Oh dat heb ik nooit, echt een ijslaag erop, misschien ligt dat aan je vriezer?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n ijslaag op mn eten (bakje goed dicht en alles). Na het ontdooien en ff opwarmen vind ik het nooit zo lekker smaken
verse soepquote:
Nooit?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit, echt een ijslaag erop, misschien ligt dat aan je vriezer?
Of vries je het nog warm in ofzo?
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nooit?ook niet op normaal eten? Misschien vries ik het te hard in dat kan ook.
Nee, laat het altijd afkoelen
Mijn vriezer heeft zelf ook altijd veel ijs.. Misschien ligt het daaraanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet![]()
Mijn eten wordt gewoon hard en koud
Verse gevulde kippensoepquote:
Dan even goed laten ontdooien en iets warmer in graden zettenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriezer heeft zelf ook altijd veel ijs.. Misschien ligt het daaraan
ja meerdere Mboxenquote:
Moet je hem eens een keertje laten ontdooienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriezer heeft zelf ook altijd veel ijs.. Misschien ligt het daaraan
Maar geen iboodboxen?quote:
alleen je naam zetten en het lokaal uit lopen hoeft toch niet zo lang te duren?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar geen iboodboxen?
Dat was niet de afspraak, er zouden ten minste 3 boxen langskomen tijdens mijn tentamen
En ik heb gefaald met het binnen een uur klaar zijn, veel te lang dat tentamen
#fuckdit #iboodhunt #yoloquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen je naam zetten en het lokaal uit lopen hoeft toch niet zo lang te duren?
Dan kan ik net zo goed thuisblijven. Heb alleen weinig zin om midden in de zomer te moeten herkansenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen je naam zetten en het lokaal uit lopen hoeft toch niet zo lang te duren?
dabedoellikquote:
ja maar ibood jonguh!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed thuisblijven. Heb alleen weinig zin om midden in de zomer te moeten herkansen
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:58 schreef Zorro het volgende:
Even een geheime tip voor iedereen: ik ga zo naar huis. Dat betekent dat ik dan onderweg ben en er dus minstens een box gaat voorbij komen. Dat jullie het weten.
Alvast bedankt namens de feestcommissiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:58 schreef Zorro het volgende:
Even een geheime tip voor iedereen: ik ga zo naar huis. Dat betekent dat ik dan onderweg ben en er dus minstens een box gaat voorbij komen. Dat jullie het weten.
Ik gunde jullie ook eens een box. Maar blijkbaar dacht ibood daar anders over.quote:
ja die gunnen ons nix.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gunde jullie ook eens een box. Maar blijkbaar dacht ibood daar anders over.
ging het wel goed?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar geen iboodboxen?
Dat was niet de afspraak, er zouden ten minste 3 boxen langskomen tijdens mijn tentamen
En ik heb gefaald met het binnen een uur klaar zijn, veel te lang dat tentamen
Spannendquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef Zorro het volgende:
Opletten nu de komende drie kwartier, ik ben weg dus box gegarandeerd.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef Zorro het volgende:
Opletten nu de komende drie kwartier, ik ben weg dus box gegarandeerd.
Dan gunnen wij hun ook geen verse soep uit een klein bakjequote:
Was prima te doen. De meeste tijd was ik kwijt aan het uitwerken van alles...quote:
ik eet wokgroente uit een bonduel zakje met kipfilet en rijstquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef Melleyn het volgende:
Wat zullen we eens eten vanavond? Geen soep
wat ben jij lui!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:05 schreef Melleyn het volgende:
Pff stelletje keukenprinsessen.
Ik ga niet koken hoor. Thuisbezorgd it is.
Luie Melleyn is luiquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:05 schreef Melleyn het volgende:
Pff stelletje keukenprinsessen.
Ik ga niet koken hoor. Thuisbezorgd it is.
en zeurquote:
Random plakken ja?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:11 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb net een nieuw blikje nivea creme gekocht en nu blijf ik me op random plakken insmeren
dat doe ik altijd met zwitsal...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:11 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb net een nieuw blikje nivea creme gekocht en nu blijf ik me op random plakken insmeren
Uhuh uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:14 schreef Nizno het volgende:
BOXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXBanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aanquote:
Het is de dagaanbieding voor morgenquote:
Nog beterquote:
Flikkerlichiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:33 schreef essnhills het volgende:
Ohnoesssss
Mijn laatste spotje flikkerde net
Hij moet het vanavond nog ff volhoudenquote:
Je hebt wel meer gemistquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie net dat ik een corsair keyboard heb gemist
Ik mis zoveelquote:
Davidquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:40 schreef d4v1d het volgende:
Kak, nu heb ik weer diezelfde switch gemist
[..]
Je hebt mij nog
ik een trollquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:41 schreef d4v1d het volgende:
What te fuck, er kwam een pizza op m'n scherm bij 1dagkoopjes
werksequote:
sterktequote:
neem een hogedrukreinigerderquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:44 schreef d4v1d het volgende:
Kunnen die kutaanbiedingen niet wat sneller voorbij gaan, en de goede aanbiedingen wat langer blijven staan
Gelukkig doen ze dat pas sinds altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:46 schreef d4v1d het volgende:
maar leuk wel dat ze de adviesprijs neerzetten en daar mee pronken, ipv de huidige prijs op de markt
Ja maar het blijft irritant om steeds prijzen te moeten gaan checken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat pas sinds altijd
Jep dat welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar het blijft irritant om steeds prijzen te moeten gaan checken.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat pas sinds altijd
De laptop?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:50 schreef d4v1d het volgende:
Je bestelling is verwerkt. Je wordt doorverwezen.
quote:
heb inmiddels al afgewassenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog geen trek, dus heb m'n kip nog niet in de oven gedaan
Ik ben luiquote:
allemaal luie vrouwen hierquote:
Niks mis mee.quote:
wauw! ja dan heb je reden om lui te zijn nuquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis mee.
En zo lui ben ik nou ook weer niet. Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan!
Ja preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw! ja dan heb je reden om lui te zijn nu
dieswerkequote:
Ohjaquote:
Ja LB wil een zwarte of anders rode Helly Hansen (oid) duffelbag van 50 literquote:
disniedegoeiequote:
Ja hallo, een tas is een tasquote:
Laptop is oke zo te zien, grafisch wel erg laag en geen fullhd scherm.quote:
ligt er aan wat je er mee gaat doen.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:31 schreef Nizno het volgende:
scheelt wel, ik hoef geen stof meer te ruimen onder de kast... blijkbaar past hij er net onder en heeft nu zn hele kop vol stofjes
1uur vannacht was de laatste ja van wat ik weet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:52 schreef LTVDK het volgende:
Is er nou gewoon heel de dag geen box langsgekomen of heb ik wat gemist?
Ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Te weinig boxen... dat moet gewoon een derde dag worden.
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Te weinig boxen... dat moet gewoon een derde dag worden.
Tuurlijk gun in het je, maar mijn intuïtie zegt dat het niet gaat gebeurenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou haast gaan denken dat je me het niet gunt
Niet genoeg 4-packsquote:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:41 schreef Peejtur het volgende:
Serieus jammer dat ik de pebble gemist heb. Wat kostte hij? Weet iemand dat?
Wat bedoel je?quote:
Die geschiedenis pagina ververst zich niet neequote:
Dat ookquote:
Ja die Extra refresht hier ook niet helemaal lekker.quote:
ik gok van nietquote:
quote:
kutzooi....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:12 schreef Nattekat het volgende:
De reis van het leven zit vol teleurstellingen en dit is er één van...
Druk op F5 of probeer het snel nog een keer!
en ik had mijn gegevens al ingevuld
Als je die niet van tevoren al had ingevuld gaat het hem niet wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Dat had ik vannachtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb daar vannacht een kwartier ingestaanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Bestel en betaal! Een moment, we verwerken je bestelling. Hold on!
Net op tijd of net niet
Ik kreeg bijna direct die vervloekte error weerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar vannacht een kwartier ingestaan
Jep Het leven zit vol met shit, of wat ze ook zeggenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna direct die vervloekte error weer
Wel twee keer in het betaalscherm gekomen, dat is al beter dan niet voorbij de captcha komen
Liever de oude situatie weer. Die nieuwe error maakt me gewoon agressiefquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jep Het leven zit vol met shit, of wat ze ook zeggen
Toen was het ook een stuk rustiger... ik kan mezelf nog steeds voor m'n kop slaan dat ik niet 2 minuten langer meekeek.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze had ik vannacht ook, liep met f5 toen verder...
Zat jij toen ook in de chat van 1dagskoopjes? Daar ging ook iemand 2 min voor de box slapen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen was het ook een stuk rustiger... ik kan mezelf nog steeds voor m'n kop slaan dat ik niet 2 minuten langer meekeek.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zat jij toen ook in de chat van 1dagskoopjes? Daar ging ook iemand 2 min voor de box slapen.
In het betaalscherm komen is meestal niet zo'n probleem. Doorgeschakeld worden naar de betaalprovider welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna direct die vervloekte error weer
Wel twee keer in het betaalscherm gekomen, dat is al beter dan niet voorbij de captcha komen
Vroeger stond ie gelijk op ideal en abn amro en hoefde ik niks verder in te vullen. Tegenwoordig moet ik eerst ideal selecteren en daarna dat ik akkoord gaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het betaalscherm komen is meestal niet zo'n probleem. Doorgeschakeld worden naar de betaalprovider wel
Heb ik alquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
Heb nog wel een lege ibood box staan als jullie er zo graag eentje willen
Paypal niet handiger om te gebruiken dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger stond ie gelijk op ideal en abn amro en hoefde ik niks verder in te vullen. Tegenwoordig moet ik eerst ideal selecteren en daarna dat ik akkoord ga
Dit is nog een antieke zonder blauwe kleurquote:
Is dat even snel?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Paypal niet handiger om te gebruiken dan?
[..]
Dit is nog een antieke zonder blauwe kleur
Snellerquote:
Ik weet niet wat je verder bij ideal moet selecteren maar paypal gaat het via de paypal site zelf dus dan is die server overbelasting weg.quote:
Daarom ook niet continu F5'en maar gewoon met een random interval, werkt veel beterquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:29 schreef Melleyn het volgende:
Snelheid maakt tegenwoordig niet meer zoveel uit. Je moet alleen geluk hebben dat je goed door de errors heen komt
Snelle verbinding en ping zal allicht ook iets schelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:29 schreef Melleyn het volgende:
Snelheid maakt tegenwoordig niet meer zoveel uit. Je moet alleen geluk hebben dat je goed door de errors heen komt
Het is ooit op mijn craptop gelukt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Snelle verbinding en ping zal allicht ook iets schelen.
overjarige chocoladequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:31 schreef Melleyn het volgende:
Zonder verzendkosten zou ik die kerstboomhangers nog kopen ook
Jepquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier eens op een nexus 7
Dus verbinding/apparaat zegt vrij weinig
Toen waren ze ook nog niet gelimiteerd tot 1 per persoon/adres zeker? En 20/50/100 euro.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jep
Tijdens mijn eerste hunt 3 boxen gescoord met m'n crappy laptop op schoot op de crappy wifi van een studentenhuis
Nope toen nog nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toen waren ze ook nog niet gelimiteerd tot 1 per persoon/adres zeker? En 20/50/100 euro.
jepquote:
Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope toen nog niet
En ze waren die hunt 30 60 en 90
Net alsof hun niet zien via welk ip ze zijn besteldquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:42 schreef Piger het volgende:
pff. dus als 1 box binnen zou zijn, snel een 2e account aanmaken op ander adres.
moet wel zeggen dat de enige x met 2 boxen in 1 hunt, dit niet de meest geweldige waren.
er kan altijd iets 'fout' gaan met de levering natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:46 schreef Piger het volgende:
dat is niet de regel toch.. kunnen ze niet echt op gaan annuleren
Echt? Ik heb wel eens wat besteld en uiteindelijk toch geannuleerd, had binnen 2 dagen m'n geld weer terug.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:52 schreef Piger het volgende:
ik als trouwe (8jaar al) klant, met inmiddels 5 boxen, zou dat niet waarderen.
heb trouwens wel laatst weer flink moeten klagen, toen ze weer eens laks waren met geld terugstorten. Pas als je gaat dreigen met rechtsbijstand oid, krijg je je geld.
daar hebben ze inderdaad variatie in.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:52 schreef Piger het volgende:
ik als trouwe (8jaar al) klant, met inmiddels 5 boxen, zou dat niet waarderen.
heb trouwens wel laatst weer flink moeten klagen, toen ze weer eens laks waren met geld terugstorten. Pas als je gaat dreigen met rechtsbijstand oid, krijg je je geld.
Omdat ze dat niet kunnen bewijzen en je aan de regels voldoet als je het ergens anders laat bezorgen. Genoeg mensen die op zelfde adres of ip zitten. Daarnaast moet je flink moeite doen voor zo'n box, het is niet alsof hij komt aanwaaien.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Ik heb wel eens wat besteld en uiteindelijk toch geannuleerd, had binnen 2 dagen m'n geld weer terug.
Maar waarom zou je dat niet waarderen? Als jij een nieuw account aanmaakt met een ander adres, puur om een 2e box te scoren tijdens 1 hunt, dan is dat gewoon tegen de regels in..
Ik snap het wel hoor, dat ze dat hebben teruggedrongen
Nee hoor?quote:
bij mij doet hij nog wel pingquote:
Nog steeds niks aan de hand?quote:
Dat laatste is waar, daar heb ik ook iets over gelezen op het iboodforum, dat mensen vragen hadden over huisgenoten of broertjes/zusjes op hetzelfde adres.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:57 schreef Piger het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet kunnen bewijzen en je aan de regels voldoet als je het ergens anders laat bezorgen. Genoeg mensen die op zelfde adres of ip zitten. Daarnaast moet je flink moeite doen voor zo'n box, het is niet alsof hij komt aanwaaien.
Jij weerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Ow, ik heb weer die DNS error
Aan het begin van de hunt ook al. Toen deed heel 1dk het niet.
Ik had nog een Google-server in m'n instellingen staan van die keer dat Ziggo ge-DDOS'd werd. Google snapt niet dat 1dk een site isquote:
Die captcha is heel makkelijk een script voor te mken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:01 schreef Piger het volgende:
zolang ibood zorgt dat je geen scripts kan bouwen, zie ik ook geen nut voor zulke regels
Mwah, ik begrijp het wel hoor. Zoveel mensen die een box willen, en ze krijgen altijd een hoop gezeik van mensen die er iedere keer naast grijpen. Ze hebben de keuze gemaakt om de kansen voor die mensen een heeeel klein beetje te vergroten. Dat staat ze vrij om te doenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:01 schreef Piger het volgende:
zolang ibood zorgt dat je geen scripts kan bouwen, zie ik ook geen nut voor zulke regels
lolquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had nog een Google-server in m'n instellingen staan van die keer dat Ziggo ge-DDOS'd werd. Google snapt niet dat 1dk een site is
Bewust gaan vals spelen draagt daar niet echt aan bijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:05 schreef Piger het volgende:
tuurlijk mogen ze doen, maar heb liever dat ze tijd besteden aan betere/snellere klantenservice
Uhhhhhquote:
I know, maar heeft dat er mee te maken behalve onderwerpsveranderingquote:
quote:
wieso?quote:
Ja niks, ik zat het te doenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know, maar heeft dat er mee te maken behalve onderwerpsverandering
Beeeeeeeeehquote:
Ban!quote:
quote:
Boxje komt zo boxje komt zoquote:
Yup, met de 3e dag straksquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boxje komt zo boxje komt zo
boxje komt zo boxje komt zo
Nog eventjes geduld maahaar het boxje komt zo
12 uur komt er vast nog 1.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Is de derde dag al bevestigd? Anders vrees ik dat het geen box voor mij wordt
Klopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is bijna nooit een box geweest als ze daarna direct stoppen.
Ze zijn ooit met 3 boxen op rij geëindigdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt.
Er is volgens mij nog nooit als 1 van de eerste of laatste producten een box geweest
Echt?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn ooit met 3 boxen op rij geëindigd
Nee, want ik was er ook bij.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:30 schreef essnhills het volgende:
was dat in die goeie ouwe tijd dat ze nog onaangekondigde hunts deden?
Ohquote:
Oh look!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:38 schreef Melleyn het volgende:
Ik kan me ook herinneren dat ze een keer met een box geëindigd zijn ja
Wat missen we nog?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
We stoppen niet, voordat ik bingo heb
Volgens mij heb ik een B en D voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat missen we nog?
Vouwplank?
Is Black and Decker al langsgeweest?
en de 1+1=2?
Duopack =/= 1+1=2 hequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een B en D voorbij zien komen.
1+1=2 zat keren
quote:
Je bingo is nog láááng niet compleet dusquote:
Mis maar twee dingenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bingo is nog láááng niet compleet dus
Maar ik denk niet dat de vouwplank nog gaat komenquote:
Dan pas ik de bingokaart gewoon aan voor de volgende huntquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat de vouwplank nog gaat komen
AF en toe dienen ze een update te krijgen iddquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan pas ik de bingokaart gewoon aan voor de volgende hunt
Valt onder Philips.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
AF en toe dienen ze een update te krijgen idd![]()
Denk aan die living colours lampen!
I know, maar ik doelde op producten waar je sommige hunts mee wordt doodgegooid, om ze daarna nooit meer terug te zienquote:
Lol!quote:
wat waren de verzendkosten erbij?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Dat was echt iets wat je dus in een box gaat zien
Nooooooooooooquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Dat was echt iets wat je dus in een box gaat zien
Pics van jij in je cardigan straksquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Maatje S ook op 105 kg en 203 cm.
Als ie er in zit doe ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |