Oh dat heb ik nooit, echt een ijslaag erop, misschien ligt dat aan je vriezer?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n ijslaag op mn eten (bakje goed dicht en alles). Na het ontdooien en ff opwarmen vind ik het nooit zo lekker smaken
verse soepquote:
Nooit?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit, echt een ijslaag erop, misschien ligt dat aan je vriezer?
Of vries je het nog warm in ofzo?
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nooit?ook niet op normaal eten? Misschien vries ik het te hard in dat kan ook.
Nee, laat het altijd afkoelen
Mijn vriezer heeft zelf ook altijd veel ijs.. Misschien ligt het daaraanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet![]()
Mijn eten wordt gewoon hard en koud
Verse gevulde kippensoepquote:
Dan even goed laten ontdooien en iets warmer in graden zettenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriezer heeft zelf ook altijd veel ijs.. Misschien ligt het daaraan
ja meerdere Mboxenquote:
Moet je hem eens een keertje laten ontdooienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriezer heeft zelf ook altijd veel ijs.. Misschien ligt het daaraan
Maar geen iboodboxen?quote:
alleen je naam zetten en het lokaal uit lopen hoeft toch niet zo lang te duren?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar geen iboodboxen?
Dat was niet de afspraak, er zouden ten minste 3 boxen langskomen tijdens mijn tentamen
En ik heb gefaald met het binnen een uur klaar zijn, veel te lang dat tentamen
#fuckdit #iboodhunt #yoloquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen je naam zetten en het lokaal uit lopen hoeft toch niet zo lang te duren?
Dan kan ik net zo goed thuisblijven. Heb alleen weinig zin om midden in de zomer te moeten herkansenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen je naam zetten en het lokaal uit lopen hoeft toch niet zo lang te duren?
dabedoellikquote:
ja maar ibood jonguh!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed thuisblijven. Heb alleen weinig zin om midden in de zomer te moeten herkansen
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:58 schreef Zorro het volgende:
Even een geheime tip voor iedereen: ik ga zo naar huis. Dat betekent dat ik dan onderweg ben en er dus minstens een box gaat voorbij komen. Dat jullie het weten.
Alvast bedankt namens de feestcommissiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:58 schreef Zorro het volgende:
Even een geheime tip voor iedereen: ik ga zo naar huis. Dat betekent dat ik dan onderweg ben en er dus minstens een box gaat voorbij komen. Dat jullie het weten.
Ik gunde jullie ook eens een box. Maar blijkbaar dacht ibood daar anders over.quote:
ja die gunnen ons nix.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gunde jullie ook eens een box. Maar blijkbaar dacht ibood daar anders over.
ging het wel goed?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar geen iboodboxen?
Dat was niet de afspraak, er zouden ten minste 3 boxen langskomen tijdens mijn tentamen
En ik heb gefaald met het binnen een uur klaar zijn, veel te lang dat tentamen
Spannendquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef Zorro het volgende:
Opletten nu de komende drie kwartier, ik ben weg dus box gegarandeerd.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef Zorro het volgende:
Opletten nu de komende drie kwartier, ik ben weg dus box gegarandeerd.
Dan gunnen wij hun ook geen verse soep uit een klein bakjequote:
Was prima te doen. De meeste tijd was ik kwijt aan het uitwerken van alles...quote:
ik eet wokgroente uit een bonduel zakje met kipfilet en rijstquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef Melleyn het volgende:
Wat zullen we eens eten vanavond? Geen soep
wat ben jij lui!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:05 schreef Melleyn het volgende:
Pff stelletje keukenprinsessen.
Ik ga niet koken hoor. Thuisbezorgd it is.
Luie Melleyn is luiquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:05 schreef Melleyn het volgende:
Pff stelletje keukenprinsessen.
Ik ga niet koken hoor. Thuisbezorgd it is.
en zeurquote:
Random plakken ja?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:11 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb net een nieuw blikje nivea creme gekocht en nu blijf ik me op random plakken insmeren
dat doe ik altijd met zwitsal...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:11 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb net een nieuw blikje nivea creme gekocht en nu blijf ik me op random plakken insmeren
Uhuh uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:14 schreef Nizno het volgende:
BOXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXBanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aanquote:
Het is de dagaanbieding voor morgenquote:
Nog beterquote:
Flikkerlichiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:33 schreef essnhills het volgende:
Ohnoesssss
Mijn laatste spotje flikkerde net
Hij moet het vanavond nog ff volhoudenquote:
Je hebt wel meer gemistquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie net dat ik een corsair keyboard heb gemist
Ik mis zoveelquote:
Davidquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:40 schreef d4v1d het volgende:
Kak, nu heb ik weer diezelfde switch gemist
[..]
Je hebt mij nog
ik een trollquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:41 schreef d4v1d het volgende:
What te fuck, er kwam een pizza op m'n scherm bij 1dagkoopjes
werksequote:
sterktequote:
neem een hogedrukreinigerderquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:44 schreef d4v1d het volgende:
Kunnen die kutaanbiedingen niet wat sneller voorbij gaan, en de goede aanbiedingen wat langer blijven staan
Gelukkig doen ze dat pas sinds altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:46 schreef d4v1d het volgende:
maar leuk wel dat ze de adviesprijs neerzetten en daar mee pronken, ipv de huidige prijs op de markt
Ja maar het blijft irritant om steeds prijzen te moeten gaan checken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat pas sinds altijd
Jep dat welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar het blijft irritant om steeds prijzen te moeten gaan checken.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat pas sinds altijd
De laptop?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:50 schreef d4v1d het volgende:
Je bestelling is verwerkt. Je wordt doorverwezen.
quote:
heb inmiddels al afgewassenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog geen trek, dus heb m'n kip nog niet in de oven gedaan
Ik ben luiquote:
allemaal luie vrouwen hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |