SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat ziet er wel gezellig uit, ja.quote:
99% van de eigenaren wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:28 schreef Eleiko het volgende:
Lang niet elke Turk is moslim, dus wat is het probleem?
Ja, en? Als zij niet willen dat je er eet moeten ze hun vreetschuur dichtgooien overdag.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel gezellig uit, ja.
[..]
99% van de eigenaren wel.
Nou ja, het zou ze sws geen reet moeten boeien, want iedereen vast voor zichzelf.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik denk dat het hen geen reet boeit omdat ze geld binnenharken.
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik denk dat het hen geen reet boeit omdat ze geld binnenharken.
Nah je zit goed bij Lokante.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, het zou ze sws geen reet moeten boeien, want iedereen vast voor zichzelf.
Maar cheap ass restaurantjes worden vaak bediend door kiro's en dat merk ik wel dan. In duurdere restaurantjes heb je gewoon een andere behandeling.
Heb even gevraagd of ze naar Rotterdam willen. Als ze willen doen we dit en laat ik het je wetenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nah je zit goed bij Lokante.
Let me know wat je ervan vond.
Top!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb even gevraagd of ze naar Rotterdam willen. Als ze willen doen we dit en laat ik het je weten
Ziek thuis voor een dagje, maar gaat goed, hoor. Hoe gaat het met jou? Heb je je rijbewijs al?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Top!![]()
Hoe is het met jou verder?
Ja al een tijd inmiddels, keihard racen nu. Nee grapje, ik rij nauwelijks.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ziek thuis voor een dagje, maar gaat goed, hoor. Hoe gaat het met jou? Heb je je rijbewijs al?
Ja, zo een beetje alle?quote:
Ga je nog trouwen binnenkort?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja al een tijd inmiddels, keihard racen nu. Nee grapje, ik rij nauwelijks.
Beterschap
Nee, wel verloofd inmiddels, trouwen doen we wanneer we genoeg geld hebben etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, zo een beetje alle?
[..]
Ga je nog trouwen binnenkort?
Gefeliciteerd! Officieel verloofd met familie en alles?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, wel verloofd inmiddels, trouwen doen we wanneer we genoeg geld hebben etc.
Ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Officieel verloofd met familie en alles?
Geld issues komt allemaal wel goed, maak je daar vooral geen zorgen over
Komt allemaal wel goed. Geniet van je verloving, niet stressen om dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja!
Ja, gelukkig is hij wat zuiniger dan ik ben. #gatinhand.
Dankje, doen we zeker!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed. Geniet van je verloving, niet stressen om dingen.
Ask me private. Hier teveel nieuwsgierige aapjesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dankje, doen we zeker!
How 'bout you?
HAHAHAA LEGGO.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ask me private. Hier teveel nieuwsgierige aapjes
Ik hoefde geen fissa, hij wel dus ik offer mezelf wel opquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:56 schreef Stimorol- het volgende:
Maar ik ga niet trouwen zoals jij met een feest en alles. Been there done that en gezien hij dat ook niet hoeft heb ik geluk
bruidsjurkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hoefde geen fissa, hij wel dus ik offer mezelf wel op
Dat is echt serieus he, mijn enige lichtpuntje.quote:
Dat is ook het enige wat echt heel leuk is.. Alleen al daarom zou ik er weer voor gaan om die hele feest te gevenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is echt serieus he, mijn enige lichtpuntje.
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat echt heel leuk is.. Alleen al daarom zou ik er weer voor gaan om die hele feest te geven
Doe je je hoofddoek af of ga je voor gesluierde versie?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jaen misschien taart proeven ofzo. Rest hoef ik niet.
Ik draag geen hoofddoek.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe je je hoofddoek af of ga je voor gesluierde versie?
Ja ik ben hier ook al heel lang niet meer geweestquote:
Ja true, ik heb nog geen leven dus ben hier nog wel te vinden, al hoewel dat ook minder wordt goddank.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik ben hier ook al heel lang niet meer geweest
Good thingssssquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja true, ik heb nog geen leven dus ben hier nog wel te vinden, al hoewel dat ook minder wordt goddank.
Taart proef je niks van. Voordat je die hebt doorgeslikt ben je alweer aan het dansen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jaen misschien taart proeven ofzo. Rest hoef ik niet.
Bedoel taartproeverij ervoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Taart proef je niks van. Voordat je die hebt doorgeslikt ben je alweer aan het dansen.
Oh.quote:
Had ik ook. Voelde mij heel speciaal in de jurk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Oh.
Leukste is je jurk. Toen pas voelde ik mij een bruid.
Nee, eigenlijk vond ik mijn hennafeest en -jurk 1000 keer mooier, maar goed.
Ja ik vind de jurk ook het enige boeiende tbh.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Oh.
Leukste is je jurk. Toen pas voelde ik mij een bruid.
Nee, eigenlijk vond ik mijn hennafeest en -jurk 1000 keer mooier, maar goed.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had ik ook. Voelde mij heel speciaal in de jurk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Al een model in gedachte?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik vind de jurk ook het enige boeiende tbh.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]Bij mijn ouders hangt er nog een hhaahahaahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de rest heb ik ze weggegooid. Ik geloof dat ik wel de foto's heb bewaard waarop alleen mijn familie en ik staan.
Nee; ik vind veel mooi! Ik hou alleen niet van die slagroomsoesjurken en schandalig lange slepen . Beetje van die Turkse meiden die met hoofddoek trouwen -jurken.quote:
Dat is allannngggg niet meer in. Zoiets had ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee; ik vind veel mooi! Ik hou alleen niet van die slagroomsoesjurken en schandalig lange slepen . Beetje van die Turkse meiden die met hoofddoek trouwen -jurken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet niettttttt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is allannngggg niet meer in. Zoiets had ik ook niet.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij ben jij dit want anders had je je hoofd niet weggeknipt. Huidskleur en bodytype komt ook overeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou ik liegen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dit want anders had je je hoofd niet weggeknipt. Huidskleur en bodytype komt ook overeen.
Pffffffffff.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee; ik vind veel mooi! Ik hou alleen niet van die slagroomsoesjurken en schandalig lange slepen . Beetje van die Turkse meiden die met hoofddoek trouwen -jurken.
Jij bent 100 jaar getrouwd man.quote:
Nog geen 2 jaar, man.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent 100 jaar getrouwd man.
Ben jij in Turkije gaan wonen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door arvensis op 07-06-2016 14:44:36 ]Protège moi de mes désirs.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je getrouwd dan? Met een Koerdische jongen?
Ben geen Turk! Hier graagquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nog geen 2 jaar, man.![]()
Nee, helaas.Ga je hier of in tr trouwen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nog geen 2 jaar, man.![]()
Nee, helaas.Ga je hier of in tr trouwen?
Ik vind mijn jurk nu niet mooi. Heb jij dat ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een haat-liefde verhouding hahah. Heb hem laten maken, maar hij is niet gemaakt zoals ik wilde en in gedachte had. Maar toch vind ik hem wel mooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind mijn jurk nu niet mooi. Heb jij dat ook?
Ik zou gaan voor bescheiden en strakker.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik heb een haat-liefde verhouding hahah. Heb hem laten maken, maar hij is niet gemaakt zoals ik wilde en in gedachte had. Maar toch vind ik hem wel mooi.
Als ik nu een nieuwe jurk uit zou kiezen, zou dit hem niet worden. Sowieso zou de hele dugun anders zijn.
Kind ik was aanwezig op de bruiloft van mijn ouders ipv de onze.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Er komen altijd veel te veel onbekenden op allochtone bruiloften.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kind ik was aanwezig op de bruiloft van mijn ouders ipv de onze.
Meen je dat? Moslim of ook niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik trouw met een tatta. Ik win wel
Nee hoor, geen specifieke type wat betreft uiterlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verrassend. Dacht dat je viel op lang en donker
En daar gaat het omquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee hoor, geen specifieke type wat betreft uiterlijk.
Hij is precies goed
Racistquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier mogen geen Marokkanen komen. Wil je weggaan?
Ik zou niet te veel vertrouwen op Turkije. Niet omdat het team zo slecht is, maar meer omdat de scheidsrechters dwars gaan liggen. Dat is de afgelopen maanden al een paar keer gebeurd met basketbal en voetbal.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:42 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik zit even een EK poultje in te vullen. Maar hoe sterk is Turkije? Hebben jullie een beetje een degelijke ploeg of is het brandhout?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel vertrouwen op Turkije. Niet omdat het team zo slecht is, maar meer omdat de scheidsrechters dwars gaan liggen. Dat is de afgelopen maanden al een paar keer gebeurd met basketbal en voetbal.
Onzin.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel vertrouwen op Turkije. Niet omdat het team zo slecht is, maar meer omdat de scheidsrechters dwars gaan liggen. Dat is de afgelopen maanden al een paar keer gebeurd met basketbal en voetbal.
ISBN 9754130248 is er in ieder geval 1.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
Weet iemand hoe ik aan Nederlanse (Engels mag ook) vertalingen van boeken van Yaşar Nuri Öztürk kan komen? Google kon mij niet zo helpen. Weet dus ook niet of er vertalingen zijn.
quote:His books, which have been published in Turkish, German, English and Persian ,are more number than 30. His magnum opus, “The Islam of the Qur’an,” is considered one of the pioneering works of the “Back to the Qur’an” movement. Öztürk’s role and contributions to this movement, along with the world of his thought, have been the subject of a large number of theses in Turkish, German, English and French at various international universities. He praised Sevener-Qarmatians[4] during the first fifty pages of his recently published book of Mansur Al-Hallaj about their social revolution achieved.
Ja, maar kan echt nergens een lijnk vinden naar een soort van bol.com om te bestellen.quote:
Als je geïnteresseerd bent in soefisme kan je Elif Safak proberen. Daar heb je Engelse en volgens mij ook Nederlandse vertalingen voor.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar kan echt nergens een lijnk vinden naar een soort van bol.com om te bestellen.
Wel in het turks, maar dat is niet nodig, want mijn Turks is gewoon kiro stijl en daar ga ik zijn boeken niet mee begrijpen.
Neyse, zoek wel een keertje verder. wellicht ergens verstopt.
Thanks, maar mijn interesse gaat echt uit naar deze manquote:Op maandag 13 juni 2016 22:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent in sufisme kan je Elif Safak proberen. Daar heb je Engelse en volgens mij ook Nederlandse vertalingen voor.
Als je het zo graag wilt lezen dan kan je nog altijd je turks bijschaven.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks, maar mijn interesse gaat echt uit naar deze man
Dat kan idd wel, maar ik schaaf liever mijn Engels bij eigenlijk. Ik snap geen hol van moeilijk Turks.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je het zo graag wilt lezen dan kan je nog altijd je turks bijschaven.
Mijn Engels is al perfect maar mijn Turks kan ook beter. Paar woorden begrijp ik ook niet maar tegenwoordig met het internet is het heel makkelijk om het op te zoeken.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kan idd wel, maar ik schaaf liever mijn Engels bij eigenlijk. Ik snap geen hol van moeilijk Turks.
Ik kan het nieuws niet eens volgen op tvquote:Op maandag 13 juni 2016 22:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Mijn Engels is al perfect maar mijn Turks kan ook beter. Paar woorden begrijp ik ook niet maar tegenwoordig met het internet is het heel makkelijk om het op te zoeken.
Vay keko vayquote:Op maandag 13 juni 2016 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan het nieuws niet eens volgen op tvga er niet eens in investeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |