quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat Junior daarom psycholoog is geworden 😉
Ik zou alles aan de kat voeren als ik jou was.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:44 schreef knokkels het volgende:
Dan denk je rustig te kunnen genieten van droge drenthse metworst, moet je het gewoon delen met je kat
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat Junior daarom psycholoog is geworden 😉
Misschien.... Eens... Lekker vaagquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:43 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat misschien eens zijn DJ desk weer eens afstoffen....
Dan laat ik het stof liggen....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zei toch dat je helemaal zou stoppen?
Ik eet toch ook niet van zijn brokjesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zou alles aan de kat voeren als ik jou was.
niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik eet toch ook niet van zijn brokjes
Dat zeg ik toch niet..... ik was alleen verbaasd.quote:
Ah.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet..... ik was alleen verbaasd.
Fijne avond.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry dat ik zo weinig zei, maar ik moest wassen en omkleden. Ik moet nu gaan. Fijne avond nog. En L2B, bedankt!
Niets mis mee als niemand iets zegt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry dat ik zo weinig zei, maar ik moest wassen en omkleden. Ik moet nu gaan. Fijne avond nog. En L2B, bedankt!
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Krijg over 10 minuten ineens onverwacht bezoek.
Laat me raden.... je zet ze om 22.00 uur buiten?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ook ik heb uitzonderingen natuurlijk.. Stoofpeertjes en dierenvoer in het algemeen staan in de top 2quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij eet alle restjes van iedereen op, dus waarom geen brokjes dan?
Nu is het niet meer onverwacht natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoi Elfquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
Zet het laatste kwartier op om 'm buiten te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Laat me raden.... je zet ze om 22.00 uur buiten?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zet het laatste kwartier op om 'm buiten te krijgen.
Stoofpeertjes zijn heerlijk, als je het goed maakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook ik heb uitzonderingen natuurlijk.. Stoofpeertjes en dierenvoer in het algemeen staan in de top 2
En jij kan dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stoofpeertjes zijn heerlijk, als je het goed maakt.
Dat zie je fout, stoofpeertjes zijn niet lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stoofpeertjes zijn heerlijk, als je het goed maakt.
Nope, jij moet troep gegeten hebben, écht.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat zie je fout, stoofpeertjes zijn niet lekker
Dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeie stoofpeertjes, ja graag, maar het is wel een kunst om ze echt goed te krijgen, van die harde korrelige gevallen vind ik niks
Dat. En van die zachte glibberdingenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeie stoofpeertjes, ja graag, maar het is wel een kunst om ze echt goed te krijgen, van die harde korrelige gevallen vind ik niks
Luckyquote:
Las het en snap het wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
LuckyDank voor de deuntjes. En verder, zie boven
OK, Geen Dank Luckyquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn nichtje ging dit ooit op school playbacken en om te oefenen moesten mijn zusje en ik een weekend meedoen. Ik kan het dansje nog dromen
Ik bedoelde natuurlijkquote:
quote:
* knokkels trekt zijn dank dan maar weer inquote:
In Heaven There Is No Beerquote:
je telefoonmaatschappij is blij met jouquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
Toch wel briljant. Internationaal opereren. Vandaag al gebeld met Engeland en nu heb ik iemand gesproken in Florida, iemand in Kentucky en nu moet ik iemand bellen in California.
quote:
Zozo.... dat is inderdaad internationaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
Toch wel briljant. Internationaal opereren. Vandaag al gebeld met Engeland en nu heb ik iemand gesproken in Florida, iemand in Kentucky en nu moet ik iemand bellen in California.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
je telefoonmaatschappij is blij met jou
quote:
Hel, nee hè.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:06 schreef Dj_Vout het volgende:
Ze hebben in de hemel geen ene druppel bier.
Sorry.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]![]()
Als het goed is internationaal gewoon uit het maandelijks abo potje.
quote:
gisteren nogquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:11 schreef Dj_Vout het volgende:
* Dj_Vout denkt dat DDM dit ook nog wel heeft gedaan in haar jonge jaren.
quote:
Jij hoelahoept niet meer?quote:
Dan zou KPN mij niet juist hebben ingelicht. Dus wordt gevalletje claim indienenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:08 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En dan blijk je per ongeluk buiten je bundel te hebben gebeld.
Dat word een maandje op een houtje bijten dan
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan wil ik graag aan de grens van de Duitse heuvelen
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:14 schreef just me het volgende:
Radio valt steeds uit, batterij bijna leegtot ik weer opgeladen ben
Ah, 30 cpm, en het wordt per minuut berekend. Valt nog best mee dusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan zou KPN mij niet juist hebben ingelicht. Dus wordt gevalletje claim indienen
Dat slaat op het bericht eronder.quote:
74 miljoen. Dat is Serious Request nou nog nooit geluktquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:16 schreef Dj_Vout het volgende:
Op vrijdag 29 november 1974 zendt de NCRV vanuit het Haagse Congresgebouw de slotavond van de inzamelingsactie ‘Geven voor Leven’ uit.
Ter gelegenheid van het 50 jarig bestaan van de NCRV en het 25 jarig bestaan van het Koningin Wilhelmina Fonds is deze aktie opgezet, waarbij het doel onder meer het bijeenbrengen van 40 miljoen gulden voor een meerjarenplan ter bestrijding van kanker bij kinderen is.
Samen met Ted de Braak presenteert Johan Bodegraven, de ‘grootste bedelaar van Nederland’, deze uitzending. Hij is extra gemotiveerd, omdat zijn zoon op 24 jarige leeftijd aan deze ziekte is overleden.
Naast o.a. kankerdeskundige professor Tom Voûte, die een belangrijke rol speelt, treden vele wereldsterren belangeloos op. Een aantal van hen is ook op de gelijknamige elpee ‘Geven voor Leven’ te horen. Vader Abraham, die de single ‘Geven voor Leven’ heeft uitgebracht, belooft in de uitzending zijn baard af te scheren als de 50 miljoen wordt bereikt, wat ook gebeurt.
Op gironummer 2747 wordt uiteindelijk 74 miljoen gulden opgehaald, wat tot een vermelding in het Guinness Book of Records leidt.
Dat was voor toen enorm veel geld... nu nog trouwens.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
74 miljoen. Dat is Serious Request nou nog nooit gelukt
Blijft toch wel een apart logo. Een "cancer" is een kreeft. Maar het is een krab met een zwaard er door.quote:
Ik heb het (nog) niet op mijn rekening staanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:17 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat was voor toen enorm veel geld... nu nog trouwens.
Flink blijven sparen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb het (nog) niet op mijn rekening staan
Ben eens lief voor elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |