens wat gouwe ouwe draaien.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Helemaal niets, ik was boos op hun vader
Graagquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:36 schreef Dj_Vout het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Hahahaha!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was een keer te fanatiek met pannenkoeken omhoog gooien in de steelpan op kinderfeestje, die bleven aan plafond plakken.
oeps. Puber denkt als wij een discussie hebben dat we ruzie hebben, we blijven haar maar geruststellen dat we echt geen ruzie hebben, kind heeft echt een trauma opgelopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Vout is er zaterdag weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wel foute ouwe!
Graag:
Laat de zon in je hart
Jij krijgt die lach niet in mijn gezicht
Nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:43 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat misschien eens zijn DJ desk weer eens afstoffen....
Ik denk dat Junior daarom psycholoog is geworden 😉quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeps. Puber denkt als wij een discussie hebben dat we ruzie hebben, we blijven haar maar geruststellen dat we echt geen ruzie hebben, kind heeft echt een trauma opgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |