abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162819417
Ik weet het, de kans is klein, maar ik ga het toch proberen:

Een tijdje geleden heb ik een een groot aantal pakken pampers (maat 4 en 4+) aangeschaft. Mijn dochtertje (13 maanden) vindt het vreselijk om te moeten liggen om haar luier te verschonen en nu wil ik dus eigenlijk luierbroekjes voor haar kopen. Ik zit nu alleen met een overschot aan 'gewone' luiers.

Welke Fokker heeft er luierbroekjes van Pampers (maat 4) en wil deze ruilen voor gewone luiers?
Je zou mij en dochtertje heel blij mee maken.

Ik woon in omgeving Amsterdam. Het is praktisch als het iemand uit de omgeving is.
pi_162820991
Even oefenen maar staand verschonen wil ook heel goed. Behalve bij poepluiers
pi_162844518
Is er een supermarkt of drogist waar je regelmatig komt (en ze je ''kennen'') ?

Ik mocht mijn overbodige Kruidvat eigen merk luiers altijd terugbrengen of omruilen voor een maatje groter.

Het valt te proberen :)
pi_162846673
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef Wolkje het volgende:
Ik weet het, de kans is klein, maar ik ga het toch proberen:

Een tijdje geleden heb ik een een groot aantal pakken pampers (maat 4 en 4+) aangeschaft. Mijn dochtertje (13 maanden) vindt het vreselijk om te moeten liggen om haar luier te verschonen en nu wil ik dus eigenlijk luierbroekjes voor haar kopen. Ik zit nu alleen met een overschot aan 'gewone' luiers.

Welke Fokker heeft er luierbroekjes van Pampers (maat 4) en wil deze ruilen voor gewone luiers?
Je zou mij en dochtertje heel blij mee maken.

Ik woon in omgeving Amsterdam. Het is praktisch als het iemand uit de omgeving is.
Bij Etos mag je vaak/altijd ruilen. Kan je proberen :)
  donderdag 9 juni 2016 @ 00:56:57 #5
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_162857844
Of probeer het eens in OUD / Vraag en aanbod deel 174
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_162872432
Ik heb wel heel veel luierbroekjes maar volgens mij amper pampersm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')