SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Haha. *fap* *fap* *fap*quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. Die schaduw had ik bijvoorbeeld niet op gelet, was toch een beetje afgeleid of zo.
Dankje.quote:
quote:
Ik heb het gewoon aan de instructeur hier gevraagd, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil het ook ooit meten, idk how.
Ohh wauw. Die kan dat even inschatten?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon aan de instructeur hier gevraagd, lekker makkelijk
Waarom niet? Damn daar heb ik ook wel zin in... Maar ik heb al 1 Redbull op en een Tripple Espresso Iced drip.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:55 schreef praisethebooty het volgende:
Ik wilde een iced latte gaan halen, maar dat durf ik nu niet meer.
Nee, die heeft me met een huidplooimeter en een softwareprogrammaatje doorgemetenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh wauw. Die kan dat even inschatten?
Ik heb gisteren aan mijn pro-sporter vriend gevraagd wat hij dacht dat ik moest doen: Cutten of Bulken.
Hij zei bulken, dus hier gaan we weer!
Ohhh, dat klinkt logischer inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die heeft me met een huidplooimeter en een softwareprogrammaatje doorgemeten
Hoe vinden ze die toch....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:29 schreef Kaas- het volgende:
Die gasten van Helix Studios zijn wel echt regelmatig zowel een knappe twink als groot geschapen.
Slim! Wat doe je precies? En hoe lang?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:15 schreef wonderer het volgende:
Indeed. Dus ik ga lekker door zoals ik nu bezig ben. Het gaat niet snel, maar ik denk dat het een stuk duurzamer is zo.
De afgelopen twee maanden deed ik vijf keer per week krachttraining, een spiergroep per keer: borst, schouders (en onderrug), rug, armen, benen. Veel oefeningen, veel herhalingen (3x10 per oefening, vaak nog een half weight until failure). Daarnaast vier keer per week een half uur (of iets langer) cardio, hardlopen of fietsen meestal. Niet te uitputtend, gewoon tot je niet meer een normaal gesprek kunt voeren omdat je hijgt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Slim! Wat doe je precies? En hoe lang?
Damn, en dan nog afvallen. Knap hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:40 schreef wonderer het volgende:
De afgelopen twee maanden deed ik vijf keer per week krachttraining, een spiergroep per keer: borst, schouders (en onderrug), rug, armen, benen. Veel oefeningen, veel herhalingen (3x10 per oefening, vaak nog een half weight until failure). Daarnaast vier keer per week een half uur (of iets langer) cardio, hardlopen of fietsen meestal. Niet te uitputtend, gewoon tot je niet meer een normaal gesprek kunt voeren omdat je hijgt.
Wat een discipline, wat een beest.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
De afgelopen twee maanden deed ik vijf keer per week krachttraining, een spiergroep per keer: borst, schouders (en onderrug), rug, armen, benen. Veel oefeningen, veel herhalingen (3x10 per oefening, vaak nog een half weight until failure). Daarnaast vier keer per week een half uur (of iets langer) cardio, hardlopen of fietsen meestal. Niet te uitputtend, gewoon tot je niet meer een normaal gesprek kunt voeren omdat je hijgt.
Daarnaast iets boven bmr eten, maar onder onderhoud, en vooral clean eten (vers vlees, verse groente, geen pakjes/zakjes/van tevoren bereide dingen uit de winkel). 160 gram eiwit per dag (2 gram per kilo lichaamsgewicht) voor de spieropbouw, complexe koolhydraten tegen de honger.
Dat was het wel.
Als ik echt een beest was, zaten m'n gains/losses op het dubbelequote:
Nee, op pil.quote:
Echt. 3kg is een hoop, zeker als je spiermassa erbij verrekend. 5x pw naar de sportschool is echt veel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik echt een beest was, zaten m'n gains/losses op het dubbeleMaar het is wel fijn dat het werkt, want dit kan ik moeiteloos een jaar volhouden.
Ja? Wie? Ik ben benieuwd.quote:
Valse bescheidenheid. De discipline om elke week zo te vullen is gewoon netjes lul. Kudo's.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik echt een beest was, zaten m'n gains/losses op het dubbeleMaar het is wel fijn dat het werkt, want dit kan ik moeiteloos een jaar volhouden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid. De discipline om elke week zo te vullen is gewoon netjes lul. Kudo's.
Zal een sporter dat niet altijd zeggen aals ie zo'n mager ding ziet?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh wauw. Die kan dat even inschatten?
Ik heb gisteren aan mijn pro-sporter vriend gevraagd wat hij dacht dat ik moest doen: Cutten of Bulken.
Hij zei bulken, dus hier gaan we weer!
Elke week? Elke dag!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid. De discipline om elke week zo te vullen is gewoon netjes lul. Kudo's.
Hypothesis?quote:
Still nice.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat het tijdens mijn lunchpauze kan, maakt het wel makkelijker.
Dat klopt, maar als ik nu lang ga cutten ben ik wel erg veel kwijt...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal een sporter dat niet altijd zeggen aals ie zo'n mager ding ziet?
Ligt er maar helemaal aan wat jij als jouw ideal figuur ziet toch?
Geen tijd voor!quote:
Ik ga nooit bulken gok ik, want zo wil ik er heul niet uit zienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als ik nu lang ga cutten ben ik wel erg veel kwijt...
"wel best"quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:38 schreef wonderer het volgende:
Moet ook maar net kunnen. Ik zal ook nooit een kleerkast worden, zelfs al zou ik keihard trainen. Strak en lean, zoals die onderbroekmodellen van eerder, vind ik wel best.
EDIT: iets te eerlijk geweestquote:
Ja ok, da's ook hard werkenquote:
Damn, net gemistquote:
Hoe dat? Niemand die z'n naam en adres geeft. En vinden op Google doe je het alleen als je "fok gay SC" typt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:29 schreef praisethebooty het volgende:
Dit topic is ook veel te google-baar.
quote:
Niet zo ongesteld.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:24 schreef Kaas- het volgende:
Ja fak dat soort dingen zijn echt not done in een gay SC vol roddelnichten die alle geheimen willen weten.
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:29 schreef praisethebooty het volgende:
Dit topic is ook veel te google-baar.
Idem. Al voel me nu echt nog niet super comfy in het openbaar met een naakt bovenlichaamquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:29 schreef wonderer het volgende:
Als ik zo'n lijf had, zou ik wel bij elke kans die ik kreeg mijn shirt uittrekken. Dat doe ik nu al en ik zie er nog lang niet zo uit![]()
Maar fuck it, ik heb ervoor gevochten
Nou... Als je mijn foto reverse googl'd en dan op mijn naam zoekt kun je al heel veel vinden. Ook al ben ik niet echt interessantquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe dat? Niemand die z'n naam en adres geeft. En vinden op Google doe je het alleen als je "fok gay SC" typt.
Er is voor mij ook nog heel wat te halen, maar het is beter dan 5 jaar (en drie weken) geledenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Niet zo ongesteld.
[..]
Hoezo?
[..]
Idem. Al voel me nu echt nog niet super comfy in het openbaar met een naakt bovenlichaam
haha # progress.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er is voor mij ook nog heel wat te halen, maar het is beter dan 5 jaar (en drie weken) geleden
Maar dan heeft iemand die dat zou doen jouw foto's al gezien en weet hij jouw naam (dus is hij waarschijnlijk al fokker) en gebruikt hij die om dingen te vinden van jou op fok? Daar word je toch niet wijzer van en dus is het toch niet erg voor jou? Of zie ik iets over het hoofd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nou... Als je mijn foto reverse googl'd en dan op mijn naam zoekt kun je al heel veel vinden. Ook al ben ik niet echt interessant
Dit onderschat je nogal, hoewel Fok wel minder snel terugkomt in zoekresultaten dan eerst.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe dat? Niemand die z'n naam en adres geeft. En vinden op Google doe je het alleen als je "fok gay SC" typt.
Maar dan vind je hier enkel wat lekkere pics, een hoop blij homogelul en af en toe wat gebitch. Best wel normale dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:35 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dit onderschat je nogal, hoewel Fok wel minder snel terugkomt in zoekresultaten dan eerst.
Overigens woog ik vijf jaar geleden nog 93 kilo met veel minder spieren. Dus hoe traag ook, er zit wel schot in de zaak.quote:
Klopt ook, maar het kan natuurlijk met toeval zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dan heeft iemand die dat zou doen jouw foto's al gezien en weet hij jouw naam (dus is hij waarschijnlijk al fokker) en gebruikt hij die om dingen te vinden van jou op fok? Daar word je toch niet wijzer van en dus is het toch niet erg voor jou? Of zie ik iets over het hoofd.
Wow. Dat is een flink verschil. Ik heb nooit meer dan 70 kg gewogenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens woog ik vijf jaar geleden nog 93 kilo met veel minder spieren. Dus hoe traag ook, er zit wel schot in de zaak.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarnaast iets boven bmr eten, maar onder onderhoud, en vooral clean eten (vers vlees, verse groente, geen pakjes/zakjes/van tevoren bereide dingen uit de winkel). 160 gram eiwit per dag (2 gram per kilo lichaamsgewicht) voor de spieropbouw, complexe koolhydraten tegen de honger.
Dat was het wel.
Ik woonde toen nog in Amerika en had een autoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. Dat is een flink verschil. Ik heb nooit meer dan 70 kg gewogen
Posten op fok is ook wel een klein risico'tje. Aan de andere kant moet je je er niet druk om maken. Als iemand je herkent: nou en. Ik bedoel: ik hoop van niet, maar het boeit me ook weer niet echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:41 schreef praisethebooty het volgende:
Als ik met google incognito zoek op kaas + homo dan kom ik direct bij deze reeks uit. Kaas is in dit geval niet echt bijzonder, maar als je een andere zoekterm of naam gebruikt die wat specifieker is, zoals je echte voornaam, een username die je elders gebruikt, woonplaats, opleiding of werkgever, dan is het relatief makkelijk te vinden.
En dat hoeft niet voor iedereen een probleem te zijn, maar kan vervelend zijn als iemand kwaad wil en je wil "doxen".
Goed twinkgewicht.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. Dat is een flink verschil. Ik heb nooit meer dan 70 kg gewogen
Iemand uit dit topic heeft een keer een stalker aan de deur gehad. Niet leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Posten op fok is ook wel een klein risico'tje. Aan de andere kant moet je je er niet druk om maken. Als iemand je herkent: nou en. Ik bedoel: ik hoop van niet, maar het boeit me ook weer niet echt.
Die zou ik gewoon op z'n hoofd meppen. Stalkers wees gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:49 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Iemand uit dit topic heeft een keer een stalker aan de deur gehad. Niet leuk.
Dubbelslechtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik woonde toen nog in Amerika en had een auto
Yep. Vooral omdat ik 67 woog toen ik er ging wonenquote:
3 broodjes op, en dan natuurlijk kaas erop samen met ei en mayonaise en shit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:20 schreef wonderer het volgende:
Gratis eten is wel een moeilijke inderdaad.
Ongesteld? Met eenquote:
Rustig maar, niet zo emotioneel direct.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ongesteld? Met eenachter mijn tekst?
Verre van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wondy..... krijg net bericht dat RENT terugkomt als "Staged Musical Concert" in Eindhoven. Kreeg mail of ik weer auditie wilde komen doen. Of nou ja, CV en foto insturen. En dat ze het heel fijn zouden vinden de originele Eindhoven cast weer bij elkaar te krijgen hiervoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:20 schreef wonderer het volgende:
Gratis eten is wel een moeilijke inderdaad.
JAMAAAAAAAAAAAAAAAR!quote:
Regel backstage kaarten vriendquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wondy..... krijg net bericht dat RENT terugkomt als "Staged Musical Concert" in Eindhoven. Kreeg mail of ik weer auditie wilde komen doen. Of nou ja, CV en foto insturen. En dat ze het heel fijn zouden vinden de originele Eindhoven cast weer bij elkaar te krijgen hiervoor
Dit had mijn koelkast kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
Oke misschien is het tijd om boodschappen te doen
[ afbeelding ]
Er is amper backstage in Pand Pquote:
De mijne zit echt propje vol.quote:
Spannendquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zijn ook nieuwsgierig naar jouw analyse. Wacht, ik zal de bulge even zoeken.
Deze: http://67.media.tumblr.co(...)1s9vtr3o7_r1_500.jpgquote:
Voor mij uiteraard. Geinteresseerd in de performing arts (nohomo) maar heb geen geld voor die shit in Nederlandquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is amper backstage in Pand P
En voor wie?
Nr 1 duideljk fakequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze: http://67.media.tumblr.co(...)1s9vtr3o7_r1_500.jpg
Deze van praisethebooty is ook wel nice en is nog niet geanalyseerd: http://67.media.tumblr.co(...)UY1r4a4who1_1280.jpg
Die eerste lijkt me nogal hugequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze van praisethebooty is ook wel nice en is nog niet geanalyseerd: http://67.media.tumblr.co(...)UY1r4a4who1_1280.jpg
Het is niet zeker dat ik door kom hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Voor mij uiteraard. Geinteresseerd in de performing arts (nohomo) maar heb geen geld voor die shit in Nederland![]()
Hey angel
Ja ze zijn beide nice en het zou me niet eens boeien wat ze erachter verschuilen. Al is het wel altijd leuk om zo'n bulge te checken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die eerste lijkt me nogal huge
Die tweede is wat lastiger in te schatten maar hij is best cute in ieder geval. Die eerste kerel overigens ook.
Eensquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ze zijn beide nice en het zou me niet eens boeien wat ze erachter verschuilen. Al is het wel altijd leuk om zo'n bulge te checken.
Boh.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn vriesvak werkt ook voor geen meter dus daar zit ook nooit wat in, tenzij ik het dezelfde dag ga eten.quote:
Is dit dan het enige stuk waar je voorheen voor hebt gewerktquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:38 schreef Kaas- het volgende:
Was wel m'n eerste ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is dit dan het enige stuk waar je voorheen voor hebt gewerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:26 schreef Kaas- het volgende:
ordinaire taal in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ordinaire taal in spoilerWaarom niet de handkar gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
ordinaire taal in spoilerWat ben je preuts eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:42 schreef praisethebooty het volgende:
Laten we het topic volspammen met allemaal mooie mannen, kijken hoe lang kaas dat volhoudt
Op zich geen lelijke.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kaas houdt van blonde twinks.
[ Bericht 32% gewijzigd door praisethebooty op 07-06-2016 20:42:07 ]
[ Bericht 32% gewijzigd door praisethebooty op 07-06-2016 20:41:56 ]
Ja, in dat nieuwe theater toch? Ben even kwijt hoe het heet maar zag het langskomen op Facebook. Doe eens even gauw die CV en foto insturen danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wondy..... krijg net bericht dat RENT terugkomt als "Staged Musical Concert" in Eindhoven. Kreeg mail of ik weer auditie wilde komen doen. Of nou ja, CV en foto insturen. En dat ze het heel fijn zouden vinden de originele Eindhoven cast weer bij elkaar te krijgen hiervoor
Gewoon Korean style iced latte; 20 ijsklontjes in je Latte.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:55 schreef praisethebooty het volgende:
Ik wilde een iced latte gaan halen, maar dat durf ik nu niet meer.
ordinaire taal in spoilerNog 5 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Bweeghquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Gewoon Korean style iced latte; 20 ijsklontjes in je Latte.
Het Nieuwe Theater is de groep, en t theater zelf heet Pand P (in t oude Plaza Futura).quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, in dat nieuwe theater toch? Ben even kwijt hoe het heet maar zag het langskomen op Facebook. Doe eens even gauw die CV en foto insturen dan
Wat heeft een handkar zonder finish voor nut?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel 24/7 man maar zonder finish want wilde wachten
Hardlopen is echt heel saai jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:56 schreef Rezania het volgende:
Jezus, een half uur hardlopen is gelijk aan een uur fietsen. Nu ben ik bijna geneigd om te gaan hardlopen, maar zo saai.
Wilde gewoon even wachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft een handkar zonder finish voor nut?
Netjes hoor.quote:
Er is wel een bos achter mijn huis, maar als het heeft geregend is dat kut.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Ik vind hardlopen echt fucking relaxed trouwens.Maar heb je wel een beetje een chille route nodig.
Dan is het juist extra chill.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is wel een bos achter mijn huis, maar als het heeft geregend is dat kut.
Nope, mijn normale fiets. Vader morgen even vragen of ik zijn racefiets mag hebben, hij gebruikt hem toch niet meer (hernia).quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:16 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Fiets je dan op een racefiets eigenlijk?
Oh is het een zandpad. Maar tenzij het echt de godganse dag heeft geregend heb je er geen last van. En het regent de meeste dagen niet dus sws een kutargument.quote:
Jongen, vorige week heeft het op bepaalde plekken in een uur meer geregend dan dat er normaal gesproken in een maand valt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh is het een zandpad. Maar tenzij het echt de godganse dag heeft geregend heb je er geen last van. En het regent de meeste dagen niet dus sws een kutargument.
Dit is hoe ik het zie:quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:28 schreef Rezania het volgende:
Maar ik vind hardlopen gewoon saai, fietsen vind ik wel leuk. Dus fietsen.
Dat verschilt per plaats, geloof ik. Soms kan het alleen tussen 8 en 10, in andere steden kun je de hele dag terecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:28 schreef Rezania het volgende:
Of zwemmen, maar dan ben je weer verbonden aan zwembadtijden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is hoe ik het zie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Leiden van 10 tot 7, maar dat red ik niet met college. Nou ja, dan niet hè.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:33 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat verschilt per plaats, geloof ik. Soms kan het alleen tussen 8 en 10, in andere steden kun je de hele dag terecht.
Fietsbenen zijn kut. Die heb ik al. Mijn reet is zo groot dat ik moeite heb een juiste broek te vinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:49 schreef praisethebooty het volgende:
Fietsen:
+ niet zo saai
+ fiets benen
- je hebt een fiets nodig
- afhankelijk van weer
- imago
Hardlopen:
+ je hebt weinig nodig
- saai
- imago
- afhankelijk van weer
- ziet er niet uit
Zwemmen:
+ je hebt weinig nodig
+ niet afhankelijk van weer
+ eyecandy
- afhankelijk van openingstijden
Of doe de combi, triathlonquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:49 schreef praisethebooty het volgende:
Fietsen:
+ niet zo saai
+ fiets benen
- afhankelijk van weer
- imago
Hardlopen:
+ je hebt weinig nodig
- saai
- imago
- afhankelijk van weer
- ziet er niet uit
Zwemmen:
+ je hebt weinig nodig
+ eyecandy
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fietsbenen zijn kut. Die heb ik al. Mijn reet is zo groot dat ik moeite heb een juiste broek te vinden.
Ja dag.quote:
Ik kon het proberen.quote:
Broeken met maar 1 maat? Wat voor broeken zijn dat?quote:Vooral bij broeken met maar 1 maat is dat kut.
Sommige broeken van de H&M, WE, J&J, etc. Staat er alleen maat 32 in.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:01 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik kon het proberen.
[..]
Broeken met maar 1 maat? Wat voor broeken zijn dat?
Ik ga in de zomer vaak een paar kilometer zwemmen. Tussen half 6 en half 7 is het in het buitenbad rustig. Mocht je een keer op dat tijdstip kunnen, ga dan. Meestal heb ik op dan wel een privébad, zeker als het ook nog een beetje regent.quote:
Daar moet je overheen komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:08 schreef wonderer het volgende:
Hardlopen is kut, zere poten. Fietsen is kut, zere kont.
Ja, dat is met elke sportquote:
Uurtje baantjes zwemmen is iets minder dan een uur fietsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is met elke sport![]()
Fietsen is wel leuk, maar 24 kilometer per uur haal ik niet als ik niet bergaf zou gaanGoed bezig!
Hoe goed is zwemmen eigenlijk qua calorieën verbranden? Je zei dat een half uur hardlopen gelijk is aan een uur fietsen, ik ben wel benieuwd of zwemmen beter voor je is.
Is er niet ook een verschil in welke spieren je traint? Fietsen en hardlopen vooral benen lijkt me, bij zwemmen meer het hele lichaam?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uurtje baantjes zwemmen is iets minder dan een uur fietsen.
Dat kan ik niet opmaken uit het totale energieverbruik en gaat het me eigenlijk niet om.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Is er niet ook een verschil in welke spieren je traint? Fietsen en hardlopen vooral benen lijkt me, bij zwemmen meer het hele lichaam?
Meanwhile heb je wel een hogere weerstand, maar aan de andere kant heb je weer drijfkracht. Heft elkaar beetje op denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
Dat valt me tegen, ik had gedacht dat het veel beter zou zijn dan fietsen en hardlopen. Bij hardlopen en fietsen kan je nog even uitrusten, als je in een zwembad ligt, moet je blijven bewegen.
Is goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:41 schreef Rezania het volgende:
Kaas, jij gaat eens mee naar de Intersport en mij adviseren voor hardloopschoenen.
He bah. Ordinair dit.quote:
Dit lijstje klopt niet. Hardlopen is zo in als wat, dus imago - als het je om een of andere vage reden al zou boeien - is juist heel positief.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:49 schreef praisethebooty het volgende:
Fietsen:
+ niet zo saai
+ fiets benen
- afhankelijk van weer
- imago
Hardlopen:
+ je hebt weinig nodig
- saai
- imago
- afhankelijk van weer
- ziet er niet uit
Zwemmen:
+ je hebt weinig nodig
+ eyecandy
Ik wilde niemand teleurstellen door hem niet in te koppen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
He bah. Ordinair dit.
Ik zag hem van mijlenver aankomen.
Bij elke sport kan je blessures krijgen natuurlijk - dat is ook een van de zaken die sport leuk maakt - die voorkom je door wijs te sporten.quote:
Iedere lul hardloopt. En het ziet er niet uit, zo'n bezwete hijgende hond.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit lijstje klopt niet. Hardlopen is zo in als wat, dus imago - als het je om een of andere vage reden al zou boeien - is juist heel positief.
Je kunt ook hardlopend of fietsend naar het zwembad natuurlijk. Wat het omkleden/douchten betreft heb je een punt, maar dat moet je bij hardlopen ook, alleen doe je dat dan thuis.quote:Bovendien is het fucking relaxed. Mooie parcours kunnen echt een soort euforie geven en je hoofd gaat lekker leeg. En het is de meest efficiënte sport. Je sport van het moment dat je je huis verlaat tot je weer bij je huis bent. Bij de meeste andere sporten komt er al zo 30+ minuten bij door vervoer, omkleden etc.
Niet zo'n watje zijn en rennen met je luie reet. Iedereen doet het en bij iedereen ziet het er goed uit omdat het respect afdwingt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:48 schreef praisethebooty het volgende:
Ik durf zelf eigenlijk gewoon niet te hardlopen, omdat ik dan het idee heb dat ik voor gek loop.
Ik ga liever fietsen of zwemmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet zo'n watje zijn en rennen met je luie reet. Iedereen doet het en bij iedereen ziet het er goed uit omdat het respect afdwingt.
Behalve bij een enkele luie flikker dan.
Das prima, als het maar niet uit onzekerheid is. Anders moeten we maar een gay hardloopgroep oprichten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:51 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik ga liever fietsen of zwemmen.
Dit is geen logische opmerking, want dit klopt enkel onder de assumptie dat je dik bent en daarom onzeker bent. Praisethebooty heeft (voor zover ik weet) geen gênant lijf, maar is specifiek over hoe hardlopen eruit ziet onzeker en niet over hoe hij er in een zwembad uitziet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
Mensen die onzeker zijn, gaan toch eerder hardlopen dan zwemmen? Bij zwemmen heb je veel minder kleding aan.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is geen logische opmerking, want dit klopt enkel onder de assumptie dat je dik bent en daarom onzeker bent. Praisethebooty heeft (voor zover ik weet) geen gênant lijf, maar is specifiek over hoe hardlopen eruit ziet onzeker en niet over hoe hij er in een zwembad uitziet.
Laat de polsjes dan ook niet zo wapperen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mijn lijf is niet gênant idd (in tegendeel) maar ik zie mezelf niet elegant door het park rennen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:01 schreef Rezania het volgende:
Tijdens sporten zie je er sowieso niet. Zweten en hijgen =/= sexy. Maar wie mooi wil zijn moet geen neuk geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och.![]()
Veel eyecandy en daarna met z'n allen douchen onder de brandslang bedoel je?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:06 schreef Kaas- het volgende:
M'n vriend en ik gaan samen meedoen aan Mud Masters. Ga je een lange afstand hardlopen, maar moet je tussentijds een heleboel grote hindernissen in tweetallen overwinnen en constant dwars door de modder etc. Populair onder militairen en zo. Fucking awesome.
Supersoakerbattlesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Veel eyecandy en daarna met z'n allen douchen onder de brandslang bedoel je?![]()
Fietsbenen vind ik lelijk, rennen is slecht voor je knieën en zwemmen kost veel te veel tijd. Next!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:49 schreef praisethebooty het volgende:
Fietsen:
+ niet zo saai
+ fiets benen
- afhankelijk van weer
- imago
Hardlopen:
+ je hebt weinig nodig
- saai
- imago
- afhankelijk van weer
- ziet er niet uit
Zwemmen:
+ je hebt weinig nodig
+ eyecandy
Is toch niet zo afhankelijk van 1 kerel?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:26 schreef Rezania het volgende:
Een van onze beste docenten heeft een professorpositie geaccepteerd in Zweden. Blij voor hem, maar zo zonde voor de studie.
Zou wel leuk zijn. :squote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Veel eyecandy en daarna met z'n allen douchen onder de brandslang bedoel je?![]()
Holy shit.... ziekquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Vooral omdat ik 67 woog toen ik er ging wonen
Wat?quote:
Blijf tot half Juli in Azië trouwens.quote:
Hij geeft drie vakken, zit in de opleidingscommissie, de groep waar hij nu assistentprof is is ook enorm populair. Hij heeft best een impact achter gelaten op de studie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is toch niet zo afhankelijk van 1 kerel?
Zo blij dat ik die voorstelling heb kunnen/mogen zien...quote:
Jammer, maar iedereen is vervangbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij geeft drie vakken, zit in de opleidingscommissie, de groep waar hij nu assistentprof is is ook enorm populair. Hij heeft best een impact achter gelaten op de studie.
Ohhh! Dus nog iets meer dan een maand.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:38 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Blijf tot half Juli in Azië trouwens.
En hij komt dus terug, in concert vormquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:03 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zo blij dat ik die voorstelling heb kunnen/mogen zien...
Dat is vet!quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:55 schreef tofastTG het volgende:
Best wel geniaal eigenlijk, dat je tegenwoordig mbv. eicel donatie/draagmoeder en ivf als gaykoppel een tweeling kunt krijgen van verschillend zaad.
Wat zijn fietsbenen?quote:
Ohhh, Nouja. Dan mag Angel maar alle jongens die leg-day skippen hebben.quote:
Ja, vast. Maar zulke goede docenten zijn zeldzaam.quote:
Klopt hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vast. Maar zulke goede docenten zijn zeldzaam.
Mjah, concertvorm vind ik toch minder hoor. Heb ik 1 keer gedaan met Aida in het DeLaMar. Leuke avond, maar haalt het niet bij een volledige show met decor, kostuums, acteren, etc.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij komt dus terug, in concert vormNov 2016.
Tja.... Ik vind het knap dat hij gewoon niet opgeeft.quote:
Beetje jammer dat het met wat pech 1,5 ton kost. Maar oke.quote:
Dat is inderdaad wat minder. Ach over 10 jaar is het mainstream.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:50 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het met wat pech 1,5 ton kost. Maar oke.
Van die wielrenners bovenbenen. In mijn ogen. Vind ik niet mooi.quote:
Nee kan ik me voorstellen. Voor mij is t ook meer een "reunie", als ik door kom.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mjah, concertvorm vind ik toch minder hoor. Heb ik 1 keer gedaan met Aida in het DeLaMar. Leuke avond, maar haalt het niet bij een volledige show met decor, kostuums, acteren, etc.
Mja. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Dat je zo veel moeite gaat doen om maar persee een kind van "jezelf" te krijgen, terwijl er duizenden kansarme babietjes zijn die geadopteerd kunnen worden, en de wereld al zo vol is.quote:
Nou... Enkel dat je extra stappen moet nemen om kinderen te hebben betekend niet dat ik vind dat je ethisch verplicht bent kinderen te adopteren. Hetero seksuele hoeven geen verantwoording af te leggen, waarom homo's wel?quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Dat je zo veel moeite gaat doen om maar persee een kind van "jezelf" te krijgen, terwijl er duizenden kansarme babietjes zijn die geadopteerd kunnen worden, en de wereld al zo vol is.
Van de ene kant snap ik t wel. Van de andere kant vind ik t behoorlijk egoistisch.
Ligt heel erg aan de branche en het type bedrijf. Het is niet verplicht, dus raar is het zeker niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:58 schreef Rezania het volgende:
Is het raar dat ik geen stagevergoeding krijg? Bedoel, is gewoon 40 uur in de week labwerk voor 4 maanden. Kan er niet naast werken, niet bij mijn huidige werk iig. Best raar als je er zo over nadenkt.
Gewoon bij de uni, moet bij de uni.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de branche en het type bedrijf. Het is niet verplicht, dus raar is het zeker niet.
Maar om het wenselijk te noemen...
Tja... Die betaal je college geld, wat ze dan vervolgens echt niet terug gaan geven in de vorm van stage vergoeding.quote:
https://www.rijksoverheid(...)-van-het-collegegeldquote:Niet minder collegegeld bij stage
U heeft geen recht op vermindering van collegegeld wanneer u stage loopt. Als stagiair blijft u namelijk ingeschreven bij de hogeschool of universiteit.
Je hebt wel veel begeleiding nodig vaak en dat kost ook veel personeel. Ik kan moeilijk een inschatting maken wat je hen oplevert.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:06 schreef Rezania het volgende:
Ik bedoel, geef dan minstens korting op collegegeld of zo. Echt studeren kan je het niet meer noemen.
Gast, het is een stage. Ik snap dat het ruk is, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)-van-het-collegegeld
Tijd voor een studentenpartij in de TK.
Maar wat nou als je stage loopt bij een bedrijf? Dan moet je alsnog gewoon collegegeld betalen, terwijl je die figuren van de uni of zo amper nodig hebt tijdens zo'n periode. Aan de ene kant snap ik wel dat ze niet met geld kunnen strooien, maar aan de andere kant is het moeilijk om nog geld te verdienen naast een stage van 40+ uur per week.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hebt wel veel begeleiding nodig vaak en dat kost ook veel personeel. Ik kan moeilijk een inschatting maken wat je hen oplevert.
Je bedoelt werken?quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gast, het is een stage. Ik snap dat het ruk is, maar het is niet anders.
Wacht maar tot je klaar bent met studeren en men dan van je verwacht dat je een "stage" gaat doen.
Ik ben wel benieuwd hoe iemand eruit zal zien die in de sportschool altijd snoeihard z'n benen traint en de rest niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die wielrenners bovenbenen. In mijn ogen. Vind ik niet mooi.
Toen Wondy commentaar gaf op de jongen ind e oranje boxer en dat ie legday niet zo vaak moest skippen dacht ik ook "O. Ik vind dit juist veel mooier."
Dat wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja.... Ik vind het knap dat hij gewoon niet opgeeft.
Ik zeg niet dat je verplicht bent. Ik voel me verplicht.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nou... Enkel dat je extra stappen moet nemen om kinderen te hebben betekend niet dat ik vind dat je ethisch verplicht bent kinderen te adopteren. Hetero seksuele hoeven geen verantwoording af te leggen, waarom homo's wel?
Als een cartoon superheld.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe iemand eruit zal zien die in de sportschool altijd snoeihard z'n benen traint en de rest niet.
Dat is raar. Je moet op z'n minst gecompenseerd worden voor gederfde inkomsten eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:58 schreef Rezania het volgende:
Is het raar dat ik geen stagevergoeding krijg? Bedoel, is gewoon 40 uur in de week labwerk voor 4 maanden. Kan er niet naast werken, niet bij mijn huidige werk iig. Best raar als je er zo over nadenkt.
Ik zal vanavond een foto proberen te maken van een jongen die bij ons rondloopt. Benen zijn per stuk zowat net zo breed als z'n middle. Ik vind t indrukwekkend, maar afschuwelijk lelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe iemand eruit zal zien die in de sportschool altijd snoeihard z'n benen traint en de rest niet.
Ja dat ben ik met je eens. Ik heb 2 mailtjes gestuurd in een half jaar en mijn document is nagelezen, dat kost dan 980 euro. Maar in realiteit heb je toegang tot een stuk meer. Die 980 euro voor een half jaar, is maar een fractie van de kosten, vergeet dat niet. De rest betaald de overheid al.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wat nou als je stage loopt bij een bedrijf? Dan moet je alsnog gewoon collegegeld betalen, terwijl je die figuren van de uni of zo amper nodig hebt tijdens zo'n periode. Aan de ene kant snap ik wel dat ze niet met geld kunnen strooien, maar aan de andere kant is het moeilijk om nog geld te verdienen naast een stage van 40+ uur per week.
Er zijn op dit moment zo ontzettend veel "Starters Beurzen", banen waarbij je enkel een vergoeding krijgt of zelfs helemaal niks.quote:
Meestal is er niets mis met egoïsme, dat maakt nou eenmaal onderdeel uit van ons.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Dat je zo veel moeite gaat doen om maar persee een kind van "jezelf" te krijgen, terwijl er duizenden kansarme babietjes zijn die geadopteerd kunnen worden, en de wereld al zo vol is.
Van de ene kant snap ik t wel. Van de andere kant vind ik t behoorlijk egoistisch.
Ik ben een keer drie maand en een keer een half jaar stage gaan lopen buiten de universiteit om (ze wisten er niet eens van en kreeg er ook geen punten voor). In die tijd tik je even 1500 euro collegegeld af, terwijl je nooit ook maar één keer op de universiteit aanwezig bent geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wat nou als je stage loopt bij een bedrijf? Dan moet je alsnog gewoon collegegeld betalen, terwijl je die figuren van de uni of zo amper nodig hebt tijdens zo'n periode. Aan de ene kant snap ik wel dat ze niet met geld kunnen strooien, maar aan de andere kant is het moeilijk om nog geld te verdienen naast een stage van 40+ uur per week.
Hmmm. In mijn visie is de manier waarop, zoals IVF, niet van belang. Ieder persoon heeft wat mij betreft het recht (uitzonderingen daar gelaten) om een gezin te beginnen op de manier waarop zij dat willen. Of je natuurlijk of niet natuurlijk een kind kan krijgen vind ik daar geen rol in spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je verplicht bent. Ik voel me verplicht.
En een hetero niet omdat die op natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen. Op de eerste plaats. Als daar IVF en dergelijke bij komt kijken, dan schiet voor mij dezelfde afweging te binnen.
Brr.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een foto proberen te maken van een jongen die bij ons rondloopt. Benen zijn per stuk zowat net zo breed als z'n middle. Ik vind t indrukwekkend, maar afschuwelijk lelijk.
Je kan ook weer overdrijven xDquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een foto proberen te maken van een jongen die bij ons rondloopt. Benen zijn per stuk zowat net zo breed als z'n middle. Ik vind t indrukwekkend, maar afschuwelijk lelijk.
Dat zal Angel dan wel weer niet erg vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Brr.
Doe wel voorzichtig, straks gooit 'ie je in een beenklem.
Het kost mij ook meer dan 980 euro aangezien ik dus niet meer kan werken. Moet ik weer lenen, rente betalen, etc.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Ik heb 2 mailtjes gestuurd in een half jaar en mijn document is nagelezen, dat kost dan 980 euro. Maar in realiteit heb je toegang tot een stuk meer. Die 980 euro voor een half jaar, is maar een fractie van de kosten, vergeet dat niet. De rest betaald de overheid al.
[..]
Niet in de technische sector gelukkig.quote:Er zijn op dit moment zo ontzettend veel "Starters Beurzen", banen waarbij je enkel een vergoeding krijgt of zelfs helemaal niks.
Het is toch eigenlijk bizar? Bij mij is het tenminste nog op de uni, maar in de meeste gevallen is het gewoon gratis cashen voor hun.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben een keer drie maand en een keer een half jaar stage gaan lopen buiten de universiteit om (ze wisten er niet eens van en kreeg er ook geen punten voor). In die tijd tik je even 1500 euro collegegeld af, terwijl je nooit ook maar één keer op de universiteit aanwezig bent geweest.
Oké, je wordt in principe voor school beschikbaar voor een voltijd functie. Ik ken je pijn, ik had hem ook. Ik moest ook stoppen met werken voor mijn stage.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:17 schreef Rezania het volgende:
Het kost mij ook meer dan 980 euro aangezien ik dus niet meer kan werken. Moet ik weer lenen, rente betalen, etc.
Wat kost een manager in jouw vakgebied per jaar? Als die een half jaar 10 uur per week bezig is met jouw te ondersteunen dan zijn dat waarschijnlijk flinke kosten. De goede stages zijn niet "haal maar koffie", maar eerder een investering vanuit het bedrijf in jou.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het kost mij ook meer dan 980 euro aangezien ik dus niet meer kan werken. Moet ik weer lenen, rente betalen, etc.
[..]
Niet in de technische sector gelukkig.
[..]
Het is toch eigenlijk bizar? Bij mij is het tenminste nog op de uni, maar in de meeste gevallen is het gewoon gratis cashen voor hun.
Ja, dat vond ik wel erg zonde van m'n geld. Van m'n stagevergoedingen bleef weinig over. Je kan er niets tegen beginnen want 'officieel' is een opleiding fulltime en kan je er dus zogenaamd sowieso niet bij werken, tenzij je het in de weekenden propt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:17 schreef Rezania het volgende:
Het is toch eigenlijk bizar? Bij mij is het tenminste nog op de uni, maar in de meeste gevallen is het gewoon gratis cashen voor hun.
Ja eh, geen idee. Maar bedrijfstage is drie maanden aan het einde van je master, daarvoor bijna anderhalf jaar gecombineerd stage bij een onderzoeksgroep op de uni zelf. Kan je natuurlijk ook als investering zien, maar dan meer als investering vanuit jezelf aangezien jij moet betalen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké, je wordt in principe voor school beschikbaar voor een voltijd functie. Ik ken je pijn, ik had hem ook. Ik moest ook stoppen met werken voor mijn stage.
[..]
Wat kost een manager in jouw vakgebied per jaar? Als die een half jaar 10 uur per week bezig is met jouw te ondersteunen dan zijn dat waarschijnlijk flinke kosten. De goede stages zijn niet "haal maar koffie", maar eerder een investering vanuit het bedrijf in jou.
Ja dag, dat trek ik niet hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik wel erg zonde van m'n geld. Van m'n stagevergoedingen bleef weinig over. Je kan er niets tegen beginnen want 'officieel' is een opleiding fulltime en kan je er dus zogenaamd sowieso niet bij werken, tenzij je het in de weekenden propt.
Dat wordt een jaar lang 7 dagen per week werken Rezje, lekker een burnout vlak voordat je de arbeidsmarkt opgaat.
Ik zeg ook niet dat ze dat recht niet hebben. Voor MIJ (persoonlijk) zou ik dan aan die afweging beginnen, omdat er al zoveel kinderen op de aardkloot zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hmmm. In mijn visie is de manier waarop, zoals IVF, niet van belang. Ieder persoon heeft wat mij betreft het recht (uitzonderingen daar gelaten) om een gezin te beginnen op de manier waarop zij dat willen. Of je natuurlijk of niet natuurlijk een kind kan krijgen vind ik daar geen rol in spelen.
Ik vond "meneer in oranje slip" ook echt geen dunne beentjes hebben, dus er zijn tussenwegen. maar daarvan werd al gezegd "he skipped legday".quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je kan ook weer overdrijven xD
Maar een getraind bovenlichaam met dunne beentjes is echt niet mooi imho.
Meestal klem IK mijn benen om iemand heenquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat zal Angel dan wel weer niet erg vinden.
Ik mocht tijdens 1 stage ook gewoon doodleuk vertrekken bij m'n bijbaantje, omdat ik niet aan het minimumaantal uren kon voldoen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:28 schreef Rezania het volgende:
Ja dag, dat trek ik niet hoor.Dat wordt lenen. Gelukkig over een paar weken huurtoeslag, scheelt weer.
Scheelt in elk geval al een end van je collegegeld.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:28 schreef Rezania het volgende:
Oh wacht, ik doe nog wel FSR ernaast, dat is toch weer 750 euro voor een jaar werk. Nog steeds minder dan als ik zou blijven werken, maar het is iets.
Dat betalen mijn ouders.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik mocht tijdens 1 stage ook gewoon doodleuk vertrekken bij m'n bijbaantje, omdat ik niet aan het minimumaantal uren kon voldoen.
[..]
Scheelt in elk geval al een end van je collegegeld.
Dat valt dus allemaal wel mee, bovendien zijn die kinderen afgewezen in hun eigen land en dat is heus niet omdat adoptieouders in Amerika alleen maar perfecte baby's willen maar opvoeding van een kind met (zware) beperkingen is vaak lastig/niet te combineren met een baan etc.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meestal klem IK mijn benen om iemand heen
Dit zal toch wel photoshop zijn?quote:
Niks krijgen is wel echt schandalig, of je moet al 70% van de tijd besteden aan je eigen onderzoek. Tenminste, kan me niet voorstellen dat het een verplicht onderdeel van je studie is?quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:58 schreef Rezania het volgende:
Ik weet niet "of dat wel meevalt".quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:44 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat valt dus allemaal wel mee, bovendien zijn die kinderen afgewezen in hun eigen land en dat is heus niet omdat adoptieouders in Amerika alleen maar perfecte baby's willen maar opvoeding van een kind met (zware) beperkingen is vaak lastig/niet te combineren met een baan etc.
Toevallig zag ik deze week op de NPO nog een docu over een man en een vrouw die telkens (of nou ja, twee keer) een baby'tje 'ophaalden' in China en dan beide keren een baby met een beperking die ter plekke ongewenst was.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:44 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat valt dus allemaal wel mee, bovendien zijn die kinderen afgewezen in hun eigen land en dat is heus niet omdat adoptieouders in Amerika alleen maar perfecte baby's willen maar opvoeding van een kind met (zware) beperkingen is vaak lastig/niet te combineren met een baan etc.
Jawel, heet BEP, telt mee voor 18 punten. Eigen onderzoek is het sowieso niet, je doet onderzoek voor een PhD'er.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:45 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Niks krijgen is wel echt schandalig, of je moet al 70% van de tijd besteden aan je eigen onderzoek. Tenminste, kan me niet voorstellen dat het een verplicht onderdeel van je studie is?
Kinderen gaan heus niet eerst naar het buitenland, als er adoptieouders in het eigen land zijn blijven die kinderen daar.quote:
Dan is het gebruikelijk, geen idee waarom eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, heet BEP, telt mee voor 18 punten. Eigen onderzoek is het sowieso niet, je doet onderzoek voor een PhD'er.
Ja, dat snap ik. Dat is dan wel weer heel mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze dat recht niet hebben. Voor MIJ (persoonlijk) zou ik dan aan die afweging beginnen, omdat er al zoveel kinderen op de aardkloot zijn.
Tja. Ieder zijn/haar voorkeuren. Als een homo tegen mij zegt "ik heb een thigh gap", dan denk ik enkel "wtf, waarom ben je trots?".quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond "meneer in oranje slip" ook echt geen dunne beentjes hebben, dus er zijn tussenwegen. maar daarvan werd al gezegd "he skipped legday".
quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Tja. Ieder zijn/haar voorkeuren. Als een homo tegen mij zegt "ik heb een thigh gap", dan denk ik enkel "wtf, waarom ben je trots wat is dat nou weer?".
quote:
Potato, potatoquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meestal klem IK mijn benen om iemand heen
Arme man.quote:
Dan zie je toch gewoon z'n zak?quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat je onder de vagijn door kan kijken als benen bij elkaar zijn. Persoonlijk heb ik het nog nooit bij mannen gezien.
Er zijn echt wel veel branches waar je niet hoeft te rekenen op vergoeding. Ik weet alleen niet wat Rez precies doet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:45 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Niks krijgen is wel echt schandalig, of je moet al 70% van de tijd besteden aan je eigen onderzoek. Tenminste, kan me niet voorstellen dat het een verplicht onderdeel van je studie is?
Holy shit. Nice.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:52 schreef Rezania het volgende:
Soms denk ik echt dat ik maar beter een alfastudie kon gaan doen. 6 contacturen in de week, beetje chillen, beetje werken.Gelukkig is dit wel heel gaaf, anders zou ik het echt niet volhouden.
Het is echt dom.quote:
Dat wil je toch ook niet? Dat betekend 1 van 3 dingen of alle 3.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat je onder de vagijn door kan kijken als benen bij elkaar zijn. Persoonlijk heb ik het nog nooit bij mannen gezien.
Dankje.quote:
Ben je gek, dat is het heilige licht.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zou het zonlicht wel blokkeren op de linkerfoto.
Alle drie anders zie ik het niet gebeuren bij een vent.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is echt dom.
[..]
Dat wil je toch ook niet? Dat betekend 1 van 3 dingen of alle 3.
1. Je ballen zijn ini-mini.
2. Je piemel trekt zichzelf naar binnen.
3. Je hebt 0 spiermassa in je benen.
Mijn studie is enorm zwaar!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:52 schreef Rezania het volgende:
Soms denk ik echt dat ik maar beter een alfastudie kon gaan doen. 6 contacturen in de week, beetje chillen, beetje werken.Gelukkig is dit wel heel gaaf, anders zou ik het echt niet volhouden.
Je ligt de hele dag in je nest, luie flikker.quote:
Dat schijnt ook altijd om onze Ang3l heen stel ik mij zo voor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ben je gek, dat is het heilige licht.
Biotechnologie. Beetje hele dag GMO-gist kweken en zo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er zijn echt wel veel branches waar je niet hoeft te rekenen op vergoeding. Ik weet alleen niet wat Rez precies doet.
Delft: Kwart voor negen tot half zes.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:06 schreef tofastTG het volgende:
Zeker hier in Korea, gvd alleen maar dagen van 10 tot 5. Wat nou alfastudie.
Is het allemaal verplicht dan? Ik koos in Hongkong gewoon de chillste vakken en bleef veel weg om lekker te gaan reizen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:06 schreef tofastTG het volgende:
Zeker hier in Korea, gvd alleen maar dagen van 10 tot 5. Wat nou alfastudie.
Nee, ik wil ook chillen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
Rez heeft z'n dagelijkse alfabetagewauwelquotum gehaald, kunnen we het nu weer over interessante dingen hebben.
Ik was dan nu dood geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:08 schreef Rezania het volgende:
Als ik mbo was gaan doen was ik nu al 5 jaar aan het werk geweest.
Ja wel verplicht, maar je mag 3x missen. En heb überhaupt alleen op wo/do les. Maar wel van 10 tot 5.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het allemaal verplicht dan? Ik koos in Hongkong gewoon de chillste vakken en bleef veel weg om lekker te gaan reizen.
Gast, je geeft er toch les aan?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou uit een vliegtuig springen na een tijdje in die omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |