Ik heb dat vast vorig jaar ook gevraagd, maar jij was toch jarig die dag?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:28 schreef richolio het volgende:
Aah die moet ik weten.. Heb daar vanaf het begin tot eind gestaan.
Was dat 7 uur 's avonds?
Ja, klopt!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:39 schreef alopio het volgende:
Was dat niet Vietcong? Ik twijfel of ze in de Charlie stonden
White limoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:44 schreef alopio het volgende:
Goed gegokt dus!
Omdat het vandaag ook mooi weer is.
De editie van 2012 was heet, met op Zondag het legendarische watergevecht voor de Alpha. Ook de Foo Fighters zorgen als afsluiter voor wat hitte, met welk nummer opende ze hun show?
Ed was volgens mij 2012. In ieder geval niet in 2014.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:08 schreef alopio het volgende:
Ik weet alleen dat Ed Sheeran dat een keer heeft gedaan, maar dat was niet in 2014 volgens mij. Geen idee verder dus ik gok op Edje
Juist!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:20 schreef DerJoris het volgende:
Volgensmij was dat Jake Bugg
EDIT: Oh wacht Typhoon was toch ook een keer? Dat moet 2014 zijn geweest.
Makkie, James Blake. Vaak geluisterd op spotifyquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zal maar een nieuwe vraag stellen![]()
Wie heeft er recentelijk uit het album "The Colour In Anything" uitgebracht?
Correct, zeer goed album.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Makkie, James Blake. Vaak geluisterd op spotify
quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:24 schreef Pensylvania het volgende:
ik ga voor: "Beercatching Ninja" uit 2014
Noobie, ik geef jou het punt. De vraag is toch te pittig blijkt. Maar 2008 had je goed.quote:
Lamb ja, dus toch. Tof was datquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klopt! Ik denk wel de meest onbekende Alpha headliners uit de geschiedenis van LL:
Lordz of Brooklyn, Afro Celt Sound System en Lamb (die zijn wel wat bekender, maar echt headlinermateriaal waren ze nooit-en toch stonden ze er)
1 van de 3 goedquote:Op zondag 12 juni 2016 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
Muse, Arctic Monkeys en The Killers?
Klopt allemaalquote:Op maandag 13 juni 2016 08:40 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Placebo, Massive Attack & Muse!
AM was het voorprogramma van Muse
quote:Op maandag 13 juni 2016 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
1 van de 3 goed is toch best netjesDat was een paar jaar voor mn eerste Lowlands.
Ik geloof dat Wolfmother het antwoord is!
sorry stond in de file!quote:Op maandag 13 juni 2016 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
Bij de vorige namenronde werd Bitori Nha Bibinha bekend gemaakt. Uit welk land komt hij?
Ja! Het is lastig in te schatten hoe makkelijk de vraag is. Het is een Portugese naam, dus vallen al veel landen af. Mooi dat je het antwoord weetquote:
Bas van Toor en Aad van Toor?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:11 schreef TALIN het volgende:
welke 2 broers stonden in hetzelfde jaar maar toch met 2 andere bands op Lowlands.
2005 en het komen uit een land waar ze een broodje smos normaal vinden!quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef pipster het volgende:
Insane Clown Posse en Athlete.
Doet anders eens een toffe hint, gewoon voor de voortgang of zo.......
dat zou ik eigenlijk al half goed moeten rekenen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:53 schreef pipster het volgende:
![]()
Blijft evengoed lastig. De broertjes Dewaele spelen gewoon samen neem ik aan, als Soulwax al aanwezig was.
Vive La fete, heeft Mommens ergens een broer in spelen?
quote:(Spaans voor "de boeren!") is een indie popgroep uit Cardiff, Wales, Groot-Brittannië. De groep staat vooral bekend om hun energieke optredens en drukke, vrolijke liedjes.
Correct!quote:
Dat klopt, stond tegenover And You Will Know Us By the Trail of Dead, meen ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:15 schreef pipster het volgende:
Uit mijn hoofd was dit het eerste bandje wat ik in 2001 (n00bie corrigeren mag) zag op Lowlands.
[ afbeelding ]
Welke band?
Klopt, U trapt er niet in (qua jaar later)quote:
Ging net goed jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, U trapt er niet in (qua jaar later)
Wie?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:59 schreef DerJoris het volgende:
Geen idee, maar ik vind m best wel op John Boyega lijken.
Ohja diequote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:02 schreef DerJoris het volgende:
[ afbeelding ]
John Boyega, hij speelt in de nieuwe Star Wars trilogie.
Ik zei al dat het een makkie wasquote:
Uiteraard! Veruit het bekendste Franse biertje.quote:
n00biedoobiedoo 5,5quote:
quote:
2011 en ik ben na 2 minuten weer fijn doorgewandeld!quote:Op zondag 10 juli 2016 22:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Collabs staat dit jaar op Lowlands, wanneer stonden ze voor het laatst?
n00biedoobiedoo 6,5quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:00 schreef TALIN het volgende:
[..]
2011 en ik ben na 2 minuten weer fijn doorgewandeld!
n00biedoobiedoo 7,5quote:
Ik omdat ik z'n bier uit z'n handen stootte tijdens Klangstof?quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:03 schreef indiaantje89 het volgende:
op LL 2010 wereen er excuses aangeboden aan Simon. Wie deed dit?
Neen, denk aan Klangstof, een andere band en aan beste Simon :p. Dan zijn we erquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:24 schreef TALIN het volgende:
[..]
Ik omdat ik z'n bier uit z'n handen stootte tijdens Klangstof?
( zou echt zo kunnen zijn )
Ik zou echt graag willen maar deze is denk ik voor een kenner want ik ken heul Klangstof niet en ik zit op mn nagels te bijten dat je niet die Simon bedoeld ( die van Nick ) die ik denk dat je bedoeld!quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Neen, denk aan Klangstof, een andere band en aan beste Simon :p. Dan zijn we er
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor mij toch wat onverwacht, Oscar and the Wolf als sub.
Als meervoudig popquizwinnaar zou ik echt geen nummer van ze op kunnen noemen. Wel eens langs zien komen op festivalstreams. Zal wel te weinig 3FM luisteren.
quote:Die ene die lekker is, die ene die denkt dat-ie lekker is en die neger die zijn plek kent.
Uiteraard!quote:
Dat was die van 2015quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:19 schreef H.Kemper het volgende:
Als we toch aan het gokken zijn... oranje?
quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:45 schreef alopio het volgende:
2 van de 3 in elk geval goed, prolong was idd stom, die heeft de wortel weggejaagd.
Maar voor de wortel was er nog een ander...hij leek wel wat op de wortel trouwens
Yeah!!! Raket, Wortel en Prolong idd!quote:
Waxfiend, en dus niet Waxfriend zoals in de OP van het LL topic staatquote:
Serieus altijd gedacht dat het Waxfriend wasquote:Op vrijdag 29 juli 2016 05:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waxfiend, en dus niet Waxfriend zoals in de OP van het LL topic staat
Waxfriend klinkt meer als iets voor de Gaypridequote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Serieus altijd gedacht dat het Waxfriend was.
1997 it is, punt voor jouwquote:
Ik reken het goedquote:
n00biedoobiedoo 10quote:
dan stel gewoon een simpele vraagquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:15 schreef Sino_Ganti het volgende:
Pff ik heb geen inspiratie meer voor een nieuwe vraag...
Dat hangt ervanaf hoe bronstig je bent, of dat M83 of Dua Lipa is..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:47 schreef richolio het volgende:
Ik doe wel;
Waar kijk ik het meeste naar uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |