quote:
Blijkbaar had je het nodig.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:07 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar even serieus, ik ging slapen om 1 uur of zo en werd om kwart voor 2 wakker. Laatste keer dat ik dat deed was ik 16.Er klopt iets niet.
Gelukkig weet je lichaam het meestal beter.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik had dat helemaal niet door.
Soldaat van Oranje vond ik wel een van de beste musicals die ik ooit bezocht ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:17 schreef Renesite het volgende:
Net bij Soldaat van Oranje geweest! Tof! Nu sushi in Aalsmeer (willekeurig opgezocht). Alleen een ding hebben ze beiden. Toiletten met een papierdispenser waar per stuk papier uit komt
Gruwelijke haaaaat!!!
Jij bent altijd zo lekker emotioneel. Verbaas me daar soms echt over.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:12 schreef Kaas- het volgende:
Ohhh ik vond het optreden zo leuk. Wanneer m'n eigen ventje dan een solonummer heeft moet ik echt m'n pokerface opzetten om niet te laten merken dat het me emotioneert.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:21 schreef Rezania het volgende:
Ik wilde vandaag pasta eten, maar geen zin om naar buiten te gaan, dus het wordt een kaassoufle.
Geen idee wat ik hierop moet zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo lekker emotioneel. Verbaas me daar soms echt over.
M'n vriend moest wel tongzoenen met een vrouw in dit stuk.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend moest wel tongzoenen met een vrouw in dit stuk.Ik wist dat ook niet eens vantevoren en zat daar toen echt zo van WAAAAT?!?!
Heb d'r er na afloop wel ff op aangesproken. Best nog een lekker wijf ook.quote:
vooral de effectenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Soldaat van Oranje vond ik wel een van de beste musicals die ik ooit bezocht ja.
Gisteren bij De Tweeling geweest. Was ook erg goed!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:17 schreef Renesite het volgende:
Net bij Soldaat van Oranje geweest! Tof! Nu sushi in Aalsmeer (willekeurig opgezocht). Alleen een ding hebben ze beiden. Toiletten met een papierdispenser waar per stuk papier uit komt
Gruwelijke haaaaat!!!
Wat als het nou geen vrouw was geweest maar een hele leuke jongen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend moest wel tongzoenen met een vrouw in dit stuk.Ik wist dat ook niet eens vantevoren en zat daar toen echt zo van WAAAAT?!?!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, best wel indrukwekkend. En dat nummer 'als wij niets doen, wie dan?' was kippenvel.
Dan stelde ik hem voor de keuze: of met z'n drieen, of niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:50 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Wat als het nou geen vrouw was geweest maar een hele leuke jongen?
Dammit. Het kwam echt niet uit hierquote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:27 schreef Kaas- het volgende:
https://vid.me/q8Ti
De kleine blonde krullenbol die ik volg met de camera is Meneer Kaas.
Volgens mij was het ook uitverkocht. En geeft niet joh, thanks iig.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dammit. Het kwam echt niet uit hierWel fijn dat jij het in ieder geval naar je zin hebt gehad.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan stelde ik hem voor de keuze: of met z'n drieen, of niet.
Aaahw.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:27 schreef Kaas- het volgende:
De kleine blonde krullenbol die ik volg met de camera is Meneer Kaas (duidelijkst op 1:20).
Jaquote:
Mss voortaan maar fruit als ontbijt? Maar dat is weer zo duur. Yoghurt en kwark ben ik ook geen fan van.quote:
Gelukkig mogen meningen verschillen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Soldaat van Oranje vond ik wel een van de beste musicals die ik ooit bezocht ja.
liedjes wel eens. Maar was meer afgeleid door de entourage. En leuke mannen welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gelukkig mogen meningen verschillen.
Qua opzet en spektakel is het zeker heel goed neergezet. En het verhaal is ook erg indrukwekkend. Maar d'r is geen enkel nummer dat echt lang blijft hangen, bij mij tenminste niet. En de keren dat ik er was vond ik de kwaliteit van de zangers ook niet top...
Als het je gaat om de mannen zou ik maar eens naar de musical Chicago gaan. Daarin geldt voor de meeste mannen dat ze er erg sexy uit moeten zien.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
liedjes wel eens. Maar was meer afgeleid door de entourage. En leuke mannen wel
Maar je bent vaker naar SvO geweest?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Qua opzet en spektakel is het zeker heel goed neergezet. En het verhaal is ook erg indrukwekkend. Maar d'r is geen enkel nummer dat echt lang blijft hangen, bij mij tenminste niet. En de keren dat ik er was vond ik de kwaliteit van de zangers ook niet top...
Coolquote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:27 schreef Kaas- het volgende:
De kleine blonde krullenbol die ik volg met de camera is Meneer Kaas (duidelijkst op 1:20).
Dat was ook het enige van Chicago dat ik leuk vond (toen alquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als het je gaat om de mannen zou ik maar eens naar de musical Chicago gaan. Daarin geldt voor de meeste mannen dat ze er erg sexy uit moeten zien.(Alleen voor Amos, Billy Flinn en het orkest geldt die verplichting niet.
)
Voorbeeldje van een cast:
[ afbeelding ]
Fruit is veel, veel goedkoper als je het niet in de supermarkt haalt, maar bijvoorbeeld bij een Turkse groentewinkel.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mss voortaan maar fruit als ontbijt? Maar dat is weer zo duur. Yoghurt en kwark ben ik ook geen fan van.
lidl. Of markt. In elke wijk of naburige wijk is wel een marktje.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:22 schreef praisethebooty het volgende:
Vorige week bij de AH, vijf euro voor een watermeloen. En dat was dan een aanbieding.
voor in de smoothiesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:27 schreef wonderer het volgende:
Fruit uit de diepvries is ook prima. Beter nog dan vers zelfs.
Of door de kwark, even ontdooien in de magnetronquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:35 schreef wonderer het volgende:
Shirtloze pubers op het basketbalveldje voor mijn huis. *Jaloers*
Twee keer ja. Eerste keer alleen, tweede keer met een vriend. En beide keren wel een prima avond gehad hoor. Maar met dus een paar aantekeningen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je bent vaker naar SvO geweest?
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of door de kwark, even ontdooien in de magnetron
Ik heb net de fittest gedaan voor Insanity. Laat maar
De avond ervoor je ontbijt klaar maken, is het 's ochtends ontdooidquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of door de kwark, even ontdooien in de magnetron
Ik heb net de fittest gedaan voor Insanity. Laat maar
Dat kan, maar het fruit gaat 's avonds door de kwark, niet 's morgensquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De avond ervoor je ontbijt klaar maken, is het 's ochtends ontdooid
Terechtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben wel een trotse vriend op zulke momenten.
Lang. Al sinds we 17 en 16 waren. Meneer Kaas is nu 24.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:44 schreef praisethebooty het volgende:
Hoe lang is Meneer Kaas eigenlijk als Meneer Kaas?
Haha nee kloptquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan, maar het fruit gaat 's avonds door de kwark, niet 's morgens
Van tevoren havervlokken in de kwark is geen goed idee, dan is het net lijm
Logisch toch!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben wel een trotse vriend op zulke momenten.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lang. Al sinds we 17 en 16 waren. Meneer Kaas is nu 24.
Oh wauwquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee of de relatieduur ongewoon is voor homo's.quote:
Ik wist het al maar blijft indrukwekkend.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind het zelf ook wel bijzonder en ben er heel erg blij mee. Ook gewoon tof om elkaar vanaf zo'n jonge leeftijd mee te maken en elkaar echt te zien veranderen en alles van elkaar te weten. Al is niets perfect hoor, er zijn ook wel weer nadelen mee gemoeid. Krijg je op een gegeven moment zo'n fase van shit mis ik nu niet een boel?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:06 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Geen idee of de relatieduur ongewoon is voor homo's.
Wel dat het is begonnen toen jullie nog tieners waren.
Hij wil trouwen als we tien jaar samen zijn. Dat is gewoon binnen enkele jaren.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist het al maar blijft indrukwekkend.
quote:Op zondag 5 juni 2016 01:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij wil trouwen als we tien jaar samen zijn. Dat is gewoon binnen enkele jaren.Terwijl ik mezelf nu nog gewoon als vrije aanklooiende student beschouw. Of nja, ben.
![]()
En vooral ook nog een beetje onvoorstelbaar.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]Kan me voorstellen dat dat best spannend is idd.
Twee derdejaars van een andere studie gaan morgen trouwen, op hun 21ste, na twee jaar relatie.quote:Op zondag 5 juni 2016 02:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En vooral ook nog een beetje onvoorstelbaar.
Holy shit, dat is wel gewoon snel joh. Heel snel.quote:Op zondag 5 juni 2016 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twee derdejaars van een andere studie gaan morgen trouwen, op hun 21ste, na twee jaar relatie.
Meanwhile kan ik niet een maand een vriend houden.
nee denk het nietquote:Op zondag 5 juni 2016 02:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk een man in de wereld die jou tijdelijk gay zou kunnen maken?
Sowieso dat de chick zwanger is. Twee maanden geleden pas verloofd.quote:Op zondag 5 juni 2016 02:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Holy shit, dat is wel gewoon snel joh. Heel snel.
Stiekem best knap van kaas.quote:Op zondag 5 juni 2016 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twee derdejaars van een andere studie gaan morgen trouwen, op hun 21ste, na twee jaar relatie.
Meanwhile kan ik niet een maand een vriend houden.
Ah.quote:
Zijn ze misschien christelijk?quote:Op zondag 5 juni 2016 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso dat de chick zwanger is. Twee maanden geleden pas verloofd.
Knapper van hem.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 10:58 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het gewoon tof dat jullie blijkbaar zo goed bij elkaar passen.
Wij straks 5 jaarquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe komt dat?quote:Op zondag 5 juni 2016 12:26 schreef Twoflower het volgende:
Kom ik aan met 39 jaar en 7,5 maand single... (Lees: alleen een relatietje van 3 maanden gehad.)
Hoe dan?quote:Op zondag 5 juni 2016 12:26 schreef Twoflower het volgende:
Kom ik aan met 39 jaar en 7,5 maand single... (Lees: alleen een relatietje van 3 maanden gehad.)
beste vriend,quote:Op zondag 5 juni 2016 12:50 schreef praisethebooty het volgende:
Ik heb als theorie dat het geheim van een langdurige relatie is dat je iemand zoekt/vindt die zowel beste vriend, geliefde, sekspartner, huisgenoot, raadgever, etc. is. Maar tegelijkertijd hoef je ook weer niet altijd alles samen te doen, en je hoeft ook niet precies hetzelfde leuk te vinden.
Je blijft elkaar dan boeien en als dan een van die kanten een tijdje wat minder is, dan geeft dat niet, omdat er genoeg andere aspecten overblijven die je aan elkaar bindt.
Eens. Vooral de show. En t verhaal, ja, dat kende ik al. Qua nummers zou ik er niet eentje kunnen neurien meer. En ook geen opgezocht naderhand. Dat zegt genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wel balen, want het is echt vies duur.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. Vooral de show. En t verhaal, ja, dat kende ik al. Qua nummers zou ik er niet eentje kunnen neurien meer. En ook geen opgezocht naderhand. Dat zegt genoeg voor mij.
Als je die ook aantrekkelijk vindt is dat niet per se een slecht idee.quote:
Geen spijt vanquote:
Zo ging het hier.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:12 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Of date mannen die ook je beste vriend zouden kunnen zijn.
Nou lig ik ook niet echt wakker van het geld. Snap wanneer dat anders is het in die zin een beetje tegen kan vallen - somehow.quote:
Balen? Ik heb me prima vermaakt hoorquote:
Ik werd daar wel heel ff chagrijnig van. Had ik al honderd en zoveel betaald voor het ticket en de taxi naar dat vliegveld, had ik ter plekke net ook nog moeten betalen voor het ophangen van m'n jas en echt veeeel te veel voor een drankje betaald, en dan mocht ik gvd ook nog niet eens zitten in de wachtruimte want ook die paar stoelen die er waren moest je reserveren. Echt een enorme uitzuigerij._O-quote:Op zondag 5 juni 2016 13:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou lig ik ook niet echt wakker van het geld. Snap wanneer dat anders is het in die zin een beetje tegen kan vallen - somehow.
Dagje voor twee inclusief lekkere sushi 270 euro grofweg. Maar genotquote:Op zondag 5 juni 2016 13:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik werd daar wel heel ff chagrijnig van. Had ik al honderd en zoveel betaald voor het ticket en de taxi naar dat vliegveld, had ik ter plekke net ook nog moeten betalen voor het ophangen van m'n jas en echt veeeel te veel voor een drankje betaald, en dan mocht ik gvd ook nog niet eens zitten in de wachtruimte want ook die paar stoelen die er waren moest je reserveren. Echt een enorme uitzuigerij._O-
Gelukkig compenseerde die musical zelf het allemaal voor me.
Voor dat geld kan je met z'n tweeën van Amsterdam naar Teheran vliegen en terug.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dagje voor twee inclusief lekkere sushi 270 euro grofweg. Maar genot!
Euh ja maar waarom?quote:Op zondag 5 juni 2016 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je met z'n tweeën van Amsterdam naar Teheran vliegen en terug.Nee maar prima hoor. Heb het zelf ook gedaan.
Zonder de sushi dan.
is inderdaad wel lastig.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:07 schreef wonderer het volgende:
Ik kom gewoon niet de juiste mensen tegen om beste vrienden mee te worden, dus dan schiet het al niet. Verder complicaties qua identiteit en seksuele geaardheid
Dan moet je omgaan met mensen die geen soortgenoten zijnquote:Op zondag 5 juni 2016 15:40 schreef Rezania het volgende:
Vrienden maak ik gelukkig wel makkelijk. Althans, nu nog wel. Na uni zal dat wel anders zijn.
Denk niet dat er heel veel alfa's en gamma's rondlopen bij R&D.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan moet je omgaan met mensen die geen soortgenoten zijn! Die Alfa of Gammastudies hebben gedaan
!
Maar wel in een wijk of straat waar je later komt te wonenquote:Op zondag 5 juni 2016 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk niet dat er heel veel alfa's en gamma's rondlopen bij R&D.
Daar heb je gordijnen en thuisbezorgd.nl voor.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar wel in een wijk of straat waar je later komt te wonen
Nope. Maar heb ook geen terras of zo, dus tenzij ik ze plots tegen kom op de gang zie ik ze nooit.quote:
ik ook maar een paar van naam of gezicht en dan zeg je Hoiquote:Op zondag 5 juni 2016 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nope. Maar heb ook geen terras of zo, dus tenzij ik ze plots tegen kom op de gang zie ik ze nooit.
Ik denk dat ik er twee zou herkennen als ik ze ergens zou tegenkomen. Verder niet.quote:
Behalve je baas dan.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk niet dat er heel veel alfa's en gamma's rondlopen bij R&D.
AWW.quote:Op zondag 5 juni 2016 18:29 schreef Rezania het volgende:
Tevens studeren sommige van mijn beste vrienden rechten, economie en geneeskunde. Zo erg is het nou ook weer niet met me gesteld.
Lol nee. http://www.dsm.com/corpor(...)marcel-wubbolts.htmlquote:
Mijn twee overburen zijn ook gay.quote:
DSM lijkt me wel een bedrijf waar ook een ingenieur CEO kan worden trouwens.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol nee. http://www.dsm.com/corpor(...)marcel-wubbolts.html
Niet allemaal in dezelfde studio hopelijk?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn twee overburen zijn ook gay.
Verder ken ik de meeste buren en flatgenoten niet. Ken wel 12 flatgenoten uit Syrië (vluchtelingen) die net in m'n studentenflat geplaatst zijn (zij gaan ook aan Erasmus studeren), heb m'n best gedaan ze een beetje welkom te laten voelen.
http://www.dsm.com/corpor(...)nance/sijbesma.htmlcquote:Op zondag 5 juni 2016 21:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
DSM lijkt me wel een bedrijf waar ook een ingenieur CEO kan worden trouwens.
Nee wel verschillende kamers.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet allemaal in dezelfde studio hopelijk?
Goede zaak.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.dsm.com/corpor(...)nance/sijbesma.htmlc
Een medisch bioloog atm.
waarom vind je dat mooi?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee wel verschillende kamers.Vind het wel mooi dat die hier zitten eigenlijk.
Al kan ik ervan uitgaan dat ze direct niks meer met me te maken willen hebben als ze weten dat ik homo ben.
https://www.linkedin.com/in/sharief-barends-268ab29quote:
Flatgenootjes met een interessanter achtergrondverhaal. Fucking zieke shit heb ik van ze gehoord over waar ze waren in Syrië en over gedode broertjes en zusjes. Vind het mooi dat ze hier nu in veiligheid kunnen wonen en studeren. Straks met een master op zak willen ze ook gewoon weer terug.quote:
Ik heb nog nooit van Dupont gehoord, maar mij zal je dat niet (serieus) horen zeggen hoor. Er zijn redelijk wat ingenieurs-CEO's. Shell had er in Van der Veer ook altijd een hele prominente.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/in/sharief-barends-268ab29
Hoofd R&D van Dupont, ook een grote. Excentrieke vent, moet je tegen tutoyeren anders negeert ie je.
Trouwens, krijg ik nu eindelijk mijn gelijk dat je niet per se een alfa als CTO of CEO nodig hebt?
Dupont is één van de grootste producenten van vitaminen en enzymen voor wasmiddelen. Je hoort nooit van ze, maar je kan geen boodschappen doen zonder een product van ze te kopen.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Dupont gehoord, maar mij zal je dat niet (serieus) horen zeggen hoor. Er zijn redelijk wat ingenieurs-CEO's. Shell had er in Van der Veer ook altijd een hele prominente.
Gek genoeg verschil het per cultuur. In de VS staan vaak juristen aan de top van een bedrijf, hier vaak economen, in India en Japan vaak ingenieurs.
Dupont is anders recent redelijk uitgebreid in het nieuws geweest, en niet positief..quote:Op zondag 5 juni 2016 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dupont is één van de grootste producenten van vitaminen en enzymen voor wasmiddelen. Je hoort nooit van ze, maar je kan geen boodschappen doen zonder een product van ze te kopen.
En doelde niet specifiek op jou, maar kan me nog een verhitte discussie in POL herinneren waarbij een groot deel riep dat bèta's beter maar geen CTO of CEO kunnen worden.
Ja, niet mijn probleem.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Dupont is anders recent redelijk uitgebreid in het nieuws geweest, en niet positief..
Oh, maar dat is ook maar geouwehoer van hen. Er bestaan heus genoeg bèta's die dat kunnen. En genoeg niet-bèta's die dat niet kunnen. Niet te serieus nemen he.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dupont is één van de grootste producenten van vitaminen en enzymen voor wasmiddelen. Je hoort nooit van ze, maar je kan geen boodschappen doen zonder een product van ze te kopen.
En doelde niet specifiek op jou, maar kan me nog een verhitte discussie in POL herinneren waarbij een groot deel riep dat bèta's beter maar geen CTO of CEO kunnen worden.
KPD hebbie ook. Maar dat heeft met de advertentienetwerken te maken. De standaard netwerken adverteren niet op pagina's waar naakt zou kunnen staan. En die netwerken leveren wel het meeste op. (Noodzakelijk om te overleven).quote:Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef praisethebooty het volgende:
Toch raar dat Reddit een /r/gaymersgonewild en /r/gaybrosgonewild heeft die gewoon publiekelijk zichbaar zijn, terwijl hier op Fok! speciale toegang nodig is voor KEL.
Ik heb er ook nog nooit iemand over gehoord die is afgestudeerd. Typisch studentengekwek, imho.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, maar dat is ook maar geouwehoer van hen. Er bestaan heus genoeg bèta's die dat kunnen. En genoeg niet-bèta's die dat niet kunnen. Niet te serieus nemen he.
Sowieso nooit iets dat in me opkomt, dat hele onderscheid, tenzij jullie er weer eens over beginnen. Net zoals onderscheid op huidskleur nooit in me opkomt, maar ik dan in NWS er weer eens aan herinnerd wordt dat sommigen daar blijkbaar mee bezig zijn.
Jep.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:33 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit iemand over gehoord die is afgestudeerd. Typisch studentengekwek, imho.
Wat is het verschil tussen KPD en KEL? Ik dacht altijd dat het hetzelfde was.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:32 schreef Peter het volgende:
[..]
KPD hebbie ook. Maar dat heeft met de advertentienetwerken te maken. De standaard netwerken adverteren niet op pagina's waar naakt zou kunnen staan. En die netwerken leveren wel het meeste op. (Noodzakelijk om te overleven).
Er zijn vast een paar mensen die naaktfoto's laten zien.. De gemiddelde fokker hoef ik niet naakt te zienquote:Op zondag 5 juni 2016 22:58 schreef praisethebooty het volgende:
KPD is niet de moeite waard
KEL bezorgt je nachtmerries
quote:Op zondag 5 juni 2016 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn twee overburen zijn ook gay.
Verder ken ik de meeste buren en flatgenoten niet. Ken wel 12 flatgenoten uit Syrië (vluchtelingen) die net in m'n studentenflat geplaatst zijn (zij gaan ook aan Erasmus studeren), heb m'n best gedaan ze een beetje welkom te laten voelen.
Homosgonewild zou ik wel interessant vinden.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zijn vast een paar mensen die naaktfoto's laten zien.. De gemiddelde fokker hoef ik niet naakt te zien
Ik krijg ook nachtmerries van horrors en toch zet ik dat soort films vaak op
Er komen ook best veel homoseksuele Syriërs deze kant op. Laatst ook een transgender langs zien komen. Best bijzonder.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:10 schreef Kaas- het volgende:
Al kan ik ervan uitgaan dat ze direct niks meer met me te maken willen hebben als ze weten dat ik homo ben.
Hoe komt wat? Dat ik uberhaupt een relatietje heb gehad? Dat die wel/maar drie maanden duurde? Of dat ik gewoon een slag apart ben?quote:
Gewoon klappen geven, misschien helpt dat?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:11 schreef Rezania het volgende:
Blegh, commissiegenoot heeft haar werk niet gedaan omdat het uit is met haar vriend. Ik kan nooit omgaan met dat soort situatie's. Huilende mensen kan ik ook niks mee.
Dat is waar. Had niet het idee dat er hier ook eentje tussen zat, maar zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Er komen ook best veel homoseksuele Syriërs deze kant op. Laatst ook een transgender langs zien komen. Best bijzonder.
Dat we nog geen wereldvrede hebben dankzij deze standaardoplossing van jou, echt wonderbaarlijk.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon klappen geven, misschien helpt dat?
Getverdemme. Komen ze hier de economie verstoren en m'n baan jatten, zijn ze nog homo ook!quote:Op zondag 5 juni 2016 23:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Er komen ook best veel homoseksuele Syriërs deze kant op. Laatst ook een transgender langs zien komen. Best bijzonder.
Ik had gisteren sushiquote:Op zondag 5 juni 2016 23:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Als ik president van Amerika was zou ik gewoon Putin uitdagen voor een boksgevecht en de verliezer moet dan beloven z'n bek te houden in internationale betrekkingen en zich een beetje bij de ander te voegen.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat we nog geen wereldvrede hebben dankzij deze standaardoplossing van jou, echt wonderbaarlijk.
Ze jatten onze banen en ze willen niet werken!!1!quote:Op maandag 6 juni 2016 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getverdemme. Komen ze hier de economie verstoren en m'n baan jatten, zijn ze nog homo ook!
Ja, ik geef een feestje later vandaag.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:46 schreef Rezania het volgende:
Tevens, veel leuke jongens op station plots.
Een transgender wat?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:50 schreef Steve het volgende:
[..]
The took our jobs! Back to the pile!quote:Op maandag 6 juni 2016 09:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze jatten onze banen en ze willen niet werken!!1!
Awww...quote:Op maandag 6 juni 2016 09:20 schreef Kaas- het volgende:
Om de pracht en praal van een relatie even te relativeren: gisteren was echt zo'n vreselijke crisisdag vol ruzie en geroep, met teksten als "zo kan ik niet met je door" en "misschien begrijpen we elkaar wel niet meer".
Wel weer goedgemaakt gelukkig.
Precies! Allemaal illegaal, en maar iPhones krijgen!!!!quote:Op maandag 6 juni 2016 09:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze jatten onze banen en ze willen niet werken!!1!
Dat verliest Amerika. Lijkt me niet heel fijn voor de wereld.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik president van Amerika was zou ik gewoon Putin uitdagen voor een boksgevecht en de verliezer moet dan beloven z'n bek te houden in internationale betrekkingen en zich een beetje bij de ander te voegen.
Als dat nou het ergste was van gisteren.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:39 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ach. Ik ben zelf niet zo van het schreeuwen, maar dat komt omdat ik emotieloos ben opgevoed.
Daarom ook "als ik president van Amerika zou zijn".quote:Op maandag 6 juni 2016 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat verliest Amerika. Lijkt me niet heel fijn voor de wereld.
Alhoewel, straks met Trump.......
Maar wie zou je dan sturen om te boksen? Muhammad Ali is DOOOOOOD!quote:Op maandag 6 juni 2016 10:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daarom ook "als ik president van Amerika zou zijn".
Stepford Fag.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:39 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ach. Ik ben zelf niet zo van het schreeuwen, maar dat komt omdat ik emotieloos ben opgevoed.
Mezelluf.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wie zou je dan sturen om te boksen? Muhammad Ali is DOOOOOOD!
Die pakt gewoon sneaky een wapen.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat verliest Amerika. Lijkt me niet heel fijn voor de wereld.
Alhoewel, straks met Trump.......
Vingertje op de rode knop.quote:
BATSki!quote:Op maandag 6 juni 2016 11:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bah, dit doet me aan seks met een vrouw denken.
[..]
Beetje Putin op z'n muil slaan.
Toch verdoofd door de liters Vodka.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2016 12:38 schreef Kaas- het volgende:
Soort van NSFW:BulgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, ziet er vrij Justin-Biever-enhanced uitquote:
Volgens mij niet, is gewoon zo'n gekke boxer waarin alles gaat zitten zoals het ook zonder boxer zou zitten.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ziet er vrij Justin-Biever-enhanced uit
Nou, zelfs met zo'n Andrew Christian pouch krijg je niet zulke eierenquote:Op maandag 6 juni 2016 12:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij niet, is gewoon zo'n gekke boxer waarin alles gaat zitten zoals het ook zonder boxer zou zitten.
Nooit gedragen dus geen idee, maar vind het wel een snoepje.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, zelfs met zo'n Andrew Christian pouch krijg je niet zulke eieren
Koop eentje voor me dan.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:12 schreef praisethebooty het volgende:
Laten we allemaal zo'n boxer kopen, selfie maken en deze dan gaan vergelijken.
Iets te all American boy voor mij, maar ik zou 'm niet uit bed schoppen als ie zou kruimelen met de crackers.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nooit gedragen dus geen idee, maar vind het wel een snoepje.
www.aliexpress.comquote:Op maandag 6 juni 2016 13:12 schreef praisethebooty het volgende:
Laten we allemaal zo'n boxer kopen, selfie maken en deze dan gaan vergelijken.
Whehequote:Op maandag 6 juni 2016 13:23 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
En dan een boze kleine krijsende blonde krullenbol aan m'n deur.![]()
Hoewel
quote:Op maandag 6 juni 2016 12:38 schreef Kaas- het volgende:
Soort van NSFW:goede hoek. Anders olifantitusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ik zei t al: Bieber-enhancement.quote:
Ik las dat even verkeerd en dacht dat je 1800 kcal aan lunch bedoelde. Lekker kapsalon of zo.quote:Op maandag 6 juni 2016 15:56 schreef wonderer het volgende:
Ik zit met eten rond de 1800. Maar dat ligt vooral aan de lunch.
Borrelen doe ik niet, dat scheelt
Het is niet heel lastig om aan de 1800 te komen, gewoon extra tomaten in olie en olijven loaden..quote:Op maandag 6 juni 2016 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las dat even verkeerd en dacht dat je 1800 kcal aan lunch bedoelde. Lekker kapsalon of zo.
Ik scande laatst voor de gein een frietje kapssalon in.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las dat even verkeerd en dacht dat je 1800 kcal aan lunch bedoelde. Lekker kapsalon of zo.
Ik heb zaterdag te veel gezopen, dus er was sowieso geen scannen meer aanquote:Op maandag 6 juni 2016 17:04 schreef wonderer het volgende:
Overigens kun je best een dag per week anders/meer eten, anders gaat je lichaam er ook aan wennen en zuiniger doen, vertelde mijn 'nutritionist'.
D&G, beetje duur als je het daarna nooit weer draagt. :squote:Op maandag 6 juni 2016 14:56 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik ben geen sugar daddy.![]()
Bestel er zelf eentje en dm de foto?
Nice.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:04 schreef wonderer het volgende:
Overigens kun je best een dag per week anders/meer eten, anders gaat je lichaam er ook aan wennen en zuiniger doen, vertelde mijn 'nutritionist'.
In het Gronings betekent jouw naam stijve.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:41 schreef Steve het volgende:
Ik heb je al een eeuw niet gezien dat is ook een grof schandaal!
Herkenbaar. Zaterdag sushi. Was een dag later er alweer af. Lichaam ging gelijk weer hard zn best doen het te verwerkenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:04 schreef wonderer het volgende:
Nee, stijf.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In het Gronings betekent jouw naam stijve.
Je kunt em toch best vaker dragen?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D&G, beetje duur als je het daarna nooit weer draagt. :s
Komt goed uit, in het Brabants ook.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In het Gronings betekent jouw naam stijve.
Brabants bestaat niet.quote:
Een slip vind ik echt zoooooo niet kunnen eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:05 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Liever gewone boxerbriefs. Hoewel een leuke slip ook kan.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een slip vind ik echt zoooooo niet kunnen eigenlijk.Best wel een turnoff voor mij persoonlijk.
Hoewel sommige mensen uiteraard zo lekker zijn dat ze dat in een slip ook zijn.
Joh, eenmaal afgestudeerd is dat altijd zo he? Tenzij het goede weer toevallig in het weekend valt.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:45 schreef Rezania het volgende:
Morgen wordt het trouwens vet mooi weer en ik moet de hele dag binnen zitten.Konden ze die FSR training niet op een dag met regen plannen?
ik krabbelde alweer aan het raam vandaagquote:Op maandag 6 juni 2016 19:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Joh, eenmaal afgestudeerd is dat altijd zo he? Tenzij het goede weer toevallig in het weekend valt.
Arme man.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik krabbelde alweer aan het raam vandaag
Want?quote:
Ja, fuck dat man. Mag ik gewoon over klagen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Joh, eenmaal afgestudeerd is dat altijd zo he? Tenzij het goede weer toevallig in het weekend valt.
Is dat iets Gronings of zo? Pax zegt ook altijd genot.quote:
Neuh.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat iets Gronings of zo? Pax zegt ook altijd genot.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een slip vind ik echt zoooooo niet kunnen eigenlijk.Best wel een turnoff voor mij persoonlijk.
Hoewel sommige mensen uiteraard zo lekker zijn dat ze dat in een slip ook zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er geen probleem mee.![]()
![]()
Niet zoveel als op de dag dat sultan vertrok. Maar tikken sowieso behoorlijk aan.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 21:03 schreef praisethebooty het volgende:
[..]ik ook niet. Dat soort slips zijn echt prima met t juiste lijf. Altijd beter dan van die wijde losse aseksuele boxers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er geen probleem mee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb strakke boxers, hoorquote:Op maandag 6 juni 2016 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik ook niet. Dat soort slips zijn echt prima met t juiste lijf. Altijd beter dan van die wijde losse aseksuele boxers.
[..]Die knakker met de oranje onderbroek moet wat minder leg days skippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er geen probleem mee.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik heb ook losse boxers. Prima om in te slapen, of op warme dagen.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik ook niet. Dat soort slips zijn echt prima met t juiste lijf. Altijd beter dan van die wijde losse aseksuele boxers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 6 juni 2016 22:09 schreef Rezania het volgende:
Niks mis met boxers.Afschuwelijke boxerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Giebel giebel!quote:Op maandag 6 juni 2016 22:47 schreef Kaas- het volgende:
Goede post in m'n FB-tijdlijn:
[ afbeelding ]
[..]Maar die zijn dan ook gewoon zo lekker dat het kan en zouden er in een vuilniszak nog lekker uitzien. Meeste mensen kunnen volgens mij geen slip hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er geen probleem mee.![]()
![]()
Ik ga geen slipselfies posten.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar die zijn dan ook gewoon zo lekker dat het kan. Meeste mensen kunnen volgens mij geen slip hebben.
Niks mis met boxers.Haha. Jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met boxers.Da's geen boxer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een boxer.
Boxer briefs toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:36 schreef Kaas- het volgende:
Hoe heet zo'n strak ding die langer dan een slip is dan wel? Die noem ik altijd gewoon boxers.
Klopt. Dat, en ik krijg geen lucht. Heb alles al geprobeerd de afgelopen twee uur: er liggen versneden uien naast m'n kussen, heb gestoomd, hete douche genomen, zoutoplossing gemaakt en in m'n neus gedaan, pil tegen hooikoorts geslikt... Mag allemaal niet baten.quote:
Gewoon blowen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 02:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Dat, en ik krijg geen lucht. Heb alles al geprobeerd de afgelopen twee uur: er liggen versneden uien naast m'n kussen, heb gestoomd, hete douche genomen, zoutoplossing gemaakt en in m'n neus gedaan, pil tegen hooikoorts geslikt... Mag allemaal niet baten.
Ik kan me niet voorstellen dat ik ga slapen voor het licht wordt, fucking frustrerend.
Als het korte pijpjes zijn, zoals in die andere foto's, zijn het trunks.quote:
EXTREEM grof!quote:Op maandag 6 juni 2016 17:41 schreef Steve het volgende:
Ik heb je al een eeuw niet gezien dat is ook een grof schandaal!
Mja, en dan net als m'n ex uiteindelijk niet meer in slaap kunnen komen als je niet geblowed hebt van te vorenquote:
Voor een compleet overzicht:quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het korte pijpjes zijn, zoals in die andere foto's, zijn het trunks.
Ik vind die wel mooi, maar soms ZO low dat je Eigen broek hem omlaag trektquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:04 schreef praisethebooty het volgende:
Ik denk dat ik dan meestal "low rise trunks" draag, in ondergoedjargon.
Ik denk dat je Danny blij maakt door zijn naam hier te noemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Ok, ik vind t al vaag om laatst te zappen en dan een kennis (en theater-collega) in GTST te zien. Maar als ik nou ook nog over zijn liefdesleven moet gaan lezen op internet, dan wordt t wel heel vreemd
Hij's de nieuwe hunk aan t worden![]()
Ben benieuwd of ie in maart dan nog wel in t theater de planken op gaat met ons. Trekt wel publiek natuurlijk
Access to menshealth.com is blocked according to the organization security policy.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:03 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Voor een compleet overzicht:
http://www.menshealth.com/style/underwear-glossary/
GTST, Selmhorst, die jongen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:14 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik denk dat je Danny blij maakt door zijn naam hier te noemen.
Beetje luier achtig jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Kaas- het volgende:
Haha, de high rise brief. Dat ziet er toch niet uit?
Terecht, eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Access to menshealth.com is blocked according to the organization security policy.
Category: Tasteless
Haha, dagelijks gebruik is natuurlijk altijd op eigen risico.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, en dan net als m'n ex uiteindelijk niet meer in slaap kunnen komen als je niet geblowed hebt van te voren
Goeie tip van flip!
Ik vind het er best wel realistisch uitzien. Dat rechtergedeelte is gewoon de zijkant van z'n pik. Is niet eens heel groot of zo. Maar wel gewoon lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:06 schreef praisethebooty het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of het een fake bulge is of niet.
Mja, ik leun ook naar echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het er best wel realistisch uitzien. Dat rechtergedeelte is gewoon de zijkant van z'n pik. Is niet eens heel groot of zo. Maar wel gewoon lekker.![]()
Niks mis met boxers.IEWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ben je (nog) een heftige toker ja?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Haha, dagelijks gebruik is natuurlijk altijd op eigen risico.
Real, maar photoshoped.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:14 schreef Kaas- het volgende:
Bram, zit jij in het fake or real-kamp met betrekking tot die bulge?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ik bedoel dat de vorm en dergelijke wel echt is en dat het geen foto is met een onderlichaam erop gefotoshopt. Maar dat is het dan ook welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als "Hoe is de temperatuur buiten?" "Warm, maar koud."
Geen dank. Tevreden met de analyse?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Analyse op de bulge door Brammetjuh:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had vooral naar de grootte gekeken.
Een lelijke vent met een grote bulge verkoopt niet goed natuurlijk. En een een bulge groter photoshoppen is makkelijker dan een lelijke vent in een hunk veranderen.
Valt wel tegen, laatst toevallig geblowd met de Tourguide in ha long bay.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ben je (nog) een heftige toker ja?
Ja. Die schaduw had ik bijvoorbeeld niet op gelet, was toch een beetje afgeleid of zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de vorm en dergelijke wel echt is en dat het geen foto is met een onderlichaam erop gefotoshopt. Maar dat is het dan ook wel
[..]
Geen dank. Tevreden met de analyse?
Die (neppe) lul is afschrikwekkend.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:03 schreef Kaas- het volgende:
Tosti, hoe vind je deze: ONZ / [HOMO] #3341 Voor de interviews
Dit is correct.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:27 schreef praisethebooty het volgende:
[..]Ik had vooral naar de grootte gekeken.
Een lelijke vent met een grote bulge verkoopt niet goed natuurlijk. En een een bulge groter photoshoppen is makkelijker dan een lelijke vent in een hunk veranderen.
Ohhh damn, dat is jammer. Hoe lang blijf je nog?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:28 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Valt wel tegen, laatst toevallig geblowd met de Tourguide in ha long bay.Verder niet echt de afgelopen 3,5 maand. Is overigens ook niet echt te koop in Seoul.
Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |