Wat ik begreep is dat Danny dat gevraagd heeft maar nog geen antwoord heeft gehadquote:
Oke, dan wachten we het af.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat Danny dat gevraagd heeft maar nog geen antwoord heeft gehad
Cohen dat komt nog bij de updates te staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:20 schreef cohen het volgende:
Vroeger konden we hier nog wel eens lezen op wie er gestemd was! Waarom lees ik niks meer?
Staat aan het begin van iedere topic in de COSquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Cohen dat komt nog bij de updates te staan.![]()
14 juni- Dinsdag, Utopianen nomineren een inwoner Utopia.
15 juni, Woensdag, twee kandidaten die de meeste stemmen kregen van de kijkers gaan Utopia in.
19 juni, Zondag, vandaag beslissen inwoners Utopia wie van de twee kandidaten er mag blijven.
20 juni, Maandag, eliminatie. De nieuwe inwoner Utopia krijgt de taak om een genomineerde inwoner naar huis te laten gaan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:37 schreef cohen het volgende:
Bedankt voor de update! Verrassend van Rob!
Het topic Streamverslagen is niet voor tvp's of andere reacties.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:54 schreef cohen het volgende:
Mag ik niet gewoon een ouderwetse tvp zetten??
Rond de nominatiedagen maak ik graag tijd voor een verslagje. Ik kijk af en toe een half uurtje, dus zie ook niet alles, maar fijn dat je de korte verslagjes waardeert. Leuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 03:12 schreef -sabine- het volgende:
Tuinfluitert, dankjewel voor de updates. In een periode van weinig COSen is het plezierig toch te weten wat er in grote lijnen gebeurt. Top!
Ha Miek, lang niet gezien, kreeg het topic streamverslagen niet geladen, dacht dat het aan mijn trage laptop lag, en het was de nominatieperiode, dus ben stukjes gaan schrijven in het topic updates.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:16 schreef Miek37 het volgende:
Kom er nu na 3 weken in Thailand pas achter dat de sv nu in updates worden geplaatst.![]()
Heel blij mee want sv wil idd niet laden, hartelijk dank Tuinfluiter!
En daar ben ik heel blij mee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ha Miek, lang niet gezien, kreeg het topic streamverslagen niet geladen, dacht dat het aan mijn trage laptop lag, en het was de nominatieperiode, dus ben stukjes gaan schrijven in het topic updates.
Je mist denk nog een hoop nieuwtjes want ik zie niet alles. Maar graag geschreven Sambalbaai.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En daar ben ik heel blij mee.Dank je wel.
Het filmpjestopic is onlangs opgeheven omdat Talpa bezwaar tegen de filmpjes maakte.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:14 schreef TienTienLyon het volgende:
Ik ben een tijdjes afwezig geweest, maar ik kan het fimpjes toppic niet meer vinden. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?>
bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Dit is flink balen :I. ergens anders te vinden??? off the record?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Het filmpjestopic is onlangs opgeheven omdat Talpa bezwaar tegen de filmpjes maakte.
Dat moet je even in dm vragen, bijvoorbeeld aan Zeyinaquote:Op maandag 27 juni 2016 15:22 schreef TienTienLyon het volgende:
[..]
bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Dit is flink balen :I. ergens anders te vinden??? off the record?
Vriendelijk bedankt voor je schrijven. Ik ben blij dat je lekker updates kan lezen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:52 schreef ariehaan het volgende:
Tuinfluitert, ik ben enorm blij met je updates. Ik dacht: ik meld het maar even.
Volgens mij was opereren geen optie als ik de Utopia krant lees Tuinfluitertquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
Utopia, woensdag 27 juli 2016
Hersenbeschadiging eend Face.
Bas belt met de verzorger van het vogelhospitaal in Naarden. Bas moet goed nadenken wat het beste voor eend Face is, wanneer deze kuur niet aanslaat dan moet Bas overwegen of het voor Face wel fair is om door te gaan. Bas overweegt de blijvende hersenbeschadiging te laten opereren.
Wat rot dus de operatie is niet mogelijk? Nou dan in afwachting hoe Face op de nieuwe kuur reageert.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was opereren geen optie als ik de Utopia krant lees Tuinfluitert![]()
Dit is wat in de Utopia krant staat
Bas vraagt of er mogelijkheden zijn voor een operatie. Dit is helaas niet het geval. Aan een hersenbeschadiging kunnen ze niks doen. Bas geeft aan dat als de dierenartsen zeggen dat het beter is om Face te verlossen uit zijn lijden hij daar vrede mee moet hebben.
Voor nu spreken de mannen af om af te wachten hoe Face op de nieuwe kuur reageert.
http://www.utopiatv.nl/news/detail/40683/het-einde-van-face-nabij
quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:25 schreef chufi het volgende:
Bas wil blijvende hersenbeschadiging laten opereren...
Nee klopt, wat in de COS staat is niet altijd de waarheid helaas.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wat rot dus de operatie is niet mogelijk? Nou dan in afwachting hoe Face op de nieuwe kuur reageert.
Dotteke, het is me wat, ik had rond 12:25 de streams niet aan, maar las in de COS over Face, zag de quote van chufi. Vanuit de COS een update. Is dus niet altijd te vertrouwen. De Utopiasite kletst ook weleens onwaarheden. Maar oke. Excuses, bedankt voor de melding, ik zal de update aanpassen.![]()
[..]
Mensen leven toch mee met eend Face dus ik dacht is wel prettig dat er dan een berichtje in topic updates staat, ik was elders dus geen streams.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee klopt, wat in de COS staat is niet altijd de waarheid helaas.
Heb respect voor je dat je alles door leest en daar een verslag van maakt
Dat is nog eens spannend nieuws als je terugkomt nadat je de deur uit was. Bedankt voor deze update!quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:28 schreef Dotteke het volgende:
Billy heeft een zwangerschapstest gedaan en ze is zwanger
Zij en Jessie willen het nog niet in de groep bekend maken.
YW, ik geloof er alleen geen bal van.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nog eens spannend nieuws als je terugkomt nadat je de deur uit was. Bedankt voor deze update!
Ja, ik las al dat het waarschijnlijk een hoax is. Jammer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
YW, ik geloof er alleen geen bal van.
Ze was vorige week nog ongesteld
Het slechtste script ooit
Kan je beter in de COS vragen. ik ga er in ieder geval niet heenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:21 schreef Astwice het volgende:
Hallo
Ik vroeg me af of er misschien mensen van hier naar het 1000 dagen feest gaan?
Waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:15 schreef bianconeri het volgende:
Wordt het niet eens tijd om dit in scene gezette flut programma geen speciaal forum meer te geven?
Oud programma wat geen mens meer trekt. Verdiende sowieso al geen forum maar ik verbaas me er over dat dit subforum nog bestaat voor zo'n nietszeggend iets, het is geen olympische spelen of iets dergelijks. Iets wat veel mensen trekt. Utopia is geen hype en zal nooit populair worden.
Tijd om gewoon onder series te zetten.
En anders mag elke serie wel een apart subforum hebben, zijn er genoeg die meer personen trekken.
Ghostbuster postte deze tip in de COSquote:Op vrijdag 23 september 2016 06:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
Weet iemand waarom er al 2 dagen storing is op de Utopiasite .Krijg een Not Found melding en geen streams .
Zeker een dankje voor tuinfluitert die toch in haar eentje alles bijhoudtquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Disana bedankt voor je update Romy.
[..]
Vriendelijk bedankt voor je schrijven. Ik ben blij dat je lekker updates kan lezen.
Dank je wel Dotteke, en ook voor het korte filmpje van Billy-Ruud in het updates topic. En ik zag dat DKUp twee updates had neergezet en ook Toverheks. En ik vernam dat Toverheks het plan heeft om ook weer te gaan schrijven in het topic streamverslagen, dus leuk, en jij bent altijd welkom Dotteke om af en toe een verslagje te tikken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:49 schreef Dotteke het volgende:
Zeker een dankje voor tuinfluitert die toch in haar eentje alles bijhoudt
De update, de SV en de kijkcijfers,
Geen dank, over het algemeen ben jij de enige die met regelmaat alles bij houdt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dank je wel Dotteke, en ook voor het korte filmpje van Billy-Ruud in het updates topic. En ik zag dat DKUp twee updates had neergezet en ook Toverheks. En ik vernam dat Toverheks het plan heeft om ook weer te gaan schrijven in het topic streamverslagen, dus leuk, en jij bent altijd welkom Dotteke om af en toe een verslagje te tikken.
Naar je profiel, dan Naar Usericon Manager aanklikken de rest wijst zich vanzelfquote:Op woensdag 28 september 2016 21:12 schreef RenMid het volgende:
Ben nieuw hier, hoe kan ik een ava instellen?
Dank Jewel.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar je profiel, dan Naar Usericon Manager aanklikken de rest wijst zich vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |