SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Haha. *fap* *fap* *fap*quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. Die schaduw had ik bijvoorbeeld niet op gelet, was toch een beetje afgeleid of zo.
Dankje.quote:
quote:
Ik heb het gewoon aan de instructeur hier gevraagd, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil het ook ooit meten, idk how.
Ohh wauw. Die kan dat even inschatten?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon aan de instructeur hier gevraagd, lekker makkelijk
Waarom niet? Damn daar heb ik ook wel zin in... Maar ik heb al 1 Redbull op en een Tripple Espresso Iced drip.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:55 schreef praisethebooty het volgende:
Ik wilde een iced latte gaan halen, maar dat durf ik nu niet meer.
Nee, die heeft me met een huidplooimeter en een softwareprogrammaatje doorgemetenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh wauw. Die kan dat even inschatten?
Ik heb gisteren aan mijn pro-sporter vriend gevraagd wat hij dacht dat ik moest doen: Cutten of Bulken.
Hij zei bulken, dus hier gaan we weer!
Ohhh, dat klinkt logischer inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die heeft me met een huidplooimeter en een softwareprogrammaatje doorgemeten
Hoe vinden ze die toch....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:29 schreef Kaas- het volgende:
Die gasten van Helix Studios zijn wel echt regelmatig zowel een knappe twink als groot geschapen.
Slim! Wat doe je precies? En hoe lang?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:15 schreef wonderer het volgende:
Indeed. Dus ik ga lekker door zoals ik nu bezig ben. Het gaat niet snel, maar ik denk dat het een stuk duurzamer is zo.
De afgelopen twee maanden deed ik vijf keer per week krachttraining, een spiergroep per keer: borst, schouders (en onderrug), rug, armen, benen. Veel oefeningen, veel herhalingen (3x10 per oefening, vaak nog een half weight until failure). Daarnaast vier keer per week een half uur (of iets langer) cardio, hardlopen of fietsen meestal. Niet te uitputtend, gewoon tot je niet meer een normaal gesprek kunt voeren omdat je hijgt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Slim! Wat doe je precies? En hoe lang?
Damn, en dan nog afvallen. Knap hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:40 schreef wonderer het volgende:
De afgelopen twee maanden deed ik vijf keer per week krachttraining, een spiergroep per keer: borst, schouders (en onderrug), rug, armen, benen. Veel oefeningen, veel herhalingen (3x10 per oefening, vaak nog een half weight until failure). Daarnaast vier keer per week een half uur (of iets langer) cardio, hardlopen of fietsen meestal. Niet te uitputtend, gewoon tot je niet meer een normaal gesprek kunt voeren omdat je hijgt.
Wat een discipline, wat een beest.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
De afgelopen twee maanden deed ik vijf keer per week krachttraining, een spiergroep per keer: borst, schouders (en onderrug), rug, armen, benen. Veel oefeningen, veel herhalingen (3x10 per oefening, vaak nog een half weight until failure). Daarnaast vier keer per week een half uur (of iets langer) cardio, hardlopen of fietsen meestal. Niet te uitputtend, gewoon tot je niet meer een normaal gesprek kunt voeren omdat je hijgt.
Daarnaast iets boven bmr eten, maar onder onderhoud, en vooral clean eten (vers vlees, verse groente, geen pakjes/zakjes/van tevoren bereide dingen uit de winkel). 160 gram eiwit per dag (2 gram per kilo lichaamsgewicht) voor de spieropbouw, complexe koolhydraten tegen de honger.
Dat was het wel.
Als ik echt een beest was, zaten m'n gains/losses op het dubbelequote:
Nee, op pil.quote:
Echt. 3kg is een hoop, zeker als je spiermassa erbij verrekend. 5x pw naar de sportschool is echt veel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik echt een beest was, zaten m'n gains/losses op het dubbeleMaar het is wel fijn dat het werkt, want dit kan ik moeiteloos een jaar volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |